Τρίτη, 8 Ιουλίου 2008

Sourotiri is burnt

Χαλλλαρα δικε μου.

Αυτες οι μερες κυλανε πολυ περιεργα. Δεν εχω ευκολη προσβαση στο ιντερνετ [και αυτην την στιγμη γραφω απο νετ καφε], κοιμαμαι σαν το βοδι [πανω απο 12 ωρες την μερα κατα μεσο ορο], ζεσταινομαι, ζεσταινομαι, ζεσταινομαι... Το καλοκαιρι κυλαει σχεδον βασανιστικα, πολυ χαλλαρα. Οχι οτι ειναι κακο αυτο. Αλλα πολλες φορες δεν βρισκω κατι ενδιαφερον να κανω.

Αυτο που επιβαρυνει ακομη περισσοτερο τα πραγματα ειναι το οτι δεν θα παμε διακοπες φετος, λογω του φανταρικου μου [μην αρχισω τα καντηλια για τον στρατο]. Μια εξορμησουλα στην Αθηνα σε λιγες μερες, για την οποια ο ΟΣΕ ή μαλλον αυτοι που ειναι υπευθυνοι φροντισαν να μας την τροποποιησουν. Μα ειναι δυνατον να κοβεις το ενα και μοναδικο πρωινο απλο τρενο απο Θεσσαλονικη για Αθηνα την πουτανα μου; Επειδη λεει δεν υπαρχουν κατι ανταλλακτικα, το απεσυραν μεχρι νεοτερας!!! ΖΩΑ!!!

Η εξεταστικη επισης πηγε σκατα, με αποτελεσμα να πηγαινω φορτωμενος για Σεπτεμβριο. Δεν γαμιεται, θα βγει η κωλοσχολη, που θα παει.

Κατα τα αλλα, εχουμε λιωσει στα φιλαρακια [καλη επενδυση οταν τα αντεγραψα ολα], και στους καφεδες με τους καμμενους φιλους μας :))) Μιλαμε για τοπ καψιμο :)))

Οπως αντιλαμβανεστε, θα τα λεμε αραια αυτον τον καιρο :) Φιλια σε ολους.

7 σχολίασαν...:

snikolas είπε...

κουράγιο με την ζέστη.

γυάλινο δάκρυ είπε...

Ζέστη, πολλή ζέστη... Και το Σεπτέμβριο πολλά μαθήματα... Οπότε δεν είσαι μόνος στον "αγώνα"! Πέρνα λοιπόν όσο καλύτερα μπορείς τώρα και καλό λιώσιμο! :)

Princess είπε...

Αγαλμα να κανεις στους ΟΣΕδες που δε σε αφησαν ναρθεις Αθηνα τετοιες μερες.. αν ειναι να λιωσεις παιδι μου, λιωσε χαλαρα εκει, πρεπει ναρθεις εδω να τσουρουφλιστείς;

phlou...flis είπε...

Και οι μικρές αποδράσεις φορτίζουν τις μπαταρίες

νικος είπε...

Α ρε καρντάσι στα μέρη σου ήμουν αυτές τις μέρες και δεν ήθελα να φύγω με τπτ..
Καλησπέρα..Καλή υπομονή με το φανταριλίκι..
Γαμ..ται ο στρατός κι ο ολυμπιακός.

hopkins είπε...

Εκεί που λες "τοπ κάψιμο", δεν θα ήταν πιο σωστό να γράψεις "hop κάψιμο";;; :Ρ:Ρ:Ρ

Sourotiri είπε...

snikola, ευχαριστω!

γυαλινο δακρυ, επισης ;)

πρινσες, ειμαι μαζοχα τι να κανω; :Ρ

φλου...φλη, συμφωνω, αλλα θα ηθελα κατι περισσοτερο γαμωτο...

νικο, σχετικα με την Θεσσαλονικη εγραψα και στο μπλογκ σου... Και φυσικα συμφωνω στην τελευταια σου ατακα :)

χοπκινς, τελειο!!