Κυριακή, 2 Δεκεμβρίου 2007

Με ρωτανε γιατι δεν βλεπω τηλεοραση...

Και αυτη ειναι η μονη απαντηση που μπορω να τους δωσω.

[Το βιντεο ειναι η πρωτη μου δημιουργια, οποτε να ειστε επιεικεις παρακαλω :) ]

12 σχολίασαν...:

>Lina είπε...

ο μαμαλάκης τι φταίει ρε συ;

για τους υπόλοιπους συμφωνώ, αλλά μην μου θίγεις τον μαμαλάκη γιατί θα μαλλιοτραβηχτούμε.

Marina είπε...

Δεν βλέπεις τηλεόραση
γιατί είσαι παιδί ποιοτικό
δεν σ' αρέσει το σκουπίδι
τίποτα το παρακμιακό.

snikolas είπε...

Δεν έχεις καθόλου άδικο.

anisixos είπε...

Ο Μαμαλακης ειναι ενας βλακας χοντρος που μου σπαει τα νευρα.Και αυτος trash ειναι.

lena_zip είπε...

Ούτε εγώ βλέπω. Δεν έχω χρόνο και δε μου αρέσει τίποτα για να δω.Ο Μαμαλάκης όμως είναι καλός. Επίσης όποτε τύχει βλέπω Σπύρο Παπαδόπουλο. Για όλους τους άλλους ανεξαιρέτως συμφωνώ.

ΥΓ.Κάποιος έχει κόλλημα με τους χοντρούς ή μου φαίνεται; Τουλάχιστον το ότι είναι κάποιοι χοντροί δεν τους εμποδίζει να είναι ευτυχισμένοι. Εσύ anisixe φαντάζομαι ότι είσαι αδύνατος αλλά και ο πιο αξιολύπητος άνθρωπος που υπάρχει. By the way το ότι έσβησες τα σχόλια και τα posts σου δε σημαίνει τίποτα παρά μόνο δειλία.

laplace78 είπε...

χαχαχα active member 'μελωδία της παρακμής' ε?
παει με τις φάτσες..

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Ο anisixos δεν δήλωνε σε άλλο ποστ ότι δεν έχει πρόβλημα με τους χονδρούς...ή θυμάμαι λάθος?

>Lina είπε...

"θυμήσου" μην την ψάχνεις.... είναι κάτι παιδιά που δε γίνονται άντρες =ΡΡΡ

anisixos είπε...

Δεν εχω προβλημα με τους χοντρους αλλα με μερικους πολυ χοντρους.Ο Μαμαλακης μου σπαει τα νευρα με τη φλυαρια του.Σε μια συνεντευξη του ειπε οτι θεωρει τον εαυτο του ταξιδευτη και οχι μαγειρα..Μας το παιζει και ντοκιμαντεριστας..

laxanaki είπε...

συμφωνώ με τη λίνα... ο μαμαλάκης είναι καλός... Αλλά στα άλλα έχεις δίιιιικιο!!!

Θυμήσου πως με λένε… είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Θυμήσου πως με λένε… είπε...

"Δεν εχω προβλημα με τους χοντρους αλλα με μερικους πολυ χοντρους."

Δηλαδή από μέγεθος δείκτη μάζας και πάνω? για να ξέρουν να σε αποφεύγουν...μη χαλιέστε άδικα.



"Ο Μαμαλακης μου σπαει τα νευρα με τη φλυαρια του."

Επιδημιολογικά η φλυαρία και η αντιπάθεια δεν έχουν συσχετιστεί ακόμα με την περίσσια λίπους!