Δευτέρα, 11 Ιουνίου 2007

Γαμιεται και ο Μερφυ και ο νομος του.

[Ακολουθει ποστ που επρεπε να γραφτει το Σαββατο, αλλα επειδη η Forthnet συνεχιζει να με κραταει εκτος ιντερνετ για 3 γεματους μηνες -σημερα μπαινω στον 4ο- γραφεται σημερα]

Το σαββατο ολα εμοιαζαν οτι θα κυλουσαν φυσιολογικα. Ξυπνησα το πρωι και πηγα στο φροντιστηριο οπου ειχα μαθημα 10 με 11.30 . Υπολογιζα οτι γυρω στις 12.30, αντε 1 θα ημουν Θεσσαλονικη. Κανω το μαθημα μου λοιπον, και ενημερωνομαι οτι ολοι οι καθηγητες θα φυγουμε στις 1, γιατι τοτε τελειωνει και το τελευταιο μαθημα [ειναι μακρια και πηγαινοερχομαστε με το ιδιο αυτοκινητο]. Δηλαδη, θα ημουν σπιτι γυρω στις 2.30, αλλα λεω δεν γαμιεται, θα το υποστω και αυτο.

Γυρω στις 12.50, χτυπαει το τηλεφωνο. Ω του θαυματος, 10 λεπτα πριν φυγουμε. Και φυσικα δεν ηταν για καλο. Ο ιδιοκτητης του φροντιστηριου ειχε ξεχασει να ειδοποιησει μια μαθητρια η οποια κλαιγοντας σχεδον τον πηρε τηλεφωνο για να κανει μαθημα. Ε τι να γινει, το μαθημα εγινε εξπρες, εγω ιδρωνα απο το γρηγορο λογο μου, το τελειωσα στις 1.30.

Παμε να φυγουμε λοιπον, και οι 2 ιδιοκτητες αφηνουν εμενα και μια αλλη καθηγητρια στην Θερμη, με την προοπτικη να παρουμε ταξι και να παμε σπιτια μας. Ως γνησιος τζεντλεμαν ναουμ', βαζω την συναδελφο σε ενα ταξι και παιρνω το επομενο. Επειδη μαλιστα τα ταξι δεν ειναι και συχνο φαινομενο εκει, αναγκαζομαι να μπω με αλλους 2 κυριους.

Στα 5 λεπτα της διαδρομης, διαπιστωνουμε ολοι μας οτι ο ταριφας εχει κανει λαθος συνεννοηση με τους αλλους 2, και, αντι να τους παει εκει που νομιζε [και εκει που βολευε φυσικα] πρεπει να παμε πισω και να κανουμε εναν τεραστιο κυκλο στην...εξοχη της Θεσσαλονικης. Παλι καλα που μου ειπε οτι θα μου παρει οσα θα μου επαιρνε κανονικα. Ε λοιπον, οι 2 κυριοι τον κατευθυνουν και διαπιστωνω οτι ο ενας απο τους 2 δεν πρεπει να ειναι και πολυ καλα στα μυαλα του. Οδηγουν τον ταριφα λοιπον στου διαολου την μανα, σε ενα ερημο μερος που δεν ειχα ιδεα πως φτασαμε εκει, και λεω απο μεσα μου, ωραια, την γαμησαμε τωρα, θα με κλεψουν και εμενα και τον ταριφα στην καλυτερη, θα μας μαχαιρωσουν στην χειροτερη.

Οταν φτασαμε στον προορισμο των δυο κυριων, διαβασα την ταμπελα που ειχε το συρματοπλεγμενο κτιριο: Ψ.Ν.Θ. - Οικοτροφειο Θεσσαλονικης.

Ω ρε πουστη, το Ψ προφανως ειναι ψυχιατρικο, το Ν νοσοκομειο και το Θ Θεσσαλονικης. Τοση ωρα ειχα διπλα μου εναν τρελο...!!!! Ευτυχως κατεβηκαν χωρις να δημιουργησουν το παραμικρο προβλημα.

Ο ταξιτζης με παει στο σπιτι μιας φιλης της Λινας, οπου ηταν μαζεμενοι κι αλλοι φιλοι της, εκ των οποιων ο ενας ξερω οτι μαγειρευει υπεροχα. Ε, 3.30 εχει παει, εχω πεθανει στην πεινα, εχω ταλαιπωρηθει, το μονο που θελω ειναι ενα γαματο πιατο φαγητο, το οποιο, σιγουρα, αυτην την ωρα θα ειναι μαγειρεμενο. Μπαινω στο σπιτι, και αντι να δω τραπεζια στρωμενα, βλεπω 4 ανθρωπους χυμενους σε καναπεδες και κρεβατια. Θα'χουν σκασει στο υπεροχο φαγητο και θα χωνευουν τωρα, σκεφτηκα. Ελπιζω να μου εχουν αφησει και μενα λιγο, συνεχισα την σκεψη μου.

Ελα ομως που δεν ηταν ετσι τα πραγματα. Ειχαν ολοι τους χυθει στην ξαπλα επειδη βαριοντουσαν αφορητα, με αποτελεσμα οχι απλως να μην εχουν μαγειρεψει, ουτε καν τα υλικα δεν υπηρχαν σπιτι. Το στομαχι μου κοντεψε να σκοτωσει εκεινη την ωρα.

ΟΚ λεω, ας παραγγειλουμε. Μα ευκολο το εχεις να διαλεξεις τι θα φας, ειδικα αν βλεπεις και τηλεοραση ταυτοχρονα; Εγω βιαζομουν επειδη ειχα μαθημα στις 5 [η ωρα εχει παει 4 παρα εντωμεταξυ]. Για να μην τα πολυλογω, παραγγελνουμε, φυσικα το φαγητο κανει 45 λεπτα να ερθει [οχι που δεν θα αργουσε], τρωω σαν το βοδι με ρυθμους οπλοπολυβολου και φευγω σαν τον κλεφτη και τρεχαλητος. Στην διαδρομη νιωθω οτι μαλλον παραφαγα και αισθανομαι ασχημα, το στομαχι μου με ποναει.

Φυσικα, το μαθημα που ειχα στις 5 ηταν με το μοναδικο παιδακι που θελω να το χτυπησω καθε φορα που ανοιγει το στομα του με μια μπουνια καταμουτρα. Ελα μωρε λεω, θα το αντεξω, μια ωρα ειναι, στις 6 θα εχω τελειωσει και μετα ολο το απογευμα θα ειναι δικο μου. Λες,ε; Φυσικα το παιδακι δεν ηταν σπιτι του στις 5 [!!!] αλλα στις 5.10, και φυσικα το μαθημα το τελειωσαμε 7 παρα, με το στομαχι μου να ποναει, τα νευρα μου τσαταλια και το κεφαλι μου να αρχιζει να αντιδραει.

Ξαναγυριζω στο φιλικο σπιτι της Λινας,η οποια ηταν ακομη εκει, λεω ενταξει, απο δω και περα ολα καλα, θα πουμε και καμια μαλακια με τα παιδια και θα γαμηθουμε στο γελιο, ως συνηθως. Φτανω ξανα πισω και βλεπω οτι οι 4 τους εχουν στρωσει μια ωραιοτατη μπιριμπα, στην οποια εγω φυσικα δεν μπορω να παιξω, και απλα καθομαι και τους κοιταω. Εκει καπου, στις 7.30 με 8 περιπου, ηταν που νυσταζα ανελεητα.

Παλι καλα που μετα την μπιριμπα τα πραγματα συνεχιστηκαν εξαιρετικα και περασα γαματα, ειδαλλως σημερα θα ημουν χωρισμενος :Ρ

8 σχολίασαν...:

>Lina είπε...

θα με χώριζε για μια μπιρίμπα κύριοι δικαστες!Αν είναι δυνατόν. Νταξ, συμμερίζομ αι τη γκαντεμιά σου, αλλά η μπιρίμπα δνε έφταιγε σε τιποτα, απά ήσουν ξινισμένος.

εγώ τι να πω βρε που φοβάσαι άνθρωπο με ψυχιατρικά προβλήματα;;

hopkins είπε...

Καλά μωρή. Εσύ ήσουν Σαλόνικα το Σ/Κ και δεν πήρες τηλ; Φτου σου μωρή τσουλίνα!
Μαζί σου είμαι Σουρωτήρη! Χώρισε την να βρεις την υγειά σου! Που πέρασες μια άθλια μέρα και αυτή αντί να περιποιηθεί, καθόταν και έπαιζε μπιρίμπα!!! Έλος δηλαδή! Χώρισε την και ζήτα και διατροφή!

>Lina είπε...

μαλακία χοπχοπ=πούλη =( πιστευαμε ότι δεν θα ρχοσουν βραδιάτικα στο σπίτι της φίλης μου. θα ρχόσουν;;

hopkins είπε...

Καλά, έτσι κι αλλιώς δεν μπορούσα Σάββατο βράδυ. Αλλά είναι πια φανερό ποιους προσπαθείς να αποφύγεις στις επισκέψεις σου στη Σαλόνικα...
:Ρ :)

Sourotiri είπε...

Lina, οχι, δεν θα σε χωριζα εγω για μια μπιριμπα. Μαλλον εσυ θα με χωριζες αν εβγαζα τα νευρα μου :)

Χοπκινς: Σιγα ρε να μην σηκωνοσουν να ερθεις, ποσο μαλλον για να παιξουμε κανενα παιχνιδι...!!!

R2-D2 είπε...

Και μετά σου λένε La Vita e Bella...
Φαντάζομαι σου τη δίνει πολύ εκείνο το τραγούδι που λέει "Κι όλοι θα παίζουνε μπιρίμπα" κτλ.

Σοφία είπε...

Καλά σου λέει η Lina - τι τον φοβάσαι τον ψυχασθενή; Αυτούς που υποτίθεται ότι είναι λογικοί πρέπει να φοβάσαι περισσότερο.
Κατά τ' άλλα, σε συμμερίζομαι απόλυτα!

>Lina είπε...

όχι άλλο λαϊκό δικαστήριο!!! αφήστε την αμαρτωλή να ησυχάσει!