Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2007

Το παιχνιδι με τις κουπες.

Με καλεσε η Σοφια να παιξω το παιχνιδι με τις κουπες. Ο καθενας δειχνει τις αγαπημενες του κουπες και προτεινει σε αλλους 5 να παιξουν. Εγω γενικα δεν πινω καθολου ζεστα ροφηματα. Αλλα οι αγαπημενες μου κουπες ειναι οι εξης:



ΠΑΝΑΘΑ ΟΛΕ!!!!

Προσκαλω στο παιχνιδι την Λινα, τον hopkins, την Σισσυ, την Ναντια και την Ησυχιαααα :)
[Και θα τους παρακαλεσω να μην ακολουθησουν το παραδειγμα μου και να μεινουν εντος θεματος :ΡΡΡ]

5 σχολίασαν...:

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Εγώ τώρα πως νόμιζα ότι ήσουν κορίτσι?

Σοφία είπε...

Τεσπάν... καλές είναι κι αυτές :-p

Sourotiri είπε...

θυμησου πως με λενε:Απο το ψευδωνυμο μαλλον :ΡΡΡ Ελα ντε!

σοφια:πρωτοτυπησα ομως!

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Πιθανόν... τουλάχιστον να μαγειρεύεις ξέρεις??? (αχ! οι άνδρες που μαγειρεύουν είναι....κόλαση!)

Sourotiri είπε...

Σε πληροφορω λοιπον οτι ειμαι μεγιστος σεφ της ιταλικης κουζινας [δηλαδη ξερω να κανω μακαρονια και...φιδε], αυγα τηγανητα, και το κυριοτερο: να κοβω ψωμι.

Αρα, να φανταστω οτι δεν ειμαι κολαση. Τοτε τι ειμαι, παραδεισος; :))))