Κυριακή, 9 Μαρτίου 2008

Με μια λεξη: Γκαντεμια.

Χθες ηταν απο αυτες τις φορες που ο Νομος του Μερφι ξεδιπλωθηκε πληρως...

Ειμαι ηδη ετοιμος και περιμενω να ετοιμαστει η μανα μου για να με παει στο αεροδρομιο... 2 λεπτα πριν φυγουμε ομως την επιασε η αλλεργια της και το χαπι που παιρνει σε αυτες τις περιπτωσεις δεν δρα αμεσως. Τελος παντων, τελευταια στιγμη καλω ταξι.

Μπαινω στο ταξι, του λεω παμε αεροδρομιο. Η διαδρομη που σκεφτηκε ο ταξιτζης ηταν να βγουμε στην Παπαναστασιου και απο εκει στον δρομο του αεροδρομιου.... Ελα ομως που στο γηπεδο ειχε ματς...

Αναγκαστικα πρεπει να κανουμε παρακαμψη μου λεει, και εγω φυσικα συμφωνω. Φτανουμε Μαρτιου και Νεα Εγνατια και ανακαλυπτω οτι εχω ξεχασει την ταυτοτητα μου σπιτι! Γυριζουμε αρον-αρον, παιρνω την ταυτοτητα και φευγουμε καρφι για αεροδρομιο, εχοντας ηδη χασει -και πληρωσει- 15 λεπτα μεσα στο ταξι τελειως ασκοπα.

Φτανουμε στο αεροδρομιο, εγκαιρα [ευτυχως ειχα φυγει αρκετα νωριτερα εξαρχης απο το σπιτι]. Παω στο τσεκ-ιν, αφηνω το μπουφαν και το εισιτηριο μου στο καλαθακι, αλλα απο την αλλη μερια βγηκε μονο το μπουφαν! Οι δερματινες κορδελες κρατησαν το εισιτηριο μου μεσα στις ακτινες, οποτε αναγκαστηκα να χωσω το χερι μου και να το ψαχνω στα τυφλα...

Τελος παντων, μπαινουμε στο αεροπλανο, και σκεφτομαι οτι αφου μπηκα ειναι ολα οκ... Ελα ομως που ο πιλοτος μας εκανε μια παρα πολυ ανωμαλη προσγειωση και το κεφαλι μου, που ηταν κολλημενο στο παραθυρο για να βλεπω, χτυπησε με δυναμη!!! Αλλα το χειροτερο δεν ηταν καν αυτο... Ανακαλυψα οτι ναι μεν εγω εφτασα Χιο, αλλα οχι και η βαλιτσα μου... Γιατι; Γιατι λεει μερικες βαλιτσες [των μισων ανθρωπων] ηταν υπερβαρες και τις αφησαν Θεσσαλονικη...!!! Ευτυχως, ηρθαν σημερα...

Με μια λεξη: Γκαντεμια.

Παλι καλα που η σημερινη μερα πηγε πολυ καλυτερα...

15 σχολίασαν...:

Princess είπε...

Δε βαριεσαι... καλυτερα να αρχισει στραβά και να εξελιχθεί ωραία, παρα να αρχίσει ωραία, και να σου βγάλει ολες τις αναποδιές ύστερα! Καλα να περάσεις!

~~A~~ είπε...

Αφού φτιάξανε σήμερα τα πράγματα...

Σοφία είπε...

Γκαντεμιά θα ήταν μετά από όλα αυτά να έχανες το αεροπλάνο. Ή να επιβιβαζόσουν και να σας κατεβάζαν λόγω τεχνικών προβλημάτων. Αφού έφτασες στη Χίο και όλα βαίνουν καλώς, μην χαμπαριάζεις. Μια μικρο-αναποδιά ήταν και πέρασε :-)

Καλά κούλουμα!

νιοβη είπε...

Τέλος καλό...όλα καλά :))

νικος είπε...

Μήπως σε λένε Κώστα Μητσοτάκη;

hopkins είπε...

Θες να 'ρθω να σε περιμένω στο αεροδρόμιο όταν επιστρέψεις, για να τελειώσει το ταξίδι σου υπέροχα; Θα φοράω μόνο το μπουρνούζι μου... :Ρ

ο φιλος του οικονομου είπε...

Από το βιβλίο "ο Νόμος του Μέρφυ" του Arthur Bloch

Κβαντική θεώρηση του Νόμου του Μέρφυ.
Τα πάντα πάνε στραβά ταυτόχρονα.

Νόμος του Maah
Τα πράγματα πάνε καλά μόνο και μόνο για να μπορούν να πάνε στραβά.

Νόμος του Pudder
Οτιδήποτε ξεκινά καλά, τελειώνει άσχημα.
Οτιδήποτε ξεκινά άσχημα, τελειώνει χειρότερα.

Αγνόησε τον Μέρφυ και θα σε αγνοήσει και αυτός... Καλή διασκέδαση.

El είπε...

Πάλι καλά που ήρθαν οι βαλίτσες σου! Των φίλων μου θα έρθουν....αύριο. Κι αυτοί έφυγαν απο Χίο....σήμερα! Θέατρο του παραλόγου η ΟΑ!
Ελπίζω να περάσατε καλά και θενκς για χτες. Ξέρετε εσείς!!! ;)

Marina είπε...

Το είπες φαίνεται σε πολύ κόσμο ότι φεύγεις και σε ματιάσανε.
Πάλι καλά που έφθασες σώος, δεν πειράζei για τη βαλίτσα, έτσι δεν είναι?

Sourotiri είπε...

princess, καλα τα λες :) Και μια χαρα περασα!

~~Α~~: οντως...

σοφία: Ε καλα ειπαμε :)

νιοβη: Ευτυχως...

νικος: Οχι, αλλα λες να το ψαξω μηπως εχουμε καμια συγγενεια;

χοπκινς, που ησουνα ρε σημερα;;;

φιλε του οικονομου, αυτο εκανα :)

ελ, ΣΟΒΑΡΑ ΜΙΛΑΣ;;; ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΣ!!! [Εμεις ευχαριστουμε]

μαρινα, ηταν απλα ενα ταξιδι ρουτινας, λες να με ματιασανε οντως;

alienlover είπε...

υπέρβαρες.. ναι οκ!!! η δική μου βαλίτσα τότε δεν θα έπρεπε να φτάνει μαζί μου ποτέ.. μην μασάς, πέρνα τέλεια και ξέχνα το!

Acro είπε...

Ο νόμος του Μέρφυ λειτουργεί υπερωρίες όταν πρέπει να προλάβεις μέσο μαζικής μεταφοράς. Τα χτυπήματά του είναι ευθέως ανάλογα με το μέγεθος του οχήματος και την απόσταση που θα ταξιδέψεις. Οπότε...πάλι καλά.

tsimuha kamikazi είπε...

Αφού τελικά πήγες Χίο, καμία γκαντεμιά... Τι να πούμε κι εμείς που μειναμε εδω!?!!? Μπουχουχου...!!!

Άλλωστε καμιά φορά αυτά τα απρόοπτα είναι τα ωραία της υπόθεσης γιατί μετά τα θυμάσαι και γελάς !

:)

είπε...

το ξέρω και γω το παθαίνω...είναι μερικές μέρες που δεν σε θέλει ρε παιδί μου!!

antigonos είπε...

Πάλι καλά, μια μέρα ήταν και πέρασε. Η γκαντεμιά κάνει κύκλους, σαν κολλητικός ιός, οπότε τους περιλαβαίνει όλους με τη σειρά. Ίσως αυτό να σε παρηγορεί κάπως:P