Σάββατο, 11 Αυγούστου 2007

Για να γελασει και λιγο το χειλακι μας... [Συλλογη απο αστειες φωτογραφιες]

Ξεκιναμε λοιπόν: Σιγουρα εχετε δει στον δρομο περιεργες επιγραφες, αλλα οχι σαν κι αυτες:


Μπρρρ.... Μιλαμε για πολυ αγανακτισμενο αγροτη μαλλον :Ρ

Οι ανθρωποι στην επαρχια ειναι λιγο πιο σκληροι φαινεται :)

Γειαααα σου Σπυυυυροοοοο!!!

Ρε τον παπά, το επιασε το νοημα :ΡΡΡ

Οσες πιστες [και πιστοι...] προσελθετε :)

Επιγειος παραδεισος:DDDDD

Φαινεται ο ανθρωπος εκανε καπετανιος...


ΜΠΡΟΥΦ ΛΕΕΙ!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

Χωρις σχολιο...

Δηλαδη τους ηταν τοσο δυσκολο να πουν απλα αδιεξοδο;;; Παρεμπιπτοντως, οποιος βρει πως κινουνται τα οχηματα σε αυτο το σταυροδρομι κερδιζει καραμελα :)


Και επισης...Αυτοι οι ξενοι ειναι πολυ προστυχοι τελικα... Ιδου η αποδειξη:


Παω στοιχημα οτι το pipes & pouches ειναι sex shop. Δεν υπαρχει αλλη περιπτωση.-
Και μαλλον πρεπει να βρισκεται στον εξης δρομο:


Αν παντως ανοιξει υποκαταστημα στην Ελλαδα, του εχω βρει ηδη το που, μιλαμε μαγαζι γωνια!!!




Τουλαχιστον ο ανθρωπος εχει το γνωθι σαυτον... :)

Οχι σαν αυτους:



Και επειδη ζηλεψα την δοξα του Yo!Reeka's, παρτε και την Μαζοχα:





Ειπε κανεις οτι οι παρελασεις δεν πρεπει να γινονται;


Οσοι το βλεπουν κραζουν τον κατασκευαστη. Εγω παντως το βρισκω ως μια αλλη αποψη εκφρασης των σεξουαλικων υποννοουμενων, δεν ξερω για σας...


Αυτο απευθυνεται σε οσους κανουν cybersex: με προσοχη, παιδια:


Και για οσες γυναικες θελουν να εχουν το κεφαλι τους ησυχο οτι ο αντρας τους δεν ξενοπηδαει:


Λιγο πριν το τελος, ακολουθει ενα εξαιρετικο βιογραφικο σημειωμα [κλικ στην εικονα για μεγεθυνση, αξιζει τον κοπο!]


Με αυτα και με αυτα, αντε να διδαξω μαθηματικα του χρονου:

5 σχολίασαν...:

>Lina είπε...

στο βιογραφικό κόλλησα εγώ.
Πού ζητούσε δουλειά άραγε;

Κι ύστερα μου λένε μερικοί ότι όσοι δουλευουν νύχτα είναι μια χαρά παιδιά μηδενός εξαιρουμένου...

ο τυπος ξεφτιλίστηκε 3 φορές στο κωλοπαίχνιδο και το καμαρώνει, για τη συνοαδεία ασχολίαστο!

beniamin η δωδέκατη είπε...

κι εγώ στο βιογραφικό κόλλησα...
του 78...τί περιμένεις ...μουαχααχα!:Ρ

Lampirella είπε...

Πολύ αστείες οι φωτογραφίες πάντως!

Όντως το βιογραφικό μου έμεινε και εμένα!!! :-P

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ
700€. ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΑΝΗΨΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ.
Η ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ, Η ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΟΛΑ.
ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΩΤΙΣΕ.(ΞΕΡΟΛΕΣ)
ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΠΩΣ ΤΑ 700€ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ 1500 Η 2000 Η 3000 ΕΑΝ ΔΕΝ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΜΑΖΙΚΑ ΟΙ ΙΔΙΟ; ΘΕΛΗΣΑΤΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΩΣ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟ 1974 ΤΗΝ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ Ο ΛΑΟΣ, ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ;
ΘΕΛΗΣΑΤΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ;
ΣΗΜΕΡΑ ΝΟΜΙΜΑ.ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ; ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ; ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ; ΓΙΝΟΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΜΟΥ
ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ, ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΜΕ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΨΗΦΟ.ΟΡΓΑΝΩΝΩΜΑΙ ΣΕ ΚΟΜΜΑ. ΣΕ ΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ; ΟΠΟΙΟ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΟΠΟΙΟ ΜΟΥ ΚΑΤΕΒΕΙ. ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΜΠΟΡΩ.ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΣΕΒΟΜΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΙΣ ΑΠΑΞΙΩΣΩ ΓΙΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΤΙ ΕΓΩ ΜΟΥ . ΓΙΑΤΙ ΣΤΡΑΒΟΜΟΥΤΣΟΥΝΙΑΣΕΣ; ΣΟΥ ΕΒΑΛΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ;

ΠΑΝΤΩΣ ΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΣΕ ΑΠΟ ΤΟ BLOGGS ΣΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΣΗΜΕΝΑ ΣΤΟ PRESS - GR ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΟΥΝΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ Η ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ
ΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.ΤΟΥΒΛΑ ΘΑ EΜΠEΝΑΝ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ ΘΑ ΤΑ ΕΒΓΑΖΕΣ.
ΤΑ ΕΥΚΟΛ

ΛΟΣΤΡΟΜΟΣ

Sourotiri είπε...

wow, φαινεται το μελετησες πολυ το μπλογκ μου. Αλλα εκανες ενα λαθος, σε λαθος κειμενο σχολιασες. Τελος παντων, αυτο ας το αντιπαρερθω. Για την ανωνυμια του σχολιου σου δεν θα σχολιασω.

Εν προκειμενω: Οχι, δεν προκειται να μπω σε κανενα κομμα και να γινω γλειφτης κανενος μπινε, δεν εχουμε δημοκρατια σημερα, η δημοκρατια παει πεθανε, εσεις ακομη νομιζετε οτι ο κοσμος ειναι αγνος, οτι τα κομματα που τοτε γνωρισατε μειναν ιδια. Απο κομματικη οικογενεια καταγομαι, και ξερω τα σκατα εκ των εσω, μην προσπαθεις να με πεισεις για το αντιθετο, εισαι χαμενος.

Οσο για τα μαθηματικα... Να ελεγα οτι διδασκα και μια θεωρητικη επιστημη, να ειχες την δυνατοτητα να πεις την μαλακια σου. Μην νομιζεις παντως οτι με πειραξε και πολυ.