Σάββατο, 27 Σεπτεμβρίου 2008

Revenge Taken.

Καταρχην να ευχαριστησω ολους οσους στο προηγουμενο ποστ αφησαν μια καλη κουβεντα, και να δικαιολογηθω που δεν απαντησα, μιας και τις τελευταιες ωρες πριν δωσω το μαθημα περασα πολυ δυσκολες στιγμες, ειδικα οσον αφορα την σωματικη [αλλα και την ψυχολογικη] καταπονηση.

Ξυπνησα 6.15 το πρωι της Παρασκευης, πηγα στην σχολη, διαβασα, ξαναδιαβασα, εδωσα το μαθημα, κοπηκα, αλλα στα αρχιδια μου. Η σημερινη μερα ηταν απο την αρχη της γιορτινη, μιας και σημανε το τελος μιας απο τις πιο επωδυνες εξεταστικες.

Αυτην την στιγμη που σας γραφω η ωρα ειναι 6.50 το πρωι του Σαββατου. Απο τις 4 το απογευμα της Παρασκευης [οταν και τελειωσαμε με το μαθημα] μεχρι τωρα ειμαι εξω. Πλακα πλακα μιλαμε για 15 ωρες :)

15 ωρες παρεα με συμφοιτητες που δεν εχω ιδεα ποτε θα τους ξαναδω, μιας και καποιοι απο αυτους ειναι φανταροι, αλλα θα παω κι εγω το Νοεμβριο, απο τον καφε στο ποτο, απο το ποτο σε αλλο ποτο σε αλλο μαγαζι, ωσπου καταληξαμε γυρω στις 2 το βραδυ σε ενα καραοκε μπαρ οπου και κλεισαμε την βραδια [και ανοιξαμε την επομενη μερα] με αποθεωτικο τροπο.

ΠΑΡΤΑ ΜΩΡΗ ΠΟΥΤΑΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ.

Και η ακομη καλυτερη συνεχεια [ελπιζω] επεται αυριο...

Καλημερα σας, καληνυχτα σας, καλον υπνο μου και καλο ξυπνημα σας.

Οποιος με ξυπνησει την γαμησε.

17 σχολίασαν...:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Περνάω να αφήσω το μήνυμά μου αθόρυβα για να μη σε ξυπνήσω..
Σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατι κι εγώ το έχω νιώσει πολλές φορες αυτό σε εξεταστικές.. Να πιέζομαι ψυχοσωματικά πάρα πολύ και να έχω μπροστά μου το βιβλίο και να κλαίω.. Αλλά αυτό που καταλαβαίνω όταν βλέπω τα πράγματα αργότερα και είμαι πλέον έξω απ' αυτή την κατάσταση, είναι ότι δεν αξίζει να γινόμαστε έτσι για τα μαθήματα, γιατί στην ουσία δεν είναι παρά κάποια μικροπράγματα στο βουνό της ζωής, που εκείνη τη στιγμή μας φαίνονται τεράστια. Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι ότι αφού τέλειωσε πέρασες καλά με άτομα που γουστάρεις και αξίζουν πολύ περισσότερο αυτές οι στιγμές. Το σημαντικότερο είναι να έχεις υγεία και άτομα που σε στηρίζουν δίπλα σου και όλα τα άλλα με λίγη ή πολλή προσπάθεια λύνονται. Αυτό να το θυμάσαι κάθε φορά που νομίζεις ότι δεν αντέχεις άλλο, είναι μεγάλο στήριγμα.
Καλή ξεκούραση...

laplace78 είπε...

καλη ξεκουραση,ξερω πως ειναι μετα απο καθε εξαταστικη: ανακουφιση..

lifewhispers είπε...

δεν πειραζει ρε συ, το θεμα ειναι οτι εξεταστικη τελος και αυτο εχει σημασια εντελει!!
καλον υπνο!

τετραγωνος κυκλος είπε...

Καλή ξεκούραση από'δω και στο εξής!

~~A~~ είπε...

Τέλειος τρόπος να τελειώσει αυτή η κούραση!!!Καλή συνέχεια τώρα στη διασκέδαση!

Λουκρητία είπε...

Εγώ θυμάμαι ότι στην διάρκεια της εξεταστικής με έπιανε μια κοκεταρία, άλλο πράγμα! Ξυπνούσα απο το χάραμα, έκανα αφρόλουτρο με άλατα και λάδια, έβαζα τις κρέμες μου, τα αρώματά μου, εφτιαχνα τα μαλλιά, τα νύχια και έσκαγα μύτη για να δώσω το μάθημα στην τρίχα!
Απέπνεα αυτοπεποίθηση και στα προφορικά μαθήματα, τουλάχιστον, τα πήγαινα τέλεια!

Ασε που μετά είχε πάντα μπουζούκια!
Και μετά, με έπιανε μια μανία καθαριότητας, άλλο πράμα.

Ωραίες εποχές, βρε Σουρωτηράκι. ¨Ηξερες ότι τέλος Σεπτεμβρίου, Φεβρουαρίου, Ιουνίου, τελείωνε το ζόρι. Ενώ τώρα...

Lina είπε...

κι ειχα μια αοριστη σιγουρια ότι θα καταλήγατε στο πλάτινουμ =ΡΡΡ

Γιώργος Μαργαρίτης είπε...

Έλα ρε Σωτήρη! Και γω έχω 3-4 μέρες που μπήκα στο mode "ξεκούραση και λιώσιμο".

Σόρι αλλά πάνω να δω παιδικά! Καλή ξεκούραση!

(μιλάμε για απίστευτο συναισθημα... το είχα ξεχάσει τόσους μήνες...)

hopkins είπε...

Ελπίζεις; ΕΛΠΙΖΕΙΣ;;;; Άκου να σου πω αγοράκι μου! Θα έπρεπε να είσαι σίγουρος ότι απόψε η συνέχεια θα είναι καλύτερη! Αλλά βέβαια! Με εσένα να παίζεις και να τραγουδάς, σωθήκαμε!!! :Ρ

Sourotiri είπε...

γυαλινο δακρυ, δυστυχως η ευτυχως ειναι καποια πραγματα που πρεπει να τελειωνουν. Ενα απο αυτα ειναι και η σχολη.

laplace, ανακουφιση δεν λες τιποτα...

lifewhispers, την καλημερα μου :) [Τωρα πως γινεται να λεω καλημερα 6,30 το απογευμα αυτο ειναι αλλο πραγμα :Ρ]

τετραγωνε κυκλε, ευχαριστω :)

~~α~~, τελειος τροπος οντως ;)

λουκρητια, καλα περνουσες δηλαδη εσυ στις εξεταστικες σου :)

λινα, επεσε η ιδεα για πλατινουμ, αλλα πολλοι ηταν που δεν γουσταραν...

Γιωργο Μαργαριτη, δικος μας εισαι κι εσυ δηλαδη ;)

hopkins, θα τα πουμε απο κοντα μανταμ :)

phlou...flis είπε...

Εχω τελειώσει το πανεπιστήμιο εδώ και 26 χρόνια και κάποια βράδυα ξυπνάω και αναρωτιέμαι αν πήρα ή όχι το πτυχίο; Είναι άραγε τυχαίο ή είμαι σοβαρά γιατρέ μου;

Σοφία είπε...

Καλή ξεκούραση!

Sourotiri είπε...

plou...fli, φοιτητικα καταλοιπα :)))) Μην αγχωνεσαι ;)

Σοφακι, ευχαριστω πολυ ;)

neni είπε...

Ξυπνήσατε ή ακόμη;

laxanaki είπε...

χαχαχαχα!!! Ποιος σε ξύπνησε τελικά!! Αυτά είναι τα ωραία μετά από μια περίοδο πίεσης!! Να υποθέσω ότι έχεις κλεισμένη φωνή μετα από τόσο τραγούδι???

Sourotiri είπε...

νενι, ξυπνησαμε, ξυπνησαμε :)

λαχανακι, ευτυχως, ξυπνησα μονος μου. Η φωνη μου αντεξε αποτι φανηκε, μια χαρα ειμαι :)

KitsosMitsos είπε...

Άντε πάλι βουρ στον πατσά γιατί δε μας βλέπω καλά! Όσο για τα συνεχόμενα ξενύχτια, όσο αντέχουμε!