Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2007

Ιστοριες Καθημερινης Τρελας.

Σκηνικο πρωτο: ειμαι σημερα στην σχολη, πινω καφε μονος μου και περιμενω να ανοιξει η γραμματεια. Ερχεται ενα παλικαρι, κρατωντας στο χερι κατι στυλο. Υποπτευομαι οτι ειναι απο την ιδια ομαδα τοξικομανων οι οποιοι πουλανε στυλο για να μαζεψουν λεφτα για να πανε στην Αθηνα για απεξαρτηση, ή τουλαχιστον αυτο λενε. Εχω δωσει 3 φορες λεφτα σε αυτους τον τελευταιο καιρο. Ερχεται το παιδι, μου λεει τα δικα του, του εξηγω οτι δεν θελω να τους ξαναδωσω λεφτα, μα μου λεει υπαρχουν παιδια που ειναι σε κωμα, μην εισαι αναισθητος, τα παιρνω που προσπαθησε να με χτυπησει στο συναισθημα και του ξαναλεω οχι. Οποτε γυρναει και μου λεει "Ενταξει ρε φιλαρακι, να'σαι καλα" με υφος "παλιομαλακα, αμα σε πετυχω εξω θα σου γαμησω ο,τι εχεις και δεν εχεις".

Σκηνικο δευτερο: Αυτοι οι παππουδες στο λεωφορειο δεν παιζονται. Σημερα ενας ηθελε σωνει και καλα να περασει απο πισω μου, την ωρα που ανοιγε η πορτα και εμπαιναν αυτοι που περιμεναν στην σταση. Πως το εκανε; Σπρωχνοντας αδιακριτως, πετωντας με πανω στους επιβατες που ανεβαιναν, οι οποιοι με την σειρα τους με σπρωχναν και αυτοι. Στην ερωτηση μου "Γιατι σπρωχνετε κυριε;" απλα δεν εδωσε σημασια. Ο ιδιος, λιγο μετα παραπονεθηκε γιατι η νεολαια εχει γινει σκατα στις μερες μας και δεν του παραχωρουν θεση να κατσει.

Σκηνικο τριτο: Με παιρνουν τηλεφωνο απο την Vivodi για να μου προσφερουν ενα πακετο τηλεφωνιας. Μετα την ατακα "περιλαμβανει και φραγες εισερχομενων κλησεων απο εταιρειες σταθερης τηλεφωνιας;" στην οποια γελασε η τηλεφωνητρια, της εξηγω οτι ειμαι στην forthnet και οτι εχω απεριοριστα τηλεφωνα με 20€ τον μηνα, και μου λενε οτι το δικο τους προγραμμα ειναι φτηνοτερο και κανει 17€. Ξαναεξηγω οτι για 3€ τον μηνα δεν αξιζει τον κοπο, και οτι δεν ενδιαφερομαι. Και τι γυρναει και μου λεει; "Ενταξει κυριε, αλλα να ξερετε οτι η Vivodi ειναι φτηνοτερη σε ολα!!!!".

ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ.

9 σχολίασαν...:

anisixos είπε...

Σουρωτηρι θα μου επιτρεψεις να αφησω ενα ακομα σχολιο σχετικα με το ποστ που με αφορα.
Επειδη λες οτι ηταν ξεμπροστιασμα και με παρουσιασες σαν καποιον που λεει ψεμματα και κοροιδευει αυτο δεν ισχυει.Στο φορουμ του ΕΜΜΕ εκανα πλακα και νομιζω οτι ειναι φανερο αυτο.18 χρονων ημουν και βρηκα ενα μερος να κανω την πλακα μου.Το σταματησα ομως.Ομως οσα εχω γραψει στο μπλογκ ειναι ολα απολυτα αληθεια.Δεν εχω πει κανενα ψεμμα οσον αφορα εμενα.Ηθελα να το πω για να μην υπαρχει παρεξηγηση.Ευχαριστω.
(δε μου απαντησες στο ιμειλ)

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

...και ο ακατανόμαστος το βιολί του.

Sourotiri είπε...

Δεν πειραζει, ταιριαζει και με το κλιμα του ποστ :Ρ

laxanaki είπε...

όσον αφορά αυτό με τη vivodi να ξέρεις πως αν δεν ζητήσεις εσύ να ανημερωθείς για τα πακέτα τους, μπορείς να τους κάνεις μήνυση για παραβίαση προσωπικής ελευθερίας και κάτι τέτοια... (άσχετο αλλά στο λέω πληροφοριακά...) όσο για τα υπόλοιπα... βράστα... :)

Σίσσυ είπε...

Μάθε να ζεις με την τρέλα dear γιατί κάθε μέρα αυξάνεται και μεταδίδεται όπως η πανούκλα! Εnjoy the fun side of it! (έχεις διαβάσει άλλοστε πόσο ήρεμα το χειρίζομαι εγώ το θέμα :p)

Sourotiri είπε...

λαχανακι δεν το ηξερα, αλλα και τωρα που το ξερω θα προτιμησω να διασκεδαζω μαζι τους :)

Σισσυ: μαλλον αυτο ειναι το μοναδικο αντιδοτο. Στο τελος να γινουμε ολοι τρελοι για να επιβιωνουμε :)

aMoRpHiS είπε...

Τί να πεις..ωραία η ατάκα πάντως που πέταξες..λέω να την χρησιμοποιήσω next time..τη δουλειά τους κάνουν όλοι αυτοί αλλά έχουν γίνει απίστευτα σπαστικοί..ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ όμως! :P

Akis είπε...

Stin Agglia (min me rwtiseis pws)o odigos otan itan fiska to lewforeio, i3ere akrivws posoi itan mesa kai ennoeitai pws otan leme fiska ennooume ton ari8mo pou anagrafetai sto tampelaki panw apo ton odigo p.x. 70 or8ioi, 30 ka8istoi k.l.p. oxi san emas pou ginomaste sardeles...
To apisteuto loipon skiniko pou mou exei tyxei einai na einai gemato to lewforeio, na stamataei se stasi kai na katevainei ENAS mono kai e3w na perimenoun kammia 10aria. O odigos loipon gyrnaei kai tous kanei: "Katevike enas, enan mporw na parw mono!"

Koufo etsi? Pragmatika m'aresei pou eimaste kapws xyma laos se kapoia pragmata alla kai ligo kyrila i' eugenia den vlaptei:-/

Sourotiri είπε...

amorphis, πραγματικα, πολυ σπαστικοι... Το θεμα δεν ειναι οτι μου φταινε οι καημενες οι τηλεφωνητριες... Αλλα και σε ποιον αλλον να τα πεις...

Ακη, εδω οι ανθρωποι περιμενουν στην ουρα για να μπουν με την σειρα στο λεωφορειο ρε :)