Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2008

Ο πιο ακριβος ζητιανος.

Περιμενοντας σημερα το πρωι εναν φιλο μου σε μια καφετερια, μπαινει ενας ζητιανος και ερχεται στο τραπεζι μου. Αρχιζει τον προλογο του.

-Καλημερα φιλαρακι και συγνωμη που σε ενοχλω, πριν λιγο καιρο βγηκα απο το ψυχιατρειο και ειμαι πρωην τοξικομανης, αν σε ενδιαφερει να συνεισφερεις...

Εκεινη την στιγμη βγαζει μια ημικυλινδρικη εικονα της παναγιας.

-Οχι φιλαρακι, δεν με ενδιαφερει.
-Εχω και στυλο και μαρκαδορακια αν θελεις.

Βγαζει και τα στυλο και τα μαρκαδορακια, και τα δυο σε ολοκαινουργια συσκευασια των 15 και 5 αντιστοιχα.

-Ποσο τα εχεις τα στυλο;
-5 ευρω ειναι [!!!] ολη η συσκευασια [!!!!!].
-Οχι ρε φιλε, αστο.

Παιρνει το υφος του "θα σε γαμησω αν σε βρω εξω παλιομπασταρδε" και λεει:
-Ε δωσε κατι ρε φιλε εστω για την ενισχυση.

Βγαζω το πορτοφολι μου, του δειχνω τα μοναδικα ψιλα που εχω πανω μου, ηταν 30 λεπτα. Τα ακουμπαω στο τραπεζι.

-30 λεπτα ρε φιλε, πλακα μας κανεις;!;!;!;!;

Και σηκωνεται και φευγει!!!!!!!

Τα σχολια δικα σας...

22 σχολίασαν...:

anisixos είπε...

Τι τσιγκουναρος που εισαι.Δε μπορουσες να του δωσεις παραπανω του ανθρωπου; Δεν εχεις ιχνος ανθρωπιας και φιλευσπλαχνιας; Τι να πω; Και τολμας να μας το λες κιολας.Θα επρεπε τουλαχιστον να πεις οτι μετανιωνεις που φερθηκες τοσο ασχημα στον κακομοιρο συνανθρωπο σου.Ωραιο παραδειγμα εισαι για τους αναγνωστες σου.

Sourotiri είπε...

Ανησυχε, γαααμησε τα, ειμαι πολυ σκατοψυχος.

ΝΙΟΒΗ είπε...

Τσιφούτηηηηηηηηηηηηηηηηηη! :PPP

Marina είπε...

Χμμ! Το πολύ-πολύ να σου κάνω παρέα στο τσιφουτάδικο.
Εχουν κατακλύσει τον κόσμο κάτι τέτοιοι τύποι που πουλάνε αναπτήρες του μισού ευρώ, 5 κλπ, κλπ γίνονται πραγματικά τσιμπούρια αλλά άμα τους δώσεις λίγα θυμώνουν, βρίζουν, απειλούν. Μου έτυχαν πολλές φορές και ..μου δίνουν την εντύπωση ότι μαζεύουν λεφτά για τη δόση τους.

Στην αρχή τους έδινα όμως μετά απο ένα επεισόδιο στη Λούτσα που μας κόλλησαν άγρια, θορυβήθηκα και τώρα δεν τους απαντώ.

Γιώργος Μαργαρίτης είπε...

anisixe,
αν κάθε φορά που ο κάθε αργόσχολος (1 στις 10 μπορεί όντως να είναι άστεγος ή να βγήκε από την κλινική, αποτοξίνωσης, 9 στις 10 όμως θα σου πει το ποιηματάκι πως έχει χάσει τη μάνα του, ο πατέρας έχει καρκίνο, η αδερφή του δεν έχει χέρια, ο αδερφός του δεν έχει κεφάλι και ο ίδιος μόλις βγήκε από την αποτοξίνωση και πρέπει να θρέψει 18 στόματα. Και να μην ξεχάσουμε πως για να σε πείσουν σου λένε ότι έχουν εμφανιστεί και στην Πάνια, και έχουν και χαρτί). Κάτσε να το ξαναπάρω από την αρχή γιατί ξέφυγα...

αν κάθε φορά που ο κάθε αργόσχολος "άστεγος" σου ζητούσε 2 ευρώ εσύ του τα έδινες, τότε θα αντιστρέφονταν οι ρόλοι του "πλούσιου" και του "ζητιάνου". Για βάλε πόσα δίευρα μαζεύει σε μια μέρα, και βάλε πόσα δίευρα πρέπει να δώσεις σε μια μέρα, να δούμε πόσα θα έχει αποκομίσει ο ένας και πόσα θα έχει ξοδέψει ο άλλος.

Και όσον αφορά τις ηλίθιες σκέψεις του στύλ "και που να πάει να δουλέψει, και ήταν πρώην ναρκομανής, και δεν θα τον πάρει κανείς κτλ" μπορώ να πω ότι αυτά είναι απλά δικαιολογίες.

Τρίτος ξάδερφος μου είχε μπλέξει για χρόνια, με την βοήθεια των γονιών του μπήκε στην κλινική, βγήκε μετά από κάποιους μήνες, και τώρα έχει ανοίξει πολύ μικρό μαγαζάκι με την κοπέλα του που πουλάνε μπιχλιμπίδια, και τα βγάζουν πέρα μόνοι τους αξιοπρεπώς. Οι υπόλοιποι είναι απλά αργόσχολοι και βαριούνται να στρώσουν τον κώλο τους κάτω για να βγάλουν 2-3 φράγκα, και το πιο πιθανό είναι πως τα θέλουν για να πάρουν την δόση τους και όχι για να πάρουν ψωμί ή κάτι άλλο.

Γι αυτό να σκέφτεσαι λίγο πιο ρεαλιστικά πριν εκστομίζεις εκφράσεις του τύπου "Θα επρεπε τουλαχιστον να πεις οτι μετανιωνεις που φερθηκες τοσο ασχημα στον κακομοιρο συνανθρωπο σου."

Γιώργος Μαργαρίτης είπε...

Και όσον αφορά το αρχικό ποστ:
"30 λεπτα ρε φιλε, πλακα μας κανεις"

Εμ, τι τον πέρασε ρε Σουρωτήρι τον τύπο, κάνα ζητιάνο?! Επαγγελματίας είναι.

princess είπε...

εμ αφου δεν ειχες ψιλα, περίμενε ο άνθρωπος να του δώσεις κατι πιο χοντρό... Αν και εχω την ταση να δινω πάντα στα πρεζόνια, εχει καταντήσει λιγακι ψυχολογικός εκβιασμός ολη η κατάσταση..

Sourotiri είπε...

νιοβη, :Ρ

μαρινα, κι εγω εχω αρχισει να ενοχλουμαι πολυ.

γιωργο μαργαριτη, αναφορικα με το σχολιο σου στον ανησυχο, συμφωνω. Αλλα τον αραπη κι αν τον πλενεις...

πρινσες, ακριβως. Αυτο το "να'σαι καλα ρε φιλε" που σκοπο εχει μονο να σου δημιουργησει τυψεις γινεται ολο και πιο εντονο. Αει σιχτιρ δηλαδη!

karaflokotsifas είπε...

Nομίζω ότι αν δούμε κάποιον που έχει πραγματική ανάγκη βοηθείας το νοιώθουμε.
Τώρα για τους επαγγελματίες τρακαδόρους,τι να κάνεις? εγώ πάντως αποδοκιμάζω.

lifewhispers είπε...

xaxaxaxaxa! αληθεια σου πε ετσι; τι μου λες, ειχε κι απαιτησεις δηλαδη;

τι να πω, ασε να κρατηθω, διοτι δεν εχω ορεξη με τετοιυς ηλιθιους.

Eximnos είπε...

Επρεπε να του δωσεις και το πορτοφολι μαζι!!!
Χαιρετω την παρεα και... προσκυνω το nicname σου!! χαχα!!! Σουρωτηρι...

είπε...

anisixe μόλις βγήκα από την φυλακή έχω 2 παιδιά άρρωστα και ζω στο δρόμο...έχεις κανά ψιλό???
-πρόσεξε τι θα μου δώσεις ε?-

>Lina είπε...

ναντια φιρι φιρι το πας....

φιλήσυχε δεν είναι τόσο λαρτζ το σουρωτήρι σαν εσενα. εσύ σκορπας άνετα λεφτά σε σχολές τις οποίες παρατάς. Το σουρωτήρι δουλευει και τα βγάζει. Και κάπου εκεί υπάρχει μια διαφορά..

αθεόφοβος είπε...

Ολα για την δόση είναι..

snikolas είπε...

Γιατί ρε δε του έγραψες εκείνο το οικοπεδάκι που κάθετε και δεν το κάνεις τίποτα; Ε; γιατί;

alienlover είπε...

μου θυμίζεις σκηνικό στην Ουγγαρία, πέρυσι το Σεπτέμβρη.
Καθόμαστε σε μια καφετέρια καμιά δεκαριά άτομα, 12 το μεσημέρι, στα τραπεζάκια έξω.
έχει έρθει η ώρα να πληρώσουμε, και ο καθένας αφήνει τα δικά του στο τραπέζι. Εκείνη την ώρα έρχεται ένα 10χρονο τσιγγανάκι, κοριτσάκι και ζητά λεφτά από μια φίλη μου.Αμεσως τα βλέπει και τα ζητά.
Της λέει δεν έχω γιατί μόλις πλήρωσα, η μικρή της λέει κάτι σε φάση "έλα τώρα που δεν έχεις, πλάκα μου κάνεις;" με ένα εριστικότατο ύφος και όλοι την κοιτάζουμε.
Η φίλη μου της ξαναλέει δεν έχω. Και ΤΙ κάνει η Tσιγγάνα;
Το θυμαμαι και μου παθαίνω ένα μίνι εγκεφαλικό.

ΦΤΥΝΕΙ τη φίλη μου !!!!!! Την πέτυχε στο μπουφάν.. Το διανοείσαι; Επειδή δεν της έδωσε λεφτά την έφτυσε.............

Εκείνη τη στιγμή το μόνο που ήθελα να κάνω, και σκέψου ότι είμαι κατά της σωματικής βίας,ήταν να την τσακίσω στο ξύλο. Αλλά κανένας δεν έκανε τίποτα γιατί είδαμε πίσω μας μαζεμένους 6-7 δικούς της και είπαμε να μην το τραβήξουμε..
Έλεος. Δεν δίνω πια τίποτα σε κανέναν ζητιάνο. Να πάνε να δουλέψουνε!!!

Sourotiri είπε...

karaflokotsifa, ειμαι πολυ δυσπιστος γενικα σε τετοιες καταστασεις.

lifewhispers, καλυτερα ;)

eximne, επρεπε, επρεπε!!! Και να του πω και τα πιν των καρτων μου, βεβαιως!

ναντια, ;))))))

λινα, προσκυνω!!!

αθεοφοβε, δεν εχεις και αδικο...

Σνικολα, δεν ειχα εκεινη την ωρα το συμβολαιο ετοιμο ρε...

αλιενλοβερ, θρυλικο σκηνικο!!!

>Lina είπε...

αυτό με το φυσιμο έχει ξαναγίνει... βασικά οι τσιγγάνοι το φυσιμο το χρησιμοποιούν πολύ ως εκδίκιση

Σοφία είπε...

Το έχω πάθει κι εγώ αυτό όταν ήμουν φοιτήτρια που πρόσφερα τα τελευταία μου ψιλά σε μια "κακόμοιρη" γριούλα, και μου είπε κι αυτή κάτι ανάλογο (τι, μόνο τόσα?!). Από τότε δεν έχω δώσει ποτέ λεφτά σε ζητιάνο, άπορο, άστεγο, ναρκομανή, γύφτο και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Αει σιχτίρ!

oth33r είπε...

Δεν ξέρω ακριβώς τι θέλω να κάνω σε τέτοιες περιπτώσεις να δώσω, να μην δώσω, να δώσω πολλά λίγα... Αυτό που έχω παρατηρίσει είναι πως όταν ο άλλος έρθει και μου πει, φίλε είμαι τοξικομανής και θέλω να πάρω τη δώση μου τότε θα του δώσω, σχεδόν σίγουρα, στις άλλες περιπτώσεις λειτουργώ ανάλογα με τη στιγμή.

Βέβαια μου έχει συμβεί και το εξής:

Φιλαράκι, φιλαράκι μήπως έχεις 8 ευρώ...

Sourotiri είπε...

oth33r, γαμηθηκα στο γελιο με την ατακα!!!

laxanaki είπε...

Χαχα... παρόμοιο μου έχει συμβερι στα εξάρχεια όπου δίνω 1 ευρώ σε μια γιαγιά για να πάρω ένα χάρτινο εικονάκι...και μου λέει δώστο πίσω, γιατί αυτό κάνει 2!!! (μέχρι εκείνη την ώρα έλεγε δώτσε ότι έχετε ευχαριστηση!!)