Τετάρτη, 9 Απριλίου 2008

Πολυ μεγαλη μαλακια αυτο το Facebook...

Πριν λιγο καιρο ανοιξα λογαριασμο στο περιβοητο Facebook. Αρκεστηκα στο να φτιαξω ενα πολυ βασικο προφιλ, χωρις πολλα πολλα. Στην αρχη ειχε πλακα. Το Facebook εψαξε στο email μου να βρει για κανεναν γνωστο, βρηκα μερικους, τους προσθεσα σαν φιλους και ειδα και τα προφιλ τους. Ψαχνοντας το λιγο παραπανω, εκανα και μερικα quiz, εφτιαξα και ενα δικο μου, περασε η ωρα. Α, εψαξα και για κανεναν παλιο συμμαθητη μου, αλλα τζιφος η υποθεση.

Μετα, αρχισαν να ερχονται διαφορα email στον λογαριασμο μου απο ορισμενες εφαρμογες του τυπου "με ποιο ζωο μοιαζετε", πρηζοντας με. Βεβαια, οι ειδοποιησεις οταν εμπαινα στο Facebook ηταν πολυ περισσοτερες. Καθε τρεις και λιγο καποιος φιλος με καλουσε να απαντησω σε πολυ καιρια ερωτηματα οπως τα παρακατω:

Ποια σταση μου αρεσει στο σεξ,
Τι φαγητο/ποτο/βιτσιο μου αρεσει,
Τι τυπος ειμαι,
Με ποιον ροκ/ποπ σταρ ταιριαζω/μοιαζω,
Με ποιο ζωο μοιαζω,
Με ποιο καρτουν ταιριαζω,

και διαφορες αλλες μαλακιες. Μου θυμισαν τα quiz που εβρισκα στα Σαϊνια και στο Αλμανακο οταν ημουν μικρος. Ειλικρινα, βαρεθηκα παρα πολυ ευκολα. Για να μην αναφερω κατι φιλακια που λαμβανα και επρεπε να στειλω, κατι secret crush, κατι poke, κατι ζωακια που μου εκαναν δωρο και επρεπε να τα φροντιζω για να μην πεθανουν... Αν ειχα χρονο, διαθεση και κανενα αλλο ενδιαφερον στην ζωη μου [με λιγα λογια, αεργος, μιζερος και μαλακας και εννοειται αναφερομαι μονο στον εαυτο μου προς αποφυγιν παρεξηγησεων] θα μπορουσα να ασχολουμαι ολη μερα με το Facebook και τις πεντακοσιες χιλιαδες μαλακιες που βρισκεις εκει μεσα. Μπορει και να τις εβρισκα διασκεδαστικες.

Εν πασει περιπτωσει, την ολη φαση την βρηκα τελειως απωθητικη. Και πηγα πριν λιγο να σβησω τον λογαριασμο μου. Ε λοιπον, αυτο το πραγμα ηταν αδυνατο. Μπορουσα να αλλαξω ολα μου τα στοιχεια [αν και στην αλλαγη του ονοματος μου εβγαλε οτι η αλλαγη θα περασει απο ελεγχο πρωτα!!!!] , αλλα οχι να σβησω τον λογαριασμο μου!!! Μονο deactivate μπορουσα να κανω. Αλλαξα λοιπον ολα μου τα στοιχεια και εκανα deactivate. Αει σιχτιρ δηλαδη.

14 σχολίασαν...:

Acro είπε...

Εγώ έφαγα Invite από παλιούς γνωστούς του irc (#hellas Undernet) και μπήκα στο σχετικό group. Καλά ήταν που "είδα" κάποιους από αυτούς, αλλά υπέστην και όλες αυτές τις ιστορίες που περιγράφεις από το ίδιο το facebook. Μπήκα στον πειρασμό να κάνω deactivate, αλλά ένεκα οι γνωστοί το άφησα να σέρνεται, "περιορίζοντας" το account και την "διαθεσιμότητά" του στον κόσμο όλο. Όταν μπαίνω (μια φορά το μήνα αν θυμηθώ) αγνοώ όλες αυτές τις ειδοποιήσεις, invite, παιχνιδάκια, ζωάκια, τραπουλοχαρτάκια, quiz, test, spam με χρυσό περιτύλιγμα, και βλέπω τι ειπώθηκε στο group (όχι και πολλά τελικά).
Στο κάτω κάτω, αν κάποιο από τα παιδιά με ψάχνει, υπάρχει και το e-mail μου διαθέσιμο (να μη μιλήσω για το Link στο blog μου). Αυτές οι "κοινότητες" στο Internet (και το hi-5 και το myspace όταν δεν προωθείς τη μουσική σου ή γενικά την τέχνη σου και άλλα διάφορα) για τα δικά μου γούστα τουλάχιστον είναι μεγάλη πατάτα. Πραγματικά, αν δεν έχεις ΤΙΠΟΤΕ άλλο να κάνεις στη ζωή σου, και δεν ξέρεις τι άλλο να κάνεις με το inernet μπορείς να περάσεις τη ζωή σου εκεί μέσα για πάντα.

Από εδώ και πέρα, όταν με ρωτάει κανείς για το facebook, θα τους παραπέμπω στο Post σου. Με κάλυψες απόλυτα, και ευχαριστώ.

Sourotiri είπε...

Irc... τι μου θυμισες τωρα :)))

Οντως μωρε, ειναι πολυ μεγαλη μαλακια να ψαχνεις μεσα στα 100 για να βρεις 1 πραγμα που μπορει να σε ενδιαφερει.

Και θενξ για την παραπομπη ;)

Maroulakos είπε...

Όντως, το facebook είναι πολύ μεγάλο χάσιμο χρόνου.
Βέβαια αυτό είναι υποκειμενικό (κάλλιστα κάποιος άλλος μπορεί να μου πει ότι και το σερφάρισμα στον ιντερνετ είναι χάσιμο χρόνου), αλλά απορώ τι βρίσκουν οι φίλοι μου με to facebook

Sourotiri είπε...

maroulako, ελπιζω πως μοδα ειναι, θα περασει... Βεβαια ποτε δεν ξερεις πως μπορει να εξελιχθει το Facebook, ισως καποια στιγμη γινει χρησιμο πραγματικα.

[Οσο σκεφτομαι οτι αυτος που το ιδρυσε εχει βγαλει τρελα λεφτα, τρελαινομαι...!!!]

asinartisies είπε...

Το χρησιμοποιώ 3 χρόνια σα μέσο επικοινωνίας με γνωστούς και φίλους κυρίως από το εξωτερικό (που δε μπορώ να μιλάω στο τηλ συχνά!) και δε το βρίσκω μαλακία! Έχω απενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις με email και κανω ignore στα applications και δε με ενοχλεί κανείς που δε θέλω!

~~A~~ είπε...

Χαχαχα...Και το σκ μου εξηγούσαν τι είναι το facebook...Από αυτά που είδα είναι ένα μέσο για να βρεις γκόμενο/γκόμενα και το άτομο που μου το δειξε για εκεί το πάει!!!

Ας ήσουν έξυπνος να το έφτιαχνες εσύ...

ΝΙΟΒΗ είπε...

Πές τα χρυσόστομε! (κι έλεγα πως μόνο εγώ θεωρώ μεγάλη μ....α αυτό το πράμα) :)))

Sourotiri είπε...

asinartisies, μα, το Facebook δεν ενδεικνυται για επικοινωνια... Μπορεις να επικοινωνησεις πχ και με το MSN Messenger και μαλιστα πολυ πιο αμεσα, ειδικα αν εχεις ξερω 'γω μικροφωνο ή καμερα. Α, και δεν ειχα ιδεα οτι ειναι 3 χρονων ;)

~~α~~ δεν αμφιβαλλω οτι πολλοι το χρησιμοποιουν για αυτον τον σκοπο... Εγω που λες τοτε δεν ειχα απλα τα εφοδια να το κανω, οχι το μυαλο :Ρ

νιοβη τα λεω, τα λεω!

asinartisies είπε...

E όχι και γκομενοπαγίδα!Καμία επαφή όμως! Καταρχάς εκεί εγγράφεσαι επώνυμα και οι επαφές είναι συνήθως συνάδελφοι, συμφοιτητές και συμμαθητές. Κάτι που δε συμβαίνει με το hi5 και το myspace που είναι καραφόλες με nicknames κ κάνεις add την κουτσή_μαρία για τη βγάλεις γκόμενα.

Τώρα το msn αποτελεί επικοινωνία 2 ατόμων, ενώ το f μιας ομάδας ατόμων. Πχ το msn δε σου δίνει τη δυνατότητα να προσθέσεις φωτογραφίες που θα βλέπει και θα σχολιάζει όλη η παρέα σου από το πανεπ (π.χ. μια ορκομωσία που είστε όλοι μαζί) ταυτόχρονα! Στην ουσία το facebook αν χρησιμοποιθηθεί σωστά είναι το msn της παρέας. Ακόμα, στο f μπορείς να αφήνεις σχόλια όπως κάνεις στα blogs ή να ειδοποιείς για τα νέα σου μαζικά - κάτι πολύ χρήσιμο γιατί όπως και να το κάνουμε δε μπορούμε να είμαστε όλη μέρα στο msn!

>Lina είπε...

εγώ νομιζω πως απλά οι περισσοτεορι δεν το χρησιμοποιούμε σωστά.

η φιλοσοφια του ειναι να εχεις τα αληθινα σου στοιχεια και να επικοινωνεις με ατομα που εχετε χαθει.

Marina είπε...

Το facebook το δοκίμασα ήδη 2 φορές. Την πρώτη, στον μήνα επάνω το παράτησα γιατί βαρέθηκα. Πέρασαν 5 μήνες και ξαναμπήκα όπου κόλλησα. Σας γράφω την προσωπική μου άποψη. Είναι ένας χώρος γνωριμιών. Μέσω των διαφόρων applications, που μπορεί να είναι σαχλαμαρίτσες καρδούλες, ζωάκια, φιλάκια (πόσο βρώμικο μυαλό έχεις)κουίζ πιπεράτα μέχρι και σέξυ)μαθαίνει ο ένας για τον άλλον. Καλή ώρα όπως τα μπλογκοπαιχνίδια. Μετά έρχεται η γραπτή επικοινωνία και τα περαιτέρω όπως συναντήσεις. Ηδη με έχουν καλέσει σε 3 συναντήσεις.
Τι του βρίσκω τώρα. Μ' αρέσουν αυτές οι χαζομαλακιούλες, αισθάνομαι χάρμα όταν μου γράφουν οι 49 φιλενάδες που απέκτησα. Αλλες τις βρήκα απο κλάμπς κοινών ενδιαφερόντων. Κλάμπς για βιβλία, για πάζλς που κάνω, για ζωγραφική κλπ. Κάθε μέρα μιλάμε με αυτές τις φίλες μου που είναι διαφόρων εθνικοτήτων. Και όλα αυτά γιατί μου λείπει πολύ η γυναικεία συντροφιά. Τα άλλα, τα pick up κλπ δεν με ενδιαφέρουν.
Τελικά ο καθένας εκεί βρίσκει αυτό που θέλει.

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

...τρέχω να σε βρω.
(Σε αυτό το mail σου δεν απάντησα ποτέ... ty πάντως για την άμεση ανταπόκρισή σου... έτρεχα...)

Ανώνυμος είπε...

δίκιο έχει το facebook το μόνο που κάνει είναι να σου σπαταλάει το χρόνο

stilianos polytis είπε...

Μια διακωμώδηση της επικοινωνίας που ήδη περνά αρκετή κρίση από μόνη της.