Τρίτη, 27 Μαΐου 2008

Σκεφτομαι και γραφω: To Sourotiri θα παει φανταρος.

To Νοεμβριο ειναι να μπω φανταρος. Εχω 10 μαθηματα για πτυχιο, και ελπιζω στην εξεταστικη του Ιουνιου και σε αυτην του Σεπτεμβριου να καθαρισω αν οχι και τα 10, τοτε τα 7-8. Νιωθω οτι με το φανταρικο με εχει κολλησει καποιος στον τοιχο, βαζοντας με να κανω κατι που ΔΕΝ θελω, παρολο που θα κανω 9μηνο ως προστατης οικογενειας.

Για μενα, ο στρατος ειναι το τελειο χασιμο χρονου. Πιστευω πως τα αρνητικα ειναι πολυ περισσοτερα αποτι τα θετικα. Ενταξει, ισως να εχει καποια χρησιμοτητα το ολο σκηνικο, αλλα εμενα θα με γαμησει, ειδικα οσον αφορα το θεμα της δουλειας. Φετος για πρωτη φορα δουλεψα "επαγγελματικα", με την εννοια οτι τα ιδιαιτερα που εκανα στους μη γνωστους ηταν περισσοτερα απο αυτα που εκανα στους γνωστους. Διευρυνα τον κυκλο μου παρα πολυ, με αποτελεσμα φυσικα να δουλευω ολη την εβδομαδα και να τρεχω σαν τον Βεγγο. Βεβαια, μετα απο 6 χρονια στο κουρμπετι, φετος για πρωτη φορα ενιωσα οτι αμειβομουν ικανοποιητικα.

Και ερχεται ο κωλοστρατος, και μου λεει οτι ξερεις φιλε, θα τελειωσεις φετος τον Ιουνιο του 2008 και θα ξαναδουλεψεις απο τον Σεπτεμβριο του 2009, γιατι ΕΤΣΙ. 15 μηνες ανεργος δηλαδη. Εξαιτιας του στρατου αποφασισα να μην παρω αυτοκινητο για να αποταμιευσω για αυτους τους 15 μηνες. Εξαιτιας του στρατου δεν θα παω διακοπες φετος. Καταφερα και εβαλα 5.000€ στην ακρη φετος, για τους επομενους 15 μηνες. Φτανουν αραγε;

Και δεν ειναι μονο η επομενη σχολικη χρονια που χανεται, ειναι και μερος της μεθεπομενης. Τι εννοω... Οταν γυρισω, θα ειναι σαν να ξεκιναω ξανα απο εκει που ξεκινουσα πριν λιγα χρονια, ευτυχως οχι απο το μηδεν. Ο ιδιοκτητης του φροντιστηριου μου ειπε οτι θα βρει καποιον προσωρινα για την επομενη χρονια να καλυψει τις ωρες μου και πως, μετα το φανταρικο, η πορτα θα ειναι ανοιχτη για μενα. Περαν τουτου ομως, απο ιδιαιτερα θα ειμαι στο απολυτο μηδεν. Και αντε παλι απο την αρχη να ψαχνεις απο στομα σε στομα να βρεις...

Με προβληματιζουν και καποια πραγματα οσον αφορα την θητεια. Ας παρουμε την χειροτερη των περιπτωσεων, οτι μπαινω μεσα χωρις να εχω παρει πτυχιο. Τα υπολοιπα προσοντα μου ειναι Proficiency στα αγγλικα, Grundstuffe του Goethe και Mittelstuffe του Palso στα γερμανικα, επισης στην σχολη εχω περασει 4 πανεπιστημιακα μαθηματα πληροφορικης που πιανονται ως ECDL [καπως, εν πασει περιπτωσει πιστοποιουν τις πληροφορικες μου γνωσεις] για τον ΑΣΕΠ, στον στρατο αυτο θα περναει αραγε; Ως τελειοφοιτος και με αυτα τα προσοντα, θα μπορεσω να γινω γραφιας ή οχι; Ξερει κανεις;

Και ειναι και το ψαξιμο για το βυσμα... Δεν εχω ελπιδες να παω αεροπορια, και τα 2-3 βυσματα που εχω κατα νου δεν μου εχουν δωσει καμμια ελπιδα, για διαφορετικους λογους το καθενα, με αποτελεσμα να μην μπορω να ελπιζω σε τιποτα. Το μονο που ευχομαι ειναι να με πανε Ανατολικη Μακεδονια-Θρακη για να ειμαι κοντα στο σπιτι μου και την λεγαμενη. Μην με πανε σε κανενα νησι και ψαχνομαι...

Και αναφορικα με τα οσα θα συμβαινουν μεσα στο στρατοπεδο... Φανταζομαι οτι οι φανταροι θα ειναι ο,τι να'ναι. Πιστευω οτι ολο και καποιον θα βρω να κανω παρεα, που ξερεις, μπορει να πετυχω και κανεναν απο τους φιλους μου, μιας και ολοι φευγουν αυτον τον καιρο. Ρωτησα εναν ξαδερφο μου ποια ειναι η τυπικη μερα ενος φανταρου και ετσι πως μου τα περιεγραψε, ειναι σκατα. Εγερτηριο λεει στις 6.30 [αν θυμαμαι καλα, μπορει να ειπε και 7], και ως τις 3 εχει τρεξιμο [οχι να καθαριζεις τον εαυτο σου, οχι το κρεβατι σου, οχι σκατα απο τις τουαλετες, διαφορες αλλες μαλακιες] και μετα εχει ή εξοδο, ή αλλες μαλακιες [υπηρεσιες].

Και φυσικα ειναι και το θεμα των ανωτερων και της πειθαρχιας σε αυτους. Δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα λογια για τους στρατιωτικους [no offense, αν καποιος ειναι στρατιωτικος] εκτος απο μια περιπτωση. Εχω την εντυπωση πως ο μονος τους σκοπος ειναι να σου σπασουν τα νευρα και να σου πρηξουν τα αρχιδια. Και εσυ να εισαι υποχρεωμενος να καθεσαι και να κανεις τον μαλακα.

Και να μην μιλησω για το φαγητο... Ειδα ενα βιντεο στο youtube και σοκαριστηκα... Για καμαρωστε φασολαδα στον ελληνικο στρατο...:



Αυτα.

[Μετα απο πολυ καιρο, ενα πολυ προσωπικο ποστ...]

19 σχολίασαν...:

Σίσσυ είπε...

XA! Και ο δικός μου ο 'λεγάμενος' μπαίνει τον Νοέμβριο... Φαντάζεσαι τη 'λεγάμενη' σου και εμένα να περιμένουμε να σας μαζέψουμε έξω από το ίδιο στρατόπεδο;!!!

Sourotiri είπε...

Σισσυ, σουρρεαλ :)))

[που χαθηκες εσυ;]

snikolas είπε...

Γιατί ρε χάσιμο χρόνου; Θα μάθεις να σκουπίζεις, να κάνεις φάκελο την κουβέρτα σου, να κοιμάσαι όπου σταθείς και όπου βρεθείς, να τρως ληγμένα χωρίς να παθαίνεις τίποτα, να είσαι βρόμικος, να χαιρετάς και να υπακούς παράλογα πράγματα… και η λίστα δεν έχει τελειωμό. Μα γιατί;

Όσο για τις ανησυχίες που έχεις για τα προσόντα σου… AAAAAhahahahahahahahahahahahahahahahahahaha που νομίζεις πως πας; Σε πολυεθνική; Δε πα να έχεις από την nasa συστατική επιστολή, αν δεν έχεις μέσο το ντουβάρι που δεν ξέρει την ΑΒ θα γράφει στο pc και εσύ θα καθαρίζεις πατάτες.

Sourotiri είπε...

Νικολα, ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες :))))

[μου εκανες την καρδια περιβολι, περιττο να στο πω!]

Archimides είπε...

Μια ερώτηση που απασχολεί και μένα (τελείως θεωρητικά προς το παρόν) και μπορεί να συζητιέται για μέρες. Έχεις σκεφτει καθόλου το θέμα "Αντιρρησίας Συνήδεισης"?
Η μόνη πληροφορία που έχω εγώ είναι απ' έναν τύπο που είχα γνωρίσει, είχε σπουδάσει δικηγόρος, και ως αντιρρησίας, έκανε "κοινωνική εργασία", δουλεύοντας ΄νομίζω 18 μήνες[αντί για 12 φανταριλίκι] 8ωρα στα δικαστήρια ως κλητήρας ή κάτι τέτοιο με αμοιβή περί τα 200 ευρά το μήνα. Για πείτε καμιά σκέψη...

~~A~~ είπε...

Έλα μωρέ μη το παίρνεις τόσο αρνητικά.Από την παρέα την δικιά μου ο 1ος μπήκε αυτό το μήνα και περνάει τέλεια αλλα δε πιάνετε γιατί είναι αεροπορία!Βρες τρόπο να πας αεροπορία και θα περάσεις τέλεια!Ούτε κατασκήνωση τόσο καλά!

Αλλά ότι και να γίνει μη το παίρνεις τόσο αρνητικά!Ότι και να είναι όσο χάλια,δες το λίγο καλύτερα γιατί εσύ θα περάσεις άσχημα.Προσπάθησε να βρεις καλή παρέα για να περνάει λίγο καλύτερα η ώρα!

An-Lu είπε...

Άντε και καλός πολίτης!
Μιά ιδέα είναι όλα ;-)

Sourotiri είπε...

Αρχιμηδη, ναι, το εχω σκεφτει αλλα δεν με συμφερει χρονικα οποτε το απεκλεισα με την μια.

~~Α~~ , χαιρω πολυ οτι αν παω αεροπορια θα περασω χαρμα!!! Μονο που για να πας αεροπορια θελεις βουλευτη και πανω για μεσο, και μαλιστα της κυβερνωσας παραταξης. Οσο για το 2ο μισο του σχολιου σου, θα το προσπαθησω οταν ερθει η ωρα.

Αν-λου, καλα μην βιαζεσαι!!! Απο τωρα θα με στειλεις εσυ;

phlou...flis είπε...

Ο στρατός δε θα σου προσφέρει απολύτως τίποτε. Το ξέρω εγώ, το ξέρεις εσύ, το ξέρουνε όλοι, το ξέρει κι ο ...Χατζηπετρής (ας πούμε ο ΓΕΕΘΑ ή ο ΥΕΘΑ). Ενα αναγκαίο κακό είναι, να προσφέρεις αμισθί τις υπηρεσίες σου στην ...πατρίς.
Και όσον αφορά τα ιδιαίτερα, δε χάνεσαι. Το σύστημα θα σε περιμένει και δεν πρόκειται ν' αλλάξει. Σου το εγγυώμαι, είμαι ...μεσ' τα πράματα!

>Lina είπε...

9 μήνες κάπου που δεν γουστάρεις....
το ζήσαμε και φέτος ;)

σου είπα τι είναι για μένα.... 9 μήνες θέατρο για τους μαλάκες και μετά ούτε που θα ξανασχοληθείς με τους στρατόκαυλους που κυκλοφορούν.
Μη γρουσουζευεις πάντως απο πριν... ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να σου προκύψει =)

Princess είπε...

Παρε μια βαθιά ανασα και καλο κουραγιο (οχι σε σενα, στην κοπελια που θα σε περιμενει). Κι οχι τοσο για οσο θα λειπεις, οσο για μετα. Γκρινια γκρινια πριν πατε, γκρινια γκρινια οσο ειστε μεσα, και μετα μας πρηζετε με ιστοριες που δεν καταλαβαινουμε, και μας γνωριζετε ενα σωρό αλλους καφρους που γνωρισατε εκει!!!
Αντε σουρωτήριον να σουρώσεις τη μαμα πατριδα απο τα κατακάθια της!

Sourotiri είπε...

phlou...flis, ευχαριστω πολυ για το παρηγορο σχολιο ;)

λινα, λες; Μακαρι!

princess, ωχ ωχ ωχ... :ΡΡΡ Θα γυρισω ενα βουλωμενο σουρωτηρι ετσι πως τα λες!

Maroulakos είπε...

Έπρεπε να είχες πάει στρατό όταν είχες τελειώσει το σχολείο ώστε να μην αποτελεί τώρα εμπόδιο στην επαγγελματική σου πορεία.
Πολύ πιθανόν όμως τότε να μην ήσουν προστάτης και να έκανες ολόκληρη θητεία.
Σκέφτηκες να πας για δόκιμος;
Θα πληρώνεσαι περί τα 600 ευρώ από τον στρατό και θα έχεις χρόνο να κάνεις και ιδιαίτερα ώστε και θα έχεις έτσι περισσότερες αποδοχές.

Sourotiri είπε...

maroulako, ισως να ηταν καλυτερα, οντως. Αν και για μενα το καλυτερο θα ηταν ο στρατος να ηταν προαιρετικος, εξαλλου. Και τοτε ημουν προστατης οικογενειας, αν και εχω την εντυπωση οτι τοτε η θητεια ηταν μεγαλυτερη οποτε θα εκανα μεγαλυτερη απο οτι τωρα.

Δοκιμος το σκεφτηκα, αλλα δεν θελω να παω. Αφενος γιατι ειναι μεγαλυτερη η θητεια [και εγω θελω να χασω μονο μια σχολικη χρονια], αφετερου γιατι δεν θα μπορουσα να δουλεψω σε φροντιστηριο, επιπροσθετως σιγα να μην εβρισκα ιδιαιτερο στην Χ-Ψ πολη που θα με εστελναν, για να μην μιλησω και για το θεμα της κουρασης, ακομη και να εβρισκα δηλαδη δουλεια!

nineta είπε...

Tί σας πιάνει όλους μωρέ και στεναχωριέστε όταν είναι για φανταριλίκι;;
Χρόνος είναι και θα περάσει!!!!!

to_koritsi_pu_i8ele_polla είπε...

O χριστός κι η μάνα του, τι φασολάδα είναι αυτηηηη?? τσιμέντο λέμε =Ρ

>Lina είπε...

maroylako απο επαγγλεματικής άποψης συμφωνώ με το στρατό στα 18, αλλά έτσι όπως είναι ο στρατός, καλύτερα να μην υποδέχεται παρθένα 18χρανα μυαλά που είναι πιό ανώριμα και πιο δεκτικά σε προσυλιτισμό.

Maroulakos είπε...

Προσυλητισμό;
Σε τι;

>Lina είπε...

πλάκα μου κάνεις ετσι;

στη "φιλοσοφία" του στρατού