Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2008

Ο Κυβος.

Πριν 3 περιπου χρονια ημουν στο βιντεοκλαμπ, ψαχνοντας για ταινια. Ηταν απο τις φορες που κολλουσα ψαχνοντας και διαβαζοντας τις υποθεσεις καθε ταινιας μια προς μια, μηπως και βρω κατι που μου αρεσει. Καποια στιγμη, πεφτει στα χερια μου το εξης DVD:

Ο Κυβος.
Υποθεση: Έξι άγνωστοι ξυπνούν ξαφνικά ανακαλύπτοντας πως βρίσκονται παγιδευμένοι σε μια εξωπραγματική φυλακή- μια ατελείωτη μάζα από διαπλεκόμενα δωμάτια ασφαλισμένα με θανατηφόρες παγίδες. Ποιος άραγε δημιούργησε τη διαβολική αυτή μάζα και γιατί; Ανάμεσα στα σκοτεινά ερωτήματα που τους τριβελίζουν το μυαλό ένα πράγμα γίνεται ξεκάθαρο: αν δεν αρχίσουν γρήγορα να συνεργάζονται για να βρουν τα μυστικά αυτής της θανάσιμης παγίδας, οι μέρες τους είναι μετρημένες…

Ωραια λεω, ενδιαφερον ειναι. Ερχομαι σπιτι, βαζω το DVD στο PC και καθομαι να το δω. Προκειται για εναν απεραντο κυβο που αποτελειται απο πολλα μικρα κυβικα δωματια, τα οποια στις εξι εδρες τους εχουν πορτες για αλλα κυβικα δωματια. Καποια απο τα δωματια μαλιστα εχουν και θανασιμες παγιδες και οι ηρωες πρεπει να τις αποφυγουν, αποκωδικοποιοντας κατι νουμερα που υπαρχουν σε καθε πορτα. Την πρωτη ωρα, γουσταρα. Στο διαστημα μεχρι τη μιαμιση ωρα, αρχισα να κουραζομαι. Το τελευταιο μισαωρο ειχα ηδη μετανιωσει για τα 2 ευρω. Βαρεθηκα, ολο κυβοι και κυβοι, ασε που ειχε και κατι τραβηγμενα απο το μαλλι σκηνικα. Τελικα μονος ενας επεζησε, και ηταν ο καθυστερημενος της υποθεσης. Ω, τι ηθικο διδαγμα... Οι αλλοι ειτε σκοτωθηκαν μεταξυ τους ειτε τους εφαγαν οι θανασιμες παγιδες.

Μετα απο λιγο καιρο, ξαναβρεθηκα στο βιντεοκλαμπ, παλι στην ιδια κατασταση με την προηγουμενη φορα. Και πεφτει στα χερια μου ο Κυβος 2: Η τεταρτη διασταση. Λογω ελλειψης εναλλακτικης, λεω δεν γαμιεται, ας το παρω, εχοντας φυσικα υποψιν μου οτι ολα τα σηκουελ ειναι μεγαλυτερες παπαριες απο τα αρχικα.

Υποθεση: Όπως και στο πρώτο μέρος του “CUBE”, οκτώ άτομα που δεν γνωρίζονται μεταξύ τους θα ξυπνήσουν σε ένα μυστηριώδες δωμάτιο σε σχήμα κύβου. Κανείς από όλους δεν φαίνεται να γνωρίζει ούτε με ποιον τρόπο ούτε για ποιόν λόγο βρέθηκε εκεί, αλλά δεν θα αργήσουν να συνειδητοποιήσουν ότι η επιβίωση τους εξαρτάται άμεσα από το αν θα καταφέρουν να ανακαλύψουν τα μυστικά του Κύβου.
Ωστόσο, τα ατελείωτα και συνδεδεμένα μεταξύ τους δωμάτια λειτουργούν στην τέταρτη διάσταση, όπου οι γνωστοί νόμοι της φυσικής δεν ισχύουν. Ο καθένας από τους αιχμαλώτους διαθέτει από μια ιδιαίτερη ικανότητα που θα τους βοηθήσει να ερευνήσουν τον κύβο, αλλά στο τέλος μόνο ένας θα καταφέρει να βγει ζωντανός…

Αυτο το "οπου οι γνωστοι νομοι της φυσικης δεν ισχυουν" δεν το εδωσα και πολλη σημασια, ουτε την φραση "τεταρτη διασταση" στον τιτλο. ΕΠΡΕΠΕ... Γιατι δεν φτανει που οπως και στον πρωτο κυβο τα παντα διαδραματιζονταν μεσα σε εναν τεραστιο κυβο που αποτελουνταν απο ατελειωτα κυβικα δωματια που εχουν πορτες μεταξυ τους και καποια απο τα κυβικα δωματια ειχαν θανασιμες παγιδες [ουφ, το ειπα], αλλα οι ηρωες σε καποια δωματια εβλεπαν τους εαυτους τους σε παρελθοντες ή μελλουσες στιγμες!!! Εφριξα. Οταν λεμε εφριξα, εφριξα. Αναγκασα τον εαυτο μου να κατσει να το δει ολο, αλλα τελικα ενιωσα περισσοτερο μαλακας απο οσο νομιζα. Και εδω, μονος ενας επεζησε. Μια γυναικα για την ακριβεια. Την οποια, μολις αυτη βγηκε απο τον Κυβο, την σκοτωσαν επι τοπου!!! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!! ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ;!;!;!;!;

Χθες λοιπον [οχι δεν ημουν παλι στο βιντεοκλαμπ με την γνωστη διαθεση], αποφασισα να μεινω μεσα. Και λεω δεν βλεπω καμια ταινια; Αναμεσα λοιπον σε ολες τις επιλογες που ειχα, δηλαδη τους Heroes και το Alias που τα εχω ολοκληρα και δεν εχω δει ουτε ενα επεισοδιο, καμια 500ρια DVD απο εφημεριδες που τα μαζευω καθε Κυριακη, και κατι σκορπιες ταινιες προσφατα κατεβασμενες, μαντεψτε τι αποφασισα: Να κατεβασω τον Κυβο 3 [Κυβος 0 για την ακριβεια, πως ειναι τα Ring; Ε καπως ετσι...]. Χαχαχαχαχαχαχα τι μαλακας ειμαι!

Το ηξερα οτι θα καω, δεν το συζηταμε. Και ναι, ενιωσα πολυ περηφανος για την επιλογη μου οταν διαπιστωσα οτι ειναι ΑΚΟΜΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΠΑΡΙΑ απο τους αλλους 2 κυβους μαζι. Λες και η παπαρια σε αυτην την τριλογια αυξανεται με εκθετικη συναρτηση. Αλλα τελικα, κατεληξα στο εξης.

Οσο κι αν μισω τον Κυβο, που εξαιτιας του εχω χασει 6 ωρες απο την ζωη μου, δεν μπορω να αντισταθω στον πειρασμο.

Προτεινω σε ολους μου τους φιλους ενα εξαωρο καψιμο, να δουμε ολους τους κυβους με την σειρα. Ειστε μεσα;

16 σχολίασαν...:

Archimides είπε...

Προσωπικά έχω δει τους πρώτους δύο... Μαλακία είναι... Και ακατάλληλο αν σιχαίνεστε εύκολα. Πάντως ως concept κατάστασης είναι ωραία λίγο το σενάριο πηδήχτηκε.

Sourotiri είπε...

Ε οχι και λιγο πηδηχτηκε το σεναριο...;))))

Οσο για το σπλαττερ... Πραγματικα, λες και ηταν καρτουν!!!

cyrusgeo είπε...

Τα είδα πριν καιρό.

Το πρώτο ήταν ένα ανούσιο σπλάτερ, για τους φανατικούς του είδους.

Το δεύτερο ήταν απείρως χειρότερο, και η προσπάθεια, στο τέλος, να "εξηγήσουν" την κατάσταση ήταν τουλάχιστον αστεία.

Το τρίτο (prequel) ήταν απλώς μια προσπάθεια να βγάλουν λίγα φράγκα παραπάνω. Η ταινία είναι τόσο κακή που μόνο με τον "Εξολοθρευτή 3" μπορεί να συγκριθεί...

hopkins είπε...

Μέσα είμαι! Άνετα! Μόνο το πρώτο έχω δει.

Sourotiri είπε...

cyrusgeo, να τα ξαναδεις, να τα ξαναδεις ;)

hopkins, δεν ξερεις τι χανεις!!!

~~A~~ είπε...

Θες και τα τραβάς...Και κάθεσαι και γράφεις 10 ώρες και μας τυραννάς έστω και με αυτό...

Sourotiri είπε...

~~a~~: Μα εννοειται οτι τα θελετε κι εσεις και τα τραβατε που ειστε φανατικοι αναγνωστες μου :ΡΡΡ

~~A~~ είπε...

Βασικά ξέχασα να σου πω,ότι περίμενε σχόλιο από τον ανήσυχο ότι είσαι τσιγκούνης που κλαις τα 2ε που ήταν χάλια η ταινία...

PS:Ευτυχώς που σε διαβάζουμε και εμείς και σου διορθώνουμε τα λάθη σου...

Princess είπε...

Ε εντάξει παιδάκι μου τι φωναζεις; Ειδες τον κύβο εις τον κύβο, και συμπέρανες οτι πρόκειται για μαλακία στον κυβο. Με αποδείξεις, οχι λόγια του αέρα! (Αν δεν παθετε, πως θα μαθουμε;)

>Lina είπε...

θα σου λεγα ότι είμαι μέσα.. αλλά αν είναι σπλάττερ να μου λείπει

είσαι για μια τριλογία τζέηκ μαλόουν;;;

denied existence είπε...

Διαφωνώ. Το 1 ήταν πάρα πολύ καλό. Και καμία σχέση με Splatter.

Marina είπε...

Είναι κάτι έργα που ναί μεν ξέρεις απο την αρχή ότι είναι μπούρδες, εν τούτοις σε τραβάνε σαν μαγνήτης..
Προτείνω με το που θα βγεί το cube 4, να οργανώσεις ολονυχτία με όλους σου τους φίλους..να το απολαύσετε μαζί. Και μετά τις αντίστοιχες καρπαζιές (που θα μαζέψεις) πίτσες, σουβλάκια..

Σοφία είπε...

Εγώ δεν άντεξα να δω το Matrix, υπάρχει περίπτωση να αντέξω τον Κύβο; Δεν υπάρχει. Ούτε με σφαίρες δηλαδή.

Sourotiri είπε...

~~a~~: χαχαχαχα!!!

princess: θεικο σχολιο ;)))) "Ειδες τον κυβο στον κυβο"!!!

λινα: Καθολου σπλαττερ μωρο μου, σχεδον τιποτα δεν δειχνει :ΡΡΡ

denied existence: σεβαστη η γνωμη σου.

μαρινα, δεν χρειαζεται να περιμενω να βγει cube 4 :PPP

σοφια, δεν ξερεις τι χανεις :ΡΡΡ

Ka-t-ena είπε...

Και όμως είδα όλη την τριλογία σε μια νύχτα, μετά από δύο ασχετες ταινίες πουχα δει νωρίτερα το απόγευμα!! Ήμουν τελείως καμένη, χαλάστηκα και το ευχαριστήθηκα. Εκτοτε δεν τόλμησα να ξαναδώ θρίλερ. Κι έχουν περάσει μήνες..
Ενδιαφέρουσα παρουσίαση!..

rm -rf * είπε...

Ρε μεγάλε , πες την γνώμη σου αλλά τουλάχιστον βάλε ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ SPOILER ALERT για τους κακόμοιρους που δεν τα έχουν δει!
Εκνευρίζομαι αφάνταστα με τα spoiler και παρόλο που έχω δει το Cube (μόνο το πρώτο με ενδιέφερε - στα άλλα δεν περίμενα κάτι) ήθελα να σου υπενθυμίσω ότι απαύτωσες ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ την ταινία για όποιον διάβασε το post σου.
Τεσπα, σε κράζω γιατί μου αρέσει το blog σου αλλιώς θα σε έβριζα.
Α ναι, και ο κύβος έλα ... ωραία ταινιούλα είναι. Ειδικά αν το συγκρίνεις με το Somewhere