Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2007

Βλακωδης οικονομικη εξαρτηση

Μπορειτε να μου εξηγησετε πως, μια ολοκληρη γυναικα 30τοσο χρονων, που εργαζεται και βγαζει τα λεφτα της εδω και ποσα χρονια, δεχεται τελειως ανεπιφυλακτα την εξης προταση απο την μανα της:

"Επειδη δεν διαχειριζεσαι σωστα τα λεφτα σου, θα μου τα δινεις σε καθε πληρωμη και θα μου ζητας καθε φορα να σου δινω εγω ο,τι χρειαζεσαι";;;;;;;;;;

Δηλαδη, ας πουμε οτι οντως δεν τα διαχειριζεται σωστα τα λεφτα της. Που δεν παιζει, γιατι η συγκεκριμενη τυπισσα κραταει σπιτι μονη της εδω και 6 χρονια. Στο κατω κατω, τα δουλευει, δεν τα δουλευει; Αμα θελει, ας παει να τα παρει κοκακολες, τι λογος πεφτει στην μανα της;;;

Και δεν ντραπηκε που δεν ντραπηκε η μανα της να το προτεινει αυτο. Η ιδια γιατι αντεδρασε λες και της ειπε η μανα της "μπορεις να μου δωσεις ενα πατατακι"; Πως γινεται ενας ανθρωπος να δεχεται χωρις αντιρρηση μια τετοια βιαιη καταπατηση της οικονομικης του ελευθεριας; 30τοσο χρονων, να ζει με "χαρτζιλικι" απο την μαμα, λες και ειμαστε σχολιαροπαιδα...

Αμα μου το ελεγε εμενα αυτο το πραγμα η μανα μου, θα συγκρατιομουν να μην γελασω. Αλλα μαλλον δεν θα το καταφερνα.

9 σχολίασαν...:

Λόλα είπε...

τελικά η χαζομάρα δεν εχει όρια...

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Δυστυχως καποια ατομα ειναι αξια της μοιρα τους...
Βλεπε " ο δικος" μας...
Αν δεν εχει αναπτυηει δικια της κριση μεχρι τα 30...τοτε τι να λεμε;;;...

πιφ-παφ είπε...

κάτι τέτοιες μάνες θέλουν άγριο κράξιμο,γιατί σήμερα είναι τα λεφτά αύριο θα της βρει και ένα γαμπρό κι άντε να ξεκόψει τότε. Πάντως πρέπει να κάνει την επανάστασή της!

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Μπορεί να έχουν "άρρωστη" σχέση. Η σχέση μητέρα-κόρη μπορεί να είναι εξουσιαστική, καταπιεστική, αυτοκαταστροφική, ενοχική και τόσα ακόμα. Η μητέρα της το κάνει για να την κρατήσει κοντά της μέσω του ελέγχου. Εκείνη μπορεί να το δέχεται για πολλούς λόγους...από αγάπη , από υποτακτικότητα από πάρα πολλά. Σίγουρα δεν είναι υγιές.

deadend mind είπε...

δεν το βρίσκω υγιές, φυσικά, αλλά δεν με σοκάρει.. πρώτον πραγματικά υπάρχουν πολύ μυστήριες σχέσεις μάνας -κόρης, όπως λέει αυτός που δεν θυμάμαι πως τον λένε, ;), έχω ακούσει ένα δυο πολύ περίεργα, και δεύτερον, θα εκπλαγείς με το πόσοι άνθρωποι αρέσκονται τελικά στο να παραδίδουν τον έλεγχο της ζωής τους σε άλλους..πιο εύκολο, βλέπεις.
όχι ότι το βρίσκω υγιές, ξαναλέω..

Sourotiri είπε...

λολα: Καλως ηρθες ;)

πρεζα: Ακριβως, πολυ λιγα πραγματα μπορεις να πεις.

πιφ-παφ: Για μενα δεν θελει κραξιμο η μανα, η μανα βρισκει και κανει. Η κορη θελει κραξιμο.

θυμησου πως με λενε: Αν της αρκει αυτο, τι να πω...

deadend mind: τι να πω, ισως μου φαινεται πολυ περιεργο επειδη εγω θελω να ειμαι ανεξαρτητος, ξερω γω...

>Lina είπε...

νομίζω έχει κάποια λογική:

της το ρποτείνει η μάνα της, η οποία την μεγαλωσε, άρα της έχει μάθει να δέχεται έλεγχο, άρα της κόρης δεν της φάινεται γελοία η πρόταση...

με πιάνς;

δεν ξέρω πόσο θα αρε΄σει στη μανούλα βέβαια αν η κόρη της παντρευτεί και τότε τα α΄φηνει όλα στις διαθέσεις του άντρα της.... γιατί αν μάθει κανείς στην εξάρτηση σιγά σιγά αφήνεται

Sourotiri είπε...

Lina, εχει βαση αυτο που λες :) Δεν το ειχα σκεφτει ετσι.

Σοφία είπε...

Για τον ίδιο λόγο που ολόκληροι μαντράχαλοι δεν ντρέπονται να τους πλένει η μάνα τους τα σώβρακά τους, και έτσι φέρνουν τα άπλυτά τους κάθε βδομάδα στο πατρικό τους, παρόλο που έχουν δικό τους σπίτι και πλυντήριο.

Η μία γουστάρει τον έλεγχο, ο άλλος γουστάρει το βόλεμα, και οι δύο το εκλαμβάνουν ως στοργή. Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου.