Πέμπτη, 19 Ιουνίου 2008

Bad days, bad mood.

Εδω και λιγες μερες βλεπω το inbox του email μου να γεμιζει απο απαντησεις σε σχολια που ειχα κανει σε αλλα blogs, βλεπω διαφορες προσκλησεις σε μπλογκοπαιχνιδα να ερχονται για μενα, και δεν εχω ορεξη να πιασω το πληκτρολογιο μου για να γραψω κατι.

Μαλλον αυτες οι μερες ειναι απο τις δυσκολες για μενα, η εξεταστικη στην σχολη παει απο το κακο στο χειροτερο, απ'ότι βλεπω δεν με θελει ουτε η τυχη...

Παω να δωσω το πρωτο μαθημα, ενα μαθημα στο οποιο ο καθηγητης βαζει 7 θεωριες και 3 ασκησεις, καθεμια απο 1 μοναδα. Διαβαζω, παω να δωσω, συνεννοουμαι με κατι τσακαλια να μου στελνουν τις απαντησεις με SMS απο εξω και διαπιστωνουμε πως απο τις 7 θεωριες, μονο οι 3 υπαρχουν στο βιβλιο ή στις σημειωσεις! Δεν γαμιεται, ξερω τις δυο απο τις 3, μου στελνουν την τριτη και κανω και τις δυο ασκησεις. Συνολο 5. Βαθμος: 4. Ρε πουστη, κοψε με αν θες να με κοψεις, αλλα οχι με 4, βαλε μειον απειρο αν θες, αλλα οχι 4!

Μετα απο δυο μερες δινω αλλο ενα μαθημα, που εχει υλη 700 σελιδες. Σκεφτομαι οτι δεν υπαρχει περιπτωση να κατσω να μαθω 700 σελιδες οποτε διαβαζω διαφορα θεματα -ο συγκεκριμενος καθηγητης τα ανακυκλωνει. Και ο αχαιρευτος, ερχεται και βαζει 2,5 μοναδες απο τα ανακυκλουμενα θεματα και 7,5 μοναδες καινουργια θεματα! Γραφω τις 2,5 μοναδες τελεια, και ελπιζω μονο σε ενα θαυμα...

Χθες, το τριτο μαθημα: Παλουκι απο τα λιγα, αλλα εχει ευκολη μεθοδολογια στις ασκησεις. Ευκολη να την μαθεις, οχι να την καταλαβεις. Εδω και 5 συναπτα ετη οι συγκεκριμενς ασκησεις επιαναν 5-6 μοναδες. Και φετος επιαναν 2,3. Γραφω τις 2,3 μοναδες και απο κει και περα... Μονο περιγραφη καποιου ματς του euro δεν εγραψα. Σκατα, σιγα μην με περασει.

Αυριο δινω το τεταρτο μαθημα: Επισης υλη ανω των 500 σελιδων, επισης ανακυκλουμενα θεματα, επισης εγω θα διαβασω μονο αυτα. Ειμαι σιγουρος πως αν διαβασω και παω θα πεσουν αλλα, αν δεν διαβασω και παω θα πεσουν αυτα!

Μ'αυτα και με εκεινα, μου εχει κοπει καθε ορεξη για blogging, οποτε ζητω συγνωμη απο οποιον αγνοησα, φανταζομαι θα επανελθω καποια στιγμη δριμυτερος.

12 σχολίασαν...:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Κι εγώ στην ίδια κατάσταση βρίσκομαι σ'αυτή την εξεταστική πάνω κάτω. Πέφτουν αυτά που δεν προλαβαίνω να διαβάσω γαμώ την τύχη μου μέσα και αλλού δίνω λευκή κόλλα, αλλού αυτοσχεδιάζω.. Και είμαι και 4ο έτος και χρωστάω το κέρατό μου! Αλλά δεν αξίζει να χαλιόμαστε τόσο πολύ γι'αυτά, είναι τα μικρά της ζωής, όσο βουνό κι αν φαντάζουν τώρα. Καλημέρα και σου εύχομαι να έχεις καλύτερη τύχη αύριο :)

An-Lu είπε...

Καλή δύναμη και μη μασάς!

nineta είπε...

@sourotiri καλή επιτυχία!

>Lina είπε...

κράτα γεράααααα!!!

όλοι έχουν σκατοεξεταστικές =*

Ανώνυμος είπε...

Bravo!
Kalo paradeigma gia tous mathites sou (elpizo na mi diavazoun to blog sou)
Kai meta anarotiomaste giati eimaste banania; an echoume tetious mellontikous 'kathigites' kai 'epistimones'...

Sourotiri είπε...

Σας ευχαριστω ολους για την συμπαρασταση [εκτος απο τον ανωνυμο φυσικα].

Ανωνυμε, ειδες; Αστα να πανε, ειμαι η προσωποποιηση του σκατοκαθεστωτος σε αυτην την χωρα... Αν παντως ποτε χρειαστεις καθηγητη για το παιδι σου, ρωτα τον αν εχει το Sourotiri's Place, σε περιπτωση που ειμαι εγω να γλιτωσεις και τα πεταμενα λεφτα...

[Το μακρυ του και το κοντο του ο καθεις στο ιντερνετ...]

~~A~~ είπε...

Θυμάσαι το μάθημα που μου έδειχνες πέρυσι;Πήγα σήμερα να δώσω έχοντας διάβασει σημειώσεις του μαθήματος από το 2005 και μετά και να μη σου πω τι έγραψα πάλι!!!

Πότε θα πάρουμε πτυχίο;;;

>Lina είπε...

ανώνυμε θεωρώ δεδομένο ότι δεν έχεις σπουδάσει.

ή ότι εδώ και καιρό ζεις σε άλλο πλανήτη

neni είπε...

Κράτα γερά και μην σκας!!Μια από τα ίδια περνάμε όλοι...Καλή συνέχεια!!

Sourotiri είπε...

~~Α~~ κωλοοικονομολογοι, τι περιμενεις :Ρ

λινα, αστα να πανε:)

νενι, καλη συνεχεια και σε σενα ;)

Δώρα είπε...

Σ'αυτά τα ανακυκούμενα μαθήματα την πατάμε συνήθως όλοι...που πάνω κάτω ξέρουμε τι θα πέσει...αλλά δεν πέφτει ποτέ...

Σοφία είπε...

Καλό κουράγιο και καλή συνέχεια! Δεν έχω τίποτα άλλο να πω, παρά μόνο ότι σε καταλαβαίνω...

Υ.Γ. Και καλό διάβασμα και καλή τύχη επίσης!