Σάββατο, 2 Αυγούστου 2008

To Sourotiri περιπλανιεται στην χωρα του Youtube

Για την 200η αναρτηση αυτου του blog ειπα να ποσταρω μερικα απο τα πιο... τραγικα βιντεο που εχω δει στο Youtube. Ιδου λοιπον:

1. Αν και βαζελος, αυτο το βιντεο με εκανε και γελασα με την καρδια μου! Υποτιθεμενος [;] πικραμενος βαζελος παιρνει τηλεφωνο στην οπαδικη εκπομπη του Τσουκαλα και απαγγελει ποιηματα...



2. Αλλα ακριβως επειδη ειμαι βαζελος, ιδου ενα βιντεακι που πρεπει να το δουν τοσο οι Ολυμπιακοι οσο και οι αντι-Ολυμπιακοι:



3. Ενα ακομη ποστ οπαδικου περιεχομενου. Βραβειο για τον πιο παρατηρητικο μΠαοκτζη. Αξιζει πραγματικα:



4. Αρκετα με τα οπαδικα βιντεο. Καιρος να δουμε μερικα αποτυχημενα στριπτιζ σε webcam. Το πρωτο τιτλοφορειται "mind the doulapa":



5. Επιδοξη στριππερ, προφανως κατι εγινε λαθος εδω:



6. Πολυ θα ηθελα να ειμαι στην αλλη ακρη της γραμμης... Μαλλον θα γελουσα με την καρδια μου:



7. Και για τελευταιο αφηνω το καλυτερο... Ζευγαρι προσπαθει να γυρισει τσοντα, αλλα ο τυπος εκανε μαλακια...:




[In my defence, δεν βλεπω μονο οπαδικα και αισθησιακα βιντεο στο youtube, ΟΚ;]

2 σχολίασαν...:

laplace78 είπε...

aytos me ta poihmata einai AKETZHS k einai SIGOURO,giati ebgaine spor fm k ekane ta idia me aek k paradexthike sto telos oti einai aek

spyros1000 είπε...

to teleytaio moy arese poly,zematistike i gkomena pano poy eixe anapsei gia ta kala,tsoyroyflistike....
xa xa xa