Τετάρτη, 20 Ιουνίου 2007

Για να ακουσω προτασεις για αυτοκινητο...

Λοιπον, here's the thing: Εχω παρει στα πολυ ζεστα το θεμα του διπλωματος για αυτοκινητο, και ελπιζω μεσα στο καλοκαιρι να εχω ξεμπερδεψει. Αυτο ομως που με απασχολει δεν ειναι το διπλωμα αυτο καθαυτο, αλλα το τι αυτοκινητο να παρω.

Ζητειται λοιπον:
-Μεταχειρισμενο αυτοκινητο 5ετιας το πολυ
-Τιμη 4.000-5.000€
-Μικρο, με λιγα κυβικα, το πολυ 1300

Απο την προχειρη ερευνα που εκανα μεσω ιντερνετ, διαπιστωσα οτι αυτα τα κριτηρια τα πληρουν ως επι το πλειστον Nissan Micra και Fiat Punto.

Επειδη ομως ειμαι πελαγωμενος, καθε αποψη δεκτη :) Τι να προσεξω, τι να αποφυγω, τι να σκεφτω, τα παντα.

11 σχολίασαν...:

An-Lu είπε...

Συνιστώ ανεπιφύλακτα Punto. Το Micra είναι πολύ νευρικό για αρχάριο οδηγό...

beniamin η δωδέκατη είπε...

Σε προσοχή,αποφυγή,σκέψη κ πάντα δεν ξέρω..
Αλλά για δες κ σε κανένα ρενό κλιό..ή φόκους..πόσο πάνε;;
Πάντως απο πείρα σε αμάξια λόγω κακομεταχείρησης τα ΤΟΥΟΤΑ αντέχουν τρομερά πολυ..Υπερβολικά πολύ θα έλεγα..Κ τα ρενό έχουν πολύ καλό αμάξωμα,(τα περισσότερα πήραν του σενικ) που προσφέρει πολύ καλή ενεργητική κ παθητική ασφάλεια..

Για δες : http://www.renault.gr/renault/cars/fin2.php?mmid=129

beniamin η δωδέκατη είπε...

καλά μπορεί να λέω κ μαμακίες,αλλά τεσπα :Ρ

snikolas είπε...

call me! ;)

Sourotiri είπε...

Ουφ... Μου εχουν πει οτι τα ανταλλακτικα για τα γαλλικα και τα γερμανικα αυτοκινητα ειναι πανακριβα, και βενιαμιν για 4-5 χιλιαρικα τα μονα σοβαρα αυτοκινητα που βρηκα [σου λεω τωρα να μην ειναι τιποτα ΚΙΑ] ηταν το Πουντο και το μικρα. Απο την μια το πουντο μου αρεσει πιο πολυ, αλλα με προβληματιζει οτι βρηκα αμετρητα πουντο προς πωληση, δηλαδη γιατι τα δινουν ολοι αυτοι; Απο την αλλη το μικρα... ΑΡΡΡΡΓΚ ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ. Θα παρω τον ΣΝικολα :ΡΡΡΡ

Sourotiri είπε...

Α και κατι ακομη. Αν τα ΤΟΥΟΤΑ ηταν φτηνα, δεν θα ετιθετο κανενα απολυτως θεμα :) Ειμαι ερωτευμενος με τα ΤΟΥΟΤΑ :)

Ανώνυμος είπε...

toyota yaris... mono benzini zitaei apo sena! twra pou bgike kainourgio yaris, paleuontai oi times gia to proigoumeno montelo. to polu polu re sourotiri pare ena katanalwtiko (diakopo)daneio kai rixto sto amaxi... axizei file o giapwnezos. Douleuei san skuli 18 wres ti mera, koimatai se spitia koutia, alla esu o ellinaras eurwpaios apolambaneis poiotita kai timi... ase pou to izosunolo tou tha se kalupsei, stis exezitimenes mousikes sou anazitiseis....

Συνήθης Ύποπτη είπε...

Λοιπόν...
Θα συμφωνήσω για την toyota, απ' όλες τις απόψεις έχει καταπληκτικά αυτοκίνητα (για τον απλό κοσμάκη).
Τα γερμανικά αμάξια είναι στιβαρά και ασφαλή να ξέρεις (τύπου corsa ή polo/golf).

Για το punto, όχι μόνο δεν το συζητάω αλλά με τα ΧΙΛΙΑ σε αποτρέπω από το να πάρεις αμάξι ιταλικό (τέτοιων κατηγοριών) διότι είναι πλαστικούρα, δε σου παρέχουν καμία προστασία (ένα κώλο ν' ακουμπήσεις στην πόρτα μπήκε μέσα), οι μηχανές τους δεν είναι αξιόπιστες (βγάζουν πιο γρήγορα προβλήματα και είναι της άποψης πως ένα πρόβλημα καλό είναι να φέρει κι άλλο μετά). Ούτε με σφαίρες!!!

Επίσης και τα seat είναι λίγο αμφιλεγόμενα, ναι μεν αλλά...

Τώρα για το micra. Εμείς έχουμε ένα corsa παλιό, το οποίο παρ' όλο που έχει περάσει τα πάνδεινα, είναι σκυλί. Αντέχει τρελά.
Η μάνα μου, λοιπόν, πήρε ένα micra και εγώ το σνόμπαρα αφάνταστα. Το έλεγα "ο κουβάς".

Μέχρι που το οδήγησα. Έχω οδηγήσει ΠΟΛΛΑ αμάξια και το micra είναι αυτόματος πιλότος. Εξαιρετικές σχέσεις στα πεντάλ, ευαίσθητα φρένα αλλά όχι νευρικά, εκπληκτική επιτάχυνση (ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!) για μικρό αμάξι τέτοια κατηγορίας, μικροί μεν χώροι αλλά στο έπακρον αξιοποιήσιμοι (βλ. κάθισμα συνοδηγού έχει ντουλάπι από κάτω), οικονομικότατη κατανάλωση, το τιμόνι είναι ο απόλυτος σύμμαχός σου και, και, και... Το μόνο αρνητικό για μένα είναι ότι έχει μικρό αποθηκευτικό χώρο (για τα γούστα μου that is).

Είναι ότι πρέπει για ένα νέο οδηγό. Στο λέω γιατί κι ο αδερφός μου τώρα πήρε δίπλωμα και του έχει πάρει τον αέρα. Φοβερό αμάξι.

Προτείνω, λοιπόν, αν βρεις κάτι καλό να είναι ή Yaris (φυσάει λέμε) ή micra.

Επαναλαμβάνω, ΜΗΝ διανοηθείς να πάρεις punto!

Ελπίζω να βοήθησα.

>Lina είπε...

εμένα μ άρεσε το πολιτικο-πολιστισμικό σ΄χολιο του ανώνυμου =)))

ύποπτη ήσουν κατατοπιστικότατη, κι εγώ τα σκέφτομαι σοβαρά αυτά τα δυο. για το aygo τι έχεις να πεις;

Sourotiri είπε...

Ρε ανωνυμε, ποσοστα παιρνεις...;;; :ΡΡΡ Αστειευομαι, θα συμφωνησω μαζι σου οτι τα ΤΟΥΟΤΑ ειναι και γαμω τα αυτοκινητα, αλλα εγω δανειο για αυτοκινητο ΔΕΝ παιρνω :)

Συνηθη Υποπτη, με κατατοπισες πληρως μπορω να πω, ευχαριστω :)

Συνήθης Ύποπτη είπε...

Το aygo (αυγό;) δεν το έχω οδηγήσει και μιλάω μόνο για αμάξια που έχω οδηγήσει ή μελετήσει, για να είμαι ειλικρινής. Αλλά έχει εξ αρχής ένα + λόγω εταιρείας. :D

Καλές αγορές, σουρωτηράκι!