Δευτέρα, 12 Νοεμβρίου 2007

Ειμαι στραβωμενος: ΟΙ ΦΩΤΟΖ.

Ειμαι που ειμαι γελοιος μετα την ψυξη που επαθα, το πηρα αποφαση κι εγω: θα το διακωμωδησω μπας και δεν παθω καταθλιψη.

Παω σημερα σε ενα ιδιαιτερο μου, το οποιο προσεχει το στραβωμα στο στομα μου απο την πρωτη στιγμη. Με ρωταει τι εγινε, του λεω. Παει να ψιλογελασει, αλλα κρατιεται, γιατι φαινομουν σοβαρος. Καθομαστε και ξεκιναμε το μαθημα. Πανω που του μιλαω, αρχιζει και γελαει ακαταπαυστα. Ειχα ξεκινησει να λεω μια προταση που αρχιζε με το αρθρο "Ο":


Ενα ωραιοτατο Ο, οπως μπορειτε να δειτε κι εσεις, που ειναι σαν πασχαλιατικο αυγο που επεσε κατω στο πατωμα :)) [ή μηπως :\\\ ;;;] Στην συνεχεια, παω να πιω μια γουλια απο τον φραπε, γελαει παλι ο μικρος. Θελετε να δειτε γιατι;


Μπορω να πιω τον φραπε ΜΟΝΟ απο την δεξια μερια του προσωπου μου, και αυτο με δυσκολια, μιας και οι μικρες τρυπιτσες που κανουν τα χειλη μου, δεν αφηνουν τους νομους της Φυσικης να δουλεψουν, δημιουργουν μπουρμπουληθρες μεσα στο καλαμακι και ο καφες σπανιως καταληγει στον επιθυμητο προορισμο!!!

Ειδα κι αποειδα με τον μικρο, ειπα να του δειξω τα δοντια μου μπας και τρομαξει. Αμ δε:


Το στομα μου κανει το σχημα του ψαριου. Μαλακια!!! Ο μικρος συνεχισε να γελαει. Στην προσπαθεια μου να χαμογελασω, γιατι με ειχε παρει απο κατω ο χαβαλες, το αποτελεσμα ηταν αυτο το βλακωδες μειδιαμα:


Τελος παντων, φευγω απο τον τρισευτυχισμενο μαθητη μου, και παω στο επομενο ιδιαιτερο μου, δυο διδυμα, που ειναι φιλοι του πρωτου μαθητη. Εννοειται οτι τους ειχε παρει τηλεφωνο να τους ενημερωσει για τα τεκταινομενα. Με το που μπαινω στο σπιτι του, τι μου λενε;

Sourotiri, κανε μας ενα ΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!

Αει σιχτιρ, μαλακισμενα. Θα καπνισω ενα τσιγαρο:

Ελα ομως που πρεπει με τα δαχτυλα μου να πιεζω και να καλυπτω τις τρυπες που κανουν τα χειλη μου γιατι αλλιως, καπνος στο στομα ΔΕΝ μπαινει.

Περαστικα μου και...


Φιλακια σε ολους!!!

21 σχολίασαν...:

>Lina είπε...

=)))))

είσαι γλύκας =*

amata-giannis-stamatoula είπε...

είσαι θεόςς!!!!!
ακόμα και στραβωμένος...
σε αγαπάμε κι έτσι σουρωτήρι..

Γκρινιάρης είπε...

Αφού έχει στραβώσει το πρόσωπό σου κι όχι η διάθεσή σου, καλά είσαι νομίζω!

~~A~~ είπε...

Εγώ δε φταίω.Δε με περίμενες στο κ ρύο πήγες και κάθησες στο μαγαζί και με περίμενες.Αν ήμουν μαθήτρια σου θα γέλαγα σε κάθε λέξη που θα λεγες και θα κοίταζα το στόμα σου να βλέπω πως λες την κάθε λέξη. :/ :P

hopkins είπε...

Προς όσους είναι μακριά: live είναι ακόμα καλύτερο! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Sourotiri είπε...

λινα, μονο εσυ με καταλαβαινεις:)))

αματα, γιαννη, σταματουλα ναστε καλα :)))

γκρινιαρη, ας το ευχαριστηθω τουλαχιστον!!!

~~α~~, αει απο δω ρε :Ρ

χοπκινς, τα λεμε σε 20 μερες το λιγοτερο απο κοντα :)))

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Ενταξει!!!Απλα προσκυναω για το στιλ σου!!!Θεος!!!!

Συνήθης Ύποπτη είπε...

Αυτό κι αν ήταν έκπληξη! Είπες ότι θα το σκεφτείς αλλά δεν περίμενα να το κάνεις!

Θεός, σουρωτηράκι, απλά ΘΕΟΣ!!!!


Α, ναι, και περαστικά σου...

:D

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Περαστικά και πάλι... τουλάχιστον έχεις ωραία οδοντοστοιχία... ;)

Julia_Dream είπε...

Περαστικά σου Σουρωτήρι! Μακάρι να περάσει γρήγορα, να ισιώσεις! :-D

Sourotiri είπε...

Πρεζα TV, εσυ αθεος δεν ησουν, τεκνον μου; :)

Συνηθη υποπτη, ευχαριστω για τα περαστικα:)

θυμησου πως με λενε, που την ειδες παιδι μου την ωραια οδοντοστοιχια; Σε οφθαλμιατρο γρηγοραααα!!!

julia dream, thanks a lot :)

lifewhispers είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα\
εγω τωρα τι να σου πω ρε σουρωτηρακι που τα παν ολα οι απο πανω μου!!! μου εφτιαξες τη μέρα παντως. εγω μαλλον θα ειχα στραβωσει γενικοτερα με μια τετοια φαση! μπραβο ρε σε θαυμαζω!

ΝΙΚΟΣ είπε...

Σαν του Γιάννη Παπαμιχαήλ είναι το μουσάκι σου..:)-

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Μια χαρά είναι ... μόνο έναν καθαρισμό θέλεις διότι ο 2ος προγόμφιος έχει λίγο πέτρα..

Sourotiri είπε...

lifewhispers: την καλημερα μου ;)

νικο, καλως ηρθες!!!

θυμησου: που να δεις και τα αλλα που κρυβονται :ΡΡΡΡΡΡ

astropeleki είπε...

Περαστικά σου σουρωτήρι!

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Σουρωτήρι πως είσαι ? καλύτερα?

Sourotiri είπε...

astropeleki, thanks:)

θυμησου, μια απο τα ιδια προς το παρον...

laxanaki είπε...

χαχαχαχαχα... Αν και πονεμένος έχεις πλάκα (τώρα το είδα έστω και καθυστερημένα!!! κλαψ!)... Περαστικά... (ελπίζω να είσαι καλύτερα τώρα!)

Γιώργος Μαργαρίτης είπε...

χαχαχαχαχΑ!!!!
Γαμήθηκα στα γέλια!
Θεός!!!!!

Natalia είπε...

Απίστευτος!!!!!!!
Α....κι αν δεν το ξέρεις, τα φιλάκια με ψύξη....στο στόμα, ακούγονται σκαστά!!!!! :*