Τετάρτη, 29 Οκτωβρίου 2008

Επιτελους, πηρα το χαρτι στα χερια μου!

...Και τα νεα ειναι καλυτερα απ'οσο περιμενα. Απ'οτι φανηκε, σταθηκα ιδιαιτερα τυχερος οσον αφορα το κεντρο εκπαιδευσης.

Απο μια ερευνα που εκανα στο ιντερνετ για το συγκεκριμενο κεντρο εκπαιδευσης στο ιντερνετ, ειδα πως εχει αρκετα καλες συνθηκες, που ηταν το μονο πραγμα για το οποιο αγωνιουσα. Δεν με ενοιαζε και τοσο η αποσταση απο Θεσσαλονικη.

Το μονο που δειχνει ανησυχητικο ειναι οι πληροφοριες για το που πανε οι φανταροι μετα απο αυτο το κεντρο. Απ'οτι καταλαβα δεν ειναι κατι σταθερο. Απο αλλες σειρες εστειλαν πολλα ατομα σε νησια, απο αλλες εστειλαν λιγα. Και δεν θα το αντεξω να παω σε νησι.

Οπως καταλαβαινετε, δεν θα γραψω τιποτα στο μπλογκ για το που ή ποτε παρουσιαζομαι. Το Sourotiri θα παει incognito. Οσοι ενδιαφερονται να μαθουν, θα μαθουν ;)

10 σχολίασαν...:

laplace78 είπε...

meta to kentro mporei na pas PANTOU..
synhthws synora

Sourotiri είπε...

Το εχω υποψιν μου αυτο λαπλας. Και πιστεψε με δεν με χαλαει καθολου να παω Θρακη. Αλλα οχι νησι!

phlou...flis είπε...

Γιατί όχι σε νησί; Δε φαντάζεσαι τι ωραία περνά κανείς εκεί μέσα στην απομόνωνση, τον ενδοσκοπισμό, την αυτοσυγκέντρωση. και τελικά, αν δεν πας εσύ ή ο άλλος τότε ποιος θα πάει;
Αν τελικά δεν πας, μάλλον βύσμα θα 'χεις ψαρούκλα!

Lina είπε...

σιγα βρε φλουφλη... δεν έοχυν πάει και ΟΛΟΙ σε νησί. καισ το κατω κατω ο άνθρωπας είπε ότι η θρακη του καλοπεφτει, δνε ειπε οτι θελει να υπηρετησει στην αριστοτελους =Ρ

Princess είπε...

επιτελους θα κοιμάμαι ησυχη τα βραδια ξεροντας πως ενα Σουρωτήρι φροντιζει για την ασφάλεια της χώρας....

Sourotiri είπε...

Φλουφλη, συμφωνω και συνυπογραφω με την Λινα που με προλαβε.

πρινσες, κρυψε και κανενα οπλο κατω απο το μαξιλαρι σου γιατι...σωθηκες :)

Archimides είπε...

φίλε εγώ είμαι τρομοκρατημένος.
Έχει παιχτεί μια μαλακία με την αναβολή μου, και μου 'ρθε χαρτί που μου ζητάει να παρουσιαστώ σε 10 μέρες σε σώμα ειδικών δυνάμεων, χωρίς να το έχω ζητήσει. Αύριο θα πάρω σβάρνα τηλέφωνα κεπ, στρατολογίες και λοιπές ηλίθιες, καθυστερημένες υπηρεσίες για να πάρω κανονικά την αναβολή μου. Δεν αγχώνομαι για την παρουσίαση, αφού είμαι σίγουρος πως μπορώ να παρω αναβολή ως 2ετής φοιτητής αλλα είναι απίστευτα αγχωτικό το κωλόχαρτο!
*σχετικά με τα τελευταία σου posts σχετικά με την παράδοση του εν λόγω εγγράφου, εμένα μου τηλεφώνησαν και απαίτησαν να περάσω σε 24 ώρες να το παραλάβω*

Sourotiri είπε...

Τι λες τωρα!!!

1. Εχεις παρει αναβολη; Αν ναι, εχεις το χαρτι της αναβολης στα χερια σου; Αν ναι, μεχρι ποια ημερομηνια λεει πανω οτι πηρες αναβολη; Κανονικα μονο με αυτο το χαρτι τους βουλωνεις το στομα. Μπορει π.χ. να ειναι και συνωνυμια. Ειδικα δε για τις ειδικες δυναμεις, αυτο το δηλωνεις ειτε οταν περνας περιοδευων [μαλλον δεν το εκανες] ειτε οταν σπας την αναβολη σου [επισης μαλλον δεν το εκανες]. Εχει γινει τραγικο λαθος.

2. Αν παλι δεν πηρες αναβολη μετα το λυκειο, τρεξε! Τσακισου και ρωτα τι χρειαζεται, και μην ξεχασεις να ρωτησεις και το εξης: Σε ποιο στρατολογικο γραφειο μπορεις να παρεις αναβολη. Εχω την εντυπωση πως αναβολη σου δινει το στρ. γραφειο του τοπου οπου εισαι γραμμενος στα μητρωα αρρενων του, ή αλλιως στον τοπο γεννησεως σου. Οχι τιποτα, μην τρεξεις αδικα.

Ενημερωσε για καθε εξελιξη!

Επισης πολυ καλο φορουμ για τετοια θεματα ειναι το http://forum.thiteia.org

nineta είπε...

Έεεεεεεεεεεεελαααα...

Πέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεες μουουου..

Πού παρουσιάζεσαι???

Κοντά στα μέρη μου?

Archimides είπε...

αφού έγινα μπαλάκι απ'τις 9.30 μέχρι τις 12.30 ανάμεσα σε σχολή(θέλει 3 μέρες για να εκδόσουν ειδική βεβαίωση), στρατολογίες(δε σηκώνουν τα τηλέφωνά τους), κεπ και τρεχα-γύρευε με ενημέρωσαν απ' το στρατολογικό γραφείο στο οποίο ανήκω πως αρκεί να περάσω μέχρι την ημερομηνία κατάταξης, από εκεί με στρατολογική βεβαίωση σπουδών και ταυτότητα ώστε να πάρω την αναβολή μου.
sourotiri, μέχρι να τα ξαναπούμε καλό κουράγιο και ...καλός πολίτης!