Τετάρτη, 12 Σεπτεμβρίου 2007

ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ

Αυτες τις ημερες στο Πα.Μακ. εχει βουηξει ο τοπος πως η λεγομενη πτυχιακη εξεταστικη του Γεναρη [αυτη που εμεις που ειμαστε 5ο ετος και πανω και μπορουμε να δινουμε ο,τι χρωσταμε, ναι, δεν εχουμε πτυχιακη εξεταστικη τον Ιουνιο οπως ολοι εσεις] θα καταργηθει. Δηλαδη, ακομη και οι επι πτυχιω φοιτητες τον Γεναρη θα δινουμε μονο χειμωνιατικα μαθηματα, τον Ιουνιο μονο ανοιξιατικα και τον Σεπτεμβριο όλα.

Αυτο που εχω ακουσει σαν κρατουσα αποψη ειναι πως αυτο ειναι απορροια του νομου πλαισιου και διαφορα αλλα. Καθηγητης της σχολης μας μαλιστα το παρουσιασε σχεδον ως δεδομενο.

Και ρωταω, αν καποιος απο εσας εχει ακουσει κατι αντιστοιχο στην σχολη του, ή αν μπορει καποιος να το διασταυρωσει εγκυρα.

8 σχολίασαν...:

Ανώνυμος είπε...

γενικως οι νομοι-πλαισια ερμηνευονται κατα το δοκουν και προσφερουν πατηματα και δικαιολογιες για το αιωνιο αλισβερισι καθηγητων και φοιτητοπατερων

δλδ στη μια σχολη μπορει να ειναι ετσι και στην αλλη αλλοιως

τα αποτελεσματα των εκλογων παντως θα κρινουν βασικα την ερμηνεια του νομου-πλαισιου! :p

~~A~~ είπε...

Στο τει είναι διαφορετικά τελείως γιατί εμείς δίνουμε ότι έχουμε δηλώσει μόνο.

Πάντως σκέψου ότι έμαθα πριν 2 μέρες ότι ο κανονισμός του τει μας λέει ότι δικαιούμαστε να δώσουμε 2 φορές τα εργαστήρια αν κοπούμε την 1η φορά,κάτι το οποίο δεν έχει γίνει ποτέ!

Και ο νόμος αυτός δεν έχει ψηφιστεί ακόμα άρα δε γίνεται να οφείλεται σ'αυτό.Ή κάνω λάθος;

Areth είπε...

Εμείς στο μετσόβιο δίναμε ίσαμε τώρα μονάχα "χαριστικές", μεμονωμένα, σε συγκεκριμένα μαθήματα που είχαν εξώφθαλμα μεγάλα ποσοστά αποτυχίας. Αυτό που λες για τους "επί πτυχίω" - στην ιατρική δίνουν ανά τρίμηνο όσα μαθήματα θέλει καθένας από το τρίτο έτος που αρχίζουν οι κλινικές και μετά - ουδέποτε συνέβαινε, στη σχολή μου τουλάχιστον, τελούσαμε ίσως προφητικά εφαρμοστές του νόμου-πλαισίου. Δηλαδή, άκρη δε βρίσκεις, καθένας κάνει ό,τι τύχει να του περάσει απ'το μυαλό.

είπε...

???πρώτη φορά το ακούω...

laxanaki είπε...

Καλημέρα!! Εμείς στην ΑΣΟΕΕ δεν έχουμε καν εξεταστηκή για τους επί πτυχίω.... (είδες που υπάρχουν και χειρότερα!!)

Cookie Basher είπε...

Μιας και είμαι κι εγώ ΠαΜακ, το έχει πάρει κι εμένα το αυτάκι μου και δε μ'αρέσει καθόλου. Ειδικά αν σου πω ότι πάω για Γενάρη με τα τελευταία 2-3 μαθήματα ζυγών εξαμήνων...

Σε συζητήσεις με άλλους φοιτητές, βγήκε το συμπέρασμα ότι κάτι τέτοιο θα ισχύσει (αν ισχύσει ποτέ) για τους νέους... Δεν ξέρω, με τη ΝΔ πάλι κυβέρνηση, έναν φόβο τον έχω

Danai Lama είπε...

Αυτό μας έλειπε τώρα! Εγω είμαι στο χημικό της Πάτρας και προς το παρόν δεν έχει ακουστεί κάτι...
ποτέ όμως δεν ξέρεις.
Πού είναι το πτυχίο; Οέο;

Ανώνυμος είπε...

www.arelis.gr
περιεχει το ερωτονομικον με αγριες σεξουαλικες σκηνες ολων των ειδων και γουστων