Παρασκευή, 20 Ιουλίου 2007

Λιωσιμο

Εχω λιωσει απιστευτα. Και οχι μονο απο την ζεστη.

Καθε μερα ξυπναω, πινω 50 λιτρα νερο, ιδρωνω, καθομαι και βαριεμαι. Καθε φορα που τρωω το παρακανω, με αποτελεσμα μετα να νιωθω σαν εγκυος για 3-4 ωρες [Τελικα μαλλον το κεμπαπ που καθησε βαρυ χθες, δεν εξηγειται αλλιως, μα καλα, εσυ τι εχεις ρε αγορι μου στο στομαχι σου, μπλεντερ;]. Και καθε βραδυ, απο τις 10 η ωρα με πιανει νυστα.

Βαριεμαι, βαριεμαι, βαριεμαι. Δεν εχω ορεξη για πολλα πραγματα.

Και αναρωτιεμαι: Αυτο λεγεται γεμισμα μπαταριων; Αν ναι, μιλαμε θα εχω τρομερη ενεργεια του χρονου, σαν raver που εχει καταπιει 15 εκστασι θα πηγαινω. Αν οχι, πολυ απλα την γαμησα.

Εις το επανιδειν. Οταν ξεβαρεθω, θα γραψω και κανενα ποστ της προκοπης.

3 σχολίασαν...:

anisixos είπε...

Και εδω μια απο τα ιδια φιλε μου.Ασε, δεν παλευεται η κατασταση..και εχω και τον πρεζα να με βριζει επειδη εκανα κριτικη στον μαυρο γατο..
α απο τον τιτλο του μπλογκ μου εφυγε το 19.δεν ειμαι πια 19 :(

Pegasus είπε...

Σουρωτηράκι μου, την ίδια αίσθηση έχω κι εγώ... θέλω να το ρίξω στο σορολοπ!!! :Ρ Υποθέτω (θέλω να πιστεύω δλδ) πως είναι φυσιολογικό! ;)

hopkins είπε...

Χεχεχεχεχε. Δε μασάει ο γερο-hopkins ρεεεεεεεεεεεε