Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2007

Ο ANISIXOS ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΗΣΥΧΕΙ? ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

Προσφατα εμαθα για μια ιστορια ενος παιδιου, που με εβαλε σε διαφορες σκεψεις: Σαν να μου θυμιζε λιγο την ιστορια ενος blogger που ολοι, λιγο ή πολυ, γνωριζουμε. Σας την εξιστορω.

Ο Στεφανος Ανδρ*****ακης γεννήθηκε το 1987 στο Ηρακλειο της Κρητης και εχει εναν αδερφο. Με λιγο ψαξιμο στο google βρισκεις ευκολα και την διευθυνηση του πατρικου του καθως και την δουλεια του πατερα του, αλλα δεν κρινω σκοπιμο να την αναφερω εδω και χρησιμοποιει το mail stefanos_145@yahoo.gr . Ο Στεφανος λοιπον, το 2006 εδωσε πανελληνιες και εβγαλε 17.823 μορια. Η πρωτη του επιλογη ηταν το ΕΜΜΕ [μεσων μαζικης ενημερωσης]. Μαλιστα το εγραψε και στο φορουμ του ΕΜΜΕ, εδω [κρατηστε το αυτο] κατενθουσιασμενος, και νομιζοντας οτι σε αυτην την σχολη εχει πολλους εχθρους.

Ο anisixos απο την αλλη ειναι και αυτος γεννημενος το 1987, και αυτος απο το Ηρακλειο Κρητης και αυτος εχει εναν αδερφο. Οι παμπολλες αναφορες του στο Ηρακλειο βρισκονται εδω. Ως γνωστον, ο anisixos στην φαση για το μηχανογραφικο ηθελε κι αυτος να γινει δημοσιογραφος, αλλα επειδη οι γονεις του μιλουσαν με απαξιωτικα λογια για τους δημοσιογραφους τελικα δεν το εκανε. Ο ανησυχος μας λεει οτι εβγαλε 14.905 μορια, εδω. Τελικα, πηγε στην Παντειο στην Κοινωνιολογια.

Ο Στεφανος ομως τελικα περασε κοινωνιολογια στην Αθηνα [οπως λεει εδω στο σχολιο 5], δεν του αρεσε και δεν ενιωθε καθολου καλα, και μας ενημερωνει οτι πηγε να ξαναδωσει πανελληνιες χωρις ομως τελικα να το κανει. Ηθελε παρα πολυ να περασει στην Θεσσαλονικη και η Αθηνα τον επνιγε, το ιδιο και οι γονεις του. Στις 11 Ιανουαριου του 2007 σκεφτεται να αυτοκτονησει, αλλα μπαινει στο φορουμ χωρις να γραφει [μαλλον για να δει αν καποιος θα τον αποθαρρυνει αραγε;;;]. Τελευταια του επισκεψη στο φορουμ ειναι την 1η Φεβρουαριου του 2007 οπως φαινεται εδω.

Ο anisixos λοιπον, που περασε και αυτος Κοινωνιολογια στην Αθηνα, ηθελε και αυτος να περασει Θεσσαλονικη, και αυτον τον επνιγε η Αθηνα, και αυτος ειχε πολλα προβληματα με τους δικους του, και αυτος ηθελε να ξαναδωσει πανελληνιες, και αυτος δεν ξαναδωσε τελικα, και ολα αυτα για να τα τεκμηριωσω θελω απειρα links, οποτε δεν μπαινω στον κοπο. Αν καποιος τον διαβαζει, τα ξερει πολυ καλα. Μαλιστα, στις 25/10/2006, μπαινει στο φορουμ του ΕΜΜΕ και γραφει τον πονο του.

Στο ιδιο forum λοιπον, την 7η Φεβρουαριου του 2007, ενας ανωνυμος με ψευδωνυμο παρατηρητης μπαινει και δινει το λινκ του μπλογκ του ανησυχου και το προτεινει σαν ενα πολυ ενδιαφερον κειμενο, και το κανει copy paste.

Το ιδιο εχει κανει και λιγο καιρο πριν, στις 16/1/2007.

Ο ανησυχος, στο ιδιο φορουμ:
Στις 27/3/2007 ξαναχτυπα με διαφημιση για το μπλογκ του.
Συνεχιζει με ενα κειμενο, για τις φοιτητικες παραταξεις...
Ξανακανει διαφημιση στο μπλογκ του...
Τους τα πρηζει και εκει για την αποφαση που πηρε...
Και ξαναμανακανει διαφημιση στο μπλογκ του πολυ προσφατα...

Προσφατα, ενας ανωνυμος μπηκε στο μπλογκ μου και μου εδωσε αυτο το λινκ για να διαβασω την ιστορια του Στεφανου, υποννοωντας φυσικα οτι ο Στεφανος οντως αυτοκτονησε, και θελοντας να στρεψει την προσοχη μου στον anisixo, μηπως αυτοκτονησει και αυτος, "να τον προσεχουμε τον μικρο", ετσι μου ειπε. Και εγω, ξετυλιξα το κουβαρι που σας παρουσιασα πιο πανω, με αναριθμητα google searches.

Τι εχουμε λοιπον, δυο παιδια με τις εξης ομοιοτητες:
- Ειναι και οι δυο γεννημενοι την ιδια χρονια.
- Και οι δυο γεννημενοι στο Ηρακλειο Κρητης.
- Και οι δυο εχουν εναν αδερφο.
- Και οι δυο ηθελαν να περασουν στην Θεσσαλονικη.
- Και οι δυο ηθελαν να σπουδασουν δημοσιογραφια.
- Αλλα και οι δυο περασαν Κοινωνιολογια στην Αθηνα, την ιδια χρονια.
- Και οι δυο σκεφτηκαν να ξαναδωσουν πανελληνιες, αλλα δεν το εκαναν.
- Και οι δυο πνιγονται στην Αθηνα.
- Και οι δυο εχουν σοβαρα προβληματα με τους δικους τους.
- Και οι δυο εχουν αναφερει στο ιντερνετ την σκεψη της αυτοκτονιας.
- Και οι δυο εχουν ενα κοινο πεδιο δρασης: το φορουμ του ΕΜΜΕ.

Και μια διαφορα: Τα μορια που δηλωνουν οτι εβγαλαν.

Δεν ξέρω τι συμπέρασμα βγάζετε εσεις, αλλά νομίζω το πράγμα φωνάζει από μακριά, έτσι; Δεν πιστέυω ότι το ίντερνετ είναι πάντα φωνή αλήθειας, δεν πιστέυω ότι κάποιος άλλος «ανησυχος-στεφανούκος-επαναστατούλης» θα σταματήσει να ψάχνεται σε φόρουμ.

Όλο αυτό έγινε και απ τους δυο μας καθαρά για ξεμπρόστιασμα, γιατί ανωνυμία-ανωνυμία, αλλά δεν είμαστε και μαλάκες.(είναι σίγουρο ότι όσοι τον διαβάζατε είχατε υποψιαστεί ότι κάτι παίζει). Πιθανότατα ο «ανήσυχος» να άφηνε πάλι ένα ποστ αυτοκτονίας (όπως έκανε και στο φόρουμ) και να σταμάταγε το συγκεκριμένο μπλογκ ώστε να νιώσουμε όλοι φοβερές τύψεις για την αυτοκτονία του, που οφείλεται στη δική μας γαϊδουριά μπροστά στα τόσο φλέγοντα προβλήματά του.

Αν πάλι όλα αυτά τα στοιχεία μας μπέρδεψαν (γιατί δεν είμαστε και όλοι δημοσιογράφοι, ε Στέφανε;), τότε ανήσυχε ποιος στη χάρη σου! Σου βρήκαμε την αδερφή ψυχή σου!

Υ.Γ. πάντα θα μου τη σπάνε οι άνθρωποι που προσπαθούν τόσο μανιωδώς να τραβούν την προσοχή, πόσο μάλλον μέσω της λύπησης. Είναι ξεφτίλα.

35 σχολίασαν...:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Μεγαλε εισαι Θεος και σε παραδεχομαι πραγματικα.Το παρακολουθω το θεμα εδω και καποιες μερες αλλα πραγματικα κρατιεμαι.
Βεβαια βαρεθηκα να κανω ολοκληρη ευρενα για να δω το τι πραγματικα παιζει,αλλα εσυ με αφησες αφωνο.Μπραβο και ξανα μπραβο!!!
Ελπιζω να πηρε το μηνυμα!!!

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Και κατι ακομη...Αν θες στειλε μου με Mail το ονομα...

prezatv@hotmail.com

anisixos είπε...

Καλως οριζουμε στην ελληνικη μπλογκοσφαιρα τους πρωτους κιτρινους μπλογκερς.
Πολυ καλη ερευνα.Αντε και στο hello! Ειστε ετοιμοι δημοσιογραφοι.
Ειναι σωστα τα στοιχεια σας.Στο φορουμ του εμμε εκανα πλακα λεγοντας ψεμματα.Ειχα διασκεδασει παρα πολυ τοτε.
Αναρωτιεμαι βεβαια πως τα βρηκατε τα στοιχεια αυτα.
Δε με νοιαζει ομως γιατι τα μπλογκακια σας δεν εχουν σχεδον καθολου επισκεψιμοτητα.
Καλα ζευγαρι ειστε εσεις;Συνεχως μαζι σας βλεπω..χεχε

kaltsovrako είπε...

Σε τρώει ο κώλος σου νεαρέ, ε;

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Εδω θα τσακωθουμε.Ο πιο κιτρινος blogger ειμαι εγω και μετα ολοι οι αλλοι...
Εγω να δεις πλακα που σπαω με τα χαλια σου,φιλε Στεφανε!!!

Θυμήσου πως με λένε… είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Θυμήσου πως με λένε… είπε...

...
Βρε συ χάκερ μου... το όνομα πως το βρήκες???

(ότι ο τύπος είναι κλινική περίπτωση ..νομίζω ότι είναι γνωστό)

Δ. Τζ. είπε...

Καλά sourotiri, μιλάμε για καταπληκτικό ρεπορτάζ! Εμένα τουλάχιστον έτσι μου φαίνεται! Ποια είναι η λύση στο πρόβλημα μας; Μήπως, λέω μήπως, αν σταματούσαμε να δύνουμε σημασία... Θα βαρεθεί που θα πάει...

ΥΓ. "Δε με νοιαζει ομως γιατι τα μπλογκακια σας δεν εχουν σχεδον καθολου επισκεψιμοτητα". Μήπως έπεσαν οι μάσκες; Ο τύπος είναι σαν να λέει ότι κάνω όλο αυτό το θέατρο για την "επισκεψιμότητα".Ε;

mpiou είπε...

Λοιπόν, σας δηλώνω πως θα αυτοκτονήσω γιατί σήμερα τα μακαρόνια που έφαγα ήταν με κιμά ενώ ήθελα αλά κρεμ...Το κρίμα στο λαιμό σας! (Ο τύπος με αηδίασε αφόρητα...)

Sourotiri είπε...

anisixe, ευχαριστουμε για το καλωσορισμα και την ευχη για την hello!ευχαριστουμε επισης για την επιβεβαιωση των στοιχειων.Και ναι, ζευγαρι ειμαστε. Οσο για την επισκεψιμοτητα...ο δ.τζ σου απαντησε δεοντως, με προλαβε...

καλτσοβρακο σε μενα απευθυνεσαι ή στον ανησυχο;

πρεζα tv, ο κιτρινος θρονος σου κινδυνευει αγορι μου, παρτο χαμπαρι, ερχομαι εγω τωρα...

θυμήσου πως με λενε: δεν θελει δα και τοση φαντασια για να το βρεις και εσυ. Το google χρησιμοποιησα.

δ.τζ: Το παιδι ρε εδω και 2 χρονια εχει ταραξει ο,τι φορουμ και μπλογκ μπορει, δεν του δινουν σημασια, παει σε αλλο, δεν κολλαει σε λεπτομερειες, δεν τον πτοουν οι δυσκολιες. Σιγα να μην σταματουσε!

mpiou, σε εχω στα λινκ μου σαν blogger του αιωνα. Θα σε πειραζε να βαλω τον ανησυχο σαν blogger της χιλιετιας; Οσο για την αυτοκτονια που μας απειλεις βλακα, κοιτα μην κανω ρεπορταζ και για σενα :ΡΡΡΡ

kaltsovrako είπε...

πλάκα με κάνεις! Δέ γίνεται να κατάλαβες πως απευθήνομαι σε σένα. Δε γίνεται!

Sourotiri είπε...

Καλα ντε, μην βαρας :) Μια ερωτηση εκανα :)

beniamin η δωδέκατη είπε...

χαχαχα..Σουρωτήρι κ Λίνα σε άλλα κόλπα..

"Είναι ξεφτίλα"
το λιγότερο.... ;)
χτες δεν ήρθες σούργελο..Θύμισέ μου να σου κρατήσω μούτρα για 5 λεπτά.. :Ρ :*

είπε...

Οκ σε παραδέχομαι μπορεί εμένα να με λένε χακερού οι φίλες μου γιατί τους βρίσκω τα πάντα αλλά εσύ είσαι καταπληκτικός!Είναι η δεύτερη φορά που (εγώ ) βλέπω ξεμπροστιασμα σε μπλογκ και πολύ χαίρομαι!ναι στα ξεκατινιάσματα!(θέλουμε και άλλες έρευνες ε??):)

Sourotiri είπε...

βενιαμιν χθες λεμε ειχαμε ερευνα να κανουμε ρε :ΡΡΡΡ

ναντια, δεν καταλαβα, μολις αποκαλεσες την επιπονη ερευνα μου κατινια...;;; Τσκ τσκ τσκ...

[Ρε λες να αλλαξω το χρωμα του blog μου απο μπλε σε κιτρινο... :)))]


Για να ξεκαθαρισουμε καποια πραγματα:

Φανταζομαι οτι ολοι οσοι εχετε διαβασει τον Στεφανο [να σε λεμε με το ονομα σου τωρα, ετσι;], εχετε αντιληφθει το μαυρο, καταθλιπτικο κλιμα περι αυτοκτονιας.

Επισης, φανταζομαι εχετε αντιληφθει την αναγκη του για προβολη και την προσοχη απο τους αλλους.

Το σχολιο του "ανωνυμου" δεν εχω καμια αμφιβολια οτι ηταν του ιδιου του Στεφανου. Και πριν αρχισω να ψαχνω το πιστευα ακομη. Στο παρελθον τα εχουμε πει αρκετα εντονα αλλα αυτο ηταν η σταγονα που ξεχειλισε το ποτηρι.

Ολοι μας αναρωτιομαστε που το παει αυτο το παλικαρι μιλωντας για αυτοκτονια. Ε λοιπον, εγω και η Λινα πιστευουμε οτι ο Στεφανος ηθελε να κανει αυτο που λεμε στην τελευταια μας παραγραφο.

Οχι τιποτα, αν καποιος μπει στο blog του πρωτη φορα, του ερχεται να του αφησει ενα καλο σχολιο συμπαραστασης. Πως ομως θα νιωσουν ολοι αυτοι που του αφησαν σχολια συμπαραστασης οταν μαθουν οτι ο συγκεκριμενος τυπος το εχει ξανακανει 9 μηνες πριν;

Και τοτε, με φαντεζι ακροτητες περι αυτοκτονιας.

Το κουβαρι ξετυλιχτηκε πανευκολα, μιας και ο Στεφανος δεν ειχε αντιληφθει το μεγεθος της εκθεσης του στο ιντερνετ. Και δεν ειναι μονο αυτα τα στοιχεια που γραφουμε στο ποστ, ειναι και πολλα αλλα, οπως τηλεφωνα πατρικου σπιτιου στο Ηρακλειο, φοιτητικου σπιτιου στην Αθηνα [και τις διευθυνση αυτων], γενεθλια, και φυσικα, ακομη περισσοτερα καραγκιοζιλικια απο τον ιδιο σε fora, blogs, κτλ. Δεν ειχε νοημα να τα γραψουμε ολα.

Σας πληροφορω οτι το ενα μας οδηγουσε αυτοματα στο αλλο. Αν κατι μας κουρασε ψαχνοντας, δεν ηταν η δυσκολια ευρεσης των στοιχειων, αλλα η τεραστια ποσοτητα τους.

Θεωρω λοιπον, οτι οταν ενας τυπος εχει εκθεσει τοσο ανεπανορθωτα τον ιδιο του τον εαυτο σε ενα μεσο που εν δυναμει μπορουν να χρησιμοποιησουν εκατομμυρια ατομα, δεν εχει δικαιωμα να μιλαει περι κιτρινιλας. Οποιος σπερνει ανεμους, θεριζει θυελλες. Μονος του εβαλε τα χερακια του και εβγαλε τα ματακια του.

alienlover είπε...

xexexe.... karagkiozides tha uparoun panta, vevaia kalo einai pou kai pou na tous deihnoume oti den eimaste toso ilithioi..
an to paidaki goustarei na intrigkretai me ta psemmata, tote ton kalosorizo ki ego stin psihiatriki pteruga, ekei pou eksetazontai oi muthomaneis.
o kathenas apo mas, stin teliki, kapou anikei!!
tin kalimera mou kai me sughoreis gia ta greeklish, alla vriskomai se kseno laptop..

anisixos είπε...

Παντως περα απο την πλακα ειστε απαισιοι με αυτο που κανατε.Γιατι πραγματικα περναω παρα πολυ δυσκολη φαση και δεν το εκανα για να τραβηξω την προσοχη.Και αυτα που εγραφα στα φορουμ τα εννοουσα με εξαιρεση φυσικα το φορουμ του εμμε που το εκανα για διασκεδαση και μονο.Δε μπορειτε να κανετε τετοια πραγματα οταν καποιος αντιμετωπιζει σοβαρα προβληματα.
Επισης απαιτω να μου στειλετε ιμειλ και να μου πειτε πως βρηκατε το επιθετο μου, τα τηλεφωνα, διευθυνση κατοικιας κτλ.Εχω το δικαιωμα να ξερω.Ειναι πολυ προσωπικα στοιχεια αυτα.Περιμενω ιμειλ.

Οσο για τους υπολοιπους, μπορειτε να γελατε και να λετε ο,τι θελετε επειδη το κανετε εκ του ασφαλους..Δεν ξερετε τι φαση περναω και ισως δε θα καταλαβετε ποτε.

Sourotiri είπε...

alienlover: Την καλημερα μου!!!

Στεφανε: γνωμη μου ειναι οτι, οπως και εσυ ολες σου τις αντιπαραθεσεις με διαφορους τις εχεις κανει δημοσιως [βλεπε ΠΡΕΖΑ TV, Χ-PSILIKATZOY, Νικο Δημου, κτλ], συμπεριλαμβανομενου εμου και της Λινας βεβαιως, θελω κι εγω να σου πω πως τα βρηκα ολα αυτα, αλλα δημοσιως.

Στο κατω κατω, ο καθενας μπορει να το κανει, αρα και εσυ, χωρις να με ρωτας.

Ηδη εχεις αρκετα λινκ [απο το ποστ μου] τα οποια μπορουν να χρησιμευσουν ως δεδομενα, χρησιμοποιησε λιγο και το google, προσπαθησε να μπεις μεσα στο μυαλο μου την ωρα που εψαχνα και βρες αυτο που βρηκα κι εγω. Αν βρεις το ονομα ενος ανθρωπου δεν ειναι τιποτα να βρεις και το τηλεφωνο του και την διευθυνση του.

Ενα τετοιο παιχνιδακι με δεδομενα δεν μας ζητουσες να παιξουμε πριν ενα διμηνο;

anisixos είπε...

Δεν εχω ιδεα πως μπορει καποιος να βρει αυτα τα στοιχεια.Και επειδη προκειται για προσωπικα στοιχεια και εγω ποτε δε θα εξεθετα καποιον δημοσιως με τετοια στοιχεια, καλυτερα να μου στειλεις ενα ιμειλ.

Akis είπε...

Ma pes mou kale mou Sourotirious Watson, pws egines kalyteros apo mena? Pineis Red Bull?

Sherlock Holmes

p.s. An ontws einai Kritikos, den eprepe na arxiseis kan to googling...afou sou exw pei oti einai kwlofara:P

Sourotiri είπε...

Mην επιμενεις, θα γραψω δημοσιως το λινκ.

Ακη, γααααααμησεεεε τααααα!!!! Ηρακλειωτης παιδι μου, τι περιμενεις :ΡΡΡΡΡ

anisixos είπε...

Μην εισαι ετσι.Δε σου εκανα κατι.

anisixos είπε...

Γιατι το κανεις αυτο;
Εχω το δικαιωμα να ξερω που βρηκες τα προσωπικα μου στοιχεια.Αυτο μονο.

Δ. Τζ. είπε...

anisixe, αν δεν ήθελες να εκτεθείς και να μην υπάρχουν τα ΄στοιχεία σου ελεύθερα στο net, δε θα έδινες από ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ, τόσα προσωπικά δεδομένα. Ρε παιδιά δίκιο δεν έχω; Αν θέλει κάποιος να καλύψει τα νώτα του το κάνει...

>Lina είπε...

επίσης δ.τζ. όποιος θέλει να αυτοκτονήσει πάλι το κάνει. δεν κάνει μαλακιες , και καλά "πλακίτσα" στα φόρουμ....

Sourotiri είπε...

δ.τζ. εχεις απολυτο δικιο. Παρολαυτα, επειδη τον λυπηθηκα τον Στεφανο, του εστειλα το μεηλ που ζητουσε. Παρεμπιπτοντως, εψαξες κι εσυ; Αν ναι, στειλε μου ενα μεηλ :)

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

βρε σουροτίρι έψαξα και εγώ στο google αλλά δε βρήκα κάτι... wtf άλλα αποτελέσματα σου δίνει εσένα και άλλα εμένα...

anyway...
...τα σέβη μου...

o μικρός στέφανος είναι εγωκεντρικός , κακομαθημένος και τρομερά αναιδής. Και δεν έπρεπε να τον λυπηθείς...γιατί... το σκυλί που τρώει εκεί που φτύνει , γλύφει την μπότα που το κλοτσάει.

Sourotiri είπε...

Wow, εχουν βαλθει ολοι να σε βρουνε :ΡΡΡ

Θυμησου πως με λενε, μαλλον δεν εκανες ευστοχο search. Αν θες καποια βοηθεια, στειλε μου μεηλ.

Οσο για τα περι λυπησης... Πρεπει να προχωρησει λιγο η πλοκη της υποθεσης, δεν νομιζεις; :ΡΡΡ

Πολυ ευστοχο το ρητο σου παρεμπιπτοντως.

alienlover είπε...

anisiho plasma tis fusis, ta prosopika sou stoiheia se maranan? giati den kaluptes ligo perissotero ton eauto sou? ki an pernas toso tragika duskoles faseis opws les, vrikes to diadiktuo gia na peis ton pono sou kai sunama na koroidepseis olous tous alous pou sou sumparastekontan?
twra se enohlei pou se vrikan kai se ektheiasan kai kseroume poios eisai kai ti eisai?
otan isoun mikros den sou emathan oti den prepei na kaneis stous allous auto pou den thes na sou kanoune? ts ts ts
....

lifewhispers είπε...

σουρωτηριιιιιιιιι!!!
μολις το διαβασα ρε γαμωτο το ποστ!!αργησα πολυ!! μπραβο ρε φιλε, αυτο που εκανες ήτνα απιθανο!! αντε γιατι εχει παρατραβηξει το θεμα. επεσα απο τα συννεφα δεν ηξερα την ιστορια.καποια στιγμη με την ησυχια μου θα ψαξω ολα τα λινκ.δηλαδη ελεος!

Danai Lama είπε...

Xαμός στο διαδίκτυο!
Στην αρχή δεν κατάλαβα γιατί γίνεται όλη αυτή η φασαρία αλλά τελικά το άλλο θέμα είναι ενδιαφέρον και αρκετά... αστείο!

†Darkoteque† είπε...

Ta matia mou anoikses, agaphte..
Trexw kai den ftanw me to klapsomouniko paidaki pou m spaei ta neyra thn teleyutaia evdomada me ta comment tou!

GGGGRRRR... anathema thn wra pou tou eipa pws den m'aresei to blog tou!
[ekana megalo lathos, e?]

Kalws sas vrhka!
Bloody Kisses
xXx

Vanilla είπε...

Δε διάβασα κανένα σχόλιο..μόνο την αρχική ανάρτηση..Δε συμφωνώ..

Δεν κάνει κάτι κακό ο ανήσυχος με το να προσπαθεί(έστω και με το να παρουσιάζεται με δύο διαφορετικά ονόματα),να τραβήξει την προσοχή των άλλων απάνω του..

Είναι λογικό να το κάνει αυτό κάποιος,όταν αντιμετωπίζει μια δύσκολη συναισθηματική κατάσταση,όταν έχει μάλιστα μια ψυχική διαταραχή..

Προσπαθεί με κάθε τρόπο να φωνάξει το πρόβλημά του και στους άλλους ανθρώπους,ψάχνοντας απεγνωσμένα κάποιος να τον καταλάβει..
ψάχνοντας απεγνωσμένα μια φωνή παρηγοριάς..

Κι εγώ είχα μπει στο φόρουμ όταν αντιμετώπιζα την ψυχική μου διαταραχή,και με αυτά που έλεγα,μόνο ξύλο δεν έφαγα..
Κανείς δεν μπορούσε να με καταλάβει..γιατί κανείς δεν είχε βρεθεί στη θέση μου..

An-Lu είπε...

Δυστυχως προκειται για καθαρη περιπτωση διπολικης διαταραχης (μανιο-καταθλιψη) με ΟΛΗ την συμπτωματολογια, γραμμη προς γραμμη. Το μονο σιγουρο ειναι οτι ΔΕΝ θα αυτοκτονησει.

βράσε ρύζι είπε...

ξερει κανεις αν ζει ο anisixos?