Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2008

HELP!!! - Πως να συνδεσω το pc μου με την τηλεοραση;;;

Καλημερα. Χθες το βραδυ προσπαθουσα να συνδεσω το pc με την τηλεοραση για να βλεπω ταινιες πιο ανετα, αλλα δεν τα καταφερα. Πως γινεται αυτο;

Επειδη βεβαια εψαξα σε διαφορα φορουμ και ουτε εκει βρηκα ακρη, να σας προετοιμασω οτι θα ηθελα να μου μιλατε απλα. Τα δεδομενα λοιπον εχουν ως εξης:

Καταρχην, να σας δειξω τι εξοδους μου βγαζει η καρτα γραφικων.

Η μια εξοδος ειναι αυτη [λεει και TV διπλα]



Και η αλλη εξοδος ειναι αυτη:



Μαζι με την καρτα γραφικων ειχα και αυτο το καλωδιο που ταιριαζει νομιζω στην πρωτη εξοδο:


Και επισης βρηκα στο συρταρι μου και αυτο το καλωδιο:


Η σκεψη να τα ενωσω απλα και να δω τι γινεται δεν δουλεψε. Κι αυτο γιατι τα μηκη των καλωδιων δεν εφταναν. Α, εδω να σας πω οτι η τηλεοραση μου εχει μονο SCART εισοδο.

Α, εχω και αυτο το καλωδιο:

[ηταν μαζι με την καρτα γραφικων, επισης].

Θα ημουν ευγνωμων σε οποιον εκανε τον κοπο να μου απαντησει...

12 σχολίασαν...:

Ανώνυμος είπε...

συγγνωμη δεν ξερω να βοηθησω αλλα πεθανα στο γελιο με τις φωτογραφιες..

Γκρινιάρης είπε...

Sourotiri καλημέρα. Θα σου πω τι έχω κάνει. Έχω συνδέσει το PC με την τηλεόραση μέσω S-video. Η θύρα είναι η 1η που έδειξες. Το καλώδιο βγάζει σε κάποια καλώδια, 2-3 δε θυμάμαι. Αυτά τα συνδέεις ή απευθείας στον είσοδο εικόνας της TV (μερικές φορές είναι κιτρινο, μαύρο και άσπρο βύσμα) ή με σκαρτ (ένα εξαρτηματάκι) που αυτό μετά το συνδέεις σε μια θύρα εισόδου της τηλεόρασης παραλληλόγραμμη (όπως αυτή η 2η του PC σου αλλά στο πιο μεγάλο). Εγώ με σκαρτ τα εχω συνδέσει, και μετά το σκαρτ στην TV γιατί τέτοια θύρα έχει η TV μου.

Μετά πρέπει να κάνεις 2 πράγματα.
1. Να βρεις πως επιλέγεις το κανάλι της TV που δείχνει την εικόνα από τη θύρα εισόδου (συνήθως είναι ένα κουμπί με παραλληλόγραμμο και ένα βελάκι). Προσοχή, οι καινούριες μεγάλες TV έχουν πολλές θύρες εισόδου, σηματοδοτημένες με αριθμούς.
2. Να ρυθμίσεις τον υπολογιστή σου. Πήγαινε στο Ιδιότητες Οθόνης, στο Ρυθμίσεις, κι εκεί μπορείς να ρυθμίσεις τι ρόλο να έχει η 2η οθόνη και επίσης να την ενεργοποιείς και να την απενεργοποιείς. Εγώ πχ την έχω ρυθμίσει να θεωρείται σαν συνέχεια της δικής μου οθόνης, κι έτσι πχ το βελάκι του ποντικού όταν πηγαίνει δεξιά (κι έχω ενεργοποιήσει τη 2η οθόνη) να συνεχίζει στην TV.

Αυτά σε γενικές γραμμές. Αν σε μπέρδεψα, sorry. Αν θες κάτι άλλο στείλε e-mail, αν και δεν υπόσχομαι οτι θα σου απαντήσω αμέσως, θα προσπαθήσω όμως.

Sourotiri είπε...

ανωνυμε, :ΡΡΡ

γκρινιαρη:

Γκρινιαρη, ταιριαζει αρκετα η περιγραφη σου. Απ'οτι φαινεται το καλωδιο που βγαινει απο την καρτα γραφικων μου ειναι για HDTV και οχι για αυτη που εχω εγω.

Αν καταλαβαινω καλα πρεπει να παρω καινουργια καλωδια :Ρ

Γκρινιάρης είπε...

Τι να σου πω, δεν ξέρω. Λες να υπάρχει και κανένας αντάπτορας; Πάντως δεν πρέπει να είναι ακριβό το καλώδιο. Πήγαινε σε ένα κατάστημα με ηλεκτρονικά και ζήτα καλώδιο από S-video για TV. Απλά δες μήπως χρειάζεσαι σκάρτ και δεν συνδέονται απευθείας, να το αγοράσεις τότε.

Ανώνυμος είπε...

Sorry for the greeklish

Genika den mporeis na kaneis kai polla. Xreaizesai nea HDTV pou echei digital inputs kai VGA. Isos yparchoun kapoia adaptors S-video to SCART alla kai na ta katafereis i eikona tha einai xalia. Ase pou gia hxo that xreaisteis xechoristi sindesi

oth33r είπε...

Δεν έχω πολύ χρόνο να σου εξηγήσω, ίσως και να σε κάλυψε ο γκρινιάρης.

Το βασικό είναι να έχει η κάρτα γραφικών σου S-Video output και η τηλόραση σου scart ή υποδοχές για τα τρία καλωδιάκια, και βέβαια να έχεις και το καλώδιο. Όλα τα υπόλοιπα είναι θέμα ρυθμίσεων. Ξέρω για την Nvidia σίγουρα πως έχει κάποια πολύ καλά wizard τα οποία βοηθάνε.

oth33r είπε...

checkαρε και αυτό:
http://www.online-tech-tips.com/computer-tips/how-to-connect-your-laptoppccomputer-to-your-tv/el/

oth33r είπε...

sorry όλο το λίνκ είναι αυτό:

http://www.online-tech-tips.com/
computer-tips/how-to-connect-your-
laptoppccomputer-to-your-tv/el/

€lisavet είπε...

uparxei ki ena oraio blog pou vohthaei se kati tetoia


http://etsiginetai.blogspot.com/

Bobos είπε...

Ap oti vlepo apo tis foto exeis to vasiko kalodio. Apo S-video se rgb. Apla epeidi i tv sou exei scart theleis apla enan mentatropea apo rgb se scart. Tha to vreis pantou... Akoma kai se megala super market. Den kostizei pano apo 10 euro.

Sourotiri είπε...

ανωνυμε, το περιμενω αυτο για την εικονα, αλλα να σου πω την αληθεια ειμαι διατεθειμενος να κανω πισω. Οσο για τον ηχο δεν με νοιαζει, ας ακουγεται απο τον υπολογιστη.

oth33r, θα το δοκιμασω και θα δω. Θενξ και για το λινκ!

€lisavet, thanks και σε σενα!!!

bobo, πηρα μετατροπεα απο RGB σε SCART αλλα η τηλεοραση μου εδειχνε απλα μερικες πρασινες γραμμες που πηγαιναν και ερχονταν, οποια ρυθμιση κι αν εκανα.

Acro είπε...

Είπα να το βάλω και "επίσημα" σε αυτό το thread.
Thanks €lisavet, η προτροπή σου στον sourotiri με "ανάγκασε" να φτιάξω αυτό.
Όλο το ανέβαλα, ενώ όλο
και κάποιος βρίσκεται και ρωτάει εκεί
Ελπίζω να αποδειχεί χρήσιμο γενικότερα.
sourotiri. Από όλα σου τα καλώδια χρεάζεσαι μόνο αυτό της τελευταίας φωτογραφίας (ή κάποιο ίδιο μακρύτερο αν δεν φτάνει), το καλώδιο ήχου και τον αντάπτορα που δείχνω εκεί...