Κυριακή, 11 Νοεμβρίου 2007

Τι μπορει να παθει κανεις στα καλα καθουμενα...

Χθες στην Θεσσαλονικη ειχε τρελο ανεμο. Οταν λεμε τρελο, τρελο. Απ'ότι φαινεται, ενα απο ολα αυτα τα ρευματα που εφαγα στην μαπα με επιασε καλα, γιατι το χαριτωμενο ειναι η αριστερη μερια του προσωπου μου που ειναι σχεδον νεκρη. Δεν μπορω να κουνησω ουτε το χειλος, ουτε το μαγουλο, ουτε το ματι ουτε τιποτα. Απο τα αριστερα παντα, γιατι απο τα δεξια ολα αυτα γινονται κανονικα. Παω δηλαδη να χαμογελασω, και αντι να χαμογελασω καπως ετσι :) χαμογελαω καπως ετσι :\ . Δεν μπορω να κλεισω τελειως το αριστερο μου ματι, ενω στο ανοιγοκλεισμα που κανουμε ολοι καθε 10 δευτερολεπτα, το αριστερο ματι πολυ απλα δεν ανοιγοκλεινει!!! Μενει στην θεση του!!!

Τελος παντων, πηγα στο νευρολογο σημερα και μου εδωσε φαρμακα, αντε να δουμε πως θα παει...20 μερες λεει θελει για να επανελθει κανονικα...

19 σχολίασαν...:

Γκρινιάρης είπε...

Άουτς! Δεν ακούγεται ευχάριστο...

Εύχομαι γρήγορα περαστικά!

Σίσσυ είπε...

20 μέρες θα χαμογελάς :/ δηλαδή; Νot nice! Βy the way πολύ φοβάμαι πως θα πέσει δούλεμα στο φροντιστήριο!:P Περαστικά!

Merawen είπε...

Περαστικά σου Σουρωτηράκι!!! Αν και το συγκεκριμενο χαμογελακι (:-\)μου φαινεται πολυ χαριτωμενο... :-)

Καλη αναρρωση...

black fairy είπε...

Δε βάζεις και καμιά φωτογραφία στο blog να γελάμε κι εμείς..??? Μόνο οι το στενού σου περιβάλλοντος θα έχουν αυτό το προνόμιο;;;
Πλάκα κάνω... Υπομονή και περαστικά σου! Μακάρι να κάνει λάθος ο γιατρός και αύριο να 'σαι μια χαρά!

mpoumpoula είπε...

κάτι σαν το διχασμένο πρόσωπο δηλαδή...το μισό χαμογελά και το άλλο μισό παραμένει σοβαρό!!!!
Νομίζω πως επιβάλλετε να δούμε φώτο!!!
Περαστικά να ναι!
φιλουμπες

Sourotiri είπε...

Ευχαριστω ολους σας, για τα περαστικα, αντιπαρερχομαι τα πειραγματα [εξαλλου θα με γαμησουν ολοι στα πειραγματα, ετσι την κοβω, με τετοιους φιλους...], και για την φωτο...θα το σκεφτω :Ρ

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Περαστικά βρε παιδί... ευτυχώς που πήγες στο γιατρο και δε το άφησες να περάσει μόνο του.

Σοφία είπε...

Περαστικά!

patsiouri είπε...

Αμαν...με τη δουλειά ο.κ τουλάχιστον????

aeriko είπε...

Περαστικα και απο μενα...

Δεν ξερω αν θα εχει δουλεμα στο φροντιστηριο. Περισσοτερο σαν σατανικο χαμογελο θα μου φαινοτανε εμενα...

Sourotiri είπε...

θυμησου πως με λενε, σοφια, αερικο, ευχαριστω κι εσας για τα περαστικα!!!

πατσιουρι, με την δουλεια δεν νομιζω να υπαρξει καποιο προβλημα, απο την στιγμη που να μιλαω, μπορω :)

αερικο, θα φανει :)

fresco είπε...

περαστικά...

κουράγιο και καλή ανάρρωση...

NIOBH είπε...

Εντάξει, το χαμόγελο λόγω της ψύξης δε βγαίνει σόι....το άγριο βλέμα όμως;...

Υπάρχει κι εκεί πρόβλημα;..για να ξέρω πώς περίπου θα είσαι όταν θα κοιτάς τον μαθητή σου ...την κινητή βόμβα ντε...:))

είπε...

αχαχαχαχαχα!σπάνια γελάω τόσο με κείμενα!χιχιχι ακόμα γελάω!!περαστικά σου βρε και soz που παίζω με τον΄πόνο σ!(χιχι άκου γελάω έτσι :/ αντί έτσι :) αχαχαχ)

laxanaki είπε...

Σοβαρά μιλάς?? Μπορεί να συμβεί αυτό από τον παγωμένο αέρα??? Περαστικάαααααααααααα

Sourotiri είπε...

fresco: thanks:)

niobh: Σαν τον μαυρο Πιτ οταν κοιταει τον Μικι Μαους ενα πραμα θα ειμαι... Παρεμπιπτοντως, το αγριο βλεμμα σε συνδυασμο με το στραβωμενο στομα μαλλον δεν ψαρωνει, αλλα προκαλει τον περιγελο... Το ειδα και σημερα με τα ιδιαιτερα μου...

ναντια, ελευθερα παιδι μου, το εχω συνηθισει τις τελευταιες μερες, μεχρι και εγω γελαω με τον εαυτο μου...

λαχανακι, απ'οτι φαινεται, μπορει και παραμπορει... ευχαριστω για τα περαστικα :)

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν, ακριβώς το ίδιο πράγμα με έπιασε σήμερα και έχω πανικοβληθεί. Στα καλά καθούμενα η αριστερή πλευρά του προσώπου μου έχει παραλύσει. Όχι μόνο δεν μπορώ να κλείσω το αριστερό μάτι, να μιλήσω σωστά αλλά και να πιω νερό δεδομένου του ότι το δεν μπορώ να σφίξω το αριστερό μου χείλος. Τρίτη που θα επιστρέψουνε οι γιατροί θα πάω κι εγώ. Ελπίζω να είναι το ίδιο με αυτό που περιγράφεις και τίποτα το χειρότερο.

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν πηγα κι εγώ στον γιατρό και μου έδωσε βιταμίνες και ένα φάρμακο που από ότι έμαθα είναι για πρόληψη εγκεφαλικού(!). Και μου είπε πως πρέπει να κάνω φυσικοθεραπείες(!!) για να μπορέσεω να επανέλθω. Αντιβιοτικό όμως πουθενά!!! Δεν έπρεπε να μου δώσει;;; Και τι δουλειά έχουνε οι φυσικοθεραπείες;; Σε παρακαλώ, απάντησε μου αν μπορείς, για το τι φάρμακα σου έδωσε, αν σου είπε τπτ για φυσικοθεραπείες, αν τέλος πάντων επανήλθες στο 100% και αν έκανες κανένα εγκεφαλογράφημα κλπ.

Sourotiri είπε...

Ανωνυμε, ενα ενα.

Πρωτον, μου εδωσε φαρμακο, το οποιο ηταν κορτιζονουχο. Δεν θυμαμαι αν ηταν αντιβιωση παντως, εχει περασει πολυς καιρος απο τοτε.

Για φυσιοθεραπειες δεν μου ειπε να κανω, μου ειπε ομως πως επειδη πηγα νωρις και το προλαβα, δεν θα χρειαζομουν. Κατ εμε, μαλακια σου που περιμενες 2 μερες [φανταζομαι πως και ο απο πανω εσυ εισαι] και αφησες 2 μερες να πανε χαμενες. Καποιον νευρολογο θα εβρισκες!

Εγκεφαλογραφημα δεν εκανα.

Επανηλθα πληρως, σε 20 μερες, οπως μου ειχε πει ο ντοκτορ.