Παρασκευή, 29 Αυγούστου 2008

Απολαυστικος διαλογος με υπαλληλο εταιρειας ιντερνετ και τηλεφωνιας.

Ξυπναω σημερα το πρωι, και μετα απο 2-3 λεπτα χτυπαει το τηλεφωνο. Ειναι μια υπαλληλος της Vivodi και θελει να με ενημερωσει για το προγραμμα 2play της εταιρειας. Για καποιον περιεργο λογο, δεν θελω να την κλεισω με ενα ξερο "δεν ενδιαφερομαι"[η καμια εμπνευσμενη ατακα οπως αυτη], αλλα να δω τι ακριβως θελει να μου πει, και φυσικα, να ρωτησω κι εγω καποια πραγματα. Πραγματα που ΔΕΝ τα ειχα ρωτησει οταν εκανα την αιτηση στην Forthnet και κατεληξα να ειμαι 4 μηνες χωρις ιντερνετ. Ιδου:

-Ειστε σε καποια εταιρεια ηδη συνδρομητης;
-Μαλιστα, στην Forthnet.
-Α ωραια, δηλαδη πληρωνετε 39,90€ τον μηνα για υπηρεσιες τηλεφωνου και ιντερνετ, σωστα;
-Κοιταξτε, δεν ειμαι εγω αυτος που τα πληρωνω, αλλα εχω την εντυπωση οτι καπου εκει ειναι, οντως.
-Ωραια, η Vivodi λοιπον προσφερει ακριβως τα ιδια πραγματα με την Forthnet και μαλιστα στην μιση τιμη, 19,90€ τον μηνα. Πειτε μου λιγο, ποτε ληγει το πακετο σας με την Forthnet;
-Δεν ληγει, ειναι αοριστου χρονου.
-Ειστε σιγουρος για αυτο;
-Ναι ειμαι, αλλα εχει ιδιαιτερη σημασια αλλωστε;
-Σωστο και αυτο. Λοιπον, ενδιαφερεστε;
-Να σας ρωτησω πρωτα κατι αλλο. Σε περιπτωση που ενδιαφερομαι, ποσο καιρο θα μεινω χωρις ιντερνετ κατα την μεταβαση απο την μια εταιρεια στην αλλη;
-Α, σχεδον καθολου, περιπου μια με δυο ωρες.

[Σημειωση: την τελευταια φορα, απο την μεταβαση απο την μια εταιρεια στην αλλη μου πηρε 4 μηνες]

-Μια με δυο ωρες; Σοβαρα μιλατε; Εχουν εξελιχθει τα πραγματα βλεπω.
-[Δεν πιανει την ειρωνεια] Ναι, ετσι ειναι, τωρα οι συνδεσεις γινονται πολυ πιο γρηγορα.
-Και αυτο η εταιρεια σας μπορει να μου το διασφαλισει;
-Βεβαιως!!!
-Γραπτως;
-... [παυση, και μετα απο 2-3 δευτερολεπτα ακουω ενα πολυ διστακτικο] Ναι...
-Ειστε σιγουρη για αυτο;
-Θα μου επιτρεψετε να ενημερωθω και εγω απο τα κεντρικα για αυτο το πραγμα και να σας ξαναπαρω;
-Εννοειται, θα σας περιμενω. Θελω ομως πρωτα να σας ρωτησω και κατι αλλο. Για ποση ταχυτητα μιλαμε στο ιντερνετ;
-Εως 24 mbps.
-Μαλιστα, εως 24... Απο;
-Τι απο;
-Απο ποσα; Δεν υπαρχει καποιο minimum στην ταχυτητα; Εως 24 mbps ειναι και τα 512 kbps.
-Αυτο εξαρταται απο την περιοχη σας.
-ΑΒΓΔΕΖ ειναι η περιοχη μου, τι γινεται σε αυτην την περιοχη;
-Ειναι συνηθως απο 10 mbps.
-Μαλιστα. Μπορειτε να μου το εξασφαλισετε αυτο;
-Οχι, δυστυχως, δεν μπορω. [ουτε καν προφορικως]
-Καλως τοτε, ρωτηστε για αυτο το πραγμα που μου ειπατε, οτι κατα την μεταβαση απο την μια εταιρεια στην αλλη θα μεινω χωρις ιντερνετ 1-2 ωρες και αν αυτο μπορειτε να μου το εξασφαλισετε γραπτως, και σας περιμενω.

[Μετα απο 10 λεπτα]
-[Σχεδον ενθουσιασμενη, θα ελεγα] Γεια σας, ενημερωθηκα απο τα κεντρικα, και μου ειπαν οτι δεν υπαρχει ουτε μια στο εκατομυριο περιπτωση να μεινετε για παραπανω απο 1-2 ωρες χωρις ιντερνετ κατα την μεταβαση απο την μια εταιρεια στην αλλη!!!
-Ναι, αυτο μου το ειπατε, αλλο σας ρωτησα ομως.
-Πειτε μου, τι.
-Αν αυτο το πραγμα μπορει η εταιρεια σας να μου το εξασφαλισει γραπτως.
-Περιμενετε μισο λεπτακι;
-Βεβαιως [τωρα που σας βρηκα θα σας χασω; Με βαζει στην αναμονη]

[Μετα απο μισο λεπτακι, ακουω μια αλλη κυρια να μου μιλαει, προφανως προισταμενη]
-Γεια σας, ενημερωθηκα απο την κοπελα για αυτο που ρωτησατε και σας διαβεβαιωνω οτι δεν υπαρχει ουτε μια στο εκατομυριο περιπτωση να μεινετε για παραπανω απο 1-2 ωρες χωρις ιντερνετ κατα την μεταβαση απο την μια εταιρεια στην αλλη!!!
-Αυτο μου το ειπε και η κοπελα πριν, εγω ρωτησα αν αυτο το πραγμα μπορει η εταιρεια σας να μου το εξασφαλισει γραπτως [μα καλα, ηλιθιοι ειναι;]!!!
-Κοιταξτε, αφηστε με δεκα λεπτακια να δω ακριβως τι ισχυει σε αυτην την περιπτωση και θα σας ξαναπαρω, ΟΚ;
-Με την ησυχια σας, θα περιμενω.

[Μετα απο δεκα λεπτακια]
-Λοιπον, τελικα η Vivodi δεν προσφερει καμια τετοια εξασφαλιση γραπτως. [Αρα τι να υποθεσω, οτι η κοπελα πριν μου ειπε ψεμματα;]
-Ααα, κριμα, γιατι αν το προσφερατε θα ηταν πολυ μεγαλο ατου για να το σκεφτω πολυ σοβαρα να ερθω σε εσας.
-Το αντιλαμβανομαι αυτο, αλλα πρεπει να σας ενημερωσω πως καμια εταιρεια δεν προσφερει γραπτη εξασφαλιση για το ποτε θα συνδεθειτε.
-Το ξερω κυρια μου, για αυτο την προηγουμενη φορα εμεινα 4 μηνες offline. Εχω ολη την καλη διαθεση να σας πιστεψω, αλλα αν μια στο εκατομυριο [οπως μου ειπε] παει κατι στραβα στην αιτηση μου, εγω που θα βρω το δικιο μου;
-Εχετε δικιο, οντως.
-Σκεφτειτε το παντως, αν ειστε τοσο σιγουροι για τις υπηρεσιες σας, θα ειναι μεγαλο πλεονεκτημα να προσφερετε γραπτες διαβεβαιωσεις για τον χρονο συνδεσης.
-Καλως, να σας πω παντως οτι απο τις συνδεσεις που εχουμε το τελευταιο 6μηνο, ολες γινονται ταχυτατα. Θελετε να σας δωσω λιγο χρονο να το σκεφτειτε και να σας ξαναπαρω τηλεφωνο;
-Οχι, καλυτερα δωστε μου εσεις το δικο σας τηλεφωνο [δεν σφαξανε].
-[Μου το δινει]
-Εγινε, θα το σκεφτω.
-Γεια σας.

[Ακομη οι ιδιες αλητειες γινονται, αληθεια;]

15 σχολίασαν...:

laplace78 είπε...

ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΦΙΛΕ..
περιμενα φορθνετ κανα 3μηνο,τελικα τους ειπα να το αφησουν..

ον τελεκομ εχουν φιλοι κ τηλεφωνο δεν εχουν πολυ συχνα!

lifewhispers είπε...

να σου πω σουτηρι μου, εξαρταται το τι θες. εγω ας πουμε ειχα φαει ενα κολλημα και ηθελα ΟΝ. μου φαινοταν καλυτερη απο ολες τις αλλες. εκανα την αιτηση μου και περιμενα. περιπου εναμιση μηνα. το θεμα ειναι οτι εμενα δε με ενδιαφερει η αναμονη, με ενδιαφερει η υπηρεσια. και ειμαι απο τους τυχερους που δεν εχω απολυτως κανενα προβλημα. και ιντερνετ σφαιρα και τηελφωνο. βεβαια, αν ειχα φτασει κι εγω τους 4 μηνες θα ειχα παθει σοκ. τον εναμιση τον δικαιολογησα επειδη ηταν περιοδος χρισουγεννων, αραπεριοδος καθυστερησεων. ξερω κιε γω;

Sourotiri είπε...

laplace, για τον ΟΤΕ εχω την αποψη οτι ειναι πανακριβος για αυτα που προσφερει, και απο φιλους που εχουν οτενετ εχω ακουσει οτι δεν προκειται και για την πιο σταθερη συνδεση...

lifewhispers, δεν υπηρχε περιπτωση [και ουτε και τωρα υπαρχει] να αλλαξω εταιρεια. Απλα ηθελα να δω ποσο πολυ μπορουν να το τραβηξουν με το να μου ταζουν.

γυάλινο δάκρυ είπε...

Πάντως εγώ στην οτενετ έχω βρει την ησυχία μου. Και όταν ενεργοποίηση για 1η φορά την ADSL την ενεργοποίησαν μέσα στο χρονικό διάστημα που είχαν πει και όταν έκανα αναβάθμιση ταχύτητας, ενώ ήταν να διακοπεί το ίντερνετ 3-4 μέρες, απλά αποσυνδέθηκε και ξανασυνδέθηκε αυτόματα αμέσως. Και μου δίνουν ικανοποιητικές ταχύτητες που μερικές φορές ξεπερνάνε και αυτήν που θα πρεπε να έχω. Μπορεί να είναι ακριβά, αλλά είναι πιο σίγουρα.
Πάντως ένα έχω καταλάβει: ότι θα σε θυμούνται από όλες τις τηλεφωνικές εταιρείες!! :P
Μ' αρέσει ο τρόπος που τους αφήνεις όλους μαλάκες και τους κάνεις να "νίπτουν τας χείρας τους"!!

Συνήθης Ύποπτη είπε...

Γυρίζοντας από το νησί μου είπε η μάνα μου πως αλλάζουμε εταιρία και πως μέσα στη μέρα για κανα δίωρο ίσως να μην έχουμε τηλέφωνο λόγω της μετάβασης.
Χαμπάρι δεν πήρα. Κατευθείαν νέο ίντερνετ.
Να σου πω και το γαμάτο;
Αλλάξαμε σε forthnet. :P

Sourotiri είπε...

Δεν λεω, ο ΟΤΕ ειναι οντως πολυ πιο συνεπης στις υποχρεωσεις του [μιας και αυτος εχει και τα γενια και τα χτενια, οι αλλοι εχουν μονο τα γενια και δανειζονται τα χτενια -τι ειπα παλι ο πουστης :Ρ]. Αν αποφασιζα τωρα να βαλω ιντερνετ εκ του μηδενος, μαλλον στον ΟΤΕ θα κατεληγα. Αλλα αφου ειμαι που ειμαι σε μια εταιρεια, σιγα μην μπω στην διαδικασια να αλλαξω.

γυαλινο δακρυ, η επιθετικη πολιτικη μαρκετινγκ θελει αντεπιθεση και γκολ, αλλιως δεν γινεται :)

συνηθης υποπτη, αντε ρε, σοβαρα μιλας; Λες να ελεγε αληθεια η τυπισσα σημερα δηλαδη;

>Lina είπε...

χαρα στην υπομονη σου =Ρ

Γ.Κ. είπε...

Όσο δε καταλαβαίνουν οι κυβερνήσεις πως ελεύθερη αγορά δε σημαίνει ΑΣΥΔΟΣΙΑ θα γινόμαστε μάρτυρες αντίστοιχων καταστάσεων.Και sourotiri ο Ο.Τ.Ε. μέχρι πρότινος βρισκόταν σε περίοπτη θέση(όπως ακριβώς πάνε να κάνουν και με τον Ο.Σ.Ε. οι ανίκανοι μαλάκες...).Τώρα με τη βία αφενός του παίρνουν τα χτένια και αφετέρου του κουρυεύουν τα γένια,για να προωθήσουν τα ιδιωτικά συμφέροντα-άσχετα αν ο Ο.Τ.Ε. σε ένα μεγάλο ποσοστό των μετοχών του είναι ιδιωτικοποιημένος...Και μετά πάνε αυξήσουν οι ξεφτίλες και τον Φ.Π.Α.Έρε βούρδουλας που τους χρειάζεται όλους!!!

Princess είπε...

Οντως δε μενεις χωρις ιντερνετ παρα μονο για λιγες ωρες. Αυτο ισχυει σε ολες τις περιπτώσεις φορητότητας -απλη τηλεφωνία, ιντερνετ, κινητα. Και οχι απο την καλή τους την καρδιά. Απο την απόφαση της ΕΕΤΤ που βαράει κατι βαριές καμπάνες στις καθυστερήσεις!

phlou...flis είπε...

Παραμένω πιστός παρά τις ...απιστίες του ΟΤΕ μέχρις ότου οι ιδιωτικές να αναπτύξουν δικό τους δίκτυο και να γίνουν αξιόπιστες

Sourotiri είπε...

lina, πλακα ειχε :)

γ.κ., δεν εχεις και αδικο...

princess, ρε κοιτα τι μαθαινει ο ανθρωπος... :) Αλλα οποιος καει απο τον χυλο, φυσαει και το γιαουρτι!

phlou...flis: γνωμη μου ειναι πως μεχρι να γινει αυτο, οι 5-6 εταιρειες θα πρεπει να μεινουν 1, αντε το πολυ 2. Εχουμε ακομη δρομο μπροστα μας.

Νεφέλη είπε...

Εμένα μου λες??...Έκανα αίτηση το Σεπτέμβρη και ήμουν χωρίς ίντερνετ μέχρι τέλη Γενάρη!!!Πες τα Χρυσόστομε...Και παρεπιπτόντως...συγχαρητήρια για το μπλογκάκι,διαφωτιστικότατο.

Sourotiri είπε...

νεφελη, καλως ηρθες καταρχας :) Ειναι παρα πολλοι οι πελατες των εταιρειων αυτων που εχουν ταλαιπωρηθει αδικα...

An-Lu είπε...

Οι αλητείες δεν σταματούν ΠΟΤΕ!

Τρία Πουλάκια Κάθονταν... είπε...

Προσωπικά η 24άρα Forthnet μου ήρθε σε 22 μέρες (όχι εργάσιμες, ημερολογιακές) και δέν έχω κανένα παράπονο μέχρι στιγμής,... Πιάνει Peak ώς και 3,2MBytes/sec πραγματικό download, άν φυσικά επιλέξεις να κατεβάσεις πολλά αρχεία μαζί, δηλ. είναι 24άρα όντως. Διακοπή ούτε μιά φορά από τον Μάρτιο, μόνο 2 φορές που έσκαψε ο ΟΤΕ τον δρόμο για έργα, αλλά η επανασύνδεση έγινε αμέσως.