Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου 2007

Shit happens.

Στην αρχη της Γ' Λυκειου, αποφασισα να αλλαξω κατευθυνση, και απο θετικη που ημουν να παω τεχνολογικη. Η μανα μου φυσικα συμφωνησε, αλλα επρεπε να το πω στον ιδιαιτερο καθηγητη μου που τον αφορουσε κιολας: τον χημικο. Οταν του το ειπα, αμεσως αυτος προσπαθησε να μου κανει μια τρομερη πλυση εγκεφαλου του στυλ "αμα πας τεχνολογικη θα θαφτεις, ενω στην θετικη και με μενα τον καθηγηταρα θα γραψεις πανω απο 18 στην Χημεια σιγουρα". Θυμαμαι οτι με αυτα που ελεγε με ειχε μειωσει τοσο πολυ, λες και αυτος ηταν ο υπερτατος Θεος της Χημειας και εγω ο ποταπος μαθητης του.

Φυσικα, αποτι εμαθα απο μια κοινη μας γνωστη, η αληθεια ηταν αλλη: Οτι πολλοι μαθητες του αποφασισαν το ιδιο με μενα, προκαλοντας του φυσικα οικονομικη αιμορραγια. Θα κρατουσε καθε μαθητη καθαρα και μονο για οικονομικους λογους, ακομη και αν τον εκανε να νιωθει κουρελι. Μου θυμισε την τελευταια αναλαμπη ενος ανθρωπου πριν τον θανατο.

Γιατι τα θυμηθηκα ολα αυτα; Γιατι σημερα επαθα το ιδιο, ως καθηγητης πλεον. Μια μαθητρια μου, που προβληματιστηκα παρα πολυ για το αν θα την αναλαβω για τα μαθηματικα γενικης παιδειας της Γ Λυκειου, σημερα μου ανακοινωσε οτι το σκεφτεται πολυ ζεστα να δωσει την Βιολογια στις πανελληνιες και οχι τα μαθηματικα. Τουτεστιν, αν δεν το δωσει πανελληνιως, δεν υπαρχει λογος να της κανω μαθημα. Τις ωρες που θα ξοδευει για μενα [μαθημα, διαβασμα] θα μπορουσε να τις κανει κατι αλλο, οπως το να διαβαζει βιολογια ας πουμε.

Αμεσως ηρθα στην θεση της μαθητριας μου, και δεν θελησα με τιποτα να της πω τα οσα μου ειπε εμενα ο μαλακας ο χημικος μου τοτε. Δεν θα πω ψεμματα, τα χρηματα που πιθανον να χασω περασαν και αυτα απο το μυαλο μου. Αλλα στην τελικη, ποιος τα γαμαει τα κωλολεφτα οταν μιλαμε για το μελλον ενος παιδιου; Αν πιστευει οτι θα γραψει καλυτερα στην Βιολογια αποτι στα μαθηματικα, ή εστω, αν πιστευει οτι θα γραψει το ιδιο με λιγοτερο κοπο, νιωθω πως δεν εχω λογο σε αυτο, σκεφτηκα. Της ειπα να μην πιεστει, οτι ειναι απολυτως ελευθερη να αποφασισει ο,τι γουσταρει, της ειπα οτι η βιολογια ειναι ενα μαθημα κατεβατο που πρεπει να το μαθει απεξω ενω τα μαθηματικα θελουν να σπασει το χερι της στις ασκησεις, οτι αν θελει να γραψει βιολογια μπορω να της βρω καποιον βιολογο να την βοηθησει, και περιμενω την απαντηση.

Δεν μπορεσα ουτε κατα διανοια να της πω εναν λογο να διαλεξει τα μαθηματικα αντι της βιολογιας, και αρα, να συνεχισω εγω να της κανω μαθημα. Και αμεσως σκεφτηκα, πως μπορεσε ο μαλακας ο χημικος μου τοτε να μου πει τα οσα μου ειπε...

Shit happens.

0 σχολίασαν...: