Δευτέρα, 20 Οκτωβρίου 2008

Τα νευρα μου, τα χαπια μου και ενα ταξι να φυγω.

Εχω εδω και 10 μερες που αγωνιω για το που σκατα θα μου ερθει το χαρτι για να παω να παρουσιαστω στον στρατο. Περα απο την περιεργεια που εχω για τον τοπο παρουσιασης μου, συντρεχει και ενας αλλος λογος για τον οποιον θελω να μαθω γρηγορα και αυτος ειναι να προλαβω να κλεισω αεροπορικο εισιτηριο σε περιπτωση που με στειλουν καπου μακρια, μιας και η χρηματικη διαφορα με το ΚΤΕΛ δεν ειναι τοση ωστε να με αποθαρρυνει.

Εδω και 10 μερες λοιπον εχω αγγαρεψει την μανα μου να παιρνει τηλεφωνο στο αστυνομικο τμημα της περιοχης μας. Μια φορα σηκωσαν το τηλεφωνο μεσα σε αυτες τις 10 μερες. Και τι ειπαν; "Θα σας παρουμε τηλεφωνο". Πολυ φοβαμαι πως ο μπατσος απλα βαριεται να κανει την δουλεια του, δεδομενου οτι μαθαινω οτι πολλα ατομα εχουν ηδη λαβει το χαρτι τους.

Πριν απο 10 λεπτα πηρα και εγω στο τμημα. Ημουν τυχερος, μιας και ο μπατσος το σηκωσε. Ακολουθησε ο εξης διαλογος:

-Καλημερα σας, μπορω να σας κανω μια ερωτηση;
-Ναι, ρωτηστε με.
-Τα χαρτια για να παρουσιαστουμε στον στρατο εχουν ερθει;
-Ναι εχουν ερθει. Ονομα;
-*Σουρωτηρι*.
-Επιθετο;
-*Σουρωτηροπουλος*.
-Ονομα Πατερα;
-*Πατερας του Σουρωτηριου*.
-Τηλεφωνο;
-*9011 896980678*
-Κινητο;
-*9011 07098798*
-Μαλιστα. Θα σας παρουμε τηλεφωνο [!!! Και τοτε την ταυτοποιηση στοιχειων τι την ηθελες;]
-Εχμ...ποτε προβλεπεται να γινει αυτο;
-Μην στεναχωριεσαι αγορι μου, θα σε παρουμε τηλεφωνο.

Γκρακ, μου κλεινει το τηλεφωνο.

Με λιγα λογια, ο μπατσος στην Θεσσαλονικη βαριεται να κανει την δουλεια του. Ετσι κι εγω, θα μαθω που παρουσιαζομαι οποτε του καυλωσει, ενω μπορουσα να το μαθω σημερα. Αντε αυριο, αν πηγαινε η μανα μου να το παρει, μιας και ειμαι εκτος Θεσσαλονικης.

Τα νευρα μου, τα χαπια μου και ενα ταξι να φυγω.

*Οι απαντησεις εντος των αστερισκων ειναι φυσικα ενδεικτικες :)

6 σχολίασαν...:

Archimides είπε...

τι σημαινει "ενδεικτικές"?
Εγώ πέρνω τηλέφωνο στο 9011 896980678 και δεν απαντάς... Σαν τον μπάτσο είσαι κι εσύ μου φαίνεται... Βρε ούστ!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Χαχαχα
Συγνώμη που γελάω, αλλά αυτός ο διάλογος μου ακούγεται σαν ανέκδοτο!
Το θέμα είναι να σε στείλουν εκεί που θες.. :-)

Σίσσυ είπε...

:( δεν πας μια βόλτα από εκεί; Το έτερον έχει πάνω από μια βδομάδα που το πήρε το ριμάδι το χαρτί... 10 του επόμενου παρουσιάζεται... Εκτός αν οι μπάτσοι εδώ στο Βόλο δεν ξύνονται (βρε λες;) Πάντως νομίζω πως μπορείς να πάρεις και στο στρατολογικό γραφείο που είσαι γραμμένος... Good luck!:)

Νεφέλη είπε...

Συμφωνώ. Πήγαινε αυτοπροσώπως να το πάρεις και κακώς που δεν το έκανες κι απο την αρχή όταν είδες που αργούσε. Πάρε και μια καραμπίνα καλού-κακού.

Sourotiri είπε...

αρχιμηδη, ελπιζω μονο να μην μου στειλεις και τον λογαριασμο :)

γυαλινο δακρυ, σε καλο σου :)

Σισσυ και Νεφελη, χαιρω πολυ. Λειπω εκτος Θεσσαλονικης εδω και 2μιση εβδομαδες [οταν εφυγα δεν ειχαν παει τα χαρτια στα τμηματα] και θα γυρισω σε μια εβδομαδα. Οποτε δεν ειχα αλλη λυση.

beniamin η δωδέκατη είπε...

*ποιός είσαι στ'αλήθεια Σουρωτήρι Σουρωτηρόπουλε;;;