Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2007

ΑΝΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΒΙΝΤΕΟ:

1. Για να "κολλαω" τους υποτιτλους απο ενα αρχειο πανω στο avi, δηλαδη να μην χρειαζεται να εχω και το srt αρχειο για να βλεπω υποτιτλους, απλα, να ειναι ενσωματωμενοι στο βιντεο. Δοκιμασα καποια προγραμματα, αλλα ηταν προορισμενα μονο για DVD players τηλεορασης, αφηστε που δεν δουλευαν κιολας. Εγω θελω ενα προγραμμα που να κολλαει τους υποτιτλους και να φαινονται παντου, και στο PC, και στην TV.

2. Για να "κοβω" απο ενα αρχειο βιντεο μονο καποια κομματια που θελω να κρατησω και τα υπολοιπα να τα πεταω. Εχω προβλημα χωρου στους δισκους μου...

Αν καποιος εχει να προτεινει καποια λυση που εχει δοκιμασει ο ιδιος και δεν θελει καμια πολυπλοκη διαδικασια, παρακαλω ας απαντησει. Ευχαριστω εκ των προτερων!

UPDATE 13/2/2008 [Πολλους μηνες μετα...]
Τελικα το προγραμμα που βρηκα και με ικανοποιησε ηταν το VDUB MP3 freeze. Οσοι θελετε να βρειτε περισσοτερες πληροφοριες για το πως δουλευει και να το κατεβασετε, επισκεφτειτε το http://www.kastel.gr , εχει μεσα ολα τα αρχεια και αναλυτικοτατους οδηγους χρησης για καθε προγραμμα!!! Σε καθε περιπτωση, για οποιαδηποτε απορια στειλτε μου email στο sourotiri papaki gmail teleia com.

10 σχολίασαν...:

astropeleki είπε...

ioΧμ, λοιπόν... έχουμε και λέμε, λέμε και έχουμε:
1ο πρόγραμμα: BS Player... σένρεις το αρχείο των υποτίτλων που έχεις κατεβάσει όταν ανοιγεις ταινία με αυτό το πρόγραμμα και παίζουν οι υπότιτλοι.
2ο πρόγραμμα: Media player classic, το οποίο μπορείς να βρεις ως K+Lite Codec Pack. To μόνο που χρειάζαται είναι να βάλεις σε έναν φάκελο την ταινία και τους υπότιτλους. Προσοχή όμως! Πρέπει και τα δύο αρχεία να έχονυν την ίδια ονομασία, πέρα από την επέκταση του αρχείου. Δηλαδή, η ταινία σου λέγεται "you haVE maiL"; Το αρχείο των υποτίτλων θα πρέπει να το μετονομάσεις σε you haVE maiL.srt
Αυτά τα δυο χρησιμοποιώ προσωπικά!

Sourotiri είπε...

Αυτο το σχολιο προσπαθησα να αποφυγω οταν περιεγραφα τι θελω:Ρ

Θελω το srt να ενσωματωθει στο βιντεο και μετα πολυ απλα να μην το χρειαζομαι! Πως ειναι ρε παιδι μου να τραβας βιντεο σε σινεμα και να εχεις στο βιντεο σου και τους υποτιτλους? καπως ετσι.

astropeleki είπε...

Για το 2ο πρόγραμμα, δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα πέρα απο αυτό που λέω. Όσο είναι και τα δυο αρχεία μεσα στο φάκελο και ανοιγεις την ταινία με αυτό το πρόγραμμα, θα παίζει χωρίς καμιά άλλη κίνηση. Οι υποτιτλοι μπαίνουν αυτόματα, δεν σέρνεις κλπ.

Για το video cutter που ζητάς, δεν έχω κάτι. Για ψάχτο λίγο έτσι όπως στο λέω... Με τον ίδιο τρόπο είχα βρει προγραμματάκι για να όβω τα mp3.

Sourotiri είπε...

Μα δεν θελω 2 αρχεια λεμε, 1 θελω να εχω!!!!!!!!!!

astropeleki είπε...

xaxaxa πολύ απαιτητικός είσαι :p :p
Εάν βρω κάτι, θα είσαι ο πρώτος που θα το μάθεις!

Πάντως, η μόνη λύση είναι να τα περνάς κατευθείαν σε dvd ή σαν αρχεία σε dvd. Νομίζω πως αν ενσωματώσεις υποτιλους και το γράψεις κατευθείαν, θα δουλεύει (θέλω να πιστεύω)... και έτσι θα γλυτώνεις και χώρο στους δίσκους σου.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
beniamin η δωδέκατη είπε...

λεπόν..
1.
http://rapidshare.com/files/37407577/olatakaloudia.rar

2.
με το κλασσικο windows movie maker,η με το nero που εχει το nero vision μεσα..
Αν θες λινκ πες μου ;)
κισιζ σουρωτήριιι :Ρ

Sourotiri είπε...

beniamin, σε υπερευχαριστω [εστω και καθυστερημενα...]!!! Φιλακια :****

κατερίνα είπε...

Για το 2ο ερωτημα έχω μονο να σου πω. ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER. Το μονο που θα παρεις στο τελος είναι 5 πιξελ. Λοιπον το καλυτερο προγραμμα που υπάρχει για μονταζ -γιατι στην ουσια αυτο ψάχνεις- σε υπολογιστη είναι ο αβιντ. Αν έχεις παουερ μακ προχώρα αλλιώς δεν θα τρεξει με τιποτα. Αλλά δεν θα χασεις καθολου ποιοτητα με αυτο το προγραμμα. Το επεξεργαζεται χωρις να το συμπιέσει. Για PC συνηστω το Premier της adobe το οποιο είναι ημιεπαγγελματικο και συμπιεζει το υλικο κατα την είσοδο αλλα το αποσυμπιεζει πλήρως στο εξπορτ με αποτελεσμα να μην χανεις σχεδον καθολου ποιοτητα. Το κακο με αυτο το προγραμμα είναι οτι δεχεται ελάχιστα φορμά. Κυρίως .avi και με τιποτα .vob. Αν και έχει βγει καινουρια εκδοση που δεν την έχω τσεκαρει. Προγραμμα λειγοτερο λειτουργικο αλλα που δεχεται όλα το φορμα είναι το sony vegas. Δεν το χειριζομαι όμως και δεν ξερω παραπάνω πραγματα. To nero που σου προτειναν επεισης δεν το έχω χρησιμοποιησει αλλα κρατω επιφυλάξεις για την αναλυση του τελικου προιόντος επειδη δεν φτιαχτηκε για αυτή τη χρήση.
Αυτα απο μενα που έχω δουλεψει αρκετα το μονταζ.

Sourotiri είπε...

Κατερινα, σε υπερευχαριστω που μπηκες στον κοπο να μου τα γραψεις ολα αυτα! Πολυ κατατοπιστικα, στην πρωτη ευκαιρια θα τα δοκιμασω! Ευχαριστω και παλι!