Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου 2008

5 ερωτησεις - νεο μπλογκοπαιχνιδο

Εκληθην και σε νεο μπλογκοπαιχνιδο απο την Λινα, στο οποιο θα πρεπει να ρωτησω απο μια ερωτηση σε 5 διαφορετικους ανθρωπους. Ιδου λοιπον:

Ερωτηση σε φιλοσοφο [ας θεσω την ερωτηση σε φιλοσοφο της αρχαιας Αθηνας]: Πιστευεις πως το πολιτευμα της Αθηνας ειναι δημοκρατικο, δεδομενου οτι καποιοι δουλευουν σαν τα σκυλια και εσυ καθεσαι και τρως σταφυλια φιλοσοφοντας;

Ερωτηση σε εναν παλιο ερωτα [και συγκεκριμενα σε εναν παιδικο "ερωτα" απο το δημοτικο]: Πως περνας, αληθεια;

Ερωτηση σε ενα μεντιουμ: Πως σκατα το σηκωνει η συνειδηση σου να κοροιδευεις τοσους αγραμματους ανθρωπους και να εκμεταλλευεσαι την αγνοια και την αγωνια τους;

Ερωτηση σε ενα παιδι: Γιατι εχεις την αναγκη να γινεσαι τοσο σκληρο με τα αλλα παιδια της ηλικιας σου;

Ερωτηση στον καθρεφτη: Καθρεφτη καθρεφτακι μου, τι βλεπεις στο προσωπο μου καθε πρωι;

Καλω στο παιχνιδι τους:

γυάλινο δάκρυ,
merawen,
Μουρλονινέτα,
Μαύρη Νεράιδα,
Confused Girl,
Sissy,
lifewhispers.

[Γιατι ολες μου οι προσκλησεις βγηκαν να απευθυνονται σε γυναικες;]

3 σχολίασαν...:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση αλλά.. το σσυγκεκριμένο το έπαιξα πριν 1-2 βδομάδες.
Για το μέντιουμ θα σου απαντήσω εγώ. Η συνείδησή του δεν ξέρω αν το σηκώνει, το πορτοφόλι του όμως σίγουρα!
Μου άρεσε η ερώτηση στο παιδί. Αυτή την απορία την έχω κι εγώ. Γιατί ενώ όλοι λένε ότι τα παιδιά έχουν αθωότητα, ότι είναι αγγελούδια κλπ, είναι τόσο σκληρά μεταξύ τους;

Sourotiri είπε...

Ουπς, τωρα που το ειπες το ειδα... Α δεν παω καλα...

nineta είπε...

Καλημερούδια σουρωτηράκι.

Ευχαριστώ για την ινβιτασιόν!!

Φιλί και καλο Σου/Κου!!