Δευτέρα, 28 Ιουλίου 2008

Εμεις τι θα λεμε;

...Το περασμενο σουκου βρεθηκα να γυριζω πισω σε χρονια που δεν ειχα καν ζησει. Ακουσα ιστοριες και ιστοριες, με πρωταγωνιστες προσωπα πολυαγαπημενα, προσωπα που βρισκονται και που δεν βρισκονται εν ζωη... Πως πηγε ο πατερας μου να ζητησει την μανα μου απο τον παππου μου, πως βρισκονταν κρυφα, πως επιασε η γιαγια μου την θεια μου να το σκαει για να βρει τον θειο μου, τι ραδιουργιες κανονιζαν για να βρεθουν, χιλια δυο...

Κι αναρωτιεμαι...

Εμεις τι θα λεμε στα παιδια μας, στα εγγονια μας, στα ανηψια μας;

9 σχολίασαν...:

>Lina είπε...

γιατι ρε; μια χαρα ιστορίες ζούμε οι περισσότεροι!

Sourotiri είπε...

Δεν διαφωνω. Αλλα θα ειναι πολυ διαφορετικες, αυτο σκεφτομαι.

hopkins είπε...

Σίγουρα θα είναι διαφορετικές, αλλά δεν νομίζω ότι θα είναι λιγότερο ενδιαφέρουσες για τα τότε σουρωτήρια! ;)

laplace78 είπε...

oi gynaikes tha lene poses p..es epairnan kathe mera k posoi antres tis glenthsan k oi antres,ta idia,giati einai gay oi perissoteroi..
xaxaxa
kalhmera

KitsosMitsos είπε...

Διαφορετικές θα είναι σίγουρα, αλλά αν ήταν ίδιες μήπως θα ήταν πρόβλημα; Κάθε εποχή έχει τους προβληματισμούς της, τις διαφορές και τις ομοιότητες. Καλό είναι να ακούμε τους παλιότερους, αλλά να προσθέτουμε και εμείς το λιθαράκι μας...
Καλημέρα

Sourotiri είπε...

hopkins: να τους πω και για σενα μηπως;

λαπλας: Σορρυ κιολας, αλλα δεν μου φανηκε καθολου αστεια η παπαρια που εγραψες.

kitsomitso, ωραια παρατηρηση ;) καλημερα!

~~A~~ είπε...

Θα λέμε για το ιντερνετ και θα μας κοιτάνε σαν χαζά καλά τι προιστορία λένε τώρα;;;Και άλλα πολλά αστεία!!!Θα χω να πω στα παιδιά σου για σένα...

Γιώργος είπε...

Οπως ειπαν και οι παραπανω θα εχεις και εσυ και εμεις και ολοι μας τελος παντων να λεμε ιστοριες...με την μονη διαφορα οτι θα ειναι διαφορετικες...
τοτε δεν βγαιναν καν εκσω ρε συ...δλδ στην εποχη της γιαγιας μου τουλαχιστον στο χωριο....
ολες ηταν αθωες(συμφωνα με την γιαγια παντα) και καποιοι που κρυβοντουσταν στις αχυρωνες και καναν διαφορα με τα κοριτσακια ειναι απλες φημες......τις οποιες βεβαιως βεβαιως εβγαζαν οι ιδιοι για να περηφανευονται ενω δεν συνεβαινε τπτ στην πραγματικοτητα.......Συμφωνα με την γιαγια επαναλαμβανω και παλι:P
θα χουμε να λεμε και τις δικιες τους που τοτε θα ειναι ακομη πιο αστειες:)

>Lina είπε...

το τι όργια γινόντουσαν,, κέρατα, αλλαξοτέτοιες, κτλ δε λέγεται. έχω ακούσει κάτι ιστορίες από τηγ οιαγιά τις οποιες βεβαια δεν τις έλεγε μπροστά μου αλλά με γνωστές της. μπροστά σε μας λένε ότι τότε δε γινοντουσαν αυτά και τέτοια.

μπορει τα πραγματα να μην ηταν τόσο ελευθερα, αλλά δεν είμαστε η μόνη γενιά που έχει ορμές και βίτσια!

το μονο που ζηλευω απ τις ιστορίες των γονιών μου είναι η νιότη που τουλάχιστον εγώ δεν είχα ποτέ σ αυτή τη μορφή,την τόλμη και την καθαρότητα του νέου.