Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2007

ΚΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΙΔΕΣΤΑΤΟ ΟΔΗΓΟ ΤΑΞΙ

Το ακολουθο περιστατικο θα καταγγελθει αυριο, first thing in the morning, εκει που πρεπει:

Πριν λιγο σχολασα απο την δουλεια μου στην περιοχη Τ******** Θεσσαλονικης. Πηγαινω λοιπον στην πιατσα των ταξι στον Αγιο Σ********, μπαινω μεσα στο πρωτο ταξι και δενω την ζωνη μου. Ο ταξιτζης εκεινη την ωρα συμμαζευε τα ψιλα του στην θηκη, και δεν μου μιλαει για περιπου 1 λεπτο. Ουτε κι εγω λεω τιποτα. Μετα απο αυτην την σιωπη ακολουθουν τα εξης χαριτωμενα:

Ταξιτζης: Λεγε ρε, που θες να σε παω;
Εγω: [αντιπαρερχομαι τον ενικο και το ρε] Παμε Τ***** [ονομα περιοχης].
-Το Τ***** δεν λεει τιποτα, πιο συγκεκριμενα;
-Σ**** και Χ*** γωνια [προκειται για δυο στενα, συγκεκριμενα δεν ηθελες;].

Αναβει την μηχανη, ξεκιναει. Μετα απο ελαχιστα δευτερολεπτα:
-Που μου ειπες; Στον Αγιο Θ********; [Το οποιο ειναι και περιπου 5-10 λεπτα περπατημα απο το σπιτι μου]
-Οχι, κυριε. Σ**** και Χ*** γωνια.
-Ακουσε λιγο αδερφε, σιγα να μην το βαλω το ταξι μεσα στα στενα, κατεβα και παρε αλλον. [Δεν θα τα παμε καλαααα....]
-Μα συγνωμη, ουτως η αλλως απο εκει περναμε! Ακομη και Κ***** και Π***** γωνια να σας ελεγα [που ειναι δυο κεντρικες οδοι], πρεπει να περασουμε απο εκει [εξηγωντας του ταυτοχρονα και διαφορες λεπτομερειες της διαδρομης που δεν ειναι χρησιμο να αναφερω τωρα].
-Ασε μας μωρε, θα μας μαθετε και τους δρομους ολοι τωρα, λες και δεν ξερουμε εμεις.
-Δεν καταλαβα κυριε, ταξι δεν ειστε;
-Ταξι ειμαι, και;
-Οταν εγω μπαινω σε ενα ταξι, δεν νοικιαζω το αυτοκινητο για οση ωρα ειμαι πανω για να παω στον προορισμο μου;
-Τι λες ρε ανθρωπε νυχτιατικα, εχετε καλομαθει ολοι τωρα, να σας πηγαινουμε και στην πορτα σας, αντι να περπατησετε λιγο, να βαλω εγω το ταξι μεσα στα στενα σας, δεν βλεπεις πως εχετε παχυνει ολοι [!!!!!].
-Κοιταξτε λιγο, αν ηθελα να περπατησω θα επαιρνα λεωφορειο, δεν θα επαιρνα ταξι. Για αυτο τον λογο τα ταξι ειναι και 10 φορες ακριβοτερα!
-Να παρεις λεωφορειο, ετσι πρεπει.
-Δηλαδη για να καταλαβω, αρνειστε να με πατε εκει που σας ειπα;
-Αν αρνουμαι, λεει... Φυσικα και αρνουμαι!
-Ωραια τοτε, παμε στην Τροχαια, τωρα. Πισω απο τον σταθμο δεν ειναι; Παμε εκει.
-Τι λες ρε φιλαρακι, σιγα να μην σε παω στην Τροχαια!!!
-Ειστε υποχρεωμενος.
-Δεν σε παω, αμα θες, πανε μονος σου και κανε καταγγελια.
-Ωραια, τα στοιχεια σας. [Διαπιστωνω οτι στο ταξι δεν υπαρχουν πουθενα τα στοιχεια του αναρτημενα σε εμφανες σημειο, οπως επρεπε, και παρεμπιπτοντως, ουτε τον τιμοκαταλογο, ουτε την επιγραφη που λεει "Ολοι επιβατες υποχρεουνται απο το νομο να φορουν την ζωνη ασφαλειας"].
-Τα στοιχεια μου ειναι η πινακιδα μου. Ονοματα και μαλακιες δεν σου λεω.

Βγαινω απο το ταξι, σημειωνω την πινακιδα του, αλλα ο τυπος γκαζωνει ανελεητα μηπως και δεν προλαβω. Προλαβα ομως. Και αυριο θα τον καταγγειλω.

Για να γελασουμε και λιγο, ας δουμε ποια στοιχεια απο τον Χαρτη Υποχρεωσεων των ταξιτζηδων απο το Υπουργειο καταπατησε ο εν λογω κυριος:

[καθε οδηγος ταξι υποχρεουται:]

Κάθε Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητο έχει έδρα Δήμο ή Κοινότητα ή και ευρύτερη περιοχή, που νόμιμα καθορίζεται, εντός της οποίας υποχρεούται να παρέχει εξυπηρέτηση, χωρίς επιλογή επιβατών.

Να έχει αναρτημένη, σε εμφανές σημείο απ' όλους τους επιβάτες, πινακίδα σε ελληνική και αγγλική γλώσσα με:
  • Τα στοιχεία του αυτοκινήτου
  • Τα ισχύοντα τιμολόγια
  • Βασικές διαδρομές με το κατά πόσο προσέγγιση κόστος, οι οποίες ορίζονται με απόφαση του οικείου Νομάρχη.
Να μην αρνείται τη μίσθωση, εκτός αν ο επιβάτης βρίσκεται υπό την επήρεια τοξικών ουσιών ή μέθης και δε συνοδεύεται από άλλο νηφάλιο άτομο.

Να είσαι ευγενικός, πρόθυμος και εξυπηρετικός στον επιβάτη.

Να ενημερώνει και να παρακινεί τους επιβάτες, να φορούν τις ζώνες ασφαλείας, ανεξαρτήτως προορισμού αυτών.


Αχα καλοοοο εεεε;;;

28 σχολίασαν...:

snikolas είπε...

Να τον σκίσεις. Ανελέητα και χωρίς σάλιο. Σε αυτή την χώρα πρέπει επιτέλους να μάθουν μερικοί μερικοί να φέρονται.

Sourotiri είπε...

Σνικολα, ενα πραγμα ειναι σιγουρο. Οτι θα τον κυνηγησω μεχρι εκει που μπορω, με ολες μου τις δυναμεις. Και ας γινει το δικαστηριο σε 5 χρονια [για αυτο αρνηθηκε να με παει στην τροχαια, μην τον πιασει το αυτοφωρο], δεν με νοιαζει.

John Karakatsanis είπε...

Έτσι, μην τον αφήσεις! Επειδή όλοι κάνουμε την πάπια γι΄ αυτό συμβαίνουν αυτά και πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσουν. ΟΚ, μπορεί να είναι δύσκολο το επάγγελμα, να είναι όλη μέρα μέσα στην κίνηση κλπ, αλλά εδώ δεν δικαιολογείται, του ζήτησες το πιο απλό: να σε πάει εκεί που θες!

Ενημέρωνέ μας για τη συνέχεια..

hopkins είπε...

Γάμησε τον τον πούστη! Τους αξίζει να του σκίσεις τον κώλο! Σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις σκέφτομαι ότι ο άνθρωπος μπορεί να έχει και οικογένεια και τέτοια, αλλά αυτός το παράκανε!

Γιώργος Μαργαρίτης είπε...

Αν ήμουν στην περιοχή σου να μου έδινες τα στοιχεία του να του έκανα και γω καταγγελία. Δεν τους χονεύω μία, γι αυτό και ΠΟΤΕ δεν παίρνω ταξί, πέρα από ΤΕΡΜΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ περιπτώσεις (π.χ. να έχουν καταστραφεί όλα τα άλλα οχήματα)

Τον κ@ργι0λ1 που θα σου την πει κιόλας. No mercy ρε, δε πα να χει και οικογένεια και σκύλο, να τον σκίσεις.

Ανώνυμος είπε...

filos pare autokinito...

Maroulakos είπε...

Το καλύτερο που είχες να κάνεις ήταν να έμενες μέσα στο ταξί και να μην κατέβαινες.
Δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να αντιδράσει αλλιώς.

Σοφία είπε...

Συμφωνώ με τον Μαρουλάκο. Κι εγώ θα έμενα μέσα στο ταξί και θα αρνούμουν να κατέβω μέχρι να με πάει εκεί που θέλω (ή να μου βρει άλλο ταξί αφού αυτός δεν γούσταρε). Τους έχω μεγάλο άχτι τους ταξιτζήδες. Ελπίζω να την κάνεις την καταγγελία. Δεν έχει σημασία αν έχει οικογένεια ή πόσες ώρες είναι στο τιμόνι. Είναι η δουλειά του και οφείλει να την κάνει όπως ορίζουν οι κανονισμοί και με το χαμόγελο στα χείλη. Όπως λέει και ο John, επειδή κάνουμε όλοι την πάπια, γι' αυτό συμβαίνουν αυτά που συμβαίνουν.

Ανώνυμος είπε...

Επειγον.Δες αυτο:
http://www.psychologia.gr/forum/index.php?PHPSESSID=d26501a7377f9e2b87bf26a72f73ba81&action=profile;u=258;sa=showPosts

Και μετα δες και αυτο...
http://anisixos.blogspot.com/

Μηπως πρεπει να παρεμβει καποιος για να μην κανει καμια μαλακια ο μικρος;;;

Συνήθης Ύποπτη είπε...

Πάρτου τα σώβρακα. Κανονικότατα.
Μου είχε τύχει παρόμοιο περιστατικό δυο φορές. Τη μία ήθελε να διπλοπληρώσουμε γιατί άφησε τη φίλη μου δυο στενά πιο πίσω -φυσικά, δεν διπλοπλήρωσα-. Την δεύτερη το έπαιξα τουρίστρια, έκανε τρελό κύκλο και για μια διαδρομή των 3,5 ευρώ -το πολύ- έφτασε στα 6.
Σε άπταιστα ελληνικά τον ξέχεσα για τον κύκλο που έκανε κι όταν του είπα ότι θα πληρώσω 3,5 ευρώ, έβριζε θεούς και δαίμονες.
Με το που άκουσε τη λέξη "καταγγελία" μαζεύτηκε, του έδωσα τα 3,5 και έφυγε σα βρεγμένη γάτα.

Επειδή ήταν κι ο πατέρας μου ταξιτζής κάποια φεγγάρια, έχω ακούσει τα χειρότερα.
Μην τον λυπηθείς στιγμή. Το μόνο που θα είναι για το γαμώτο, είναι να είναι παράνομος κι άρα η πινακίδα να μην έχει καμία ισχύ, γι' αυτό και να μην υπήρχαν αναρτημένα στοιχεία του.
Πες μας τι έγινε, έτσι;
Φιλιά!

Sourotiri είπε...

Σορρυ που απανταω με τοση καθυστερηση, αλλα ελλειψη χρονου βλεπετε...

Η καταγγελια εννοειται πως εγινε, θα δειξει τωρα τι θα γινει...

Το σκεφτηκα κι εγω να μην κατεβω απο το ταξι, αλλα μετα σκεφτηκα οτι δεν ειχα καμια διαθεση να πιαστω στα χερια με τον μαλακα [γιατι δεν υπαρχει περιπτωση, αυτο θα γινοταν] και επισης οτι αν καθομουν θα με πηγαινε σπιτι μου και οχι στην Τροχαια φυσικα, και δεν θα μπορουσα να στοιχειωθετησω καταγγελια :ΡΡΡ

Ευχαριστω ολους για τα σχολια σας :)

Natalia είπε...

Εύχομαι τελικά να βρεις μια άκρη...
Απλή ερώτηξη ηλιθίας.....Πήρες άλλο ταξί μετά; :ο)

Σοφία είπε...

Σου έχω μια πρόσκληση στο ιστολόγιό μου. Φιλιά!

Sourotiri είπε...

Σοφια το ειδα, στην πρωτη ευκαιρια θα ανταποκριθω!

alienlover είπε...

tous misw me pathos. na ton skiseis, etsi tou aksizei. na mas kratas enimerous!!!

Akis είπε...

Sourotiri VS Taxi...palio to skiniko!
Agori mou, se exoun stoixeiwsei?
(kommati apo palaioteri syzitisi):
"Kala oute edw 8a stripseis???"
Lol.
An den vreis pantws akri, den se fovamai egw. Kapou 8a ton 3anapetyxeis kai 8a tou to spaseis to gamidi...
;)

Ανώνυμος είπε...

ΤΑΞΙΤΖΗΣ speaking:τον συγκεκριμενο του αξιζει να τον καταγγειλεις! ολοι οι αλλοι χαλαρωστε και κοιταξτε λιγο τα επαγγελματα σας και εννοιοτε τα μουτρα σας στον καθρεφτη!!!ολοι εχετε ξεσκιστει στις καταγγελιες για οτιδηποτε κακο συμβαινει στη ζωη σας?μηπως καταγγειλατε ποτε τον φουρναρη που πιανει το ψωμι με το χερι?το εστιατοριο που σας χρεωνει ακομα κουβερ?τον οδηγο λεωφορειου οταν εχει υπεραριθμους?.............ΟΧΙ βεβαια γι'αυτο κουλαρετε λιγακι και καλες γιορτες σε ολους!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

edw tarifas.symfwnw apolyta oti prepei na ginei katageli gia ton sygekrimeno tarifa alla min tous vazoume olous sto idiotsouvali,einai adiko gi aytous pou kanoun swsta tin douleia tous.otan enas giatros pairnei fakelakia ayto den simainei oti to kanoun oloi.exoume dwsei dikaiwmata gia na mas sxoliazoun me asximo tropo alla yparxei kai megalim prokatalipsi.

Ανώνυμος είπε...

κοιταξε φιλε μου και εγω ταξιτζης ειμαι ! αλλα δεν ειμαι τετοιος ρε παιδι μου! αλλα οι περισσοτεροι εχετε δικιο! οχι στις ακραιες συμπεριφορες βεβαια , αλλα πρεπει να παραδεχτουμε οτι το επιπεδο του κλαδου ειναι κατω απο το μετριο χωρις καμμια υπερβολη σε αυτο που λεω! τωρα για τον εν λογω τι να πω ! ... και μη χειροτερα! κανε το καθηκον σου παντως σαν πολιτης ενος σωστου κρατους και οχι αυτου του κρατους!!!!

Ανώνυμος είπε...

τι εγινε τελικα δεν μας ειπες.....
του εκλασες μια μαντρα??????

Sourotiri είπε...

Για την ιστορια, ο οδηγος υποχρεωθηκε σε 300 ευρω προστιμο.

Ανώνυμος είπε...

Αγαρητε φιλε τελικα του εκανες μια τρυπα στο νερο.For your information πρεπει νακανει 5+5+5 παραβασεις για να του παρουν οριστικα τηνειδικη καρτα οδηγησης ταξι.Μονο προστιματα τα οποια αν δεν τα πληρωση πεφτουν στην εφορια και με εναν δικανονισμο τα πληρωνη λιγα λιγα.

Ανώνυμος είπε...

απλα δεν μπορεις να του κανεις τιποτα ολοι το ξερουν αυτο.

Ανώνυμος είπε...

eise megalos tagaros kai kota

Ανώνυμος είπε...

blaxotagare tou eklases ta paparia ?

kerkyra είπε...

ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΤΑΞΙΤΖΗ ΠΟΥ ΘΕΩΡΩ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ,ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ.
ΠΗΡΑ ΤΑΞΙ ΑΠΟ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΠΟΥ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ ΤΑΞΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ
1)ΤΟ ΤΑΞΙ ΕΛΑΜΠΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ
2)Ο ΤΑΞΙΤΖΗΣ ΗΤΑΝ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΣ
3)ΣΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑΤΟΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΝΟΙΞΑ ΕΙΧΕ ΚΑΡΑΜΕΛΕΣ,ΤΣΙΧΛΕΣ,ΧΑΡΤΟΜΑΝΔΗΛΑ
ΚΑΙ ΧΑΡΤΟΜΑΝΔΗΛΑ ΥΓΡΑ
4)ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙ ΝΕΡΟ !!!!!!ΒΕΒΑΙΩΣ ΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΠΟΡΤ ΠΑΓΚΑΖ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ ΤΣΑΝΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΥΤΟΣ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΠΙΣΩ ΕΙΧΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 6 ΔΩΔΕΚΑΔΕΣ ΜΙΚΡΑ ΝΕΡΑ.
5)ΗΤΑΝ ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΤΑΤΟΣ.
ΕΙΜΑΙ 52 ΕΤΩΝ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ.ΤΕΤΟΙΟ ΤΑΞΙΤΖΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΕΙ.
ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΟΤΙ "ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΕΜΕΝΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ."
ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.

GEORGE είπε...

DEN EINAI OLOI TO IDIO

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΑΞΙΤΖΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΕΝΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ...ΠΗΓΑ ΝΑ ΣΤΡΙΨΩ ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΜΟΥΤΖΟΣΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΟΥ ΜΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΙΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΖΙΤΙΣΕΙ ΤΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΡΩΤΙΣΑ ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΓΥΡΙΖΕΙ ΚΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΔΕΣΤΑΤΗ...Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΙΝΑΚΙΔΑΣ ΕΙΝΑΙ Α.Τ. 3009 ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΑ....