Τρίτη, 3 Ιουνίου 2008

Εγιναν οι πρωτοι ομοφυλοι γαμοι: Οι πρωτες μου σκεψεις

Πριν καποια χρονια δεν μπορουσα να κατασταλλαξω αν ειμαι υπερ ή κατα των gay γαμων. Ηταν ενα απο τα θεματα που το μυαλο μου δεν μπορουσε να βγαλει ακρη, οπως π.χ. το ιδιο αδιεξοδο συναντουσα [και ακομη συνανταω] και στο θεμα των εκτρωσεων. Στην πορεια, σκεφτομενος λογικα κατεληξα πως ειμαι υπερ.

Βασικος αξονας του σκεπτικου μου ειναι πως θα πρεπει να αντιπαραβαλλουμε τις ανθρωπινες κοινωνιες με αυτες της φυσης. Απο την στιγμη που στην φυση η ομοφυλοφιλια ειναι υπαρκτη, καταρχην δεν υπαρχει λογος να την θεωρω ανωμαλια. Μπορει να ειναι η εξαιρεση, θα ελεγε καποιος, και θα το δεχομουν αυτο, αλλα παρολαυτα υπαρκτη εξαιρεση.

Ο δε γαμος δεν ειναι φυσικο φαινομενο. Ποτε δεν εχουμε δει ζωα να παντρευονται, να επισημοποιουν την σχεση τους και το πιθανοτερο ειναι πως δεν θα το δουμε και ποτε. Ο γαμος ειναι απλα μια συμφωνια μεταξυ δυο ανθρωπων που διευθετει συγκεκριμενα ζητηματα, οπως τα κληρονομικα, κτλ. Απο την στιγμη που ισχυει για δυο ετεροφυλους, το σωστο θα ειναι να ισχυει και δυο ομοφυλους. Προφανως η εκκλησια δεν το δεχεται αυτο, αλλα το κρατος το δεχεται, καθως φαινεται. Πουθενα στο συνταγμα δεν αναφερεται πως ο γαμος οριζεται μονο για ετεροφυλα ζευγαρια στο κατω κατω.

Ξυπναω λοιπον σημερα το πρωι και διαβαζω την ειδηση. Η εκπληξη μου ηταν μεγαλη, μιας και δεν ειχα ιδεα περι του τι ειχε προηγηθει, οτι δηλαδη ο δημαρχος της Τηλου το ειχε ανακοιωνωσει μερες πριν. Εγω απλα ειχα μεινει στα περι "ιδιωτικου συμφωνητικου". "Επιτελους", σκεφτηκα, "τελειωσε ενα θεμα που ταλαιπωρουσε πολλους συμπολιτες μου".

Ανοιγοντας ομως την τηλεοραση με προβληματισε πολυ πως δεν ακουσα ουτε μια αντιθετη αποψη. Παρολο που ειμαι υπερ των gay γαμων, δεν μου αρεσε που δεν ακουσα ουτε εναν που ειναι κατα. Κατι σαν φασιστικη επιβολη μου φανηκε αυτο. Ολοι μιλουσαν χαμογελαστοι και ελεγαν τι ωραια και καλα που εγιναν οι γαμοι. "Ναι μεν υπαρχει και η αντιθετη αποψη", ελεγαν, αλλα δεν την προβαλλαν!!!

Προχωρησα την σκεψη μου. Μετα τον γαμο, θα επιτραπει και η υιοθεσια στους ομοφυλοφιλους; Σε αυτο ειμαι καθετα αντιθετος, με την ιδια λογικη με την οποια ειμαι υπερ του γαμου. Απο την στιγμη που η φυσικη πορεια των πραγματων ειναι ενα αγορακι και ενα κοριτσακι να μπορουν να τεκνοποιησουν, αυτοι ακριβως εχουν και το φυσικο δικαιωμα να εχουν παιδι. Οι ομοφυλοφιλοι οσο και να προσπαθουν με τον φυσικο τροπο, παιδι δεν προκειται να δουν.

Τι ειναι η υιοθεσια; Ειναι η τεχνητη αποκτηση παιδιου. Αυτο το δικαιωμα θα επρεπε να το εχουν οσοι ναι μεν εχουν τα τυπικα προσοντα να κανουν παιδι [σπερμα, ωαρια] αλλα για καποιον Χ λογο δεν μπορουν.

Δεν στεκομαι καθολου στα προτυπα που μπορει να εχει ενα παιδι με ομοφυλους γονεις, ή το επιχειρημα "Εδω εχουν παιδια αισχροι ετεροφυλοι γονεις, που το κακο να εχουν παιδια ομοφυλοι γονεις που θα τα αγαπανε". Τα μεν προτυπα ειναι μια μεγαλη κουβεντα, στην οποια θα πρεπει να συμπεριλαβουμε τα βιντεογκεημς, τα ΜΜΕ, τα σχολικα βιβλια εκτος απο την οικογενεια. Οσο για το δευτερο επιχειρημα, δεν σημαινει πως ενας gay γονεας δεν θα κακομεταχειριζεται το παιδι του. Ειναι αλλο το ενα, αλλο το αλλο. Βεβαια, δυο παντρεμενες γυναικες μπορουν να παν σε μια τραπεζα σπερματος και να τελειωσει εκει η ιστορια, πραγμα που αποτελει σοβαροτατο παραθυρακι.

Για μενα λοιπον, εφοσον η φυση δεν εχει επιτρεψει στους ομοφυλοφιλους να αποκτησουν παιδι, δεν θα επρεπε να το επιτρεψει ουτε και ο ανθρωπος.

Αυτα για την ωρα. Η συνεχεια, στα σχολια.

24 σχολίασαν...:

e-Lawyer είπε...

Κανείς δεν επιτρέπεται να απολεισθεί από τη δυνατότητα να υιοθετήσει λόγω του σεξουαλικού του προσανατολισμού. Μια τέτοια διάκριση σημαίνει ότι εισάγουμε έναν φραγμό στο δικαίωμα ίδρυσης οικογένειας (ανθρώπινο δικαίωμα βάσει του άρθου 8 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Ανθρώπινων Δικαιωμάτων) για έναν λόγο που σχετίζεται με αθέμιτη διάκριση λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού.

Ήδη υπάρχει απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου που καταδίκασε τη Γαλλία επειδή δεν επέτρεψε σε μια νηπιαγωγό να υιοθετήσει, επειδή ήταν λεσβία.

Σύμφωνα με τις "Αρχές της Yogyakarta για την εφαρμογή του διεθνούς δικαίου των ανθρώπινων δικαιωμάτων ως προς τον σεξουαλικό προσανατολισμό και την ταυτότητα φύλου", ο σεξουαλικός προσανατολισμός δεν πρέπει να θεωρείται εμπόδιο για την υιοθεσία.

Η ελληνική έκδοση των Αρχών της Yogyakarta βρίσκεται στην ιστοθέση http://arxesyogyakarta.wordpress.com.

Ο Ευρωπαίος Επίτροπος για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου στις 14.5.2008 συνέστησε στα ευρωπαϊκά κράτη να ενσωματώσουν τις Αρχές της Yogyakarta στις εθνικές τους πολιτικές.

Δες και ένα παιδάκι με δύο μπαμπάδες:
http://www.youtube.com/watch?v=_qf0puHJ-KM

>Lina είπε...

μεγαλο θεμα η υιθεσία. το μονο σίγουρο είναι ότι για τη χώρα μας είναι πολύ νωρίς να μιλάμε γι αυτήν. (είσαι και κατά της εξωσωματικής εγκυμοσύνης δλδ; ή είσαι υπέρ του να αποκτούν παιδιά άνθρωποι με σοβαρά ψυχικά ή νοητικά προβλήματα;)


"Η εκπληξη μου ηταν μεγαλη, μιας και δεν ειχα ιδεα περι του τι ειχε προηγηθει" εδω αποκαλύπτεται ότι είσαι τεράστιοπ τσουλάκι και δεν διαβαζεις καν τα ποστ μου!

Princess είπε...

ο gay γονέας, δε θα κακομεταχειρίζεται το παιδι του αγαπητό μου σουρωτηριον... Οπως και κανενας γονεας που η φυση του στέρησε τη χαρά να αποκτήσει παιδί δε θα κακομεταχειριστεί ποτε το πλάσμα που θα του εμπιστευτεί τη ζωή και το μέλλον του. Να το κακομάθει ισως. Να το κακομεταχειριστεί οχι, δε νομίζω... Στη γειτονιά μου ήτανε η μανα-τερας που εγινε γνωστη πανελληνια: ειχε μετατρέψει το χαρισμα της φυσης σε φάμπρικα παραγωγής παιδιών για εκμεταλλευση.. γιατι καποιος της χαρισε τη δυνατοτητα, δε χρειαστηκε ουτε να παλαίψει, ουτε να κομματιαστει για να την αποκτήσει...Αλλα τρελλη ειμαι εγω κι οτι θελω λεω, θα μου πεις!

>Lina είπε...

πρινσες μακαρι να ηταν έτσι.... αν ήταν έτσι, τότε δεν θα χρειαζόταν ελεγχοι πριν δωθει παιδί για υιοθεσία. (συνηθαω συμβαινει αυτό που λες, αλλά δεν είναι κανονας σε καμια περιπτωση)

Sourotiri είπε...

e-lawyer, δεν αμφιβαλλω επουδενι στο οτι νομικα ειναι καλυμενο το ζητημα, και μαλιστα σε ευχαριστω πολυ για την παρεμβαση σου, δεν ηξερα καν οτι ισχυουν ολα αυτα. Θετω απλα την δικη μου αποψη, με την δικη μου λογικη σκεψη και ηθικη αν θελεις.

Λινα, ειμαι υπερ του να αποκταει καποιος παιδι με οποιονδηποτε τροπο, αρκει η οικογενεια που θα πραγματωθει να ειναι οσο το δυνατον πιο κοντα στον φυσικο τροπο. Δεν ειμαι κατα της εξωσωματικης [γιατι δεν αντιβαινει σε καποια αρχη της σκεψης μου], ειμαι κατα των διανοητικα προβληματικων [για λειτουργικους κυριως λογους μεσα στην οικογενεια].

Και οσον αφορα το "δεν ειχα παρει χαμπαρι", προφανως εννοω οτι δεν ειχα αντιληφθει ποσο κοντα ηταν ολο αυτο. Αμεσως να γκρινιαξεις :)

princess, πραγματικα αμφιβαλλω αν ΟΛΕΣ οι περιπτωσεις υιοθεσιων κατεληξαν σε οικογενειες αγγελικα πλασμενες. Οσο για το τερας της γειτονιας σου, ενα εχω να πω: η φυση δεν λειτουργει παντα τελεια, απολυτα. Σαφως σε αυτες τις περιπτωσεις το παιδι θα πρεπει να στερειται τον γονεα-κακοποιο του.

anisixos είπε...

Συμφωνω.Πολιτικος γαμος μεταξυ gay δεν ειναι κατι τοσο σπουδαιο.Ηταν καποτε αναμενομενο να γινει.Και τι πειραζει αν καποιοι πανε και παντρευτουν σε ενα δημαρχειο; Δικαιωμα τους ειναι.Δε βλαπτουν την κοινωνια.Γαμος στην εκκλησια ομως και κυριως υιοθεσια ειναι παρα πολυ δυσκολο να γινει.Το θεμα δεν ειναι αν συμφωνουμε.Το θεμα ειναι οτι η κοινωνια δεν ειναι καθολου ετοιμη γι' αυτο.Ακομα και οσοι ειναι της αποψης "γιατι οχι;" ακομα και αυτοι δε θα ηταν ετοιμοι για κατι τετοιο.Κατι τετοιο θα σημαινε μια τεραστια μεταβολη στα κοινωνικα δεδομενα.Και αυτες οι μεταβολες δε γινονται ποτε ομαλα..

Princess είπε...

καπως ετσι ναι.. παντα σκεφτομαι.. ενα παιδακι μια χαρα θα μεγαλωνε με καποιους να το αγαπανε, οτι κι αν ειναι αυτοι.. οι θειες που του απεμειναν, ή οι θειοι... μα πως θα μεγάλωνε αν ήταν δαχτυλοδειχτούμενο παντου;

laplace78 είπε...

profanws den tha prepei na yiothetoun paidia..oute sthn amerikh den ginetai ayto,oute pouthena..

kalhmera!!

Ταχυδρόμοοοοοοοοοος ! ! είπε...

Συμφωνώ μαζί σου. Την καλημέρα μου!

phlou...flis είπε...

Μάλλον συμφωνούμε. Δες αν θες και τη γνώμη μου εδώ

lazos είπε...

ο γάμος των ομοφυλων μου είναι αδιάφορος...για την υιοθεσία των παδιδιών είμαι κατά, αλλά άκουσα κάτι στο ράδιο που με προβλημάτισε λίγο...Λέει ο δημοσιοράφος: Από το να υπάρχουν παιδιά άστεγα,που ταλαιπωρούνται και δεν γνωρίζουν την οικογενειακή θαλπωρή, και ζουν και σε άθλιες συνθήκες, δεν είναι καλύτερα αφού straight γωνείς δεν τα υιοθετούν, να τα υιοθετήσουν άτομα,ακόμα και αν αυτά είναι gay, που θα τα αγαπούν και θα τους προσφέρουν οικογένεια?
Και η δικιά σου η λογική μου φαίνεται σωστή, αλλά και η παραπάνω...

>Lina είπε...

lazo αυτός που το είπε στο ραδιοφώνο μάλλον δεν ξέρει ότι είναι πολλά ζευγαρια που θελουν να υιοθεησουν και μπλέκονται χρόοοοονια στη διαδικασία.

δεν διαφωνω ωστόσο με τη λογική.

Maroulakos είπε...

Θα μπορούσε ο νόμος να δώσει το δικαίωμα στους ομοφυλόφιλους να κατοχυρώνουν όλα τα δικαιώματα των ετεροφυλόφιλών ζευγαριών με το σύμφωνο συμβίωσης και να λήξει εκεί η κουβέντα. Κάτι που δεν έγινε όμως.
Για την υιοθεσία είμαι κι εγώ αντίθετος, και είναι ο σημαντικότερος λόγος για τον οποίο δεν υποστηρίζω τον γάμο ομοφυλοφίλων.
Αλλά μπορεί κι αυτό να παραβλεφθεί αν δοθεί το δικαίωμα σε κάποιον άνδρα να υιοθετεί μόνος του ένα παιδί (όπως μία γυναίκα μπορεί να απευθυνθεί σε μία τράπεζα σπέρματος και να αποκτήσει μόνη της παιδί).
Επομένως η όποια συζήτηση είναι εκ του περισσού.

beniamin η δωδέκατη είπε...

Και ποιός μου λέει εμένα ότι δε θα χρήζουν ειδικής και ευνοϊκής μεταχείρισης;Όπως για θέση καθαρίστριας προτιμούνται πρώτα αλλοδαπές και οι ανύπαντρες μητέρες και πολύτεκνες είναι σε τρίτη κ τέταρτη μοίρα.Είναι της "μόδας" το να υπερασπιζόμαστε τους ομοφυλόφιλους κ τους αλλοδαπούς.Και εγώ υποστηρίζω τα δικαιώματα των πρώτων-είμαι ρατσίστρια ε σουρωτήρι; :Ρ- αλλά το παν είναι να μην παραγκωνίζονται άλλοι.Αν μιλάμε για νόμιμες υιοθεσίες ήδη περιμένουν μέχρι τα 40 τους γονείς για να αποκτήσουν παιδί.Ο νόμος σπρώχνει προς παράνομες υιοθεσίες και σε ετερόφυλα ζευγάρια κ σε ομόφυλα.Ναι η ελληνική κοινωνία δεν είναι έτοιμη για κάτι τέτοιο.Ούτε κ εγώ μεμονομένα.Κατά τη γνώμη μου όπως θα έπρεπε οποιοσδήποτε υποψήφιος γονιός υιοθετημένου παιδιού να περνάει από συνεδρίες ψυχολόγων έτσι κ ο ομοφυλόφιλος.Και αφού δεν υπάρχει αυτή η υποδομή στην Ελλάδα ας μη προσθέτουμε στα παιδιά κ άλλα ψυχολογικά προβλήματα.Αντιλαμβάνομαι ότι είναι ίσως δύσκολο για ένα υιοθετημένο παιδί ετερόφυλης οικογένειας να μαθει ότι δε βγήκε από το αυγουλάκι της μάνας ή από το σποράκι του μπαμπά.Γι'αυτό πολλές οικογένειες το κρύβουν επιμελώς κ φτάνει το παιδί στα 60 κ δεν ξέρει την αλήθεια(άλλο μεγάλο θέμα)ή την μαθαίνει κατα λαθος κ γεμίζει ενοχές κ αμφιβολίες.Πόσο μάλλον ένα παιδί που θα έχει για γονείς μαμα κ μαμα ή μπαμπά κ μπαμπά από την αρχή της ζωής του ίσως να νιώθει πολλά κόμπλεξ κ να έχει πρόβλημα η ανάπτυξη της προσωπικότητάς του.Δηλαδή όπως ένα παιδί ανύπαντρης μητέρας μπορεί κάλιστα να πεί "τί κακό έκανα κ δεν έχω μπαμπα;",ένα υιοθετημένο "αφού με αγαπάτε γιατί μου το κρύβατε;-κ σε κάθε σύγκρουση- να πετάει το δε με αγαπατε,δε με θέλετε" έτσι κ ένα παιδί ομοφυλοφύλων "γιατί δεν έχω μπαμπά κ μαμα;εγώ τί έκανα λάθος;"Εξάλλου μην ξεχνάμε ότι υποτίθεται πως νοιαζόμαστε για τα παιδιά κ το τί νιώθουν.Ίσως ποτέ να μην πουν κάτι από όλα αυτά,δε σημαίνει όμως ότι δε θα τα νιώθουν.Θα χρήζουν πάντως ψυχολογικής υποστήριξης τα υιοθετημενα ομοφύλων περισσότερο από τα άλλα..Ίσως φτάσουμε να στο σημείο το καθημερινό πρόγραμμα του παιδιού να είναι "σχολείο,αγγλικά φροντηστήριο,ψυχολόγος,γυμναστήριο" καλή η ψυχολογική υποστήριξη αλλά νομίζω πως τζάμπα θα ταλαιπωρούνται τα παιδιά.Γνώμη μου πάντα αν κ δεν ξέρω πόσο καλά την εξέφρασα.
Ούτε πειράματα μπορύμε να κάνουμε να δούμε "πώς θα πάει" ούτε τίποτα.Ας αναλάβει υπέυθυνα ο κάθε υποψήφιος γονιός-ομόφυλος,ετεροφυλος- τις ευθύνες του.Όχι σκεπτόμενος "θέλω παιδίιι θέλω παιδίιιι" αλλά το παιδί θα με ήθελε για γονιό;;;

beniamin η δωδέκατη είπε...

...και "είμαι σε θέση να μεγαλώσω ένα παιδί κ να αποκτήσει ισορροπημένο χαρακτήρα;"

Sourotiri είπε...

princess, προφανως θες να πεις οτι η κοινωνια δεν ειναι ετοιμη για κατι τετοιο, ή κανω λαθος;

καλημερα λαπλας!

καλημερα ταχυδρομεεεεε!!!

phloufli, διαβασα το κειμενο σου. Θα σου αφησω σχολιο σε λιγο.

λαζο, ας τακτοποιηθουν πρωτα ολα τα ζευγαρια που θελουν να υιοθετησουν, και αν δεν μεινει ουτε ενα ετεροφυλο ζευγαρι χωρις παιδι αλλα παρολαυτα υπαρχουν παιδια "διαθεσιμα", το συζηταμε.

μαρουλακο, περαν της υιοθεσιας, υπαρχουν και αλλοι σοβαροι λογοι που θα επρεπε να επιτρεπουν τον γαμο. Αν παντως δοθει το δικαιωμα σε καποιον ανθρωπο μεμονωμενο να υιοθετει, θα ανοιξει ο ασκος του Αιολου.

βενιαμιν, πολυ ενδιαφερουσα η τοποθετηση σου. Σιγουρα δεν θα επρεπε να παραγκωνιζεται κανεις, οπως λες. Ρατσιστης δεν ειναι εκεινος που σεβεται ολες τις διαφορετικες κοινωνικες ομαδες. Αν το κρατος ευνοει καποιους, αυτο δεν σημαινει οτι ειναι σωστο, ειναι προφανως λαθος και ουτε κ εγω το δεχομαι. Οσο για τα υπολοιπα περι ψυχολογικης υποστηριξης, κι εγω ετσι πως το σκεφτομαι θα ειναι οπως το περιγραφεις. Το οτι η ελληνικη κοινωνια δεν ειναι ετοιμη για κατι τετοιο νομιζω ειναι καθοριστικος παραγοντας.

~~A~~ είπε...

Είμαι υπέρ των γάμων μεταξύ ομοφυλόφιλων και μου κακοφαίνεται η φασαρία που γίνεται για το θέμα.Τι μας νοιάζει τι κάνει ο άλλος στο σπίτι του?;Γιατί σοκάρονται κάποιοι.Υπάρχουν πολύ χειρότερες καταστάσεις από "κανονικές" οικογένειες!

Όσο για την υιοθεσία από ομοφυλόφιλους δεν θα είχα πρόβλημα.Μπορεί να είναι πολύ καλύτεροι από όλους του άλλους γονείς που είναι το κλασσικό "μαμά-μπαμπάς".

Όλο αυτό όμως είναι πολύ υποκειμενικό.Το θέμα είναι κυρίως τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια προς το παρόν να έχουν ίσα δικαιώματα με τα άααλα ζευγάρια.Και βλέπουμε για όλα τα άλλα!

Archimides είπε...

Μπράβο ρε. Απ' όσα έχω διαβάσει αυτό είναι το πρώτο post μεστό, με νόημα και συγκεκριμένα επιχειρήματα. Με βοήθησες να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα στο μυαλό μου, παρ' όλο που δε συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

γυάλινο δάκρυ είπε...

Καταρχήν να πω ότι κ εγώ αρχικά ήμουν κατά των γάμων ομοφυλόφιλων, αλλά αφού το σκέφτηκα καλά και είδα ότι δεν ενοχλούν κανέναν με αυτό που κάνουν (δε μιλάω για τους κολλημένους βέβαια που τους ενοχλεί οτιδήποτε είναι διαφορετικό) είμαι της άποψης ότι πρέπει να έχουν ίσα δικαιώματα με τα ετεροφυλόφιλα ζευγάρια. Επειδή δεν έχω ξεκαθαρίσει ακόμα τις σκέψεις μου για το αν θα πρέπει να υιοθετούν ή όχι παιδιά οι ομοφυλόφιλοι δεν θα πω κάτι πάνω σ'αυτό. Θα σε παρακαλέσω μόνο αν μπορείς κάποια στιγμή να γράψεις ένα ποστ με τις σκέψεις σου για τις εκτρώσεις.

arkoudos είπε...

Έχεις ένα σκεπτικό, δεν παίρνεις θέση, το συζητάς...

...κάνεις μία σοβαρή αντιμετώπιση του θέματος.

Δεν διαφωνούμε ή συμφωνούμε πουθενά ιδιαίτερα, αλλά ένα σημείο της σκέψης σου μου έκανε εντύπωση:

"Για μενα λοιπον, εφοσον η φυση δεν εχει επιτρεψει στους ομοφυλοφιλους να αποκτησουν παιδι, δεν θα επρεπε να το επιτρεψει ουτε και ο ανθρωπος."

Αν μείνουμε σε τέτοιο σκεπτικό, της μετάφρασης του "τι θέλει η φύση" τότε δεν θα έπρεπε να αποκλείονται και τα ετερόφυλα ζευγάρια που δεν μπορούν να κάνουν παιδί;

Και, αν το δεχθούμε για τα ετερόφυλα ζευγάρια, δεν θα έπρεπε να το δεχθούμε και για ομόφυλα ζευγάρια;

Μην ξεχνάμε οτι ο ομοφυλόφιλος δεν έχει επτά πόδια και έξι χέρια, ούτε μειωμένο εγκέφαλο, ούτε πρόβλημα συμπεριφοράς:

Ελκύεται σεξουαλικά απο το ίδιο φύλο

Αυτή είναι μόνο η "αμαρτία" του.

Αυτή η γνώμη μου, θα ήθελα να διαβάσω την δική σου, και πάλι, πολύ ωραίο post.

Sourotiri είπε...

Καταλαβαινω οτι καποια πραγματα τα ειπα χωρις να κανω 100% ξεκαθαρα τι εννοουσα.

Κοιταξε, συμφωνουμε πως οταν ενα αγορακι εχει καυλες και παει και κανει σεξ με ενα κοριτσακι [ή το αναποδο], η πραξη αυτη ειναι η γενετησια πραξη, σωστα; Εκ του φυσικου του, το αγορακι εχει καυλες προς το αντιθετο φυλο και αυτη ακριβως η ορμη του ειναι που καποια στιγμη δυνητικα θα του δωσει ενα παιδι. Αν παλι εχει καποιο προβλημα ενας απο τους δυο, δεν με πειραζει καθολου. Βλεπω ομως πως εχουν την φυσικη ορμη και φυσικα, την ταση να κανουν παιδι.

Ο ομοφυλοφιλος, με τις καυλες που εχει, τις προτιμησεις του, το γουστο του κτλ, κατα καποιον τροπο "δεν ειναι φτιαγμενος" για να κανει παιδι [πολυ σκληρη εκφραση, αλλα η μονη που εκφραζει αυτο που θελω να εννοησω]. Ειναι ενας ανθρωπος "φτιαγμενος" να ελκεται απο το ιδιο φυλο, και αρα, οχι για να κανει παιδι.

Με το ιδιο ακριβως σκεπτικο ειμαι αναφανδον υπερ των gay γαμων, αλλωστε.

Για μενα, δεν τιθεται θεμα αμαρτιας ή "αμαρτιας", ουτε θεμα ψυχιατρικο [οπως λενε καποιοι ανεγκεφαλοι για τους gay] ουτε τιποτα τετοιο. Μια χαρα παιδια ειναι οι gay, δεν με ενοχλουν [καλα, οσο με ενοχλει το ξεκωλακι που χορευει πανω στην μπαρα αλλο τοσο με ενοχλει και ο κραγμενος gay που θελει να προκαλεσει, γενικα δεν μου αρεσει η προκληση].

Ελπιζω να εγινα κατανοητος.

Sourotiri είπε...

Γυαλινο δακρυ: Για τις εκτρωσεις αν γραψω, το μονο που θα βγει θα ειναι ενα συνοθυλεμα των υπερ και των κατα και καμια κατασταλλαγμενη αποψη :) Ειλικρινα, οσο μπορω να υποστηριξω τα υπερ αλλο τοσο μπορω να υποστηριξω και τα κατα...

Sourotiri είπε...

Αρχιμηδη, καθε διαφωνια δεκτη [τι επαθα και κανω τρια σχολια σαν τον μαλακα;]

ΤΗΕΟ_LEGEND είπε...

Ποσο ευκολο ειναι να εχεις μια προοδευτικη αποψη...κι εγω θα ηθελα να την εχω,αλλα θα ηθελα να μπορω και να την στοιχειοθετησω....Δεν εχω προβλημα με τους ομοφυλοφιλους....προσαρμοστηκα στην εποχη μου και μαθαινω να συμβιωνω με ολους τους ανθρωπους και τις ιδιεταιροτητες τους κι εγω....αλλα δεν μπορω να καταπιεσω τον εαυτο μου αρκετα ωστε να δεχτω οτι ειναι κατι φυσιολογικο....δεν ειναι
Και αυτο φαινεται απο τις αιτιες και τις αφορμες που μπορουν να δημιουργησουν την ομοφυλοφιλια...ειναι γνωστο πως μπορει να οφειλεται σε ορμονικες διαταραχες οπως και σε παιδικα τραυματα αλλα και διαταραγμενες σχεσεις με εναν γονεα στην παιδικη ηλικια....αυτα απο μονα τους δειχνουν οτι η ομοφυλοφιλια ειναι μια παρεκληση απο το φυσιολογικο....Μια παρεκληση οχι αρκετη για κοινωνικο ρατσισμο ...αλλωστε υπαρχουν σεξουαλικες παρεκλησεις ετεροφυλοφιλων μακραν σοβαροτερες
Απο αυτο ομως μεχρι να φτασουμε στο σημειο να θεωρουμε ενα ομοφυλοφιλο ζευγαρι ικανο να υιοθετησει και να μεγαλωσει ενα παιδι υπαρχει ενας μεγαλος,μακρυς δρομος που το δικο μου μυαλο δεν μπορει να διανυσει...πιστευω πως δεν ειναι ενα καταλληλο περιβαλλον για τον ευπλαστο και ευαισθητο συναισθηματικο κοσμο του παιδιου και θα δημιουργησει πολλες εσωτερικες συγκρουσεις στα παιδια....δεν ειναι ικανα σε μικρες ηλικιες να επεξεργαστουν πληροφοριες που αλλωστε οπως φαινεται απο αυτο εδω το thread ενα σωρο ενηλικες δεν μπορουν να επεξεργαστουν