Σάββατο, 20 Σεπτεμβρίου 2008

Η ρίψη σκουπιδιών επιτρέπεται μόνο για τους ενοίκους της οικοδομής "Περδίκα 46" [!!!]

Με τα της ΔΑΠ και τα λοιπά, ξέχασα να ποστάρω κάτι που ήθελα εδώ και μέρες.

Περπατούσα που λέτε αμέριμνος σε κάποια στενά πίσω από τον Ευκλείδη στην Θεσσαλονίκη, και βλέπω αυτήν την πινακίδα:



Βγάζω το κινητό επιτόπου, τραβάω την φωτογραφία, και ρίχνω μια ματιά στον γύρω χώρο. Ο κοντινότερος κάδος σκουπιδιών ήταν τουλάχιστον στα 30 μέτρα από την οικοδομή "ΠΕΡΔΙΚΑ 46"!!!

Γκουγκλάροντας το "Περδίκα 46", βρήκα ότι σε αυτήν την οικοδομή, εκτός των άλλων, μένουν και οι εξής:

1. Ο BEYER KRITON, τεχνίτης μουσικών οργάνων, 2310851617,

2. Ο Καρώνης Θάνος, καλλιτέχνης, 2310858619,
3. Η Δερβισοπούλου Όλγα, εκδότρια, 2310817364.

Το ερώτημα που τίθεται φυσικά, είναι τί ακριβώς εννοεί η πινακίδα με την φράση "ΡΙΨΗ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ".

α) Την ρίψη σκουπιδιών από το μπαλκόνι με στόχο τον...κάδο που είναι 30 μέτρα πιο πέρα;
β) Την ρίψη σκουπιδιών στο πεζοδρόμιο;
γ) Την ρίψη σκουπιδιών σε κάποιο συγκεκριμένο κάδο ο οποίος εκείνη την στιγμή απλά συμπτωματικά έλειπε από την θέση του;

Και πώς σκατά γίνεται οι κάτοικοι μιας οικοδομής να έχουν την αποκλειστικότητα σε έναν κάδο ή ακόμη χειρότερα, στο πεζοδρόμιο; Έχουν όντως συνεννοηθεί με την αστυνομία ή απλά πουλάνε τρέλα;

Και δηλαδή αν κάποιος πάει και πετάξει τα σκουπίδια του στον εν λόγω αποκλειστικό κάδο ή στο πεζοδρόμιο, πόσο αυστηρά μπορεί να τιμωρηθεί;;;

Τι γίνεται σε αυτήν την οικοδομή με τον τεχνίτη μουσικών οργάνων, τον καλλιτέχνη και την εκδότρια; Έχουν καμία σχέση αυτοί οι άνθρωποι με αυτήν την πινακίδα ή κρύβεται κάποιος άλλος πίσω απο αυτό το μυστήριο...;;;

[Εγώ πάντως ντρέπομαι να πάρω τηλέφωνο να ρωτήσω :Ρ]

21 σχολίασαν...:

aeriko είπε...

Ελπιζω να βρεθει καποιος να απαντησει στα ερωτηματα και βασικα να παρει τηλεφωνο!!!

Οι ερωτησεις στο τελος μου θυμιζουν πολυ Χρηστιδη:)

Litanie des Saints είπε...

χαχαχαχαχαχ
Ρε, λέτε να ξέμεινε η πινακίδα από τις απεργίες του περσινού χειμώνα;

Ανώνυμος είπε...

Άσε ήσυχη την οικοδομή "Πέρδικα 46"... θα βρεις άσχημο τέλος...

Sourotiri είπε...

aeriko, για να δουμε... :Ρ Οσο για τον Χρηστιδη, εχω επιρροες απο τον Μακη Τριανταφυλλοπουλο :))))))

litanie des saints, γιατι, τι λογος υπηρχε να αναρτηθει η πινακιδα στις απεργιες του περσινου χειμωνα;

ανωνυμε, εγκαταλειπω την χωρα αμεσως :)

Γ.Κ. είπε...

Σε λίγο θα έχουμε και ενοικιαζόμενους κάδους...Και μίας που το έπιασες το θέμα, το πρόβλημα των απορριμάτων των πόλεων πρέπει να μελετηθεί πολύ προσεκτικά.Ανεξέλεγκτες χωματερές-θα φάμε κάτι ξεγυρισμένα πρόστιμα και μετά θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι με τους μαλάκες που έχουμε!!- και περιορισμένος χώρος υγειονομικής ταφής συνθέτουν τον πυρήνα του ζητήματος...

Litanie des Saints είπε...

Για τα σκουπίδια, καλέ! Σου λέει, μπροστά στην πολυκατοικία θα πετάμε μόνο εμείς. Οι υπόλοιποι να σχηματίστε βουναλάκια σκουπιδιών κάτω απ' τις δικές σας!

Νεφέλη είπε...

Κι εγω εχω δει τετοιες πινακιδες κοντα στο σπιτι μου. Για την ακριβεια μια και θα ακολουθησουν κι αλλες...Εκανα αποπειρα να πεταξω ενα μισοφαγωμενο κρουασαν στον εν λογω καδο (ναι ναι χειροκροτηστε με!!) και μπορω να σε πληροφορησω πως περασε ολο το βραδυ και δεν ηρθε ουτε ενας μπατσος να με μπαγλαρωσει....Αυτο για την περιπτωση που φοβηθηκες την τιμωρια...;)
Κατα τ' αλλα δεν το εψαξα, δεν ξερω ποιος την εβαλε. Λογικα οι ενοικοι για να καπαρωσουν τον καδο. Συμφεροντολογοι παιδι μου...

Acro είπε...

Μήπως ο κάδος είναι αγορασμένος από την οικοδομή; Γιατί αν είναι του δήμου, θα πρέπει να συλληφθεί η πινακίδα από την αστυνομία :)

Γιώργος είπε...

Οτι να ναι!
Συμφεροντολογοι παιδι μου...
παιρνεις την αστυνομια επιτοπου και τους ρωτας τι σοι ειναι αυτη η πινακιδα....
θα σε κοιτουν απορημενοι και υστερα θα προσπαθησουν να μαθουν ποιος την εβαλε...και ως δια μαγειας δεν θα γνωριζει κανεις τπτ σε ολοκληρη την πολυκατοικια!
περιεργο ε ?
αχ ρε ελλαδα....

to_koritsi_pu_i8ele_polla είπε...

αχούυυυυυυ, δεν την παλεύει ο κόσμος...

θα χει γούστο να περνάς και να βλέπεις το πεζοδρόμιο έξω απ την περδίκα τίνγκα στο σκουπίδι και γύρω γύρω τίποτα :Ρ

Sourotiri είπε...

γ.κ. , ασχετο, αλλα σωστο :)

litanie des saints, φαντασου λεει να σκασουν μυτη οι μπατσοι με δακρυγονα για να πιασουν καποιον επειδη πεταξε ενα σκουπιδακι στο βουναλακι τους :)

νεφελη προσεξε, μπορει να εισαι ηδη καταζητουμενη :)

ακρο, δεν ξερω καν αν γινεται ενας καδος να αγοραστει!!! Και ενταξει πες αγοραζεται, μετα ποιος μαζευει τα σκουπιδια; Ο δημος; Ή μηπως οταν γεμιζει ο καδος τον αδειαζουν στους κανονικους καδους; :ΡΡΡ

γιωργο, ελλας ρουλζ ρε :)

κοριτσακι που θες πολλα, χαχαχαχαχα :))) Οχι, δεν προσεξα κατι τετοιο :)

laxanaki είπε...

Χαχαχα!! Πραγματικά ύποπτος ο συνδιασμός εκδότρια-καλλιτέχνης-τεχνίτης!!! Αυτό ψάξε και σίγουρα θα οδηγηθείς στη λύση του μυστηρίου των σκοπιδιών!!

aeriko είπε...

Μα καλα κανεις δεν πηρε τηλεφωνο? Ουτε καν ο Μακης? :(

To επομενο βημα ειναι να εχουν οι καδοι ανιχνευτη δακτυλικων αποτυπωματων για να ανοιξουν. Αν βαζεις λαθος θα σε ρουφαει μεσα για τιμωρια!!!!

phlou...flis είπε...

Και τι σε κόφτει εσένα αν μόνο εμείς από την Πέρδικα 46 πετάμε εκεί τα σκουπίδια μας; Δικά σου είναι;

KitsosMitsos είπε...

Α καλά, ο κόσμος πραγματικά πάει απ'το κακό στο χειρότερο...

Sourotiri είπε...

laxanaki, ψαξτο εσυ ρε! Εγω το ειπα, ντρεπομαι να παρω τηλεφωνο :Ρ

αερικο, ωραιο :)))))))

phlou...fli, καποια ειναι δικα μου, αν συνυπολογισεις οτι εχω γκομενα την εκδοτρια :)

kitsomitso, πραγματικα δεν λες τιποτα!!!

mouridis είπε...

[Συγγνώμη για το OT]

Μα να είσαι τόσο καιρό στο YouReka και να μην έχω ανακαλύψει ότι έχεις αυτό το φανταστικό blog; Είμαι ασυγχώρητος!

Και τι δουλειά είχες στην Περδίκα; Πες μου ότι είσαι και γείτονας...! :-)

Sourotiri είπε...

mouridi, καλως ηρθες!!! Ελπιζω να σε βλεπω συχνα ;)

Οχι, δεν ειμαι γειτονας, ετυχε και περνουσα απο εκει ;)

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που μου κάνει εμένα εντύπωση είναι το ότι προφανώς δεν έχετε τίποτα σηματικότερο να κάνετε στις ζωές σας απ' το να ασχολείστε με τα σκουπίδια τον άλλων... Αξιολύπητο...

Acro είπε...

Ανώνυμε αυτό που κάνει σ' εμένα εντύπωση είναι ότι 2,5 χρόνια μετά, την αρχική ανάρτηση, κάθισες και διάβασες τόσο το αρχικό post του sourotiri, όσο ΚΑΙ τα δικά μας, για να προσθέσεις ένα (ανώνυμο) δικό σου βραδιάτικα :) Οπότε σου επιστρέφω εξ' ολοκλήρου το σχόλιό σου.

Υ.Γ. http://bit.ly/ce8zYF

Sourotiri είπε...

Αυτό που μου κάνει εμένα εντύπωση πάντως, είναι ότι το email notification δουλεύει, ακόμη και μετά από δυο χρόνια :ΡΡΡ

(Ανώνυμε, άσε μας ρε φιλαράκι)