Παρασκευή, 1 Αυγούστου 2008

Μια μεγαλη ιστορια με τιτλο: "Το μουνι σερνει καραβι".

Ειδα σημερα [απο μακρια ευτυχως] μια παλια μου γνωστη, και μονο το γεγονος οτι την ειδα με συγχυσε απιστευτα. Καθηστε λοιπον αναπαυτικα στην καρεκλα σας, και διαβαστε μια μαλακισμενη ιστορια με πρωταγωνιστη εμενα...

Την Κατινα [ας την λεμε ετσι, για ευνοητους λογους] την γνωρισα πριν 5 χρονια. Η πρωτη μου εντυπωση [οταν λεμε πρωτη, στα πρωτα 10-15 λεπτα] ηταν πως επροκειτο για εναν πολυ ισχυρογνωμων ανθρωπο. Διαφωνουσε σε παρα πολλα πραγματα απο αυτα που συζητουσαμε, ακομη κι αν η αποψη με την οποια διαφωνουσε ηταν απλα η κοινη λογικη. Μου ειχε δωσει την εντυπωση οτι πολλες φορες γουσταρε απλα την διαφωνια, παροτι μπορει και να μην εννοουσε 100% αυτα που ελεγε. Κατα τα αλλα ομως, στον χαβαλε και στην πλακα ηταν καλη για την παρεα.

Μπηκε λοιπον στην παρεα μας, και για μια περιοδο βγαιναμε αρκετα συχνα, περιπου 2-3 φορες την εβδομαδα. Μου εκανε εντυπωση το ποσο γρηγορα ανοιχτηκε και μας μιλησε για πολυ προσωπικα της θεματα, οπως για εναν παλιο αποτυχημενο αρραβωνα που ειχε στο παρελθον, για εναν τυπο με τον οποιο τραβιοταν, για τα προβληματα που ειχε στην δουλεια με το αφεντικο της, διαφορα. Φυσικα, σε ολα ειχε δικιο ετσι οπως τα παρουσιαζε, αλλα δεν της αρκουσε αυτο. Μολις πηγαινες να πεις κατι του στυλ "Ναι βρε Κατινα, αλλα μηπως και το Α πραγμα που εκανες εσυ δεν ηταν λαθος;" , τελικα κατεληγε σε αυτο που καταληγει και η θρησκεια [οπως ελεγα στο προηγουμενο ποστ]: Οχι Sourotiri, δεν ειμαι εγω λαθος, εσυ σκεφτεσαι λαθος. Κοινως, προσπαθουσε να σε βγαλει τρελο.

Καποια στιγμη, μου ζητησε δανεικα 20€. Εγω φοιτητης, δεν ετρεχαν και τα λεφτα απο τα μπατζακια μου. Παρολαυτα της δανεισα. Μου ειπε οτι θα μου τα γυρναγε σε 3-4 μερες, ας πουμε την επομενη Δευτερα. Μου εκανε εντυπωση βεβαια πως μια εργαζομενη με χαρτζιλικι 650€ [μιας και εμενε στο σπιτι της, δεν ειχε εξοδα] εφτασε να ζητησει δανεικα 20€ απο εναν φοιτητη, μου μυριστηκε κακοδιαχειριση αλλα δεν ειπα τιποτα. Της τα εδωσα, και την μερα που θα μου τα γυρνουσε βγηκαμε παλι. Δεν ειπα τιποτα, δεν μου τα εδωσε. Για να μην τα πολυλογω, τα δανεικα τα πηρα μετα απο 3 εβδομαδες με δωρο την φραση "Αντε, παρτα να μην μου γκρινιαζεις", και ενω ηδη μου ειχαν τελειωσει τα δικα μου λεφτα.

Σε καποια φαση γνωρισα και τον [ας τον πουμε και αυτον ετσι] Μακη. Μιλαμε για ενα παιδι με το οποιο γουσταρα τρελα να κανω παρεα, και σοβαρες συζητησεις καναμε, και χαβαλε καναμε, και γελιο ριχναμε, και απολα. Η Κατινα τα εφτιαξε με τον Μακη, και, μιας και ηταν αρκετα μεγαλοι και με δουλεια στρωμενη και οι δυο, αποφασισαν να συγκατοικησουν. Παρα πολλες φορες με καλουσαν στο σπιτι τους για να κανουμε παρεα. Και εγω, πηγαινα.

Σχεδον σε ολες αυτες τις φορες, βρεθηκα να βλεπω διαφωνιες αναμεσα στο ζευγαρι, και παντα η Κατινα ειχε την διακριτικοτητα να μου ζηταει εμενα να παιρνω θεση. Το θεμα ειναι ομως οτι τις πιο πολλες φορες εβρισκα λογικη την αποψη του Μακη, οποτε η Κατινα μετα τα εβαζε και με τους δυο μας. Οχι και ο,τι καλυτερο για να περασεις την βραδια σου, ετσι;

Επισης ειδα και μεγαλη κακοδιαχειριση χρηματων. Για μια φορα που θα πηγαιναν για σκι η Κατινα πηγε και αγορασε ολοκληρο εξοπλισμο, αγορασαν ενα κατοικιδιο των 800€ [και φυσικα, δεν τους περισσευαν], και γενικοτερα η Κατινα προκαλουσε συντριπτικα χτυπηματα στην οικονομια του νοικοκυριου. Ο Μακης απο την αλλη, τα ηθελε και τα παθαινε, μιας και αντιλογο δεν εφερνε. Ειδικα δε μια φορα, η Κατινα ζητησε απο τον Μακη να πανε διακοπες, αυτος της εδειξε 10 ολα κι ολα € που ειχε στην τσεπη του, και η Κατινα αυτο το αποκαλεσε "δικαιολογια", μιας και "οποιος θελει, πηγαινει διακοπες".

Κυλουσε ο χρονος με αυτα και με αυτα, και εγω συνεχιζα να τους κανω παρεα. Ο κυριος λογος ηταν οτι περνουσα πολυ καλα με τον Μακη, που πλεον τον θεωρουσα και πολυ καλο μου φιλο, και απο την στιγμη που αυτοι οι 2 ειχαν αρραβωνιαστει, για να δω τον φιλο μου, θα επρεπε να υπομεινω και την Κατινα. Για να βγω εξω εγω με τον Μακη μονοι, δεν επαιζε, φυσικα. Οσες φορες του το προτεινα, μου ειπε να παω σπιτι. Και τι να του ελεγα, η αρραβωνιαστικια σου ειναι ηλιθια; Δεν μου καθοταν.

Και ηρθε η καινουργια σχολικη σεζον 2005-2006, μια σεζον κατα την διαρκεια της οποιας ο κωλος μου εγινε τοσος απο το τρεξιμο. Πηρα ζεστα την σχολη, τα ιδιαιτερα που εκανα αυξηθηκαν, με αποτελεσμα να εχω να δω τον Μακη και την Κατινα γυρω στους 3-4 μηνες. Στο ενδιαμεσο, τα φτιαξαμε και με την Λινα, οποτε ενας λογος παραπανω. Μεσα λοιπον στις διακοπες των Χριστουγεννων, με παιρνει τηλεφωνο μια εξαλλη Κατινα... Και που χαθηκα, και ετσι κανουν οι φιλοι, και βρηκες γκομενα και μας παρατησες, και διαφορα. Ασχετο βεβαια που εγω ειχα χαθει πριν τα βρουμε με την Λινα, και οτι στις διακοπες των Χριστουγεννων εμεινα Θεσσαλονικη δουλευοντας για μια εργασια της σχολης... Η Κατινα δεν ακουγε τιποτα. Με αποκαλεσε πολυ αγενη που δεν τους γνωρισα την κοπελα μου, και στο τελος, εκβιαστικα τελειως κανονισε η ιδια την μερα που θα επαιρνα την Λινα και θα πηγαιναμε σπιτι τους. Εκλεισα το τηλεφωνο εμβροντητος.

Οντως, μετα απο 2-3 μερες, η Λινα κι εγω βρεθηκαμε σπιτι τους. Για μενα ηταν μια συνηθισμενη υποθεση, αλλα η Λινα αισθανθηκε πολυ ασχημα. Μονιμως φιλικο αλλα και συναμα ανακριτικο υφος, την εκοβε απο πανω ως κατω, εκανε περιεργες ερωτησεις... Φυσικα, ουδεμια κουβεντα μπροστα της οτι "βρηκα γκομενα και τους παρατησα", ετσι;

Μετα απο κανενα 5μηνο, και ενω δεν τους ειχα δει καθολου, ειχε μια συναυλια στην Θεσσαλονικη. Εκει πηγαν ο Μακης και η Κατινα, και ατομα απο την παρεα μου, μονο εγω ελειπα. Η Κατινα ρωτησε τον Χοπκινς που ειμαι, αυτος της ειπε οτι απλα δεν ηθελα να παω, και η Κατινα εριξε την φραση-σταγονα που ξεχειλισε το ποτηρι: Το μουνι σερνει καραβι. Ευτυχως, ο Χοπκινς μου το ειπε, και ακολουθησε ενας ομηρικος καυγας [με την Κατινα να παει να βγαλει τρελο τον Χοπκινς, να γεμισει τυψεις εμενα για το ποιον να πιστεψω, κτλ], στο τελος την εστειλα στον διαολο και ησυχασα.

Ειχα ομως ενα προβλημα. Αυτοματα εθετα σε σοβαροτατο κινδυνο την φιλια μου με τον Μακη, με τον οποιον συνεχιζα να μην εχω κανενα απολυτως προβλημα. Το παιδι ποτε δεν ειπε ουτε εκανε καμια καφριλα. Σκεφτηκα πως θα ηταν καλυτερο να τον αφησω να αποφασισει ο ιδιος αν θα ηθελε να μου μιλησει. Και οντως, μετα απο 1 μηνα περιπου, αυτο εγινε.

Ακουσα εναν εξαλλο Μακη [προφανως δεν ειχε καταλαβει οτι ειχα προβλημα μονο με την Κατινα, αλλα και με τους δυο τους, ισως απο την πλυση εγκεφαλου που εφαγε] να με κραζει γιατι "εδωσα μεγαλη διασταση σε εναν αστεισμο" και γιατι "εκανα τον καυγα μεσω chat και οχι τετ α τετ" [ασχετα αν ο αστεισμος ηταν κατι που θα τον πειραζε και τον ιδιο οπως παραδεχτηκε, και το οτι ο καυγας εγινε μεσω ιντερνετ ηταν απλα η πληρωμη με το ιδιο νομισμα], και επισης, να μου λεει οτι εδιωξε την Κατινα απο το σπιτι επειδη την επιασε να φλερταρει με τον πρωην της!!! Τον ηρεμησα, τον εβγαλα εξω για εναν καφε και του τα ειπα ολα χυμα και τσουβαλατα. Τα λεγαμε περιπου 5 ωρες σε εκεινον τον καφε. Μετα τα οσα ειχαν γινει μεταξυ αυτου και της Κατινας, του φαινονταν επιτελους λογικα και αυτα που του ελεγα εγω. Ακουσα απιστευτα πραγματα απο τα χειλη του για την Κατινα, αλλα δεν θα αναφερω εδω κατι.

Για εναν περιπου μηνα [ισως και λιγο παραπανω], εβγαινα πολυ συχνα με τον Μακη για καφε. Καθε φορα μου φαινοταν ολο και πιο σιγουρος οτι δεν θα συγχωρησει την Κατινα για αυτο που εκανε και για αυτα που του ελεγε μετα. Ενιωθα οτι ειχα βρει πισω τον φιλο μου, χωρις την ενοχλητικη αρραβωνιαστικια του. Πηγαμε λοιπον με την Λινα στην Σκοπελο, απο οπου του εστειλα και ενα μηνυμα για να δω τι κανει. Η απαντηση που ελαβα ηταν πως βρισκοταν με την Κατινα στην Χαλκιδικη, τα ειχαν ξαναβρει...

Ετσι, μεμιας ο Μακης εχασε και τους 10-15 φιλους του που εκαναν παρτι οταν εμαθαν οτι χωρισαν, και εμεινε μονος του με την μεγαιρα. Λυγισε λεει απο τα δακρυα που ζητουσαν απελπισμενα συγχωρεση [η δικια μου ερμηνεια ειναι οτι λυγισε απο τα δακρυα που ζητουσαν απελπισμενα να μην παει χαμενη η τελευταια ευκαιρια της Κατινας για γαμο]. Εμεινα μαλακας. Η γυναικεια πουτανια ειναι τελικα πολυ μεγαλη υποθεση, και, για τον φιλο μου τον Μακη, ισως οντως να ισχυει το οτι "το μουνι σερνει καραβι".

Μετα απο αυτο, μιλησα με τον Μακη μια φορα στην γιορτη του. Ηρθαν και αλλες γιορτες του και γενεθλια του, αλλα απλα δεν το σηκωνε. Απο εναν κοινο μας γνωστο εμαθα οτι παντρευτηκαν και οτι εκαναν και ενα μωρακι.

Και οσο σκεφτομαι την τραγικη εικονα της Κατινας, του Μακη και του μωρου μεσα στο ιδιο σπιτι, τοσο μου ερχεται να βαλω τα κλαμματα για τον φιλο μου τον Μακη, που κατεληξε σε αυτην την θεση. Χωρις φιλους και με την Κατινα να τον εχει δεσει χειροποδαρα με το μωρο. Μπραβο μαλακα, ωραια τα καταφερες.

19 σχολίασαν...:

snikolas είπε...

μπρρρρ μακρυά από εμάς!

Marina είπε...

Η απάντηση είναι μία "Βρίσκουν και τα κάνουν". Βρίσκει η κάθε Κατίνα, με τον παλιοχαρακτηρα που έχει, ένα καλό παιδί πλήν ψιλομαλάκα (συγνώμη κιόλας που είναι φίλος σου)του την πέφτει, το σέχ προφανώς το κάτι άλλο μαζί της για τα γούστα του Μάκη, του ΄παίρνει τον αέρα και του κάθεται στο σβέρκο. Ο,τι και να κάνει δεν μπορεί να την αποτινάξει με τίποτα. Αμα δε την παντρευτεί..κάηκε. Παλιά ιστορία έχει γίνει πολλές φορές, στο βιβλίο "Ανθρώπινη Δουλεία - On Human Bondage" του Σ. Μώμ, ο πρωταγωνιστής ερωτεύτηκε μιά πόρνη με κάκκιστη συμπεριφορά, αγκιστρώθηκε παρόλλες τις προσβολές μέχρι που εκείνη πέθανε.

Οι φίλοι που έχεις τώρα, ό,τι και να κάνεις δεν είναι σίγουρο ότι θα μπορέσεις να τους κρατήσεις άμα ζευγαρώσουν. 9/10 φορές η φιλία θα πεθάνει. Οι περισσότερες γυναίκες τραβάνε τους αγαπημένους τους μακριά απο τους παλιούς φίλους, σαν στάση αυτοπροστασίας.
Αυτή είναι η πραγματικότητα.

An-Lu είπε...

Με κάλυψε απολύτως η Μαρίνα...βρίσκουν και κάνουν...

nineta είπε...

Βρε sourotiri δε μιλάς για ανήλικα...Μεγάλος άνθρωπος είναι ο "Μάκης" και έκανε την επιλογή του..Ας τη λουστεί τώρα!Το πιτσιρικάκι να σκέφτεσαι που έχει να περάσει...

Φιλί!

Sourotiri είπε...

snikola, μακρια, ακριβως... Γιαυτον τον λογο μολις την ειδα εκανα μεταβολη!

Μαρινα, δεν θα μπορουσα να συμφωνω περισσοτερο. Προφανως τα ξαναβρηκαν ειτε απο επιλογη του Μακη ειτε απο αδυναμια του [που και αυτο αναγεται στην επιλογη του να αφεθει σε στιγμη αδυναμιας]. Ο καθενας μας παιρνει τις αποφασεις του μαζι με τις συνεπειες.

Νινετα, πραγματικα το πιτσιρικακι θα περασει ζορια, ετσι πιστευω κι εγω...

γυάλινο δάκρυ είπε...

Καταρχήν καλό μήνα! Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες ότι βρίσκουν και τα κάνουν, αλλά σε αυτή την περίπτωση φταίνε περισσότερο αυτοί που τα ανέχονται ενώ ξέρουν πώς έχει η κατάσταση. Κι επειδή βλέπω ότι τα "ρίχνετε" μόνο σε γυναίκες, να πω ότι υπάρχουν και πολλοί άντρες που τα κάνουν αυτά. Ίσως γράψω κάποια στιγμή μια ιστορία, αν πάρω άδεια από την κοπέλα που της συνέβη. Σε οποιαδήποτε τέτοια συμπεριφορά είτε προέρχεται από άντρα είτε από γυναίκα, η λύση είναι μόνο μία, μακριά. Αλλά δυστυχώς μπαίνει στη μέση η συνήθεια και η αδυναμία που κρατάει πολλούς πίσω και την πληρώνουν εφόρου ζωής μετά.

Sourotiri είπε...

Γυαλινο Δακρυ, εννοειται πως δεν ειναι θεμα φυλου αλλα θεμα μαλακιας! Ποιον ειδες να τα ριχνει ολα στις γυναικες;

γυάλινο δάκρυ είπε...

Ο/Η Marina είπε...
Οι περισσότερες γυναίκες τραβάνε τους αγαπημένους τους μακριά απο τους παλιούς φίλους, σαν στάση αυτοπροστασίας.
Αυτή είναι η πραγματικότητα.


Σε αυτό αναφέρομαι και σε ένα σημείο από το ποστ που γράφεις για τη γυναικεία πουτανιά. Εγώ πιστεύω πως η πουτανιά είναι θέμα χαρακτήρα είτε κάποιος είναι άντρας είτε γυναίκα.

hopkins είπε...

Όπως καταλαβαίνετε, το σουρωτήρι είναι απλώς μια μαριονέτα της οποίας τα νήματα κινώ. Χόπκινς ρουλζ, χόπκινς σέιβς δε ντέι!

Sourotiri είπε...

Γυαλινο δακρυ, σ'χωρα με, αλλα αυτη η τυπισσα νομιζω οτι ειναι η προσωποποιηση της γυναικειας πουτανιας! Προφανως και δεν ειναι ολες πουτανες, μην το παιρνεις στραβα. Και επισης προφανως υπαρχει και σε αντρες. Για το αλλο που λεει η Μαρινα, η αληθεια ειναι οτι το εχω παρατηρησει να γινεται πιο πολλες φορες ετσι οπως το λεει, παρα αντιστροφα, και παλι χωρις αυτο να ειναι κανενος ειδους κανονας.

Χοπκινς, :*******

γυάλινο δάκρυ είπε...

Μα δεν είπα ότι δεν έκανε πουτανιά η τύπισσα βρε σουρωτήρι. Απλά λέω να μη το λέμε μόνο για τις γυναίκες. Μη με μαλώνετε :)

Sourotiri είπε...

Γενικα παντως, πιστευω πως καθε σχεση σε τραβαει λιγο ή πολυ απο τους φιλους σου, αλλα οι πραγματικοι φιλοι δεν θα σε κακισουν ποτε. Οπως ακριβως κι εγω δεν κακιζω τον Μακη, απλα στεναχωριεμαι με την τροπη που πηραν τα πραγματα.

γυάλινο δάκρυ είπε...

Σε τραβάει κυρίως στην αρχή. Αλλά αν συνεχίσει σε μεγάλο βαθμό για πολύ καιρό μετά τότε σημαίνει ότι τα πράγματα δεν πάνε καλά. Πάρε για παράδειγμα τι τραβάω τώρα εγώ από το τσιμπούρι που αναφέρω συνέχεια. 6 χρόνια που τα είχε με κάποιον είχε απαρνηθεί όλους τους φίλους της κι όταν χώρισε έμεινε εντελώς μόνη.

laplace78 είπε...

ΠΟΣΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΡΙΟΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΥΑΠΡΧΟΥΝ ΕΚΕΙ ΕΞΩ..
ΜΑ ΠΟΣΕΣ..
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΑΔΕΛΦΙΑ

Γιώργος είπε...

sourwthraki μου βρισκουν και τα κανουν....
αν ο αλλος ειναι μαλακας και μετα και απο κερατο ή γενικα φλερτ δεν παρει χαμπαρι και τον "σερνει" ε τοτε συγνωμη αλλα τα θελει και ο κωλος του.
μακρια απο μας!!!
φτου φτου φτου!

Τετοιες ιστοριες (μετακσυ μας παντα) εχω πολλες να σας διηγηθω...αλλα εχε χαρη που δεν θελω να θιγω καταστασεις:P

Princess είπε...

Ποσες Κατινες και Κατινοι ειναι εκει εξω... Κι ο θεος να φυλάει τα καλά παιδιά.. γιατι ειναι χαμένα απο χέρι: οταν σπουδάζεις μια ζωή για να γινεις Κατινα, οταν ολοι σε ετοιμάζουν γιαυτο και σε επαινουν που προοδεύεις, ο αλλος απλά δεν έχει καμμιά τυχη..

Σοφία είπε...

Έχεις ακούσει τη φράση "όταν τους φτύνεις κολλάνε σαν γραμματόσημα"; Για κάτι τέτοιες περιπτώσεις βγήκε...

alienlover είπε...

άουτς και πάλι άουτς...
κρίμα το παληκάρι..

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που έχω να πω είναι ότι ο καθένας παίρνει ότι του αξίζει. Ας πρόσεχε. Στο κάτω κάτω του δόθηκε η ευκαιρία να ξεφύγει αλλά επειδή ο περισσότερος κόσμος βρίσκεται μέσα σε σχέσεις από καθαρή ανασφάλεια προφανώς θα σκέφτηκε που να τρέχω τώρα και προτίμησε την πεπατημένη,