Δευτέρα, 7 Μαΐου 2007

Τραγουδακια βιωματα

Αποδεχομαι την προσκληση της >Λινας και εχω να πω τα εξης:

Στην παιδικη μου ηλικια τα ακουσματα μου ηταν το εξης ενα: Στελιος Καζαντζιδης, τον ειχε μεγαλη λατρεια ο πατερας μου. Χαρακτηριστικο ακουσμα: Θεε μου την δευτερη φορα που θαρθω για να ζησω και τα λοιπα...

Μεγαλωσα καπως και ανακαλυψα τον Michael Jackson. Μιλαμε οτι ειχα ολα του τα CD και τις βιντεοκασσετες, απο τις οποιες φυσικα και αντεγραφα τις χορευτικες του φιγουρες [αν γελασει κανεις θα του κοψω την γλωσσα]. Τι Thriller, τι Black&White, τι Beat it, τι Dangerous, τι Billie Jean, τα παντα μιλαμε.

Στο Γυμνασιο με συνεπηρε το hip-hop. Active Member, FFC, Razastarr, ΝΕΒΜΑ, και τα συναφη. Επικη εποχη. Στιχος-οροσημο: Η μελωδια της παρακμης απο τους Active Member.

Και μετα...ηρθαν τα Διαφανα Κρινα. Με την θλιψη τους, με την λυρικοτητα τους, με τα σκοταδια τους και την φωτεινοτητα τους, σε λιγοτερες περιπτωσεις. Μαλλον το χρειαζομουν, υποθετω.

Παραλληλα, τα δικα μου τραγουδοποιηματα, να ερχονται και να εκφραζουν περασμενες αλλα και συγχρονες στιγμες. Και καπου εκει, ο Μπλε Χειμωνας, σαν περιληψη ολων των προηγουμενων και δικαιωση, να αναψει αυτα που εσβησε ο αιωνας...

Εις υγειαν.

Προσκαλω τους: Μελενια, Isixiaa, Snikolas, Anisixos, Carrie VS Bridget

4 σχολίασαν...:

>Lina είπε...

οι active είναι loe bap φιλε.... η φυλή της φωτιάς ναούμ =ΡΡ

Veronica είπε...

Γιατί όλοι στο Γυμνάσιο περνάνε φάση "hip hop"?

mpiou είπε...

michael jackson λέει...και χόρευε κι όλας!Και θέλεις και να μη γελάσω.Στο πάτωμα είμαι αυτή τη στιγμή κρεμασμένος απο το πληκτρολόγιο!!! Πάντως αστεία,αστεία είχα κι εγώ μια κασσετούλα και μου την έλεγε το Dangerous...

Sourotiri είπε...

>Λινα: :))))

Βερονικα: Ε, δεν θελει πολυ λιγη επανασταση στο αιμα μας εκεινη την εποχη :)

Μπιου: ;) Καλη η προσπαθεια σου να με γελοιοποιησεις, αλλα αν δεν το εχεις μεσα σου... :Ρ