Κυριακή, 8 Ιουνίου 2008

Aληθεια ή Ψεμματα; [Η απαντηση]

Λοιπον, η αληθεια ειναι πως το βρηκατε οι περισσοτεροι...!!! Το 3 ηταν οντως η σωστη απαντηση, και περιμενα μηπως και αρχιζει να λεει κατι και κανενας ακομη αλλα φευ...

Αναλυτικα:

1) Οχι, παρολο που λατρευα τα μαθηματικα απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου, δεν τα πηγαινα παντα τοσο καλα... Ο χειροτερος μου βαθμος βεβαια ηταν το 15 :)

2) Δεν ειναι οτι σιχαινομαι την σοκολατα, αλλα σιγουρα, δεν την λατρευω!

3) Καλο ε; Εγραψα ιστορια μιλαμε :Ρ Μετα μου βγαιναν ολα διπλασια [αφου μου βγηκε και το εμβαδο διπλασιο, τα πηρε ολα ντομινο] και αναρωτιομουν γιατι :) Ειχα γραψει 18,5 τοτε, ενω αν δεν εκανα αυτην την μαλακια θα εγραφα 19,5 , σε μια χρονια που τα στατιστικα εδειξαν 3 στα 1000 γραπτα πανω απο 18... $#@$@!#@!%@#$%#@$%#@$52

4) Καθε αλλο. Οι περισσοτεροι γυροι που εχω φαει [εχμ... να ξεκαθαρισω οτι μιλαω για θεσσαλονικιωτικους γυρους] σε μια βραδια ηταν δυο. Ποτε 3!

8 σχολίασαν...:

laplace78 είπε...

αντε,αργησες να μας απαντησεις το σωστο :)
χαιρετισμους

~~A~~ είπε...

Στη 2α λυκείου είχα κάνει παρόμοια μαλακία στη φυσική γενικής!Μόνο που εμένα με έστειλε στο 15 από 19!

:P

anisixos είπε...

Κι εγω το βρηκα!!
Ζητωωωωωωω!!
Θελουμε δωρο...

γυάλινο δάκρυ είπε...

Εγώ έκανα μια παρόμοια βλακεία στη γεωμετρία της β' λυκείου αλλά ευτυχώς μου στοίχισε μόνο 0,4!
Μη μου πεις πως τα 2 σαντουιτς που έφαγες ήταν σε μέγεθος αυτών που βγάζει ο πρασσάς;; αν ναι σε προσκυνώ! με δυσκολία τρώω το ένα!

An-Lu είπε...

Θέλω να δω αν θα βρεις τη δικιά μου αλήθεια όταν με το καλό ποστάρω!

nineta είπε...

Έχασα πάλι;;;;;;;Γαμώτο ;(((((

Sourotiri είπε...

laplace, περιμενα να δω αν θα την πατησει κανενας, αλλα το βρηκατε σχεδον ολοι γαμωτο :)

~~Α~~ , ΑΟΥΤΣ...

γυαλινο δακρυ, αν ειναι να φαω δυο απο τον πρασσα [σαλονικια εισαι;] τοτε θα ειναι χωρις πατατες... Δυο απολα δεν παλευονται με τιποτα...

αν λου, περιμενω ;)

νινετα, μην στεναχωριεσαι!

γυάλινο δάκρυ είπε...

ναι, είμαι Σαλλλονικιά!