Τετάρτη, 9 Ιουλίου 2008

Ελεος με τους μαλακες.

Γεματο πρωινο σημερα. Με 2 αρκετα τραγελαφικα σκηνικα:

Ξεκιναω λοιπον σημερα, να κανω μερικες δουλιτσες που ειχα, με κυρια το σπασιμο της αναβολης για τον στρατο. Παω απο την σχολη να παρω ενα πιστοποιητικο φοιτησης, και διαπιστωνω οτι δεν ειναι στο θυρωρειο, απο οπου παραλαμβανουμε τα πιστοποιητικα μας, αν και θα επρεπε να ειναι απο χθες εκει. Η ωρα 10, η γραμματεια ανοιγει 11.30 , και μπροστα μου υψωνεται το ενδεχομενο να περιμενω σαν μαλακας μιαμιση ωρα επειδη οι γραμματεις μας βαρεθηκαν να κατεβουν 2 σκαλια... Ευτυχως, πηρα τηλεφωνο και μου το δωσαν επιτοπου.

Πεταγομαι στο στρατολογικο γραφειο. Σημειωση: σε αυτο το στρατολογικο γραφειο περασα περιοδευων, σε αυτο πηρα αναβολη, οποτε λεω λογικα εδω θα πρεπει και να την σπασω. Περναω ανενοχλητος απο την πυλη [με ρωτησαν για ποιον λογο ηρθα και με αφησαν να περασω] και παω στον κυριο Χ στο γραφειο Α. Ακολουθει ο εξης διαλογος:

-Παιδι μου, σε ποιο μητρωο αρρενων εισαι;
-Της πολης Ω [που δεν ειναι η Θεσσαλονικη], αλλα εδω περασα περιοδευων, εδω πηρα αναβολη.
-Α μαλιστα. Μπορεις να μου φωναξεις τον κυριο Β απο το γραφειο Δ;

Εδω παραξενευτηκα λιγο. Αποσο ειδα, τηλεφωνο ειχε διπλα του. Θα μπορουσε δηλαδη απλα να τον παρει και να τον φωναξει να ερθει. Εν πασει περιπτωσει, για να μην κατσω και μπλεξω με τον καυλωμενο, και επειδη ηθελα οπωσδηποτε να κοψω σημερα την αναβολη μου και να τελειωνω χωρις να τρεχω καλοκαιριατικα στην Ω οπου και ειμαι γραμμενος, παω και φωναζω τον κυριο Β. Εκει, ο ανωτερος του τον περασε γενιες δεκατεσσερεις επειδη οι φανταροι στην πυλη με αφησαν να περασω [!!!]. Στο τελος, του ειπε να μου σπασει αυτος την αναβολη.

Για να μην τα πολυλογω, το τελευταιο γραφειο που επρεπε να περασω ηταν το γραφειο του κυριου Χ. Ηταν ολα ετοιμα, μια υπογραφη επρεπε να βαλω και να φυγω. Την βαζω, και μου λεει:

-Τωρα που θα βγεις εξω, στην πυλη θα ζητησεις την κυρια Ψ και θα της πεις οτι εισαι γραμμενος στα μητρωα αρρενων της πολης Ω, αλλα παρολαυτα σε αφησαν να περασεις. ΟΚ; Εκεινη θα καταλαβει...

Σιγα να μην το εκανα. Ειλικρινα ρε πουστη μου, ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΛΕΝΕ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ; Αλλα θα μου πειτε, αυτο μπορει και να ειναι η πρωτη μου επαφη με την λογικη του στρατου, τι να πω...

Παιρνω το λεωφορειο, και κατεβαινοντας στην σταση δινω το εισιτηριο μου στον επομενο [απαραιτητη σημειωση: στην Θεσσαλονικη, το εισιτηριο του λεωφορειου διαρκει μια ωρα και δεκα λεπτα. Οταν κατεβαινοντας βλεπω καποιον να κραταει φοιτητικο εισιτηριο του δινω το δικο μου, αν φυσικα ειναι μεσα στα χρονικα πλαισια]. Μεχρι να ανεβουν οι επιβατες βρισκω την ευκαιρια να προσπερασω το λεωφορειο μπροστα απο τον οδηγο, τον οποιο και ακουω να γαβγιζει χειρονομοντας προς το μερος μου:

-Συγνωμη, δεν ακουσα.
-Ακουσε να δεις αγορινα μου [!], γιατι εδωσες το εισιτηριο σου στον επομενο;
-Δεν καταλαβα, απαγορευεται;
-Οχι, αλλα γιατι το εδωσες;
-Ετσι, απο την καλη μου την διαθεση.
-Φιλαρακι, αν το ξανακανεις, δεν ξερω κι εγω τι θα παθεις [!], καταλαβες;
-Τι λες τωρα, με απειλεις; Δεν καταλαβα, το εισιτηριο διαρκει ή δεν διαρκει μια ωρα και δεκα λεπτα;
-Ναι, αλλα για ατομικη χρηση ειναι.
-Οντως, δεν ειμαστε 2 ατομα με ενα εισιτηριο ταυτοχρονα.
-Μην μου πουλας εμενα εξυπναδες νεαρε [!]!!!
-Καλα, δεν ντρεπεστε κιολας; Οι υπηρεσιες σας ειναι κατω του μετριου και τολματε να μιλατε για τα 0,25€; Στο κατω κατω οδηγος δεν ειστε κυριε; Καντε την δουλεια σας!!!
-[Εδω λεει κατι ακαληπτα, απο τα συμφραζομενα καταλαβαινω οτι μιλαει για την καταντια της νεολαιας [κλασσικα]].
-Καλημερα σας [και απομακρυνομαι].

Καταλαβες; Να πας να κανεις μια καλη κινηση που κανεις δεν μπορει να αναγνωρισει ως παρανομη ή ως παρατυπη [και ακομη και να ηταν δηλαδη, αντε να το αποδειξει] και να καθεται ο μαλακας να μαλωνει και να φωναζει επειδη εχει νευρα. Ποσες φορες θα το πουμε ρε πουστη μου; Ειμαι διατεθειμενος το λεωφορειο να το πληρωνω σε διπλασια και τριπλασια τιμη [οπως και τα ταξι], αν εχω τα στοιχειωδη: Συχνα λεωφορεια, κλιματιζομενα, ολο το 24ωρο, με μια σχετικη ανεση. Οχι ομως μερικα λεωφορεια [οπως το 2, το 8, το 30, το 11, το 58, το 7 και μην συνεχισω] να περνανε καθε πασχα και χριστουγεννα, τιγκα στον κοσμο, μεσα στην μπιχλα και τον ιδρωτα... Ελεος με τους μαλακες.

12 σχολίασαν...:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Απλά έλεος! Δεν έχω τίποτα άλλο να πω και για τις 2 περιπτώσεις! Βαρεμένοι κομπλεξικοί που την είδαν εξουσία.
Όσο για τα αστικά της Θεσσαλονίκης μόνο το 10 περνάει συνέχεια (αν και όταν περιμένω εγώ κάποιο νούμερο τότε περνάνε όλα τα άλλα εκτός από κεινο)

Ανώνυμος είπε...

Δεν υπάρχει έλεος!! Δεν υπάρχει έλεος!! Δεν υπάρχει έλεος!!

Γιώργος Μαργαρίτης είπε...

Θα ήθελα να πω πολλά, αλλά αρκούμαι σε ένα: στα Γιάννενα το ***φοιτητικό*** εισιτήριο έχει πλέον 70λεπτά (!!!). Τουτέστιν για να πας και να γυρίσεις πανεπιστήμιο θες 1.40, με λίγα λόγια ένα παλιό 500άρικο. Για πάστωμα δε το συζητάω καν. Γιαυτό μη μιλάς για τον 0.25, φαίνεται αστείο...

Α, και έχω τσακωθεί καμιά 5 φορές με οδηγούς λεωφορείων εδώ στα Γιάννενα, η καλύτερη μου. Όταν ξέρεις τα δικαιώματα σου και τις υποχρεώσεις τους, και ξέρεις πως έχουν άδικο και δε τους παίρνει, το χαίρομαι πολύ να τους παω κόντρα. Και όσο παραπάνω φωνάζουν και τσατίζονται, και γω ξέρω πως έχω δίκιο, τόσο παραπάνω μ αρέσει...
</gmargari_evil>

nineta είπε...

Mετά την τρλή επιτυχία του post γισ τους ταξιτζήδες,το Σουρωτήρι συνεχίζει δυναμικά με post για τους λεωφοριατζήδες...
Αχ,αχ,αχ.........

Ανώνυμος είπε...

Os ellin to exoterikou sas xeromai kai sas thavmazo!!
Kala me tetoies times sta eisitiria ti perimenete? na erxontai na sas pernoun me Maserati?
An omos pane na avxithoun 0.005 lepta tha geinei xamos.

To Ellada einai pleon mono gia summer holidays (an kai yparxoun kai poli kalitera kai ftinotera meri). Osoi epimenoun na zoun ekei monima (kai epimenoun na psifizoun episis) einai axioi tis moiras tous kai aporo giati paraponiountai.

~~A~~ είπε...

Εμένα δε μου αρέσει που έχεις πάρει τον στρατό τόσο στραβά!Ναι συμφωνώ ότι είναι μεγάλη βλακεία κλπ κλπ αλλά αν δε το πάρεις πιο χαλαρά θα περάσεις άσχημα και δε θα περνάει ο καιρός!

Sourotiri είπε...

γυαλινο δακρυ, το 10 καποτε ηταν πολυ καλο λεωφορειο αλλα εχει χειροτερεψει αισθητα...

γιωργο μαργαριτη, indeed :)

νινετα, ευτυχως για τους λεωφορειατζηδες δεν εχω να πω και πολλα...

ανωνυμε, να αυξηθουν οι τιμες, δεν λεω οχι, αλλα μονο αν αυτο σημαινει βελτιωση των παρεχομενων υπηρεσιων. Στην Γερμανια πληρωνεις το μετρο/το τρενο/το τραμ χρυσο αλλα ξερεις οτι 12.01 θα ειναι εκει. Τουλαχιστον δεν σε περνανε και για μαλακα. Κανεις δεν ειπε τιποτα για Μαζερατι. Για ανθρωπινη εξυπηρετηση μιλησα. Και αναφορικα με το οτι ειμαστε αξιοι της μοιρας μας... Τι να κανουμε, δυστυχως δεν ειχαμε την ευκαιρια να παμε εξω. Και οσο ειμαστε εδω, θα στηλιτευουμε τα κακως κειμενα και δεν θα καθομαστε σαν χαιβανια να υπομενουμε τον καθε μαλακα.

~~Α~~ θα τα διαβαζεις και σε λιγο καιρο οταν το μπλογκ θα μετατραπει σε χακι :) Μακαρι να ειναι καλα οπως λες, αλλα δεν το νομιζω.

Γ.Κ. είπε...

Εγώ από την τελευταία περιπέτεια «Λόυφα και Απαλλαγή»κρατάω αυτή τη λέξη:«στρατόκαυλοι».Εκείνο που αδυνατώ να κατανοήσω στο στρατό είναι η ιεραρχική του οργάνωση,τα κριτήρια επιλογής δηλαδή των προσώπων στα διάφορα αξιώματα.Άτομα που θεωρούν πως η προστασία της πατρίδας πετυχαίνεται με τα όπλα,τις χειρομβοβίβες,τα υπερσύγχρονα αεροπλάνα,τα άρματα μάχης.Και το σχολείο καλλιεργεί το απαραίτητο πνεύμα της απντιπαλότητας και συνεχούς απειλής-απορώ πώς τολμούν και ομιλούν για καλή γειτνίαση! Παρατηρώ όμως πως ορθά εμείς η νεολαία απομακρυνόμαστε από την τάση για πόλεμο και σύρραξη.Το πιο σημαντικό όπλο κάθε εθνότητας είναι η παιδεία(σκεφτείτε τι ποσοστό παραχωρείται από το εθνικό προϊόν στην παιδεία και αντίστοιχα σε βραχύβιο πολεμικό εξοπλισμό).Αν δεν αντιληφθούμε πως τα αεροπλάνα το μόνο πράγμα που μπορούν να επιτελέσουν με ακρίβεια δεν είναι παρά από το να καταστρέφουν,κι όχι να οικοδομούν ή να δημιουργούν γρήγορα πρόκειται να οδηγηθούμε στο τέλμα ή ακόμη χειρότερα στον όλεθρο.Και η αρχή πρέπει να ξεκινήσει από το μάθημα της ιστορίας,που διακρίνεται δυστυχώς από τη μονομέρεια,τον υποκειμενισμό και την αποκλειστικότητα.Και sourotiri για τα λεωφορεία δε γνωρίζω,τουλάχιστον μέχρι το Σεπτέμβρη που έρχομαι Θεσσαλονίκη για φοίτηση!!!!Καλές Διακοπές και μην συγχύζεστε ούτε με τους στρατόκαυλους ούτε με τους μα...κες τους υπαλλήλους που η μονιμότητα τούς έχει κάνει αυθάδεις.Αυτοί πάντα θα υπάρχουν εκεί για να είμαστε εμείς από εδώ να σχολιάζουμε.Τη δουλειά τους(!!)κάνουν κι εμείς τη δική μας…

phlou...flis είπε...

Μάλλον πρέπει να ηρεμήσεις -δε θα πας διακοπές;- και να συνηθίσεις τα περίεργα της; στρατιωτικής θητείας. Ετσι για να περάσει ο ...καυτός ο χρόνος.

moyratos είπε...

1) Ψάρακα φεύγεις φαντάρος? ;ΡΡΡΡ
Μια συμβουλή: Προσπάθησε να περάσεις στον στρατό σα να σαι κατασκήνωση ... εάν δεν έχεις πάει σα να σαι σε παιδικό σταθμό .... εάν δεν έχεις πάει τότε σα να σαι σε υποβρύχιο ενυδρείο ... εάν δεν έχεις ζήσει ούτε αυτή την εμπειρία τότε κράτα από τώρα τα νεύρα γιατί θα καταλήξεις σε ... Ψυχιατρείο!!!! Εκεί που τελειώνει η λογική ... αρχίζει ο στρατός!!! Ακριβώς έτσι!!!

2) Καλά έκανες με το εισιτήριο. Το θέμα είναι ότι στην είπε γιατί όλοι είναι μέτοχοι στον ΟΑΣΘ οπότε 0,25€ λιγότερα για να μοιραστούν!!! ;ΡΡ

νικος είπε...

1η παρατήρηση:Αυτά τα ερωτήματα που παραθέτεις όσο αναφορά το στρατολογικό σου γραφείο θα τα συναντήσεις άπειρες φορές στον στρατό.Το μυστικό είναι να γελάς και να κάνεις χαβαλέ με αυτά.Και ενίοτε να τα κάνεις και λίγο πουτ..α!Π.χ.όταν θα σε στέλνουν στην πύλη να φωνάξεις την ταδε να αράζεις εκεί και να πίνεις καφέ με την ταδε..η όταν σου πουν να φωναξεις τον αλλο απο το διπλα γραφειο να σηκωνεις το τηλ μπροστα τους και να τον παίρνεις τον άλλον.
ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ:ΤΡΕΛΛΑΝΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΣΟΥ ΤΑ ΚΟΛΠΑ.

2Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ:Κατα την άποψη μου κακώς άνοιξες διάλογο με τον οδηγό..Εγώ θα του έλεγα στην θέση σου ενα:"Ρε άντε τράβα μέσα που θα μου πείς και τι θα κάνω"..
3Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ:ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΠΟΥ ΣΕ ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΙ.ΣΠΑΝΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΗΜΕΡΑ.

KitsosMitsos είπε...

Εκεί που τελειώνει η λογική, αρχίζει ο στρατός, λένε... Οπότε όλα αυτά που γράφεις, μοιάζουν φυσιολογικά!
Την καλησπέρα μου...