Κυριακή, 2 Σεπτεμβρίου 2007

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!

Αναδημοσιευω απο το blog TheSparrow:

H ιστορία που ακολουθεί συνέβη πριν ένα χρόνο. Έχουμε όλα τα στοιχεία, θα χρησιμοποιήσουμε όμως ψευδώνυμα, όχι μόνο γιατί το υποσχεθήκαμε στο παιδί και τους γονείς του, αλλά και γιατί το σχολείο είναι νομικά καλυμμένο. Δεν τον «έδιωξαν» θα πουν, «θέλησε μόνος του να φύγει». Σιγά μη θέλησε! Είναι δυνατόν ένα παιδί, μετά από 14 χρόνια στο ίδιο σχολείο (απ’ το νηπιαγωγείο μέχρι το Λύκειο), να θέλει να φύγει δύο μήνες πριν τελειώσει;

Ο ΣΥΜΜΑΘΗΤΗΣ
Την καταγγελία μάς την έκανε ο Ιάσονας, συμμαθητής του Βασίλη πέρσι στην Τρίτη Λυκείου. «Έγινε κάτι πολύ άσχημο» μας είπε και αρχίζει να μας λέει την ιστορία όπως την έζησε αυτός από το διπλανό θρανίο.

Μια μέρα, εκεί που κάναμε μάθημα στην κατεύθυνση, φωνάζουν τον Βασίλη να πάει στο γραφείο. Βγαίνει και μένει έξω όλη την ώρα. Όταν ξαναγύρισε ήταν χάλια. Τον ρωτάμε «τι έγινε;», δε μιλούσε. Την άλλη ώρα είχε πάρει την τσάντα του και είχε φύγει. Δεν ξαναήρθε ποτέ σχολείο. Όταν κάποια στιγμή τον βρήκα στο κινητό, μου είπε «Με διώξανε, γιατί δε θα ‘γραφα καλά στις Πανελλήνιες και θα χάλαγα τον μέσο όρο του σχολείου». Δεν ήξερα τι να του πω!
Έχουν ξαναδιώξει μαθητές στο σχολείο σου;
Ναι, αλλά όχι στο τέλος της Γ’ Λυκείου! Συνήθως τους διώχνουν στην αρχή της Α’ ή Β’ Λυκείου. Τους λένε να συνεχίσουν αλλού, για το καλό τους και καλά…
Σαν παιδί πώς ήταν; Eίχε πάρει ποτέ αποβολή;
O Bασίλης; Ποτέ! Tο παιδί ήταν άγιο. Oύτε παρατήρηση δεν του είχανε κάνει.
Ήταν ο μόνος κακός μαθητής στην Γ’ Λυκείου;
Όχι, υπήρχαν κι άλλοι δυο-τρεις. Αλλά, βλέπεις, αυτοί πλήρωναν δίδακτρα κανονικά. Eνώ ο Bασίλης, επειδή ο πατέρας του ήταν υπάλληλος του σχολείου ερχόταν δωρεάν. Kαι ξέρανε ότι δε θα κάνουν φασαρία οι γονείς.
Εσείς οι συμμαθητές του τι κάνατε; Ένα παιδί εξαφανίζεται απ’ το σχολείο και δεν κάνετε τίποτα;
Εγώ λίγες μέρες μετά ρώτησα έναν καθηγητή «Τι έγινε ο Βασίλης; Γάγγραινα έπαθε;». Κι άρχισε να τα μασάει, ότι «έγινε για το καλό του παιδιού… για το καλό του σχολείου…». Στο τέλος παραδέχθηκε ότι έγινε μόνο για το καλό του σχολείου -για διαφημιστικούς λόγους δηλαδή!
Οι άλλοι συμμαθητές σου τι κάνανε;
Α, εντάξει, μην το ψάχνεις. Πολύ χαλαρές αντιδράσεις. «Τι μαλακία του κάνανε!» λέγανε μεταξύ τους, αλλά μέχρι εκεί. Εγώ πρότεινα να κάνουμε αποχή και να μην μπούμε μια-δυο μέρες στο μάθημα. Και κάτι κοπέλες, κάτι φυτά, μου λένε: «Ε, μην το παρακάνουμε! Έχουμε και Πανελλήνιες να δώσουμε!»… Και στη γιορτή της αποφοίτησης, δυο μήνες μετά, όταν είπα στη μαθήτρια που θα έβγαζε λόγο μπροστά σε όλους, να πει κάτι για την αδικία που έγινε στον Βασίλη, αυτή μου είπε «εντάξει, θα πω» και τελικά δεν είπε τίποτα η κωλώστρα.
Γιατί αποφάσισες να μας πεις αυτή την ιστορία τώρα, έξι μήνες μετά;
Από τύψεις. Γιατί κι εγώ τι έκανα τελικά; Μετά από μια βδομάδα το βούλωσα.

Ο ΒΑΣΙΛΗΣ
Mετά τον Iάσονα βρήκαμε τον ίδιο τον Bασίλη. Δε χρειάστηκε να μιλήσουμε πολλή ώρα μαζί του για να καταλάβουμε τι παιδί είναι. Aκόμα και τις στιγμές που φορτιζόταν καθώς θυμόταν την ιστορία, δε σταματούσε να λέει «ο κύριος Γιάννης» για τον διευθυντή του και «ο κύριος τάδε» για τους καθηγητές που τον ειρωνευόντουσαν.
Μια Δευτέρα με φωνάζει ο κύριος Γιάννης (ο διευθυντής) και μου λέει «Βασίλη, δεν είναι καλή η απόδοσή σου και μάλλον δε θα πετύχεις στις Πανελλήνιες. Σκεφτόμουν λοιπόν μήπως θα ήταν καλύτερα να φύγεις από το σχολείο και να τελειώσεις σε ένα άλλο σχολείο που θα σου προτείνω. Εκεί δε θα χρειάζεται να πηγαίνεις συνέχεια, δυο-τρεις φορές μόνο να πας, να σε δουν εκεί οι καθηγητές για να μπορούν να σου βάλουν έναν βαθμό εικονικό. Και αν θέλεις, μπορείς στις εξετάσεις να έρχεσαι να γράφεις εδώ, για να μην καταλάβουν τίποτα οι συμμαθητές σου. Θα δίνεις την κόλλα σου, αλλά εμείς θα την πετάμε. Και θα πηγαίνεις να δίνεις κανονικές εξετάσεις στο άλλο σχολείο».
Τι ήταν αυτό το σχολείο που σου πρότεινε;
Ένα ιδιωτικό νυχτερινό.
Και τι απάντησες;
Από την αρχή του είπα: «Κύριε Γιάννη, εγώ δε θέλω να φύγω. Θέλω να τελειώσω εδώ με τους συμμαθητές μου, με τους φίλους μου. Πώς να πάω σ’ ένα σχολείο που δεν ξέρω κανέναν;». Αρχίζει να μου λέει ότι θα δημιουργήσω προβλήματα στους καθηγητές μου, γιατί αν δεν πάω καλά στις Πανελλήνιες «προσβάλλεται το όνομα και η καθηγητική τους αξία».
Μιλούσε για όλους τους καθηγητές;
Όχι, μόνο για δύο της κατεύθυνσης που του είχαν κάνει παράπονα για την επίδοσή μου.
Τι βαθμό σου είχαν στο τετράμηνο;
Ο ένας 9 κι ο άλλος 12. Στους υπόλοιπους καθηγητές είχα γύρω στο 15.
Για ένα 9 κι ένα 12 μιλάμε τόση ώρα;! Και τι απάντησες στον διευθυντή;
Του λέω «Κύριε, δεν πιστεύω ότι είμαι το μόνο παιδί που δε θα τα πάει καλά στις Πανελλήνιες», «Όχι» μου λέει «μόνο εσύ είσαι! Κοίτα, στο άλλο σχολείο θα πάρεις πολύ καλύτερο βαθμό απολυτηρίου από αυτόν που θα έπαιρνες εδώ πέρα. Σκέψου το!».
Στους γονείς σου το είπες;
Ναι, φυσικά. H μητέρα μου μού είπε «Κάνε ό,τι θέλεις παιδί μου. Αρκεί να νιώθεις εσύ όμορφα και σωστά». Ο πατέρας μου, που είναι πιο νευρικός, μου είπε «Γιατί στο κάνουν αυτό; Να μείνεις στο σχολείο που είσαι!». Την άλλη μέρα ο κύριος Γιάννης με ξαναφώναξε. «Το σκέφτηκες;» μου λέει. «Ναι» του λέω «δε θέλω να φύγω». Και αμέσως έγινε πιο απότομος: «Nα το ξανασκεφτείς! Μέχρι την Παρασκευή που λήγει η προθεσμία για τις μετεγγραφές να έχεις αποφασίσει». Εγώ άρχισα να νιώθω περίεργα… Το απόγευμα η μητέρα μου μίλησε στο τηλέφωνο μαζί του και μου είπε «πάμε να δούμε αυτό το νυχτερινό που μας προτείνει».
Και πάμε με το αυτοκίνητο (μια ώρα δρόμος ήταν το σχολείο!) και η μητέρα μου ανεβαίνει να δει τον διευθυντή. Eγώ βγήκα έξω για να κάνω μια βόλτα και κατάλαβα ότι αυτό το σχολείο δεν ήταν για άτομα κανονικά. Ήταν για άτομα με ειδικές ανάγκες. Όχι όλα βέβαια, αλλά έβλεπα αρκετά παιδιά που είχαν πρόβλημα. Κι ένιωσα πολύ άσχημα, γιατί λέω «Γιατί μ’ έστειλε εδώ πέρα; Με πέρασε για κάνα χαζό;». Είδα μάλιστα στο προαύλιο κι έναν-δύο παλιούς συμμαθητές μου που τους είχε στείλει κι αυτούς εκεί ο κύριος Γιάννης.
Στον Καιάδα…

Και φτάνει η Παρασκευή και μου λέει «Τι αποφάσισες;». Του λέω «Δε θέλω να φύγω». Αυτός νευριάζει «Τι πράγματα είναι αυτά; Εγώ το κάνω για το καλό σου, εγώ για σένα νοιάζομαι!». «Κύριε Γιάννη, δε νοιάζεστε για μένα» λέω «νοιάζεστε για το συμφέρον το δικό σας. Τόσο πολύ σας ενοχλεί αν θα είναι 99% η επιτυχία του σχολείου στις Πανελλήνιες και όχι 100%;». Κι εκεί αγρίεψε πάρα πολύ κι άρχισε να φωνάζει, «Δεν καταλαβαίνεις τι σου λέω; Τι ανωριμότητες είναι αυτές;». Και του λέω «Κύριε Γιάννη, απλά δε θέλω να χάσω τους συμμαθητές μου». Και με πιάνουν τα κλάματα.
Και τι κάνει αυτός;
«Σαν μωρό κάνεις τώρα!» μου λέει. «Κάνε ό,τι θέλεις! Η προθεσμία λήγει το μεσημέρι!». Και σηκώνεται νευρικά, πάει στην πόρτα και πιάνει το πόμολο σαν να μου λέει «φύγε». Και έφυγα.
Πήγες σπίτι σου;
Ναι, μίλησα με τη μάνα μου. Της είπα τι έγινε και της είπα ότι εγώ σ’ αυτό το σχολείο δεν ξαναπατάω. Κι εκείνη έτρεξε τελευταία στιγμή και βρήκε ένα δημόσιο νυχτερινό για να με γράψει. Σε αυτό πήγα τους δύο τελευταίους μήνες.
Mήπως, Bασίλη, έκανες λάθος που έφυγες; Γιατί να τους κάνεις το χατίρι; Tο ξέρεις ότι από τη στιγμή που ήσουν γραμμένος δεν μπορούσαν να σε διώξουν;
Tο ξέρω, αλλά δε μ’ ένοιαζε πια. Kαι τις τελευταίες μέρες οι δύο καθηγητές της κατεύθυνσης ήταν πιο αγριεμένοι μαζί μου. Mου κάνανε συνέχεια ειρωνικά σχόλια: «Γιατί δε φεύγεις ρε Bασιλάκη; Aφού, βλέπεις, δεν μπορείς…».
Φοβόσουν και για τη θέση του μπαμπά σου;
Όχι, δε φοβόμουνα, αλλά δεν ήθελα να του πούνε και τίποτα, ότι ο γιος του δημιουργεί πρόβλημα στο σχολείο και τέτοια. Aπό μικρός πρόσεχα πολύ να μην τον φέρω σε δύσκολη θέση.
Tι σου ‘μαθε όλη αυτή η ιστορία;
Nα μην εμπιστεύομαι κανέναν.

H MHTEPA
Λίγες μέρες μετά μιλήσαμε με τη μητέρα του Bασίλη. Ήταν ανήσυχη, κάθε τόσο τα μάτια της γέμιζαν δάκρυα.
Εγώ πάντα έλεγα στο παιδί μου: «Αφού είσαι καλό παιδί, εμένα αυτό με νοιάζει. Να κάνεις ό,τι θέλεις με το σχολείο. Δε θες να δώσεις Πανελλήνιες; Μη δώσεις!». Δε με νοιάζει το παιδί μου να είναι και του μηδέν και κάτω απ’ το μηδέν. Μου φτάνει που είναι καλό παιδί. Με το που έγινε αυτό, ο Bασιλάκης ξεκίνησε να τρώει τα νύχια του… Ποτέ πριν δεν τα έτρωγε, γιατί έπαιζε κιθάρα. Έβγαλε σπυριά στο πρόσωπο, κοκκίνιζαν τα χέρια του…
Ένα βράδυ έφυγε από το σπίτι. Παίρνω τον πατέρα του στο κινητό και του λέω «Ο Bασίλης έχει εξαφανιστεί, δε σηκώνει ούτε το κινητό». Ξεκινάει αυτός με το μηχανάκι να τον ψάχνει, εγώ με τα πόδια στους δρόμους. Πάω και στο σχολείο γιατί σκέφτηκα ότι μπορεί να έχει πάει εκεί και να κάνει καμιά φασαρία. Βλέπω τον διευθυντή στο γραφείο του, τον ρωτάω αν πέρασε ο Bασίλης από δω, μου λέει «όχι». Του λέω πόσο δύσκολα περνάει το παιδί μου και αρχίζει να μου λέει ότι είμαι αχάριστη και ότι το σχολείο έχει κάνει πάρα πολλά για το παιδί μου όλα αυτά τα χρόνια… Συνεχίζουμε να ψάχνουμε τον Bασίλη στους δρόμους. Τελικά, τον βλέπει τυχαία ο πατέρας του σ’ ένα παγκάκι σ’ έναν πεζόδρομο. Φόραγε το καπέλο του, είχε χωθεί στο μπουφάν του κι έκλαιγε… Τον πήραμε σπίτι.
Στις συγκεντρώσεις γονέων μου έλεγαν οι καθηγητές ότι με λίγη προσπάθεια μπορεί να βελτιωθεί. Μόνο ένας της κατεύθυνσης μού έλεγε «Τι έρχεστε; Δεν ξέρετε τα χάλια του γιου σας;». Και μια φορά μου είπε «Εντάξει, όλοι λένε “να είναι καλό παιδί και να είναι καλό παιδί”. Σημασία έχει να είναι και καλός μαθητής!». Και με ρώτησε ο Bασίλης μόλις του το ‘πα αυτό: «Ρε μαμά, τι είναι καλύτερο; Να είμαι καλός άνθρωπος ή καλός μαθητής;»

Πηγή: Περιοδικό Schooligans (www.theschooligans.gr)

Πιστευω οτι αξιζει τον κοπο να αναδημοσιευτει απο ολους μας.

17 σχολίασαν...:

happyfairy είπε...

Αν είναι δυνατόν,υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι σε ιδιωτικά σχολεία;
Δεν ξέρω τι να πω.Κρίμα.

anisixos είπε...

Το τελευταιο σου σχολιο στο μπλογκ μου ηταν απαραδεκτο.
Αν εχεις αυτη την αποψη για μενα, τοτε δε χρειαζεται να με διαβαζεις.
Νομιζω πως διαβασες το κειμενο πολυ επιφανειακα και δεν ειδες το νοημα του.Δε με νοιαζει ομως.
Πραγματικα επειδη βλεπω οτι τα σχολια σου κινουνται συνεχως στο ιδιο επιθετικο υφος-τα υπολοιπα δε με πειραζαν τοσο αλλα το τελευταιο δεν το ανεχτηκα- θα προτιμουσα να με σβησεις απο τα λινκς και να μην ασχοληθεις ξανα.
Αυτο το ποστ το εγραψα επειδη περνουσα καποιο μηνυμα.Εσυ απλα επελεξες να μην το δεις και εκ των προτερων ηθελες να μου την πεις.
Οσο για τη Θεσσαλονικη, αυτο που λες ειναι βλακεια, γιατι αν ηθελα πραγματικα να παω θα πηγαινα.Αν διαβαζες πιο προσεχτικα θα εβλεπες οτι δεν ειχα κανενα απολυτως λογο να παω Θεσσαλονικη.
Αυτα.Ελπιζω να μη σε ξαναδω απο το μπλογκ μου.Καλη συνεχεια.Και μην εισαι τοσο επιφανειακος και επιθετικος με καποιον που δε γνωριζεις προσωπικα.

laxanaki είπε...

Τραγικό!!! Δεν μπορεί να συμβαίνουν αυτά τα πράγματα!!!!

Sourotiri είπε...

happyfairy: Απ'ότι φαινεται, ζουν και βασιλευουν και γαμανε και δερνουνε.

λαχανακι: indeed.

last but not least, anisixos: Καταρχην το σχολιο που εκανες ειναι ασχετο με το κειμενο στο οποιο ανηκει, και το δις εξαμαρτειν ουκ ανδρος σοφου.

Αλλα καταλαβαινω καλα γιατι το κανεις, μιας και η αλλη σου επιλογη ηταν να μου στειλεις email [για τετοιους λογους το εχω βαλει να φαινεται στο προφιλ μου]. Θελεις ολα να γινονται δημοσιως, μπας και ακουστει λιγο παραπανω το ονομα σου.

Επισης, θα μπορουσες να μου απαντησεις και στο ιδιο σου το μπλογκ, αλλα βλεπεις εσβησες το σχολιο, οποτε θα φαινοταν ακυρη η απαντηση σου. Λες, δεν μπαινω στο σουρωτηρι να του τα χωσω εκει;

Επι της ουσιας:
Ναι, πιστευω οτι εισαι μπερδεμενος και φλυαρος, ναι, πιστευω οτι θες να τραβας την προσοχη πανω σου, οχι, δεν σε διαβαζω επιφανειακα, απλα δεν εχουν νοημα τα οσα κανεις, οχι, δεν θα σε σβησω απο τα λινκς μου [τον λογο στον ειπα στο σχολιο που τοσο φασιστικα εσβησες], και να εισαι σιγουρος οτι θα με βλεπεις στο μπλογκ σου ως την φωνη που θα σου φωναζει ολα τα παραπανω.

Χαιρετε.

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Απιστευτη ιστορια που καταγραφει την Ελληνικη πραγματικοτητα στα ιδιωτικα σχολεια...
Θα την αναδημοσιευσω συντομα...

~~A~~ είπε...

Το κείμενο αυτό το είχα διαβάσει στο Schooligans και είχα μείνει με το στόμα ανοικτό.Άμα πληρώνεις μπορείς να έχεις ότι θες,αλλιώς...

Ανήσυχε τι εκνευρίζεσαι;Παίρνεις την προσοχή που θες.Σε πειράζει που είναι αρνητική;Στη ζωή να ξέρεις τα προβλήματα δε διαφράφονται με το delete οπως τα post σου.Συμβουλή αυτό.

laxanaki είπε...

Αυτό το άμα πληρώνω μπορώ να κάνω ότι θέλω δεν το καταλαβαίνω... Δεν υπάρχουν κανόνες??? Δεν προστατεύεται από κάποια νομοθεσία το παιδί???? Δηλαδή εγώ που πληρώνω (ακριβά) το μεταπτυχιακό μου στο πανεπιστήμιο, μπορώ να πάω να τους εκβιάσω να μου δώσουν το χαρτί χωρίς να έχω κάνει διπλωματική??? Δεν είναι λογική αυτή!!!

Sourotiri είπε...

Η πλακα ειναι πως, οπως λεει και το κειμενο, το σχολειο ειναι νομικα καλυμμενο. Δηλαδη τι, στο συμβολαιο που υπογραψαν οι γονεις λεει "αν δεν τα παει καλα μπορουμε να τον διωξουμε τον κανακαρη σας";

Ειπαμε, σκληρη η ιδιωτικη εκπαιδευση, αλλα οχι και τετοια μαλακιλικια...

TheSparrow είπε...

Χμ, νομίζω ότι το σχολείο είναι νομικά καλυμμένο γιατί τυπικά δεν έδιωξε το παιδί.. Μόνος του αποφάσισε να φύγει, αφού δέχτηκε όλη την πίεση από διευθυντή + καθηγητές.
Για την ακρίβεια, μπορούσε να μείνει! Αλλά ποιος θα άντεχε στη θέση του?

(απάντηση: εγώ! Για να πάρω εκδίκηση!)

Sourotiri είπε...

Σωστο κι αυτο sparrow.

anisixos είπε...

Μπερδεμενους ημουν.Αυτο ηταν εξαλλου το νοημα των κειμενων μου.Οταν εισαι εφηβος, δεν ειναι λογικο να εισαι μπερδεμενος και να προβληματιζεσαι για το μελλον σου κτλ; Κακο ειναι να εισαι μπερδεμενος; Θα με κατηγορησεις γι' αυτο; Και στο τελευταιο ποστ δινω απαντησεις στους προβληματισμους και τα διλημματα μου, οποτε παυω να ειμαι μπερδεμενος.
Τι σε πειραζει αν τα κειμενα μου ειναι μεγαλα;Για καποιον (μαλλον οχι εσενα) μπορει να του φανουν ενδιαφεροντα.Αν εσυ τα θεωρεις βαρετα και αδιαφορα, τοτε μην τα διαβαζεις.
Το θεωρεις σωστο να κανεις σχολια του τυπου "γιατι δεν πας στην αννιτα πανια;".Εσενα θα σου αρεσε αυτο;
Επιμενω οτι τα διαβαζεις καπως επιφανειακα.Διαβασε τα λιγο πιο προσεχτικα και θα δεις οτι δεν ειναι τοσο εγωκεντρικα.Τα γραφω επειδη εχουν καποιο νοημα και περνανε καποια μηνυματα σε εκεινον που θελει να τα εισπραξει και τον αφορουν.
Αν διαβαζεις schooligans, θα εχεις διαβασει τους εφηβους που εκφραζουν τους προβληματισμους τους και τις ανησυχιες τους.Τους θεωρεις τρελους; Και αυτοι για τον εαυτο τους δε γραφουν; Αν μιλαμε για οσα μας απασχολουν σε προσωπικο επιπεδο ειμαστε εγωκεντρικοι;
Εξηγησε μου τη λογικη σου.

Sourotiri είπε...

You've got mail.

Merawen είπε...

Απλώς... Ε-ΛΕ-ΟΣ!!!
(και για το πόστ που μόλις διάβασα και για τις...νεανικές "ανησυχίες"!)
Καλημέρα ;-)

Γιωργος Μανουσακης είπε...

θλιβερή ιστορία, προκαλεί οργή!

Υτός είναι ο ανταγωνισμός του καπιταλισμού, αυτή είναι η ελεύθερη οικονομία.

Marina είπε...

ΕΦΡΙΞΑ
Για τη νοοτροπία του σχολείου
αλλά περισσότερο για τον ωχαδελφισμό των συμμαθητών. Χωρίς να θέλω να ακούγομαι απηρχαιωμένη, στο σχολείο που πήγαινα έτσι και θεωρούσαμε ότι είχε αδικηθεί μαθητής, έβγαινε όλη η τάξη έξω, αρνιόμαστε να κάνουμε μάθημα και ας παίρναμε ομαδική αποβολή. Το σχολείο μου ήταν πρότυπο. Τώρα όμως δεν υπάρχει συντροφικότητα, ο καθένας τη πάρτη του!
ΣΚΑΤΑ.

Kabamaru είπε...

Ρε παιδιά. Τι σκατά;
Μια χαρά ηταν το άρθρο του.
Που είναι το πρόβλημα δε καταλαβαίνω; Αντι να σχολιάσετε την κατάσταση λέτε ένα μάτσο μαλακίες για το πόσο μεγάλο ήταν το άρθρο κτλ.
Ελπίζω να του φάνε το σπίτι οι τράπεζες του μαλάκα του διευθυντή και ταμίας στην τράπεζα να είναι ο μικρός Βασίλης.

Όσο για το "Βασίλη" έχω να πω το εξής...
Και γω με την ίδια πίεση θα μου είχαν γυρίσει τα παιδικά μυαλά μου και θα εφευγα 90%.
ΑΛΛΑ... αν είχα έστω και λίγη υποστήριξη απο τους φίλους μου είμαι 1000% σίγουρος οτι θα πέρναν τον μπούλο. Θα υπήρχε μια μεγάλη πιθανότητα κιόλας να έφευγε ο διευθηντής απο το σχολείο.

Αλλά ο Βασίλης δε καταλαβαίνω γαιτί προτίμησε να το κρατήσει για τον εαυτό του το πρόβλημα...
Τότε πως να το καταλάβουν οι συμμαθητές του και τι να προλάβουν να κάνουν;

Οπως και να έχει αυτό που συνέβη απλά ενισχύει την άποψη μου για τα ιδιωτικά !
Εκκολαπτήριο φασισμού ...
Με τις ποδιές τους την μηδενική αλληλεγγύη και το ηλίθιο στρατιωτικό καθεστώς τους.
Αυτά για σήμερα.

Ανώνυμος είπε...

伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區