Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2008

Τα 7 κακα της μοιρας μου

Με καλεσε η princess να απαριθμησω τα 7 κακα της μοιρας μου ;)

Ιδου:

1) Απ'όσο λενε δηλαδη, γιατι εγω δεν το πιστευω, το χιουμορ μου. Ολοι [εκτος του ΘΕΟΥ hopkins] μισουν το χιουμορ μου. Καθε φορα που παω να πω ενα ανεκδοτο, ολοι γελανε για 2 δευτερολεπτα, απο αμηχανια, απο ευγενεια, δεν ξερω, θα σας γελασω. Δεν θυμαμαι ποτε να εχω πει ενα ανεκδοτο και οι απεναντι να εχουν γαμηθει στο γελιο [ειπαμε, εκτος του ΘΕΟΥ hopkins].

2) Η διαθεση μου οταν ξυπναω, πριν πιω καφε. Το παραδεχομαι, ειμαι εθισμενος στον πρωινο καφε [ΟΚ, ΟΚ, και στο τσιγαρο]. Ρωτηστε και την Λινα, πως ειμαι οταν θελω να πιω καφε και δεν μπορω :). Το ζηταει ο οργανισμος μου, πως το λενε. Ειμαι αρρωστοοοοοοοοος!!!!

3) Η μη-διακριτικοτητα μου οταν θελω να αποφυγω κατι. Τωρα που το σκεφτομαι, αυτο μπορει να ειναι και προτερημα, αλλα υπαρχουν φορες που λειτουργει σαν μειονεκτημα. "Παμε για κανεναν καφε;" -"Με τιποτα μαλακα, ξερεις πως βαριεμαι τωρα...;". Παλι καλα που δεν συμπληρωνω την φραση μου με το "να δω την μουρη σου;" :))))

4) Η ακαταστασια μου. Η πιο συνηθισμενη εικονα του δωματιου μου ειναι αυτη του βομβαρδισμενου δωματιου. Λες και περασε κανενα τρενο και τα σκορπισε ολα ειναι. Η πλακα ειναι οτι δεν μου αρεσει η ακαταστασια, αλλα δεν μου αρεσει και να συμμαζευω. Πολλες φορες εχω πιασει τον εαυτο μου να αναρωτιεται πως αντεχω και ζω σε αυτο το δωματιο.

5) Ο αχαλινωτος προγραμματισμος μου. Αν στην θεση της Λινας ηταν καποια αλλη, νορμαλ σε αυτο το ζητημα [γιατι μην νομιζετε οτι και η Λινα ειναι καλυτερη], θα ειχε φριξει. Σε καθε ταξιδι που οργανωνουμε, ξερουμε 3 μηνες πριν πως θα παμε, που θα μεινουμε, τι θα κανουμε, και πως θα γυρισουμε. Και εννοειται ειναι ολα κλεισμενα :)

6) Η μαεστρια μου στο φλερτ. Μιλαμε, ειμαι ασσος στο φλερτ. Οπως ειναι ο Michael Jordan στο μπασκετ, ο Kaka στην μπαλα, ο Schumacher στην Formula1, ετσι κι εγω στο φλερτ. Παντα, οταν προσεγγιζω μια κοπελα, οι κινησεις μου ειναι 100% προμελετημενες και σχεδιασμενες ειδικα για καθε περισταση. Βεβαια, καθε φορα κολλαω λιγο λογω της ντροπαλοσυνης μου και ετσι βγαινει ενα αποτελεσμα αλλο απο αυτο που πραγματικα ειμαι.

7) Το ροχαλητο. Το τρενο που λεγαμε πιο πριν... ;)

Καλως στο παιχνιδι:
την Λινα,
τον Χοπκινς,
την ~~Α~~,
τον Blogger του αιωνα [μπας και κανει κανα ποστ],
και τον Ανησυχο.

15 σχολίασαν...:

~~A~~ είπε...

Για το φλερτ επείδη έχουμε ακούσει ιστορίες,μπορώ να πω ότι είσαι τουλάχιστον θεός.Το χιούμορ το αφήνω ασχολίαστο.Ο προγραμματισμός δεν είναι κακό...

Ξέχασες να πεις για το τάβλι... :P

Νίκος Κ. είπε...

θα μπορούσα να τα πω κι εγώ, θα ήταν και μένα 7..post

>Lina είπε...

το χιούμορ σου είναι τα 7 κακά της μοίρας όσως σε γνωρίζουμε....

~~A~~ είπε...

lina:lol

Princess είπε...

Μια χαρά εισαι... στο τρίτο που εχουμε κοινο (καλα και την ακαταστασία εχουμε αλλα δεν το λεω, γυναίκα πράμα, ντροπή!), εγω ποτε δεν κοβω τις φράσεις μου στη μέση! Θελω να το ακουσω το τουβλο παιδι μου, να το φχαριστηθώ!

hopkins είπε...

Έχεις κορυφαίο χιούμορ αγόρι μου! Δεν είναι τυχαίο ότι το καταλαβαίνω μόνο εγώ που είμαι κορυφαίος χιουμορίστας! :D

Sourotiri είπε...

~~a~~: Το ξερεις εσυ, σε εχω φλερταρει απειρες φορες ;)

νικος κ., ελευθερα!

λινα, κακιες...απλα δεν με καταλαβαινεις και ζηλευεις, γιαυτο τα λες αυτα.

princess, καλα κανεις ;ΡΡΡ

χοπκινς, πρεπει οπωσδηποτε να παντρευτουμε :)))

oth33r είπε...

Τόσο άσχημο χιούμορ πια, δεν μπορώ να το φανταστώ.. :P

~~A~~ είπε...

τόσο άσχημο χιούμορ...

:P

anisixos είπε...

Ο τιτλος ειναι εντελως χαλια.
Δηλ. λεμε 7 μειονεκτηματα του χαρακτηρα μας ή και 7 ασχημα πραγματα που μας εχουν συμβει;
Τι ακριβως;

>Lina είπε...

μειονεκτήματα βρε... το ποστ του σουρωτηριου δνε το διάβασες;

anisixos είπε...

Δεν το διευκρινισε.
Η μοιρα δεν εχει να κανει με το χαρακτηρα μας.Δε γεννιομαστε με καποια χαρακτηριστικα.Αυτα διαμορφωνονται αναλογα με τα βιωματα, τις επιρροες μας κτλ.Και οι ανθρωποι αλλαζουν.Μπορουμε να αλλαξουμε καποια απο τα μειονεκτηματα μας, αρκει να το θελησουμε και να προσπαθησουμε.
Γι' αυτο ο Πλατωνας ισχυριζεται οτι η αρετη ειναι κατι που μπορει να διδαχτει, κατι που μπορει να κατακτησει ο ανθρωπος με την καταλληλη ασκηση και φροντιδα, σε αντιθεση με τα φυσικα ελαττωματα που δεν αλλαζουν και δεν πρεπει να τα κατακρινουμε ενω αυτα που αποτελουν επιλογη του ατομου και εχουν παγιωθει (αλλα μπορουν ακομα να αλλαξουν) αλλα ειναι σε βαρος των αλλων ατομων, τοτε αυτα επιδεχονται μομφης, και επειδη ζημιωνουν και το ιδιο το ατομο, πρεπει να προσπαθει αν γινεται και θελει να τα αλλαξει.Υπαρχουν ομως και καποια μειονεκτηματα, ακινδυνα, που απλως αποτελουν καποια χαρακτηριστικα του ατομου, και το κανουν να ξεχωριζει ή του δινουν μια ξεχωριστη ταυτοτητα.Επισης υπαρχει ο υποκειμενικος παραγοντας.Τι ειναι αραγε μειονεκτημα και τι πλεονεκτημα; Για μενα μπορει κατι να θεωρειται πλεονεκτημα κατι που γι' αλλον θεωρειται μειονεκτημα.
Επομενως, νομιζω πως πρεπει να γινει πιο κατανοητο και να διευκρινιστει καλυτερα το παιχνιδι αυτο.

>Lina είπε...

γράψε ό,τι νομίζεις ρε που μου θες κι ανάλυση τώρα....

(αν δεν βρίσκεις το 7ο, πες μου να σου πω εγώ ένα)

Sourotiri είπε...

Anisixe, γραψε ο,τι νομιζεις εσυ ως 7 μειονεκτηματα του εαυτου σου. Περιμενω το ποστ σου.

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

τον ανήσυχο ε? χμ.. τα θέλει και εσένα ο γλουτός σου ! :Ρ