Δευτέρα, 2 Ιουνίου 2008

Google Searches @ Sourotiri [2]

Mετα το πρωτο μερος των google searches, το Σουρωτηρι με περηφανια παρουσιαζει το δευτερο μερος... Απολαυστε:

η πουτσα του ταζ φωτο
Εχμ... τι ακριβως περιμενε να βρει αυτος που εψαχνε;

τι πρέπει να κάνω για να περάσω τις πανελλήνιες εξετάσεις;
Να διαβασεις...;!;!;! Ισως;!;!;! Λεω εγω τωρα...

την ξέρω εγώ τη μοιρα μου
Για πες την και σε μας...

parea agoriwn gamietai
Ωχ, μας επιασαν!!!

ΠΩΣ ΑΥΝΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ?
Εξαρταται, απο το αν εισαι αγορι ή κοριτσι...

μασχαλη sex shop
??????????????????????????????

TAVERNA KAVALA PRAGUE
Πως λεμε, ειπε ο βαρβαρος το Μεξικο Καβαλα;

δυο εφηβοι κανανε σεξ στο σχολειο
Σωπα ρε!!! Σοβαρα μιλας;!;!

γαμησα την σοφια την ξαδερφη μου
Και τι ακριβως ψαχνεις στο γκουγκλ; Καποιον που να το εχει κανει και αυτος;

Α ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΩΡΑ ΤΗ ΓΑΜΗΣΑΜΕ
Χαχαχαχαχαχα!!!

ΑΥΝΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ
To be, or not to be?

ο ναζιστικος χαιρετισμος ειναι ελληνικος
...οπως και τα παντα σε αυτον τον πλανητη :)

ελληνικα βιντεο με μουνια χωρις να πληρώνει
Χωρις να πληρωνει ποιος; Ο μπαμπας σου;

κάθε πότε πρέπει να εκσπερματώνουμε
Καθε μερα! Καθε μερα!

ο αντρας τους δεν ξενοπηδαει
Μπραβο το παλικαρι :)

4 σχολίασαν...:

>Lina είπε...

ο αυνανισμός στην εγκυμοσύνη μου άρεσε!!! μόνο ανάσκελα για όποια γλυκιά ύπαρξη το έψαξε στο γούγλη

Γιώργος Μαργαρίτης είπε...

"ο αντρας τους δεν ξενοπηδαει"

We are sorry, Google did not find any results.

γυάλινο δάκρυ είπε...

lol! πολύ γέλιο!

Ανώνυμος είπε...

O σχολιασμός είναι όλα τα λεφτά