Δευτέρα, 21 Μαΐου 2007

Το μπλογκοπαιχνιδακι της Λινας!!!



Ρε τι δουλεια εχω εγω εδω, τι γυρευω;

Ας μου πει καποιος εναν πειστικο λογο για τον οποιο βρεθηκα εδω, σε αυτο το νησι. Ποτε δεν μου αρεζαν τα νησια, ποτε δεν μου αρεζε η θαλασσα. Παντα μπροστα της ενιωθα εγκλωβισμενος. Στην τελικη, τα νησια δεν ειναι τιποτε αλλο απο παναρχαια βουνα που τωρα απλα εχουν νερο στους προποδες τους. Τα νησια ειναι μια απομιμηση των βουνων. Και παντα προτιμουσα ενα πραγματικο βουνο, με τα ποδια μου να πατανε στην στερια του.

Δεν ηταν επιλογη μου να ερθω εδω, μαλλον ειναι αυτο που λενε "δεν ξερεις πως θα στα φερει η ζωη". Και μου τα εφερε ετσι η π***ανα που δεν μπορουσα να αρνηθω. Ηξερα οτι ηταν λαθος. Μαλλον ειχα καιρο να γευτω την γλυκα του λαθους, τον τελευταιο καιρο πριν το νησι ολα στην ζωη μου πηγαιναν σωστα.

Και τωρα, στεκομαι μπροστα στην θαλασσα, στην θαλασσα που με εγκλωβιζει, χαζευοντας τα κυματα. Καθε λαθος εχει και καποιο τιμημα. Ειμαι ετοιμος να το πληρωσω. Πρεπει να ξεπερασω αυτο που με εγκλωβιζει για να λυτρωθω.

Ναι, ειναι ωρα για λυτρωση. Παμε.


Η φωτογραφια που εχω εγω να προτεινω ειναι η εξης:




Και καλω τους:

Kαλτσοβρακο, Γιωργο Μαργαρίτη, Ανησυχο, Βενιαμιν, ΣΝικολα, ΠΡΕΖΑ TV.

Να μας πουνε μια ιστορια με αφορμη την παραπανω εικονα.

0 σχολίασαν...: