Τετάρτη, 24 Σεπτεμβρίου 2008

Δεν την παλευω με τιποτα (2 + σημερα).

Για να το θεσω ευθεως:

Η εβδομαδα που διανυουμε ειναι η 5η εβδομαδα της εξεταστικης. Αν σε αυτην προσθεσουμε και μια εβδομαδα πριν την εναρξη της εξεταστικης που διαβαζα, παμε στις 6 εβδομαδες.

Εδω και 6 εβδομαδες λοιπον, ξυπναω καθε μερα στις 6.15 το πρωι, γιατι θελω να παω στην σχολη για να διαβασω. Βλεπετε, στο σπιτι, με τοσους πειρασμους, δεν μπορω να συγκεντρωθω. Ενω στην σχολη, ειμαι μονο εγω και τα βιβλια. Και καλα θα μου πειτε, γιατι τοσο νωρις; Γιατι πρωτον ειμαι αγουροξυπνημενος και τα πιανω καλυτερα τοτε, και δευτερον, ειμαι μονος. Γυρω στις 11 σκανε μυτη οι συμφοιτητες [αγουροξυπνημενοι και αυτοι] και θελουν να πιουμε καφεδες. Καπου εκει τελειωνει το διαβασμα, αλλα εγω 7-11 εχω ηδη κανει και γαμω τα διαβασματα.

Αλλα ξεφυγα λιγο. Σημερα λοιπον, ειπα να δωσω μια εξτρα ωρα στον εαυτο μου. Αντι για 6.15, βαζω το ξυπνητηρι 7.15. Και ο εαυτος μου πηρε απο μονος του ακομη δυο ωρες, με αποτελεσμα να ξυπνησω στις 9.15, να εχω χασει το σουπερ ντουπερ γουαου πρωινο διαβασμα, σε ενα μαθημα που το δινω μεθαυριο και εχω μονο σημερα και αυριο να το διαβασω. Α, και δεν το εχω ουτε διαβασει, ουτε παρακολουθησει ποτε.

Οπως αντιλαμβανεστε εγινε μαλακια.

11 σχολίασαν...:

laplace78 είπε...

πωπω ρε φιλε χαρα στο κουραγιο σου..εγω με τοσο κοσμο σε βιβλιοθηκη σχολων δεν μπορουσα να διαβασω με τπτ εκει
καλημερες

cyrus είπε...

Βάστα γερά...

~~A~~ είπε...

ΥΠΟΜΟΝΗ!!!!

Δε θα λυγίσεις στο τέλος!!!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Ε κάνε μια προασπάθεια και μπορεί να σε βοηθήσει και η τύχη.. Κι εγώ πήγα σε ένα να δω τα θέματα χωρίς να έχω ιδέα πρεί τίνος πρόκειται, αυτοχεδίασα και πήρα 7! Καλά, φεύγω, μη βαράς!!

Princess είπε...

Οκ εχεις δυο μερες -και δυο νυχτες. Μην αγχωνεσαι.. (αληθεια μονο εγω διαβαζα πολυ αποδοτικά τη νυχτα;)

Γ.Κ. είπε...

Kαλή επιτυχία και,μίας που και ο ίδιος το έχεις δηλώσει στην ανάρτηση για τους πρωτοετείς(όχι αυτή με τη ΔΑΠ,την άλλη,θυμάσαι έτσι?)είναι ασυλλόγιστο σκότωμα να μη παρακολουθείς τα μαθήματα...Να μπείς τουλάχιτον στο κλίμα και να σε κόψει και ο καθηγητής...Αυτά για να μαθαίνουμε και εμείς τα...πρωτάκια,όπως λέτε,σιγά σιγά!Άντε κουράγιο και θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρω ότι μου θύμησες ‹Της Ελλάδος τα Παιδιά›...Χαχα!!Καλημέρα

lifewhispers είπε...

περασαν 2 μερες απο τις 24 , σημερα πως πας;;;

xpsil είπε...

kali epityxia kai kalo kouragio re c

anisixos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Tramp...* είπε...

Λύσσαξα να τελειώσω και τι κατάλαβα? Οκ..έρχεται η ώρα που θες ή και πρέπει να πας παρακάτω. Αλλά...να νοιώθεις τυχερός με την καθυστέρηση που σου φέρνουν "μαλακίες" σαν κι αυτή...

τετραγωνος κυκλος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.