Τρίτη, 15 Ιανουαρίου 2008

Και η μανα σου; Δεν σου λεει τιποτα;

Αντε καλα, στο να προτεινει η μανα στην 30[και βαλε]χρονη κορη να της δινει τα λεφτα της γιατι "δεν τα διαχειριζεται σωστα", να το δεχτω οτι δεν μπορω να κανω κατι αλλο περαν του σχολιου, στο κατω κατω δεν μου πεφτει και πολυς λογος, μιας και εγω την μανα δεν την γνωριζω καθολου [μονο την κορη, και αυτην λιγο], ουτε ξερω τι σχεση εχουν μεταξυ τους.

Αντε πειτε μου εσεις ομως, πως να αντιδρασω οταν η ιδια μανα [ναι, η μανα της γνωστης μου] αναρωτιεται αν Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ [ναι, Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ] μανα μου κανει παρατηρησεις για το τι ωρα θα κοιμαμαι και ποτε θα τελειωνω το σερφαρισμα στο ιντερνετ, κανοντας μου -εμμεσως, πλην σαφως- η ιδια παρατηρηση, και ολα αυτα, μεσα στα 3 πρωτα λεπτα γνωριμιας μας;

Ιδου ο σπαρταριστος διαλογος:
Κορη: Τι εγινε, Sourotiri, ξενυχτισμενος εισαι;
Εγω: Ναι, ασε, χαζευα στο ιντερνετ χθες και ξεχαστηκα.
Κορη: Τι εβλεπες;
Εγω: Ε, ξεκινησα να βλεπω βιντεακια απο περιεργες προσγειωσεις αεροπλανων και κατεληξα να βλεπω θεωριες συνομωσιας για την 11η Σεπτεμβριου.
Μανα: [πεταγεται σαν...αντε να μην πω]: Καλα παιδι μου, η μαμα σου δεν σου λεει τιποτα;
Εγω: [ξαφνιασμενος] Ε...μα...και τι να μου πει η μανα μου;
Μανα: Ε πως, δεν ειναι ωραιο εσυ, καθηγητης πραγμα, να ξενυχτας με τις ωρες!
Εγω: Εχμ... ακομη κι ετσι να ειναι, τι λογος πεφτει στην μανα μου;

[Σιωπη... Η μανα εχει παρει την φατσα της τεραστιας αποριας: Μα πως γινεται μια μανα να μην κανει ουτε μια παρατηρηση στον γιο της που ξενυχταει; Της φαινεται ανωμαλο, αυτα τα πραγματα ειναι ασχημα, ετσι εχει καταντησει η οικογενεια στις μερες μας... Δοξα τω Θεω, εγω με την κορη μου δεν εχω τετοια προβληματα].

Την λογικη της χειραγωγησης, της πληρους εξαρτησης του παιδιου απο τους γονεις του, της υπερπροστατευτικοτητας [που εχει φτιαξει ενα παιδι να σε φοβαται και να μην τολμαει να σου αντιμιλησει ακομη και για το πιο αδικο πραγμα], να την κρατησεις για το σπιτι σου.

Τωρα που το σκεφτομαι...επρεπε να της απαντησω πιο χοντρα. Τελος παντων.

20 σχολίασαν...:

~~A~~ είπε...

Άνετα έπρεπε να απαντήσεις πιο χοντρά.Μπας κ ξυπνήσει η κόρη γιατί η μάνα αποκλείεται.

magica είπε...

ρε δε πάμε καλά...

princess είπε...

αχ... μου θυμίζεις τη μάνα μου...
Που έχω φτάσει σαράντα αισίως, και ρωτάει τι ώρα γύρισα το βράδυ, τι ώρα ξύπνησα το πρωί, που θα πάω και με ποιούς, και τι πράγματα είναι τούτα να βγαίνω χωρίς το σύζυγο! Και φυσικά η ερώτηση είναι λίγο αλλαγμένη: "κι ο αντρας σου; δε σου λέει τίποτα;"
Αθανατη Ελληνιδα Μάνα ρε, του τάπερ και του χαρτζιλικιού στο παιδι ανεξαρτήτως ετών.. Αξια παιδιά ελληνίδων μανάδων δεν είμαστε ολοι;

karaflokotsifas είπε...

Πάλι καλά που δεν μένω με την μάνα μου δηλαδή Sourotiri γιατί τέτοια ώρα που έχει πάει, θα μου την έλεγε κι εμένα!!!
Δεν ξενίζει σχεδόν κανένα μας αυτή η Ελληνική (τρομάρα μας) νοοτροπία δυστυχώς.
Κάτι που θεωρείται συνηθισμένο όμως δεν σημαίνει πως είναι και ορθό.
Πόσο μάλλον όταν έχουμε να κάνουμε με
καταπιεστικά άτομα, που μόνο προβλήματα (ψυχοσωματικά) κυρίως δημιουργούν σε όσους ασκούν επιρροή.
Καλή σου μέρα
ΥΓ. Βρε το καημένο το κορίτσι τη του έλαχε να πάθει!!!

hopkins είπε...

Και πόσο άσχημα όμως να μιλήσεις στην μητέρα μιας φίλης σου. Εντάξει, στ' αρχίδια σου που θα προσβάλλεις την μάνα, αλλά έμμεσα ίσως προσβληθεί και η κόρη. Και δεν θα είναι και πολύ καλό αυτό, εκτός κι αν ήδη της έχει εκφράσει της απόψεις σου για την μάνα της. Κωλοκατάσταση πάντως.

ΝΙΟΒΗ είπε...

Εντάξει...τα καταφέρατε να με κάνετε να αισθάνομαι άχρηστη μάνα...που ούτε ρωτώ, ούτε και με νοιάζει τί ώρα κοιμούνται οι γιοί μου (28 και 26 χρονών)...πού να πάω να κρυφτώ η..ανάξια να φέρω τον τίτλο "μάνα";...

anisixos είπε...

Τι ειναι αυτα sourotiri; Που ειναι η μανα σου να σε μαζεψει; Δεν εισαι και πολυ μεγαλος ακομα.Ετσι εξηγειται η συμπεριφορα σου..φταιει η απουσια της μανας.Ελπιζω να θυμηθει οτι εχει να γιο και να αναλαβει τις ευθυνες της πριν να ειναι πολυ αργα.

Sourotiri είπε...

~~a~~, στιγμιαια σκεφτηκα αυτο που λεει ο χοπκινς.

ματζικα, καθολου καλα :)

πρινσες, μην γενικευεις επικινδυνα :) Καταλαβαινω το γεγονος μια μανα να ενδιαφερεται για το παιδι της, το βρισκω υγιες αλλωστε. Αλλα ολα εχουν και τα ορια τους.

καραφλοκοτσιφα, συμφωνω απολυτα με την προταση "κατι που θεωρειται δεδομενο δεν σημαινει οτι ειναι ορθο"!

νιοβη, παντελως αναξια!!! :ΡΡΡ

ανησυχε, ελπιζω να κανεις πλακα, αν και δεν ειμαι και πολυ βεβαιος για αυτο. Ξεκαθαρισε το μου για να ξερω πως να σου απαντησω.

>Lina είπε...

come to mama sourotiri... come to mama naughty boy! χχαχαχχαχαχα
φιλήσυχε και συ naughty μου φαίνεσαι.... =ΡΡ

lifewhispers είπε...

α...εχει ξεφυγει ο κοσμος

laplace78 είπε...

οι ελληνιδες κορες κανουν κατα 99% οτι πει η μανα..
αν πει η μανα να κανουν τουμπα,θα κανουν..
και ας λενε αλλα..
κ τωρα μετα το ποστ μου θα αρχισουν τα φεμινιστικά αλλα ξερουμε ολοι οτι οι ελληνιδες φευγουν απο το τσοκαρο της μαμας κ πανε στο σπιτι του αντρα..

anisixos είπε...

Αυτο το αφηνω στην δικη σου κριση sourotiri.

Sourotiri είπε...

Lina, come to daddy baby :)

lifwhispers, ω ναι :)

laplace, ας μην ειμαστε τοσο μηδενιστες. Ξερω κοπελες που ουδεμια σχεση εχουν με αυτο που περιγραφεις, και ευτυχως, δεν ειναι λιγες.

anisixe, επειδη μαλλον σοβαρα το λες, ενα εχω να πω: Ειδαμε και στην δικια σου περιπτωση που η μανα σου θυμαται οτι εχει εναν γιο πως καταντησες... Να μισεις τους γονεις σου και τα πραγματα που σου επεβαλαν να κανεις, ακριβως επειδη ειναι υπερπροστατευτικοι. Στο "δεν εισαι και τοσο μεγαλος ακομη", εχω να σου απαντησω οτι εσυ εισαι μεγαλυτερος απο οσο νομιζεις εσυ και οι γονεις σου. Γιαυτο, ασε τις κρισεις για τις ζωες των αλλων [αληθεια, η "απουσια της μανας" ποια ακριβως "συμπεριφορα μου εξηγει;] και κοιτα να απογαλακτιστεις αγορι μου, γιατι δεν την παλευεις.

αθεόφοβος είπε...

Έπρεπε αυτή η μάνα να είχε την κόρη μου..

>Lina είπε...

αθεόφοβε μια τέτοια μάνα θα μπορούσε να χει μόνο κόρη-θύμα ή κόρη που δεν ακούσει τπτ και γράφει τη μάνα της κανονικά.

beniamin η δωδέκατη είπε...

καλά σε λέει ρε η γυναίκα..
καθηγητής πράμα να βλέπεις βιντεάκια απο προσγειώσεις αεροπλάνων ΧΩΡΙΣ τη μάνα σου!!!!!!!!!χαχαχα!!!πού τους βρίσκεις ρεεεε...κ εσύ κ η Λίνα..ΛΟΛ!!!

Λουκρητία είπε...

"Επρεπε να απαντησεις οτι η μανα σου οσο εσυ σερφαρες, εκανε cyber με εναν 22χρονο.
Α, ολα και ολα, η μανα μου εμενα τα εκοψε αυτα για το ιντερνετ, γιατι καπου ειδε μια εκπομπη για το ποσα ζευγαρια παντρευτηκαν μεσω ιντερνετ και απο τοτε δοξαζει τον Μπιλ Γκειτς που εδωσε ελπιδες στις γεροντο-κορες αυτου του κοσμου.

Μαύρος Γάτος είπε...

Επέστρεψα στο σπίτι στα 25 μετά από 8 χρόνια ανεξαρτησίας. ¨Αντεξα πέντε μήνες. Από κει και πέρα, όποιος πειλέγει να μένει με τους γονείς του, είτε για οικονομικούς λόγους, είτε από τεμπελιά, είτε για οποιονδήποτε άλλο λόγο, αντιμετωπίζει τις συνέπειες του νόμου που λέει ότι για την Ελληνίδα μάνα το παιδί είναι πάντα παιδί, όποια ηλικία κι αν γράφει η ταυτότητά του... Με ό,τι θετικό και ό,τι αρνητικό συνεπάγεται αυτό.

Καλό βράδυ, καλή Κυριακή
Σ;-))))

Sourotiri είπε...

αθεοφοβε, αυτη η μανα επρεπε να ειχε και εμενα :)

λινα, συμφωνω.

λουκρητια, τελειο!!! Να το λεω κ εγω αριστερα και δεξια αν ειναι!

μαυρε γατε, ακριβως :)

Ανώνυμος είπε...

情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看