Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2008

ΣΣΣΣΣ....αρχιζει ο Λακης.

Καντε ολοι ησυχια, καθιστε αναπαυτικα στις τηλεορασεις σας, ανοιξτε μια μπυρα και ετοιμαστειτε να ακουσετε την πιο ωμη φωνη της ελληνικης τηλεορασης.

Αρκετα μιλησαν τα λαμογια, ο Θεμος, ο Μακης, η Τσεκου, οι δημοσιοκαφροι κτλ... Ας μιλησει αυτος που γουσταρουμε.

16 σχολίασαν...:

Γκρινιάρης είπε...

Συνδέθηκα κι εγώ στην παρέα μέσω internet και ραδιοφώνου. Είμαι περίεργος να δω τι θα πει για όσα έχουν συμβεί. Εξ' άλλου όπως λες, τόσοι μίλησαν!

Την καλησπέρα μου!

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Οχι πως ο Λακης ειναι μικροτερο λαμογιο...αλλα ελος παντων...Εχει χαρη που τον γουσταρω και εγω...

hopkins είπε...

Προσωπικά σου έχω ξαναπεί ότι εμένα με αηδιάζει ο Λαζόπουλος. Τον θεωρώ μεγάλο υποκριτή. Λαμόγιο είναι και αυτός! Σίγουρα δεν είναι ούτε Μάκης, ούτε Θέμος, αλλά όχι και να περιμένουμε να ακούσουμε την γλώσσα της αλήθειας από αυτόν...
Είναι ίσως το μοναδικό θέμα στο οποίο διαφωνούμε κάθετα. :)

Isixiaa είπε...

λαμόγιο είναι αλλά τουλάχιστον δε νομίζω ότι το έχει κρύψει ποτέ..ήταν απίστευτος σήμερα αν και δε το είδα όλα..ρεε..εγώ το θέμο τον αγαπάααωωω...

>Lina είπε...

θα συμφωνήσω μ ε τους προλαλήσαντες ότι ο λάκης δεν είναι παναγίτσα... αλλά ότι τα λέει επτυχημένα, τα λέει. Κι απ τα ολότελα, καλή και η παναγιώταινα... αφού δεν υπάρχει άλλος, ας τα ακουσουμε απ αυτόν.

isixia το θέμα τον είχες συνδέσει με συγκεκριμένες εκπομπές, γι αυτό. αν μάθεις όσα έμαθα κι εγώ για το πώς δουλευουν οι υπάλληλοί του θα τον αντιπαθήσεις

Sourotiri είπε...

Δεν διαφωνω οτι και ο Λαζοπουλος ειναι λαμογιο, σιγουρα ειναι. Αλλα ειναι ο μονος στην ελληνικη τηλεοραση που τα χωνει κανονικα, μιλωντας απλη γλωσσα, ειναι αμεσος.

Δεν θα μου κανει εντυπωση να βγουν τα απλυτα του Λαζοπουλου στην φορα αυτην την περιοδο. Ισως, εν τελει, ολο αυτο το σκηνικο να ειναι αφορμη να αποκαλυφθει οση περισσοτερη απο την μποχα των καναλιων γινεται.

Ωσπου ομως να βρεθει καποιος να υποστηριξει οτι ο Λαζοπουλος εχει κανει χοντρη μαλακια [και φυσικα δεν αναφερομαι στις σεξουαλικες του προτιμησεις], τοτε θα τον ακουω.

anisixos είπε...

Πως τολματε να λετε οτι ο Λαζοπουλος ειναι λαμογιο;
Ο Λαζοπουλος ειναι δικαιος, σωστος και αντικειμενικος.Οσα ειπε χθες στην εκπομπη ηταν σωστα.Δεν πηρε το μερος κανενος.Εχει ολο το δικιο με το μερος του.

angiannp είπε...

μην τον θεοποιουμε κιολας

>Lina είπε...

φιλήσυχε όταν κάποιος δεν κλάνει μπροστά σου δεν σημαίνει ότι δεν κλάνει και στο σπίτι του....

Sourotiri είπε...

anisixe, σε τι κοσμο ζεις;
[Τι ρωταω...]. Με καλυψε η Λινα.

αννγιανπ, εχεις δικιο.

anisixos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
anisixos είπε...

Και συ Λινα και οι υπολοιποι που το ξερετε αν ειναι λαμογιο; Τον γνωριζετε προσωπικα;

Sourotiri είπε...

Ανησυχε, η Λινα [επειδη δεν ειναι ονλαιν τωρα] σου προτεινει για μεγαλυτερη απολαυση να καθεσαι πανω στο χερι σου μεχρι να μουδιασει για να νιωθεις μετα οτι σου τραβαει αλλος μαλακια. Φιλακια και καληνυχτα.

Και εγω εχω να σου πω οτι και εμεις κολλητοι ειμαστε με τον Λακη, ετσι το ξερουμε.

anisixos είπε...

Να πατε στο διαολο λεω εγω.
Και μην τολμησετε να ξαναμιλησετε ασχημα για το Λακη γιατι αλλιως θα το μετανιωσετε.Φροκαλα.
Και οταν μιλατε σε μενα να προσεχετε πως εκφραζεστε.

Sourotiri είπε...

Αντιλαμβανομαι αγορι μου την αναγκη σου να κρατηθεις απο ενα ειδωλο μηπως και αυτο το ειδωλο γεμισει το κενο που εχεις μεσα σου, αλλα εσυ μαλλον επιλεγεις να κλεισεις τα ματια σου και τα αυτια σου.

Αντε γεια.

[Οσο για το αν θα μετανιωσω κτλ... Ας γελασω.]

>Lina είπε...

θα μας κλάσεις μια μάντρα....

μην το παίζεις ράμπο ρε χαμένο, δεν σου πάει