Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2007

Ερχονται εκλογες και τα λαμογια εισηλθαν στην μπλογκοσφαιρα... [παρτ 2]

Μιας και ασχολουμαι τις τελευταιες μερες με τα των πολιτικων, μια μικρη παρατηρηση: Σαν πολλη ανωνυμια δεν εχει πεσει στα σχολια εδω, εδω, εδω, εδω, εδω κι εδω;

Και αναρωτιεμαι... Ειναι αραγε τοσοι πολλοι οι διαφορετικοι ανωνυμοι πολιτες που υποστηριζουν καποιον απο τους δυο εξουσιαζοντες την χωρα, ή μηπως προκειται για την επελαση των κομματοσκυλων που τους θιξαμε το κομμα;

Θεωρω τουλαχιστον χεστη οποιον σχολιαζει σαν ανωνυμος, ειδικα δε ακομη πιο χεστηδες οσους γραφουν τα οσα γραφουν στα παραδειγματα που ανεφερα πιο πανω. Και επειδη η απαντηση στην απορια μου φανταζει πιο πιθανη να ειναι η δευτερη, απλα καθομαι, διαβαζω, καμαρωνω τον κομματικο μηχανισμο και των δυο και στο μυαλο μου ισχυροποιειται η γνωμη μου:

Εσκασαν οι εκλογες και τα λαμογια βγηκαν βολτα στην μπλογκοσφαιρα... Καλως ηρθατε πουλακια μου, δειξτε τον εαυτο σας, το μονο για το οποιο πειθετε ειναι οτι δεν πρεπει να σας ψηφισουμε.

Υ.Γ. Και μην υποστηριξει κανεις οτι και εμεις οι μπλογκερς ειμαστε ανωνυμοι, ψευδωνυμοι ειμαστε και εχει μεγαλη διαφορα. Εμεις εδω ειμασταν, εδω ειμαστε, τα οσα γραφουμε υπαρχουν και μπορει ο καθενας να τα δει, ενω εσεις, ανωνυμα κοτοπουλακια, για παντα μενετε στην αφανεια. Υπουλα, στην πουστια, οπως παρα πολυ ωραια σας διδασκει το κομμα σας με τις πραξεις του.

Υ.Γ.2 Τελικα ο Μπαμπασιδης δεν αντεξε τον διαλογο, ποιον διαλογο δηλαδη, ουτε καν να ακουσει τις αντιρρησεις δεν αντεξε, και οχι απλως εσβησε ΟΛΑ τα σχολια απο το... [ο Θεος να το κανει] blog του, αλλα τα απενεργοποιησε τελειως, δειχνοντας προφανεστατα οτι το μονο που δεν επιθυμει ειναι ο διαλογος και μετατρεποντας ενα blog σε μια απλη σελιδα, χωρις να πληρωνει ομως :) Μπραβο!

13 σχολίασαν...:

geokalp είπε...

κάνε τους ρόμπα αλλά όχι και τόση σημασία πια...

dimHapi είπε...

αυτήν την ομορφία την είδες?
Βέβαια δεν ξέρουμε ακόμα αν θα κατέβει κιαυτή υποψήφια..

P.s:άκουσα καλά?υποψήφια η Λάσπα??

χοχο που ζούμε

Stormrider είπε...

απο όσα σχόλια σου είδα εκεί, εσύ τους έβριζες, δεν έκανες διάλογο. Είναι φυσικό να μην απαντήσουν, ακόμη κι αν στην πορεία τους θέσεις κάποια ερωτήματα.
Κι εγώ στον δικό μου χώρο χρησιμοποιώ πολύ ακραίες εκφράσεις, αλλά κάνω μονόλογο, όχι διάλογο.

Και μην ξεχνάς ότι η "μπλογκόσφαιρα" (που την επικαλείσαι και θες να την κρατήσεις αμόλυντη απο τους πολιτικούς) δεν είναι τίποτε άλλο απο ένα δείγμα του εκλογικού σώματος, απλά με χαμηλότερο δείκτη ηλικίας και λίγο υψηλότερο μορφωτικό επίπεδο. Δεν είναι εκτός του πολιτικού γίγνεσθαι, δηλαδή κι ΕΜΕΙΣ τους ψηφίζουμε, απλά έχουμε την πολυτέλεια να τους βρίζουμε δημόσια.

Sourotiri είπε...

stormrider, ενα σχολιο ειδες, το οποιο εγω και δικαιολογω εκ μερους μου. Αν καποιος θελει να δειξει οτι εχει τα αρχιδια να κατσει και να κανει διαλογο με πολιτες, να ειναι ετοιμος να δεχτει και τα μπινελικια, που τοσο επαξια κερδισε. Αλλα και οι αλλοι μπλογκερς που εθεσαν ερωτηματα ακομη περιμενουν απαντηση...

Και προφανως, δεν ειμαι ο ρομπεν των δασων της μπλογκοσφαιρας, απλα μου την εδωσε που ενα βημα πριν τις εκλογες την θυμηθηκαν.

Stormrider είπε...

απλά να ξέρεις ότι τέτοιοι τύποι το πιο εύκολο πράγμα που μπορούν να αντιμετωπίσουν είναι τα μπινελίκια γιατί πολύ απλά, είναι συνηθισμένοι.

Rodia είπε...

Ε, να μην εισέλθουν..? Σάμπως υπάρχουν πόρτες εδώ πέρα..?
..άσε που καλά κάνουν και εισέρχονται και βλέπουμε (σιγουρευόμαστε δλδ) κι εμείς ποιοι είναι..

Ανώνυμος είπε...

"ψευδωνυμοι ειμαστε και εχει μεγαλη διαφορα" Δεν μας είπες την διαφορά.
Εκτός και εάν ενοείς ότι εσένα σε δημοσίευσε και η Καθημερηνή ενώ τους άλλους όχι. Για πές μας για ποιόν δουλεύεις? Διότι δεν ακούσαμε τίποτα για Στυλιανίδη Μανωλιά, Πεταλωτή , Ιλχάν κλπ. Αυτοί που σε φυμώνουν και δεν σ αφήνουν να πεις την άποψή σου είναι φιλαράκια ή σε κάνουν επώνυμο με ένα ανέμελο αναρχοαυτόνομο στυλ στις εφημερήδες τους?

Sourotiri είπε...

προς την ανωνυμη κοτα:

η διαφορα ειναι οτι για σενα που εισαι ανωνυμος και γραφεις δεν μπορει κανεις να βρει απολυτως τιποτα, ενω για μενα που ειμαι ψευδωνυμος και γραφω υπαρχει ενα μπλογκ με κειμενα, λινκς, θεσεις, ιδεες.

Οσο για τα υπολοιπα που λες... Αει καλα αγορι μου, κοψε την πρωινη, σε χαλαει.

Ανώνυμος είπε...

Μου αρεσουν τα επιχειρηματά σου : κόψε την πρωινή κλπ. Και η ισχύς των επιχειρημάτων σου είναι η αποδοχή αυτών που λέω. Ευχαριστώ που αποδέχτηκες με τον τρόπο σου οτι κάποιους εξηπηρετείς. Πάλι δεν τόλμησες να κατηγορήσεις άλλον παρά την τσετινέ και τον μπαμπασίδη.
Άνηξε και κανένα λεξικό να δείς τι σημαίνει επωνυμία. Ιδέες θέσεις ταχυδρομίο και site έχουν όλοι και οι ανώνυμοι. ασχολούμαι με το internet ολά χρόνια γι ανα μου πείς εσύ πως δουλεύει.

Sourotiri είπε...

Λοιπον, επειδη εσυ σε λιγο θα με πεις και φασιστα ανταξιο αυτων που γλειφεις, εχουμε και λεμε:

1)Δεν χρειαζεται να πεισω κανεναν ανωνυμο οτι δεν δουλευω για κανεναν.
2)Δεν ειπα οτι ειμαι επωνυμος, ειπα οτι ειμαι ψευδωνυμος, μαθε να διαβαζεις.
3)Τον Μπαμπ. και την Τσετ. ουτε που τους ηξερα πριν το μπλογκ τους, ουτε φυσικα ολους τους υπολοιπους που ανεφερες. Δεν ειμαι Κομοτηναιος, Σαλονικιος ειμαι [να και κατι που θα μπορουσες πανευκολα να διαπιστωσεις αν διαβαζες το ψευδωνυμο μπλογκ μου]
4)Ασχολεισαι τοσο καιρο με το ιντερνετ, και ενα νικνεημ στον μπλογκερ δεν μπηκες στον κοπο να στησεις. Ουτε καν για το θεαθηναι.
5)Αντε τραβα να γλειψεις κανεναν κωλο τωρα.

lalakhs είπε...

οριστε λοιπον ψευδονυμο που χρειαζοσουν. Η ανωνημία από το ψευδόνημό σου. Απο που συμπερανεσ οτι γλυφω? με ξερεις και με κρινεις η φασιστικα μονο και μονο επειδη διαφονω μαζι σου το αοπφασισες? Σαλονικιος και ενδιοαφερεσε πιο πολυ για τους κομοτηναιους πολιτικους ή είναι η δουλιά που σου βάλανε να κανεισ? Δεν μου είπες ακομη τους υπολοιπους απο τσετινε και μπαμπασιδη τους εχεισ στο απειροβλητο ή κατι άλλο συμβαίνει?

Sourotiri είπε...

Δεν μπορω να συνεννοηθω μαζι σου, δεν καταλαβαινομαστε φαινεται. Με κουραζεις οταν με ρωτας τα ιδια πραγματα δεκαπεντε φορες. Ποσο πιο καθαρα να εξηγηθω; Αντε, καλο προεκλογικο αγωνα αγορι μου.

lalakhs είπε...

επίσης καλο προεκλογικο αγωνα "δημοκράτη".