Τρίτη, 22 Ιουλίου 2008

Μπλογκοπαιχνιδο!

Με καλεσε η Μουρλονινετα να παιξω σε ενα παιχνιδι οπου γραφουμε τραγουδια που μας γαμανε την ψυχολογια. Εγω επελεξα αυτα που μου την δινουν στα νευρα :) Ιδου λοιπον:

1. Ολα του Μιχαλη Χατζηγιαννη, ιδιως μετα την τραυματικη μου εμπειρια να τον δω live. Πραγματικα ο ανθρωπος μου σπαει τα νευρα. Αυτο που μου την δινει ομως ακομη περισσοτερο ειναι οτι διαπιστωνω οτι εχω φαει ακομη κι εγω τετοια πλυση εγκεφαλου, που ξερω παρα πολλα κομματια του. Τα εχουμε πει πολλες φορες.

2. Τα κατα καιρους σουπερ ντουπερ ουαου σουξεδακια που σου παιρνουν τα αυτια και σου ζαλιζουν τα αρχιδια. Οπου κι αν πας θα τα ακουσεις.

3. Ολα του Νικου Καρβελα. Και οχι μονο τα τραγουδια του, αλλα και ο ιδιος, οταν ανοιγει το στομα του. Λες και νομιζει οτι ειναι κανενας Λοιζος ή Θεοδωρακης ξερω γω.

4. Ολοι αυτοι οι τυχαιοι που εχουν βγει απο φεημ στορι κτλ. Ειδικα αυτος ο Πετρελης, λες και τραγουδαει κατσαρολα ρε παιδακι μου.

5. Φλωρινιωτης και σια. Νο κομμεντ.

Αυτα νομιζω. Καλω στο παιχνιδι τους ~~Α~~ , Χοπ-χοπ, το κοριτσι που ηθελε [και ελεγε] πολλα, τον alltime classic Anisixo, τον γλυκο χωρις, το γυαλινο δακρυ, και την μαυρη νεραιδα.

5 σχολίασαν...:

~~A~~ είπε...

Ίσως ξεκουνήσω και γράψω τίποτα...Λέμε τώρα...

hopkins είπε...

Σε ενοχλούν εσένα τα σουξεδάκια;;; Εσένα;;; Ας γελάσω. χαχαχαχα. γέλασα! Άντε μην ανοίξω το στόμα μου και πω ότι ξέρεις απ' έξω όλα τα τραγούδια των Mazoo and the zoo... οπς... μου ξέφυγε... :Ρ

γυάλινο δάκρυ είπε...

Χμ.. Σε είχα καλέσει κι εγώ κάαααποτε σε ένα παιχνίδι :P
Το συγκεκριμένο το έπαιξα. Συμφωνώ με όλα, και μένα μου τη δίνουν όλοι αυτοί!!!

Sourotiri είπε...

γυαλινο δακρυ, το ξερω καλη μου, αλλα τωρα μου φαινεται λιγο ακαιρο να παιξω... [οπως και το σχολιο μου, 6 μερες μετα το δικο σου... Δεν παω καλααααα]

beniamin η δωδέκατη είπε...

τρεντυ τηρη..τρεντυ τηρη :Ρ