Τρίτη, 8 Μαΐου 2007

Eπιστολή Διαμαρτυρίας στην Forthnet

Πριν λίγο έφυγε η εξης επιστολή σε καποιους αρμοδιους, μπας και φιλοτιμηθει η Forthnet και με συνδεσει...

Θεσσαλονίκη, 08.05.2007



Αξιότιμοι Κύριοι,

Σας αποστέλλω αυτήν την επιστολή για να σας εκφράσω την αγανάκτηση και την διαμαρτυρία μου σχετικά με τα όσα έχουν λάβει χώρα τον τελευταίο καιρό μεταξύ εμού και της εταιρείας σας. Ονομάζομαι Α********** Βασιλική του Σωτηρίου και μένω στην οδό Χ*** **, *****, Θεσσαλονίκη.

Να σημειώσω επίσης ότι είμαι ήδη πελάτισσα σας στο πρόγραμμα σταθερής τηλεφωνίας Εθνικά 24 από τις 7/3/2007.

Σας παραθέτω τα γεγονότα με χρονολογική σειρά, άλλωστε αυτά μιλούν από μόνα τους για την αγανάκτησή μου.

13/3/2007: Επισκέπτομαι τα κεντρικά γραφεία σας στην Θεσσαλονίκη και καταθέτω αίτηση εγγραφής στο πρόγραμμα 2play. Επειδή όμως εκείνο τον καιρό ήταν σε εξέλιξη η διακοπή της DSL σύνδεσης μου από άλλον πάροχο, σημειώνω πάνω στην αίτηση να περιμένετε μέχρι να ελευθερωθεί τελείως η γραμμή μου από τον προηγούμενο πάροχο και να μετατραπεί απο DSL σε PSTN,χρονική στιγμή στην οποία θα σας έδινα την εντολή για να κινήσετε τις απαραίτητες διαδικασίες.
20/3/2007: Η πλήρης απελευθέρωση της γραμμής μου είναι πια γεγονός και έτσι επικοινωνώ μαζί σας για να σας ενημερώσω. Με έκπληξη διαπιστώνω ότι η αίτηση μου δεν έχει καταχωρηθεί στα αρχεία σας ακόμη.
26/3/2007: Επικοινωνώ ξανά μαζί σας για τον ίδιο λόγο και μου λέτε ότι η αίτηση μου καταχωρήθηκε, και ότι θα κινήσετε τις απαραίτητες διαδικασίες για να μπώ στο 2play. Με ενημερώνετε επίσης για ένα τεχνικό πρόβλημα που υπάρχει στην περιοχή μου (Τούμπα Θεσσαλονίκης), αλλά μου λέτε ότι θα λυθεί άμεσα και ότι από την λύση του τεχνικού σας προβλήματος μέχρι την ενεργοποίηση του 2play θα μεσολαβήσουν 15 εργάσιμες μέρες.
27/3/2007: Επικοινωνείτε εσείς μαζί μου για να με ρωτήσετε πότε θα σας δώσω την εντολή για να κινήσετε τις διαδικασίες και να καταχωρήσετε την αίτηση μου, παρότι σας έχω ενημερώσει μια μέρα πριν!
5/4/2007: Επικοινωνώ μαζί σας και μαθαίνω ότι η αίτηση μου δεν έχει καταχωρηθεί ακόμη, παρόλα τα γεγονότα της 26ης και 27ης Μαρτίου. Μου λέτε όμως ότι δουλεύετε πυρετωδώς και ότι μέχρι την Κυριακή 8/4/2007 ΟΛΕΣ οι αιτήσεις θα έχουν καταχωρηθεί.
15/4/2007: Η αίτηση μου δεν έχει καταχωρηθεί ακόμη, σύμφωνα με τα όσα μαθαίνω από τον εκπρόσωπό σας και το τεχνικό πρόβλημα δεν έχει λυθεί ακόμη.
22/4/2007: Η αίτηση μου επιτέλους καταχωρείται και εμφανίζεται και η σχετική ένδειξη στην ιστοσελίδα σας. Σύμφωνα με τα όσα μου λέει ο εκπρόσωπός σας στην γραμμή 8011008000, η διαδικασία θα ολοκληρωθεί σε 15 εργάσιμες μέρες, ήτοι 13/5/2007.
4/5/2007: Η ένδειξη στην ιστοσελίδα σας για την παραλαβή και καταχώρηση της αίτησης μου στην ιστοσελίδα σας αλλάζει και απο 22/4 γίνεται 4/5. Επικοινωνώ αμέσως μαζί σας και ο εκπρόσωπός σας μου λέει ότι η αίτηση μου όντως καταχωρήθηκε στις 4/5. Ζητάω να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο, και μου δίνει το νούμερο 2109559000, ώστε να καλέσω στις 7/5 πρωινές ώρες, μιας και μεσολαβούσε σαββατοκύριακο, ενώ με ενημερώνει ότι το τεχνικό πρόβλημα δεν έχει λυθεί ακόμα και ότι δεν μπορεί να μου πει πότε θα λυθεί.
7/5/2007: Καλώ το εν λόγω νούμερο επανειλημένως και ενώ περιμένω στην αναμονή η γραμμή συνεχώς πέφτει. Επικοινωνώ με το call center σας στο νούμερο 8011008000 και ο εκπρόσωπος σας με ενημερώνει ότι η αίτηση μου καταχωρήθηκε στις 4/5 και ότι η ενεργοποίηση της γραμμής μου στο 2play θα γίνει σε περίπου έναν μήνα, δηλαδή στις 4/6.

Εν κατακλείδι δηλαδή, έκανα την αίτηση στις 13/3/2007, η οποία καταχωρήθηκε στις 22/4/2007, 5 ολόκληρες εβδομάδες μετά, (ή μήπως στις 4/5/2007;) και το πολυπόθητο 2play θα είναι ενεργοποιημένο στις 4/6/2007, στην καλύτερη πάντα περίπτωση.

Θεωρώ λοιπόν ότι η εταιρεία σας, στην οποία εγγράφηκα λόγω της φήμης της (όλοι ξέρουμε το σλόγκαν σας "είμαστε οι πρώτοι που φέραμε το Internet στην Ελλάδα") και του επαγγελματισμού που διέθετε ("η πιο αξιόπιστη δύναμη στο ελληνικό Internet"), εδώ και δύο μήνες (και δεν ξέρω για πόσο ακόμα) με ταλαιπωρεί άδικα.

Πρέπει να ομολογήσω ότι δεν περίμενα αυτήν την αντιμετώπισή σας, γιατί η εκπρόσωπος σας που με προσέγγισε για την εγγραφή μου στο πρόγραμμα εθνικά 24 αλλιώς μου τα παρουσίασε. Μου είπε μάλιστα ότι αν είμαι ήδη πελάτισσα σας, θα μου ενεργοποιούσατε το πρόγραμμα 2play ταχύτερα. Ήταν απλά λόγια για προσέλκυση πελατείας?

Δεν σας κρύβω ότι η υπομονή μου εξαντλήθηκε. Απαιτώ την ΑΜΕΣΗ ενεργοποίηση της γραμμής μου στο 2play, μιας και για κανένα από τα παραπάνω γεγονότα δεν φέρω ευθύνη, ούτε για την καθυστέρηση της καταχώρησης της αίτησης μου, ούτε για το τεχνικό σας πρόβλημα, ούτε για τις ανακολουθίες των εκπροσώπων σας.

Ελπίζω η συνεργασία μας στο μέλλον να είναι αποδοτικότερη.

Με τιμή,



Β. Α**********

Κοινοποίηση: - Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ)
- Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ.). - Περιοδικό CHIP
- Περιοδικό Computer για όλους
- Περιοδικό PC Master
- Στα διάφορα διαδικτυακά forum που ασχολούνται με τους Η/Υ

6 σχολίασαν...:

hopkins είπε...

Σωστή η κίνηση σου σουρωτηράκι! Γάμησε τους.

John Karakatsanis είπε...

Στείλτη και στο RAM, rameditors@dolnet.gr

>Lina είπε...

ώστε Βασιλική σε λένεεεεε.....

beniamin η δωδέκατη είπε...

ποια είσαι στ'αλήθεια γκουναντα;;;;;;;;

Sourotiri είπε...

hopkins: Ναι ρε, τους εκανα την μουρη κρεας, τι να σου πω... :Ρ

Καρακατσανη: Θενξ!

>Λινα: Εννοειται καλη μου:)

βενιαμιν: ρε αντε ρε :Ρ

Γιώργος είπε...

Σαν τον οτε δεν εχει...
παρολο που εχω forthnet....
Η ΑLTEC παει για κλεισιμο...
η Forthnet για να σε συνδεσει θελει χ μηνες....
ειναι μεν φθηνη αλλα απο εκσυπηρετηση κλαφτα......δεν βρισκει κανεναν στο τηλεφωνο και ας κατσεις μια ωρα στην αναμονη....
οτε....
πληρωνεις κατι παραπανω αλλα εχεις εκσυπηρετηση!
η ταχυτητα που σου δινει ειναι αυτη που πληρωνεις....δεν πληρωνεις 24 για να παρεις οσα εχεις στην περιοχη σου ....και σε ωρες αιχμης να πεφτουν και αυτα δραματικα...

δεν προσπαθω να κανω διαφημιση...
απλως παραθετω την γνωμη μου:)

ps: εγω για να καταφερω να επικοινωνησω μαζι τους κατεφυγα σε καταγγελια στην εεττ και επειτα απο ενα μηνα με πηραν ΑΥΤΟΙ τηλεφωνο :P