Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2007

Κααααληηημεεεερααααααα!!!

Καιρο ειχα να κανω ενα τοσο, μα τοσο ανεμελο ξυπνημα...

Χωρις ξυπνητηρι,
σε μια μερα τελειως αδεια απο υποχρεωσεις,
χωρις να εχω κανονισει απολυτως τιποτα,
απλα να κατσω και ΝΑ ΤΑ ΞΥΣΩ.

:)))))

Τις καλημερες μου σε ολους, και χρονια πολλα στους Δημητρηδες :)

9 σχολίασαν...:

lifewhispers είπε...

πως και ετσι παρασκευιάτικα αγαπητό σουρωτήρι;;;;
μπραβο μπραβο, σε ζηλεύω θελω κι εγω μια μερα
(μεταξυ μας, προβλεπω την επόμενη εβδομάδα να δηλώσω άρρωστη) καλο ΣΚ (η καλυτερα ΠΣΚ)

Sourotiri είπε...

Ο Αγιος Δημητριος ειναι πολιουχος της Θεσσαλονικης :))))

>Lina είπε...

και ξαφινκά το σουρωτήρι γίνεται πιστός χριστιανός.....

Sourotiri είπε...

Εγω φταιω που ειναι ολα κλειστα σημερα;;;

Μα ποιος ειμαι τελος παντων για να φταιω για ολα:ΡΡΡ

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Να τους χαιρομαστε και καλη συνεχεια στο ματωμα!!!Εγω δυστυχως πρεπει να παω στη δουλεια....

deadend mind είπε...

καλή σου μέρα τυχερουλη :)

laxanaki είπε...

Καλησπεράαααααααααααααααααααααα

Σοφία είπε...

Αυτές οι μέρες είναι ό,τι καλύτερο :-)

Kαι του χρόνου!

fresco είπε...

ξύσε και για μααααααααααααας!!!!!!!