Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2007

Season 2: Premiere. [τα παραλειπομενα]

Εχω εδω και 5 χρονια που διδασκω σε παιδια της μεσης εκπαιδευσης, αλλα αυτο που ενιωσα χθες και σημερα δεν το περιμενα.

Χθες ηταν η πρεμιερα της δευτερης χρονιας μου στο φροντιστηριο. Το κλιμα ηταν εξαιρετικο, τα αφεντικα χαρηκαν παρα πολυ που με ειδαν και το εδειξαν με τον πιο εγκαρδιο τροπο [μα...αφεντικα να σου πετυχουν...!!!], αλλα το κυριοτερο, με εβλεπαν οι περσινοι μου μαθητες και μου σκαγανε τα πιο γεματα χαμογελα. Ενιωσα αυτο που λενε "γυρισα πισω στην ταξη μου, στα παιδια μου". Με τα ιδιαιτερα ποτε δεν ειχα νιωσει κατι αναλογο. Οι δε καινουργιοι φανηκαν αρκετα εκτος κλιματος, μιας και με τους περσινους μιλαμε στο ιδιο μηκος κυματος. Αλλα που θα πανε, θα εγκλιματιστουν και αυτοι :)

Ενα τμημα εξ αυτων δεν θα το εχω φετος. Και η απογοητευση τους οταν με ρωτησαν και τους το ειπα με εφερε σε τεραστια αμηχανια. Με το συγκεκριμενο τμημα ειχαμε περασει παρα πολυ καλα περσι, ηταν σιγουρα το τμημα με την μεγαλυτερη συνοχη, την καλυτερη επικοινωνια [τοσο μεταξυ τους τα παιδια οσο και με μενα] και το καλυτερο επιπεδο. Πραγματικα οταν ειχα μαζι τους μαθημα το διασκεδαζα τελειως. Και φυσικα, κι εγω λυπηθηκα που δεν θα τους εχω φετος...

Κατι τετοια γινονται και με γεμιζουν χαρα, που τσιμεντωνω κι αλλο την αποφαση μου να συνεχισω το ιδιο επαγγελμα και μετα τον στρατο. Νομιζω εχω κατασταλαξει.

16 σχολίασαν...:

~~A~~ είπε...

Πολύ ωραία όλα αυτά και πολύ καλό που σου αρέσει αυτό που κάνεις και είσαι και καλός.Και το λέω από προσωπική πείρα,ότι είσαι καλός καθηγητής. :)

mpiou είπε...

Πάντως εγώ θα εμπιστευόμουν άνετα τα παιδιά μου σε σένα! ;-)

beniamin η δωδέκατη είπε...

otan les tha egklimatistoun???
sourotiri,put the bourdoula down slowly :P
pantos plaka plaka parolo pou sixainomai to sxoleio k ta sinafi tha goustara na mou ekanes mathima..
etsi gia na se xazeuo ateleioto sourotiri :P

Sourotiri είπε...

~~A~~: ΟΚ, την επομενη φορα που θα σε δω εχουμε διαγωνισμα :)))))

μπιου: Μιλας εκ του ασφαλους εσυ βλακακο, αφου και οι 2 μας ξερουμε οτι δεν θα κανεις παιδια :ΡΡΡ

βενιαμιν: εγκλιματιστουν δεν εννοω να εγκληματιζουν μεταξυ τους, αλλα να μπουν στο κλιμα ωρε. Και κοψε το δουλεμααααααα:)

Σίσσυ είπε...

Eίναι απίστευτο πόση ενέργεια μπορείς να πάρεις από τα παιδιά και πως μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους αν βρεις τον κατάλληλο τρόπο! Έκανα πέρυσι μάθημα σε ολοήμερο δημοτικό και φέτος περιμένω πως και πως τις θέσεις...Υπάρχουν βέβαια πάντα και οι καθηγητές που βλέπουν τη διδασκαλία σαν αγγαρεία και όχι σαν επαφή...

laxanaki είπε...

Να το συνεχίσεις αφού σου αρέσει... Είναι φοβερό το δέσιμο που έχεις με τα παιδία (το νιώθω και γω που κάνω μάθημα μόνο τα σάββατα). Το ωραίο είναι πως είναι δε μεγαλώνεις ποτέ... όταν ασχολείσαι μαζί τους :)

Sourotiri είπε...

σισσυ, οντως ετσι ειναι... δυστυχως υπαρχουν κι αυτοι που δεν το ευχαριστιουνται με τα αναλογα τιμηματα.

λαχανακι, λες; :) woohoo, βρηκα το ελιξιριο της νεοτητας:))))

black fairy είπε...

Είναι τυχεροί οι μαθητές σου! Τους καταλαβαίνω απόλυτα, μια και είχα κι εγώ καθηγητές στο στυλ το δικό σου στο φροντιστήριο. Το να πλησιάσεις τους μαθητές σου είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να ανοίξεις τα κεφάλια τους και να φυτέψεις μέσα δυο πράγματα.
Τώρα, δυο χρόνια μετά, αν δεν περάσει το παρεάκι μια φορά το δίμηνο να τους δει, κάνουν παράπονα στον αδερφό μου ότι τους ξεχάσαμε.
Έτσι να γίνεις κι εσύ, γκρινιάρης (με την καλή έννοια).
Keep Teaching!

Maroulakos είπε...

Έχει δίκιο το λαχανάκι. Όταν ασχολείσαι με παιδιά (και γενικότερα με νεότερους ανθρώπους) σε βοηθάει να μείνεις και εσύ παιδί (νέος). Το ζω κι εγώ αυτό με την δίχρονη βαφτιστικιά μου.
Είναι πολύ σημαντικό να γουστάρείς την δουλειά που κάνεις γιατί τότε αυτή γίνεται με μεράκι και αποδίδει περισσότερο τόσο σε σένα, όσο και στους μαθητές σου.

stalamatia είπε...

sourotiri δεν έρχεσε να μας κάνεις μάθημα στο νυκτερινό? μην νομίζεις είμαστε χειρότεροι από τα μωρά.

Sourotiri είπε...

black fairy, καλως ηρθες και ευχαριστω για τα καλα σου λογια ;)

maroulako, σιγουρα νιωθεις διαφορετικα πραγματα, αλλα παντα υπαρχουν οι στιγμες που πρεπει να δειξεις και μεγαλος.

stalamatia, μια θεση στο δημοσιο και τιποτα αλλο δεν θελω!

(-Γιάννης-) είπε...

μην μου μιλάς για φροντιστήρια...grrr...

Sourotiri είπε...

Γιαννη, σε καταλαβαινω, πριν λιγα χρονια ημουν στην θεση σου και ξερω πολυ καλα πως ο Ελληνας μαθητης της τριτης λυκειου ειναι ο πιο σκληρα εργαζομενος σε αυτην την χωρα.

Καλο κουραγιο και καλη δυναμη.

Ανώνυμος είπε...

ρε σουρωτήρι αφού δεν είσαι πασοκ τι πας στο μπλογκ του βενιζέλου και κάνεις σχόλια?και πουλάς μάλιστα και εξυπνάδες.Αν είχες λίγο ήθος θα κρατιόσουν μακριά.

Sourotiri είπε...

[Aντιπαρερχομαι την ασχετοσυνη του σχολιου με το αρχικο κειμενο καθως και την ανωνυμια και λεω:]

Δεν καταλαβα, μονο αν καποιος ειναι πασοκος μπορει να αφηνει σχολια στον Βενιζελο; Ας γελασω! Ο καθενας εχει το δικαιωμα να πει την γνωμη του.-

Cinematia είπε...

το να βρείς τι θες να κάνεις στη ζωή σου μετά το στρατό είναι νομίζω το μισό κλειδί της ευτυχίας ;-)