Δευτέρα, 28 Απριλίου 2008

Αδεια βλεμματα, κενοι ανθρωποι.

Στην ορεινη ηπειρωτικη επαρχιακη Ελλαδα, τα πραγματα ειναι πολυ περιεργα.

Οχι ρε θειτσα, δεν πιστευω οτι ειναι αμαρτια να τρως κοψιδια την μεγαλη Παρασκευη, και δεν πιστευω οτι ο Χριστος αναστηθηκε [κυριολεκτικα ή αλληγορικα]. Δεν πιστευω σχεδον τιποτα απο το δογμα που πιστευεις εσυ, γιαυτο και δεν ηρθα στην εκκλησια-πασσαρελα το βραδυ του Σαββατου. Βεβαια, που να καταλαβεις εσυ απο διαφορετικοτητα, οντας μεγαλωμενη σε ενα περιβαλλον που δεν σου εδινε επιλογες... Μηπως θελεις να σου πω τι τραβαει το παιδι σου απο το μυαλο σου;

Οχι ρε φιλε, δεν πιστευω οτι το μαυρο σε ηρεμει. Ειμαι μαζι σου οταν μιλας για ελευθερια στο να καταναλωνει κανεις τις ουσιες που γουσταρει, συμφωνουμε απολυτα. Αλλα οταν ειμαι μαζι σου, 9 στις 10 φορες αναφερεσαι στο "ηρεμιστικο" σου. Εχεις γινει βαρετος και προβλεψιμος.

Και σε σενα, μαλακα, που το ψαχνεις λες και ειναι η ουσια της ζωης σου ολης, που εισαι συνεχως με την κουβεντα "που θα βρουμε το ενα", "πως θα κανουμε το αλλο", "πως θα γινει να βρουμε τιποτα να κανουμε κανενα σκηνικο", εχω να σου πω να ξεκολλησεις επιτελους.

Σε σενα, επαρχιωτη, που βγαινεις καθε βραδυ εξω στο πιο κεντρικο σημειο της πολης για να πιεις ενα ποτο με την παρεα σου και καθεσαι και κοιτας τα αστερια, τι να σου πω; Εσυ αγορι μου γλιστρας απο την μια μερα και πας αγκομαχωντας στην αλλη. Δεν λέω, η δουλεια σε εχει καταβαλλει, αλλα προς τι το οφελος να ξενυχτας πινοντας χωρις να πεις ουτε μια κουβεντα; Σε εχω προσεξει, και εχω μετρησει παμπολλες φορες ολοκληρα 15λεπτα σιγης στην παρεα σου. Καλυτερα μεινε σπιτι σου να ξεκουραστεις.

Σε σενα μωρη δεκατριαχρονη καριολιτσα, που σε ειδα να πιπωνεις εναν τυχαιο τυπο στο κινητο ενος αλλου τυχαιου τυπου, ενα εχω να πω: κανε κανα μπλουμ να συνελθεις γιατι οσονουπω θα σε εχουν παρει οι μισοι συμπολιτες σου και οι αλλοι μισοι θα σε φωναζουνε πουτανα, χωρις να καταλαβαινεις καν το γιατι. Μετα μην μου γκρινιαζεις επειδη δεν σε παντρευεται κανεις.

Και μιας και μιλησα για παντρειες, καλα ρε μαλακα φιλε, 23 χρονων παιδι, τι πηγες και παντρευτηκες μια τυπισσα η οποια ουτε την γλωσσα σου μιλαει, ουτε σου αρεσει και την εχεις δει ισα με 10-15 φορες;;; Κανε κανα μπλουμ να συνελθεις κι εσυ γιατι σε καμια δεκαρια χρονια θα τρεχεις στα δικαστηρια ζητωντας διατροφη για το ανηλικο παιδι σου απο τον νυν αντρα σου.

Α ρε κατι ανθρωποι που υπαρχουν... Που πατε ρε ταγαρια και τι προσπαθειτε να βρειτε; Ποσο αποβλακωμενοι ειστε γαμωτο; Βγειτε απο το καβουκι σας, ασχοληθειτε με τιποτα που να εχει εστω και λιγο νοημα, και αφηστε την τρελα σας λιγο παραπερα. Θα φτασετε 40-50 χρονων ανθρωποι και το μονο που θα εχετε καταφερει ειναι το περιστασιακο σεξ, το οπαδιλικι με μια ομαδα, κανα-δυο παιδια να ταιζετε, θα πηγαινετε στην εκκλησια μπας και "συγχωρεθουν οι αμαρτιες σας" και δεν θα μπορειτε να αρθρωσετε ουτε μια ουσιαστικη κουβεντα. Ηδη αυτα κανετε. Αν αυτο για σας ειναι ζωη, εγω ειμαι ελικοπτερο.

Αδεια βλεμματα, κενοι ανθρωποι.

12 σχολίασαν...:

hopkins είπε...

Επειδή η επαρχία είναι παντού η ίδια, τα ξέρω πολύ καλά αυτά που λες. Γι' αυτούς, αυτή είναι ζωή, γιατί αυτό έχουν μάθει ως ζωή. Και το πιστεύω, πως αν εσύ ή εγώ, είχαμε ζήσει την δική τους ζωή, κατά πάσα πιθανότητα και εμείς θα κάναμε τα ίδια πράγματα! Αυτό θα μαθαίναμε ως ζωή. Ευτυχώς πάντως σουρωτηράκι μου, εμείς μείναμε στην πλευρά των ελικοπτέρων. :)

Ανώνυμος είπε...

Giati eseis ti kanete gia na mathoume ki emeis, pou kanete oloi tous oraisous kai tous megalous sta blogs?

>Lina είπε...

συμφωνω με όσα λες, αλλά το ύφος σου είναι κάπως.... πώς να το πω; σαν εσύ να τα ξερεις όλα κι αυτοί να ναι ζώα όλοι τους....

κι εγώ εξοργίζομαι με τετοια σκηνικά, κι εχω αρχισει να γινομαι πολύ σνομπ. αλλά δεν ξέρω αν είμαι ΤΟΣΟ διαφορετική απ αυτούς.

Sourotiri είπε...

hopkins, μαλλον εχεις δικιο.

ανωνυμε, αν κρινω απο το σχολιο σου, δεχεσαι ολα οσα περιγραφω στο κειμενο μου. Εγω απ'την αλλη δεν δεχομαι οτι "κανω τον ωραιο και μεγαλο στα μπλογκς". Απλα, δεν κανω τιποτα απο οσα περιγραφω. Αν εσυ τα κανεις, κατι δεν παει καλα.

λινα, απλα σχολιαζω με την δικια μου οπτικη, που πιστευω οτι ειναι πολυ διαφορετικη απο αυτην που περιγραφω. Αν μου βγαινει λιγο αλαζονικο, ισως ειναι επειδη ειμαι καθετα αντιθετος.

Ανώνυμος είπε...

EXAIRETIKO KEIMENO

Morpheus είπε...

Bloom ... !
Καλημέρα , δεν ξέρω γιατί αλλά μ' αρέσουν αυτά που γράφεις και ο τρόπος που τα γράφεις ...

Marina είπε...

Ποιό απο όλα είσαι πουλάκι μου?
http://www.allstaraerial.com/aircraft_types.htm

Ετσι κοιμάται η ελληνική επαρχία..

Marina είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
vasvoe είπε...

ρε σουρωτήρη τί έπαθες; τί σου φταίνει λες και ξέρουν κάτι καλύτερο. καισ την τελική υπάρχει καμιά υποχρέωση αν είαμστε όλοι ψαγμένο;

μην ανησυχείς και όποιος θέλει ξεφεύγει και βρίσκει ευκαιρίες ή τις φτιάχνει για να βγει παράπέρα παρόλες τις αντίξοες συνθήκες.

κούλαρε ο καθείς με τα γούστα του. και καλά τώρα σοβαρά σου φταίει το 13χρονο ή 16χρονο άμα πιπώνει δλδ οι άλλοι που κάθονται είναι καλύτεροι. και τί έχει αν κάνει με την παντρειά. μήπως βρε θες να πάρεις παρθένα και δε μας τό χεις πει ;;; εεε;;;

Sourotiri είπε...

ανωνυμε και morpheus, σας ευχαριστω πολυ για τα καλα σας λογια :)

Μαρινα, ειμαι το τριτο απο το τελος, το μαυρο κι ασχημο :)

vasvoe, μαλλον με παρεξηγησες. Δεν κατακρινω επουδενι την διαφορετικοτητα, ισα ισα που αυτην την σεβομαι, κατακρινω την βλακεια. Γιατι στις περισσοτερες απο τις περιπτωσεις που αναφερω, η βλακεια ειναι αυτη που ωθει τους ανθρωπους, η βλακεια ειναι η κινητιριος δυναμη τους. Και φυσικα, ειχαν την ευκαιρια για κατι καλυτερο.

Ολα αυτα βεβαια λεγονται κατα την δικια μου γνωμη, ετσι;

Και οχι, δεν εχω κανενα κολλημα με τις παρθενες :)

Pegasus είπε...

Να διαβάσεις το βιβλίο του Λένου Χρηστίδη, το "Λοστρέ". Θα σου αρέσει απίστευτα (και έχει άμεση σχέση με τη δημοσίευση σου) ;)

An-Lu είπε...

Συμπέρασμα: η κλεισούρα της ελληνικής επαρχίας αποβλακώνει ΚΑΙ τις επόμενες γενιές...