Τρίτη, 30 Σεπτεμβρίου 2008

Google Searches @ Sourotiri [3]

Μετα το part I και το part II, o αγαπημενος μου ρουφιανος μου εδωσε στεγνα τα εξης γκουγκλοσερτσιζ που οδηγησαν στο blog μου... Απολαυστε...

(Φυσική) β γυμνασίου Ο 1 αιώνας πόσα δευτερόλεπτα έχει
Ελα βρε αγορι μου, βαριεσαι να κανεις 5 πολλαπλασιασμους και ψαχνεις στο ιντερνετ για να βρεις την απαντηση;;; Θα το πω στον φυσικο σου :)

πως θα βρω γκομενο
Σιγουρα παντως οχι στο γκουγκλ, ποσο μαλλον στο Sourotiri's [taken] Place :)

κινητο εξεταστικη αν σε πιασουν
Kι αν σε πιασουν...την γαμησες :)

πως εκσπερματωνουμε μακρια
[!!!] Γιατι μου μυριζεται διαγωνισμος με φιλαρακια;

νομιζα οτι ειμαι καλη μανα μετα την αυτοκτονια του γιου μου εχω αλλαξει γνωμη
Το μονο σχολιο που εχω να κανω ειναι πως το google ειναι μηχανη αναζητησης, οχι ιατρειο ψυχολογου.

ΨΑΧΝΩ ΚΥΡΙΑ ΓΙΑ ΣΕΞ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗ
Ρε Στεφανε; Εσυ εισαι ρε;

παταω συμπλεκτη και σβηνει
...τοτε μαλλον δεν οδηγεις αυτοκινητο, αλλα κατι αλλο!!!

ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ ΓΑΜΗΣΙΑ
-Σε πηρε τηλεφωνο ο Ανεστης.
-Ποιος Ανεστης;
-Ο πουτσος μου ο πυροσβεστης!!! Χαχαχα!!!

ΕΧΩ ΕΝΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟ
Δινω 100€ σε οποιον βρει τι σκατα σκεφτοταν και εψαχνε αυτος ο ανθρωπος στο γκουγκλ :)

DVD ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΤΙΣΤΩΝ ΝΥΧΙΩΝ
Μην βροντοχτυπας τις χαντρες, η δουλεια κανει τους αντρες, το γιαπι το πηλοφορι, το μυστρι...

ο φίλος μου ήθελε να τραβήξουμε μαλακια
Μαζι; Ταυτοχρονα; Στο ιδιο δωματιο; Πανω στο καλυτερο μας εκοψες ρε φιλαρακι...

μου ειπαν οτι παω αεροπορια και τιποτα
Κανα τετοιο μην μου πουν και μενα μονο...

ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΟΥΝΙ
Υπαρχει δηλαδη να φανταστω και σαββατοκυριατικο μουνι, μουνι αργιας, κτλ; Τι διαφορες εχουν;

8 σχολίασαν...:

Νεφέλη είπε...

Ένα έχω να πω...Χαχαχαχαχαχαχα!!! Αχτύπητο! Θα ήθελα πολύ να γνωρίσω τον κύριο 'πως εκσπερματώνουμε μακριά' κι αν γίνεται να καταγραφεί ο εν λόγω διαγωνισμός και να ανέβει στο youtube μαζί με τους υπόλοιπους greek lovers...Επίσης,λέω να γκουγκλάρω κι εγώ το 'πώς θα βρω γκόμενο'. Μην το γελάς καθόλου,μιλάμε για τεχνολογικό προξενιό.

~~A~~ είπε...

Όλοι οι βαρεμένοι πέσαν πάνω σου...

Έχουμε ξεφύγει!!!!

Lina είπε...

σιγά ρε.... taken! παλιοψωνάρα!
όποια θέλει ας τον πάρειειειειει!

το "πως εκσπερματωνουμε μακριά"μαλλον αναφερεται στη διακοπτομενη συνουσια ως μεσο αντισυλληψης (μουα-χα)

το ἑχω εναν υπάλληλο" νομιζω ότι κρυβει πισω του εναν τυπο ο οποιος καποτε διαβασε μια ιστορια πολύ γαματη αλλα απο αυτην θυμοταν μονο τη συγκεκριμενη φραση, οποτε γκούγκλαρε αυτό =ρ

τα 100 μου ευρω περικαλώ!

nineta είπε...

Σουρωτήρι ρισπέκτ!!!

Προσκυνώ και υποκλίνομαι!!!

lifewhispers είπε...

xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxax
να κατι τετοιες ωρες λυπαμαι πολυ που δεν μπορω να δω τις αναζητησεις στο μπλογκ μου!!!
ελιωσα στο γελιο ρε!!

El είπε...

Καλά είσαι κι εσύ! Εμένα με βγάζει στα "ΕΛΑ ΚΑΤΩ ΑΠΌ ΤΑ ΡΑΣΑ ΝΑ δεις", "ΦΟΡΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΜΠΟΤΕΣ??29 /09", "ΜΠΕΖΕΝΤΑΚΟΥ" και "καλησπερα μωρο μου.αποψε θελω να". Τις καλημέρες μου!!!

KitsosMitsos είπε...

Ρε συ τι κυκλοφορεί εκεί έξω! χαχαχαχαχα! Τρελός ο ρουφιάνος, έτσι;

to_koritsi_pu_i8ele_polla είπε...

αχαχαχαχααααααααααααααααααχαχααααααα!!

θεικόοοοοο..

ειδικά το "ρε στέφανε εσύ είσαι ρε"?

μουαχαχα